Конспект уроку з української жестової мови в 6 класі "Найуживаніші жести-дії"

Про матеріал

Урок з української жестової мови в 6 класі на тему "Найуживаніші жести-дії". Відповідно до програми «Українська жестова мова як мова навчання (перша мова)». Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей; дітей зі зниженим слухом. 6 – 7 класи. Укладач: Адамюк Н.Б., к.п.н., старший науковий співробітник лабораторії жестової мови Інституту спеціальної педагогіки НАПН України. Київ – 2015.

Перегляд файлу

Комунальний заклад «Черкаський навчально-реабілітаційний центр

«Країна добра Черкаської обласної ради»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок з української жестової мови з використанням інтерактивної презентації Prezi

на тему

«Найуживаніші жести-дії»

(6 клас)

 

 

Картинки по запросу жестова мова

 

 

 

Підготувала та провела

вчитель УЖМ

Грицик Л.М.

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Найуживаніші жести-дії.

Мета: Формувати ключові компетентності:

уміння вчитися – вміння самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії, формувати вміння вчитися ( розмірковувати, запам'ятовувати) та відтворювати вивчений матеріал;

інформаційно-комунікаційну – формувати бажання й уміння орієнтуватися в інформаційному просторі;

загальнокультурну – розширяти ерудицію учнів; розвивати творчу уяву та читацьку активність учнів; соціальну – розвивати вміння працювати в колективі, з повагою ставитися до вчителя, однокласників.

Формувати систему предметних компетентностей: закріпити з учнями жестову лексику даної тематики; вчити учнів добирати відповідні слова за значенням для утворення синонімічного ряду; вірно трансформувати дієслова в жестові одиниці з врахуванням лінгвістичних особливостей ЖМ; розвивати пам’ять, мислення, вміння співставляти, виховувати інтерес до роботи, культуру жестового спілкування, коригувати вимову, працювати над словесним наголосом.

Жестова лексика: підніматися, вставати, лежати, крутитися, падати, вдарити, ходити, підводити, працювати, образити, образитися, відпочивати, обіцяти, купувати, веселити, смішити, займатися, бігати, ламати, розбивати, розірвати, поважати, любити.

Хід уроку

І. Організаційно-вступна частина

  1. Психологічний настрій класу. Оберіть свій настрій.
  2. Організація уваги учнів.
  3. Налаштування на роботу.

Який зараз урок?

Що ми будемо робити?

ІІ. Розмовна хвилинка (на слухо-зоровій основі) «Місто Черкаси»

  1. Які міста України ти знаєш? – Я знаю такі міста України:Київ, Житомир, Рівне, Одеса, Миколаїв, Донецьк, Луганськ.
  2. В якому місті ти проживаєш? – Я проживаю у місті…
  3. Черкаси – велике чи маленьке місто? – Черкаси – велике місто.
  4. Як називається головна вулиця Черкас? – Головна вулиця Черкас – бульвар Шевченка.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Прочитайте дані слова. До якої частини мови вони належать? Що таке дієслово?

Читати, писати, малювати.

ІV. Актуалізація набутих знань.

Перш, ніж ми почнемо вивчати нову тему, давайте з вами пригадаємо жести, які ми вже з вами вивчили на попередньому уроці.

  1. Жестовий диктант: підніматися, вставати, лежати, падати, вдарити, ходити, працювати, образити, образитися, відпочивати, обіцяти, веселити, смішити, бігати, ламати, розбивати, розірвати, поважати, любити.
  2. Самоперевірка.
  3. Ви знаєте, що є жести, які схожі між собою, але мають різне значення.

Наступне завдання буде

Поєднати слова, щоб утворилось словосполучення. Показати жестами.

На дошці написані слова і кожному роздати картки. Потім перевірка

 

 

    

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

V. Застосування ЗУН

Молодці. Сьогодні ми з вами продовжуємо вивчати дієслова. Ми будемо будувати речення і складати текст.

Відкриваємо зошит, записуємо дату, класну роботу та тему «Найуживаніші дієслова».

  1. Давайте з вами переглянемо відео. Ваше завдання уважно дивитися, а потім повторити речення.

Денис бігав по кімнаті і випадково розбив улюблену мамину чашку.

  1. Побудуємо речення (За допомогою жестів). Повторюємо речення. Записуємо на дошці та в зошит.
  2. Переглядаємо наступне відео.

Мама образилася.

  1. Побудуємо речення (За допомогою жестів). Повторюємо речення. Записуємо самостійно в зошит.
  2. Наступне речення.

Хлопчик попросив вибачення і пообіцяв більше такого не робити.

  1. Побудуємо речення (За допомогою жестів). Повторюємо речення. Записуємо на дошці та в зошит.
  2. Переглядаємо наступне відео.

Денис любить і поважає маму.

  1. Побудуємо речення (За допомогою жестів). Повторюємо речення. Записуємо самостійно в зошит.

VІ. Рефлексія.

Прочитайте речення, записані на дошці УЖМ.

Хто спробує переказати УЖМ (1-2 дитини)

VІІ. Підсумок. Оцінювання.

Яку тему ми вивчали на уроці? Які нові слова ми вивчили? Що було важким для тебе? Чи не змінився настрій в кінці уроку? Хтось хоче змінити свій настрій?

VІІ. Д/з. Читати текст, підготуватися до жестового диктанту тексту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 вересня 2018
Переглядів
2901
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку