Календарно-тематичне планування
Українська мова
5 клас
(102 год. на рік, 3 год. на тиждень)
ЗА НАВЧАЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ
№ |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
Примітки |
Тема: Повторення |
|||
1 |
|
Алфавіт. |
|
2 |
|
Алфавіт. |
|
3 |
|
Розрізнення приголосних звуків (глухі та дзвінкі, тверді та м’які). |
|
4 |
|
Розрізнення приголосних звуків (глухі та дзвінкі, тверді та м’які). |
|
5 |
|
Пом’якшення приголосних перед я, ю, є, ї та знаком м’якшення. |
|
6 |
|
Пом’якшення приголосних перед я, ю, є, ї та знаком м’якшення. |
|
7 |
|
Пом’якшення приголосних перед я, ю, є, ї та знаком м’якшення. |
|
8 |
|
Поділ слів на склади. |
|
9 |
|
Поділ слів на склади. |
|
10 |
|
Подвоєння приголосних у словах. Перенос таких слів. |
|
11 |
|
Подвоєння приголосних у словах. Перенос таких слів. |
|
12 |
|
Вживання апострофа після б, п, в, м, ф перед я, ю, є, ї. |
|
13 |
|
Вживання апострофа після б, п, в, м, ф перед я, ю, є, ї. |
|
14 |
|
Спільнокореневі слова. |
|
15 |
|
Спільнокореневі слова. |
|
16 |
|
Ненаголошені голосні в корені слова. |
|
17 |
|
Ненаголошені голосні в корені слова. |
|
18 |
|
Вживання великої букви у словах. |
|
19 |
|
Вживання великої букви у словах. |
|
Тема: Знання про мову. Мовні уміння |
|||
20 |
|
РМ. Загальне уявлення про мовлення як діяльність. |
|
21 |
|
Мова як засіб спілкування. Рідна, державна та інші мови. |
|
22 |
|
Звуки і букви. Алфавіт. Голосні й приголосні звуки. |
|
23 |
|
Приголосні тверді й м'які, дзвінкі й глухі; |
|
24 |
|
Вимова звуків, що позначаються буквами ґ і г. |
|
25 |
|
Алфавіт (абетка, азбука). |
|
26 |
|
Співвідношення звуків і букв. |
|
27 |
|
РМ. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо), їх особливості. |
|
28 |
|
Використання алфавіту під час роботи зі словником. |
|
29 |
|
Склад. Наголос. Вимова наголошених і ненаголошених голосних. |
|
30 |
|
Вимова наголошених і ненаголошених голосних. |
|
31 |
|
Лексичне значення слова. Групи слів за значенням: синоніми, антоніми. |
|
32 |
|
РМ. Мовлення як основний засіб спілкування. |
|
33 |
|
РМ. Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й письмове, монологічне й діалогічне. |
|
34 |
|
Слово. Лексичне значення слова. Групи слів за значенням: синоніми, антоніми. |
|
35 |
|
Будова слова. Префікс, корінь слова, суфікс, закінчення, – частини слова. |
|
36 |
|
Будова слова. Префікс, корінь слова, суфікс, закінчення, – частини слова. |
|
37 |
|
Розрізнення префікса і прийменника (практично). |
|
38 |
|
РМ. Мета спілкування й адресат мовлення; основні правила спілкування. |
|
39 |
|
Розрізнення префікса і прийменника (практично). |
|
40 |
|
Спільнокореневі слова. |
|
41 |
|
РМ. Особливості національного мовленнєвого етикету. |
|
42 |
|
Частини мови. Розрізнення частин мови (слова, що означають назви, дії, ознаки та кількість предметів) в реченні за запитаннями, узгодження їх (практично). |
|
43 |
|
Частини мови. Розрізнення частин мови (слова, що означають назви, дії, ознаки та кількість предметів) в реченні за запитаннями, узгодження їх (практично). |
|
44 |
|
Іменник. Загальне поняття про іменник. |
|
45 |
|
РМ. Найпростіші українські формули мовленнєвого етикету (вітання, прощання, прохання). |
|
46 |
|
Іменники, що позначають назви істот і неістот. |
|
47 |
|
Іменники, що позначають назви істот і неістот. |
|
48 |
|
РМ. Українські форми звертання до дітей і дорослих (Марійко, Іванку, Катерино Петрівно, Петре Григоровичу). |
|
49 |
|
Власні і загальні іменники. |
|
50 |
|
Власні і загальні іменники. |
|
51 |
|
РМ. Слухання-розуміння текстів різного типу (розповідь, опис, зокрема опис окремих предметів тощо); різних жанрів мовлення (казка, загадка, прислів’я, приказка, легенда, вірш, оповідання). |
|
52 |
|
Велика літера у власних іменниках. |
|
53 |
|
Велика літера у власних іменниках. |
|
54 |
|
РМ. Переказ тексту за поданим планом. |
|
55 |
|
РМ. Вибірковий переказ. |
|
56 |
|
Число іменників. |
|
57 |
|
Число іменників. |
|
58 |
|
Іменники, що вживаються тільки в однині (тільки в множині). |
|
59 |
|
Іменники, що вживаються тільки в однині (тільки в множині). |
|
60 |
|
РМ. Діалог, його розігрування відповідно до запропонованої ситуації спілку-вання, пов’язаної із життєвим досвідом учнів (діалог етикетного характеру, діалог-розпитування, діалоги за поданим початком, малюнками). |
|
61 |
|
Рід іменників. |
|
62 |
|
Рід іменників. |
|
63 |
|
Відмінювання іменників за відмінками (практично). |
|
64 |
|
РМ. Монологічне мовлення (самостійне висловлювання). Конструювання висловлювань: опис (предметів, людей, явищ природи); |
|
65 |
|
Відмінювання іменників за відмінками (практично). |
|
66 |
|
Речення. Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. |
|
67 |
|
Головне й залежне слово в словосполученні. |
|
68 |
|
Головне й залежне слово в словосполученні. |
|
69 |
|
Головні та другорядні члени речення (без вживання термінології, практично). |
|
70 |
|
Головні та другорядні члени речення (без вживання термінології, практично). |
|
71 |
|
РМ. Монологічне мовлення (самостійне висловлювання). Повідомлення про діяльність; висловлення прохання, побажання. |
|
72 |
|
Встановлення зв’язку між словами в реченнях (за допомогою запитань). |
|
73 |
|
Встановлення зв’язку між словами в реченнях (за допомогою запитань). |
|
74 |
|
Побудова слів за поданими словами (головними та другорядними членами речення) з використанням ілюстрацій, сюжетних малюнків, предметів). |
|
75 |
|
Побудова слів за поданими словами (головними та другорядними членами речення) з використанням ілюстрацій, сюжетних малюнків, предметів). |
|
76 |
|
Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, окличні. |
|
77 |
|
РМ. Монологічне мовлення (самостійне висловлювання). Розповідь (про події, що відбулися, особисті враження) за питаннями, за серією малюнків тощо. |
|
78 |
|
Розділові знаки в кінці речень. |
|
79 |
|
Розділові знаки в кінці речень. |
|
80 |
|
РМ. Читання мовчки (розуміння, запам’ятовування) текстів. |
|
81 |
|
Інтонування речень, різних за метою висловлювання. |
|
82 |
|
Складання різних за метою висловлювання речень на задану тему. |
|
83 |
|
РМ. Робота з книжкою: виділення слів, частин змісту в тексті. |
|
84 |
|
Складання різних за метою висловлювання речень на задану тему. |
|
85 |
|
Текст. Заголовок тексту. |
|
86 |
|
РМ. Читання вголос. Виразність читання. |
|
87 |
|
Поділ тексту на абзаци. |
|
88 |
|
Поділ текстів на логічно завершені частини за даним планом. |
|
89 |
|
РМ. Написання під диктування речень і текстів. |
|
90 |
|
РМ. Складання речень за запитаннями, малюнками, на тему. |
|
91 |
|
Відновлення текстів із деформованою будовою. |
|
92 |
|
Складання простого плану тексту. |
|
93 |
|
Тексти різних типів: розповідь, опис. |
|
94 |
|
РМ. Речення з правильним і неправильним порядком слів (деформоване речення). |
|
95 |
|
Складання простого плану тексту. |
|
96 |
|
РМ. Перевірка власних письмових робіт. |
|
97 |
|
Підпис листівки (поздоровлення рідним, друзям). |
|
98 |
|
Підпис листівки (поздоровлення рідним, друзям). |
|
99 |
|
Адреса на конверті (листівці). |
|
100 |
|
Адреса на конверті (листівці). |
|
101 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
102 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|