Календарно-тематичне планування уроків української мови для 5 класу за навчальною програмою для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови для 5 класу за навчальною програмою для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

Українська мова

5 клас

(102 год. на рік, 3 год. на тиждень)

 

ЗА НАВЧАЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ

 

Дата

Зміст програмового матеріалу

Примітки

Тема: Повторення

1

 

Алфавіт.

 

2

 

Алфавіт.

 

3

 

Розрізнення приголосних звуків (глухі та дзвінкі, тверді та м’які).

 

4

 

Розрізнення приголосних звуків (глухі та дзвінкі, тверді та м’які).

 

5

 

Пом’якшення приголосних перед я, ю, є, ї та знаком м’якшення.

 

6

 

Пом’якшення приголосних перед я, ю, є, ї та знаком м’якшення.

 

7

 

Пом’якшення приголосних перед я, ю, є, ї та знаком м’якшення.

 

8

 

Поділ слів на склади.

 

9

 

Поділ слів на склади.

 

10

 

Подвоєння приголосних у словах. Перенос таких слів.

 

11

 

Подвоєння приголосних у словах. Перенос таких слів.

 

12

 

Вживання апострофа після б, п, в, м, ф  перед я, ю, є, ї.

 

13

 

Вживання апострофа після б, п, в, м, ф  перед я, ю, є, ї.

 

14

 

Спільнокореневі слова.

 

15

 

Спільнокореневі слова.

 

16

 

Ненаголошені голосні в корені слова.

 

17

 

Ненаголошені голосні в корені слова.

 

18

 

Вживання великої букви у словах.

 

19

 

Вживання великої букви у словах.

 

Тема: Знання про мову. Мовні уміння

20

 

РМ. Загальне уявлення про мовлення як діяльність.

 

21

 

Мова як засіб спілкування. Рідна, державна та інші мови.

 

22

 

Звуки і букви. Алфавіт. Голосні й приголосні звуки.

 

23

 

Приголосні тверді й м'які,  дзвінкі й глухі;

 

24

 

Вимова звуків, що позначаються буквами ґ і г.

 

25

 

Алфавіт (абетка, азбука).

 

26

 

Співвідношення звуків і букв.

 

27

 

РМ. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо), їх особливості.

 

28

 

Використання алфавіту під час роботи зі словником.

 

29

 

Склад. Наголос. Вимова  наголошених і ненаголошених голосних.

 

30

 

Вимова  наголошених і ненаголошених голосних.

 

31

 

Лексичне значення слова. Групи слів за значенням: синоніми, антоніми.

 

32

 

РМ. Мовлення як основний засіб спілкування.

 

33

 

РМ. Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й письмове,   монологічне й діалогічне.

 

34

 

Слово. Лексичне значення слова. Групи слів за значенням: синоніми, антоніми.

 

35

 

Будова слова. Префікс, корінь слова, суфікс, закінчення, – частини слова.

 

36

 

Будова слова. Префікс, корінь слова, суфікс, закінчення, – частини слова.

 

37

 

Розрізнення префікса і прийменника (практично).

 

38

 

РМ. Мета спілкування й адресат мовлення; основні правила спілкування.

 

39

 

Розрізнення префікса і прийменника (практично).

 

40

 

Спільнокореневі слова.

 

41

 

РМ. Особливості національного мовленнєвого етикету.

 

42

 

Частини мови. Розрізнення частин мови (слова, що означають назви, дії, ознаки та кількість предметів) в реченні  за запитаннями,  узгодження їх (практично).

 

43

 

Частини мови. Розрізнення частин мови (слова, що означають назви, дії, ознаки та кількість предметів) в реченні  за запитаннями,  узгодження їх (практично).

 

44

 

Іменник. Загальне поняття про іменник.

 

45

 

РМ. Найпростіші українські формули мовленнєвого етикету (вітання, прощання, прохання).

 

46

 

Іменники, що позначають назви істот і неістот.

 

47

 

Іменники, що позначають назви істот і неістот.

 

48

 

РМ. Українські форми звертання до дітей і дорослих (Марійко, Іванку, Катерино Петрівно, Петре Григоровичу).

 

49

 

Власні і загальні іменники.

 

50

 

Власні і загальні іменники.

 

51

 

РМ. Слухання-розуміння  текстів різного типу (розповідь, опис, зокрема опис окремих предметів тощо); різних жанрів мовлення (казка, загадка, прислів’я, приказка, легенда, вірш, оповідання).

 

52

 

Велика літера у власних іменниках.

 

53

 

Велика літера у власних іменниках.

 

54

 

РМ. Переказ тексту за поданим планом.

 

55

 

РМ. Вибірковий переказ.

 

56

 

Число іменників.

 

57

 

Число іменників.

 

58

 

Іменники, що вживаються тільки в однині (тільки в множині).

 

59

 

Іменники, що вживаються тільки в однині (тільки в множині).

 

60

 

РМ. Діалог, його розігрування   відповідно  до запропонованої ситуації спілку-вання, пов’язаної із життєвим досвідом учнів  (діалог етикетного характеру, діалог-розпитування, діалоги за поданим початком, малюнками).

 

61

 

Рід іменників.

 

62

 

Рід іменників.

 

63

 

Відмінювання іменників за відмінками (практично).

 

64

 

РМ. Монологічне мовлення (самостійне висловлювання). Конструювання висловлювань: опис (предметів, людей, явищ природи);

 

65

 

Відмінювання іменників за відмінками (практично).

 

66

 

Речення. Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення.

 

67

 

Головне й залежне слово в словосполученні.

 

68

 

Головне й залежне слово в словосполученні.

 

69

 

Головні та другорядні члени речення (без вживання термінології, практично).

 

70

 

Головні та другорядні члени речення (без вживання термінології, практично).

 

71

 

РМ. Монологічне мовлення (самостійне висловлювання). Повідомлення про діяльність; висловлення прохання, побажання.

 

72

 

Встановлення зв’язку між словами в реченнях (за допомогою запитань).

 

73

 

Встановлення зв’язку між словами в реченнях (за допомогою запитань).

 

74

 

Побудова слів  за поданими словами (головними та другорядними членами речення) з використанням ілюстрацій, сюжетних малюнків, предметів).

 

75

 

Побудова слів  за поданими словами (головними та другорядними членами речення) з використанням ілюстрацій, сюжетних малюнків, предметів).

 

76

 

Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, окличні.

 

77

 

РМ. Монологічне мовлення (самостійне висловлювання). Розповідь (про події, що відбулися, особисті враження) за питаннями, за серією малюнків тощо.

 

78

 

Розділові знаки в кінці речень.

 

79

 

Розділові знаки в кінці речень.

 

80

 

РМ. Читання мовчки (розуміння, запам’ятовування)  текстів.

 

81

 

Інтонування речень, різних за метою висловлювання.

 

82

 

Складання різних за метою висловлювання речень на задану тему.

 

83

 

РМ. Робота з книжкою: виділення слів, частин змісту в тексті.

 

84

 

Складання різних за метою висловлювання речень на задану тему.

 

85

 

Текст. Заголовок тексту.

 

86

 

РМ. Читання вголос. Виразність читання.

 

87

 

Поділ тексту на абзаци.

 

88

 

Поділ текстів на логічно завершені частини за даним планом.

 

89

 

РМ. Написання під диктування речень і текстів.

 

90

 

РМ. Складання речень за запитаннями, малюнками, на тему.

 

91

 

Відновлення текстів із деформованою будовою.

 

92

 

Складання простого плану тексту.

 

93

 

Тексти різних типів: розповідь, опис.

 

94

 

РМ. Речення з правильним і неправильним порядком слів (деформоване речення).

 

95

 

Складання простого плану тексту.

 

96

 

РМ. Перевірка власних письмових робіт.

 

97

 

Підпис листівки (поздоровлення рідним, друзям).

 

98

 

Підпис листівки (поздоровлення рідним, друзям).

 

99

 

Адреса на конверті (листівці).

 

100

 

Адреса на конверті (листівці).

 

101

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

102

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

 

 

doc
Додав(-ла)
ПІКАЛОВА ВІТА
Пов’язані теми
Українська мова, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
27 вересня 2020
Переглядів
4298
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку