Календарно-тематичне планування
Українська мова
7 клас
(88 год, 2,5 год на тиждень)
складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання: Українська мова: 5-9 класи / Т.Г. Шелехова, М.І. Пентилюк, К.В. Таранік-Ткачук, Т.Д. Гнаткович, В.І. Новосьолова, Н.Б. Коржова. – К.:
Видавничий дім «Освіта», 2013
зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
На основі підручником:/ Українська мова/ для учнів 7 класу загальноосвітніх закладів, Київ, видавничий дім «Освіта» 2016 рік
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю |
І семестр |
Дата |
ІІ семестр |
Дата |
Перевірка мовної теми |
3 |
1.__________ 2.__________ 3.__________ |
3 |
1.__________ 2.__________ 3.__________ |
Письмо: переказ твір |
1 - |
______________ |
1 1 |
___________ ___________ |
Правопис: диктант |
1 |
____________ |
1 |
____________ |
Аудіювання |
- |
|
1 |
_____________ |
Читання мовчки |
1
|
_____________ |
-
|
|
|
І семестр
№ з/п |
|
Тема уроку |
Примітки |
|||||||||||
1 |
|
Вступ. Літературна норма української мови |
|
|||||||||||
2 |
|
РМ. №1. Відомості про мовлення. Повторення й поглиблення вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті. Мікротема тексту (практично). |
|
|||||||||||
3 |
|
РМ. №2. Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль. Навчальне аудіювання тексту публіцистичного стилю. |
|
|||||||||||
4 |
|
РМ. №3. Усний докладний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом) |
|
|||||||||||
Повторення та узагальнення вивченого |
||||||||||||||
5 |
|
Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях |
|
|||||||||||
6 |
|
РМ. №4. Докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі. |
|
|||||||||||
7 |
|
Частини мови. Вивчені групи орфограм в іменниках і прикметниках |
|
|||||||||||
8 |
|
РМ. №5. Створення й розігрування діалогів дискусійного характеру на тему: «Чи можуть електронні носії інформації (планшети, айпади, айфони) повністю витіснити друковану книжку?» |
|
|||||||||||
9 |
|
Правопис та вживання числівників і займенників |
|
|||||||||||
10 |
|
Контрольний диктант № 1. |
|
|||||||||||
11 |
|
РМ. №6. Написання есе в публіцистичному стилі з використанням речень зі звертаннями та вставними словами на тему: «Гармонія людини і природи як велика духовна цінність» |
|
|||||||||||
Зошит |
|
|||||||||||||
Тематична |
|
|||||||||||||
Морфологія. Орфографія. Дієслово |
||||||||||||||
12 |
|
Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
|
|||||||||||
13 |
|
Форми дієслова: неозначена форма, особові форми, дієприкметник, дієприслівник, безособові форми на -но, -то (загальне ознайомлення). |
|
|||||||||||
14 |
|
Неозначена форма (інфінітив) та особові форми. |
|
|||||||||||
15 |
|
Особові дієслова |
|
|||||||||||
16 |
|
РМ. №7. Стислий письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання певних дій. |
|
|||||||||||
17 |
|
Не з дієсловами |
|
|||||||||||
18 |
|
Доконаний і недоконаний види дієслова |
|
|||||||||||
19 |
|
Дієслова перехідні та неперехідні |
|
|||||||||||
20 |
|
Контрольна робота №1 «Дієслово» (тести). РМ. №8. Контрольне читання мовчки тексту |
|
|||||||||||
21 |
|
РМ. №9. Складання допису в соцмережі про важливу подію зі шкільного життя з використанням дієслів різних способів |
|
|||||||||||
22 |
|
Часи дієслів |
|
|||||||||||
23 |
|
Теперішній час. Зміни дієслів теперішнього часу |
|
|||||||||||
24 |
|
Минулий час. Зміни дієслів минулого часу |
|
|||||||||||
Зошит |
|
|||||||||||||
25 |
|
Майбутній час. Зміни дієслів майбутнього часу |
|
|||||||||||
26 |
|
Способи дієслів |
|
|||||||||||
27 |
|
Творення дієслів умовного способу |
|
|||||||||||
28 |
|
Творення дієслів наказового способу |
|
|||||||||||
29 |
|
Безособові дієслова |
|
|||||||||||
30 |
|
Способи творення дієслів |
|
|||||||||||
31 |
|
Вправи для узагальнення |
|
|||||||||||
32 |
|
Контрольна робота №2 «Дієслово» (тести). Навчальне аудіювання художнього тексту монологічного характеру |
|
|||||||||||
33 |
|
РМ №10. Особливості будови опису зовнішності людини. |
|
|||||||||||
34 |
|
РМ №11. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини (за складним планом). |
|
|||||||||||
Зошит |
|
|||||||||||||
Тематична |
|
|||||||||||||
Дієприкметник |
||||||||||||||
35 |
|
Дієприкметник як особлива форма дієслова. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
|
|||||||||||
36 |
|
Дієприкметниковий зворот . Відокремлення комами дієприкметникових зворотів |
|
|||||||||||
37 |
|
Відмінювання дієприкметників |
|
|||||||||||
38 |
|
Активні і пасивні дієприкметники, їх творення |
|
|||||||||||
39 |
|
Безособові дієслівні форми на –но, -то |
|
|||||||||||
40 |
|
РМ №12. Контрольний докладний переказ тексту розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини |
|
|||||||||||
41 |
|
РМ №13. Контрольний докладний переказ тексту розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини |
|
|||||||||||
42 |
|
Перехід дієприкметників у прикметники та іменники |
|
|||||||||||
43 |
|
Правопис суфіксів дієприкметників. Написання н у дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження |
|
|||||||||||
44 |
|
Не з дієприкметниками |
|
|||||||||||
45 |
|
РМ №14. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною українського художника |
|
|||||||||||
46 |
|
РМ №15. Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування з елементами зауважень, пропозицій з використанням у реченнях-репліках дієприкметникових зворотів |
|
|||||||||||
47 |
|
Контрольна робота №3 «Дієприкметник» (тести і завдання) |
|
|||||||||||
48 |
|
Підсумковий урок. Семестрове оцінювання |
|
|||||||||||
Усний переказ |
|
|||||||||||||
Діалог |
|
|||||||||||||
Зошит |
|
|||||||||||||
Тематична |
|
|||||||||||||
ІІ семестр |
||||||||||||||
Дієприслівник |
||||||||||||||
49 |
|
Дієприслівник як особлива форма дієслова. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
|
|||||||||||
50 |
|
Дієприслівниковий зворот. |
|
|||||||||||
51 |
|
Розділові знаки при одиничному дієприслівнику |
|
|||||||||||
52 |
|
Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх творення |
|
|||||||||||
53 |
|
Не з дієприслівниками |
|
|||||||||||
|
|
РМ №16. Особливості будови розповідного тексту про виконання певних дій (ст. 54) |
|
|||||||||||
Зошит |
||||||||||||||
54 |
|
РМ №17. Усний твір-розповідь про виконання певних дій на основі власних спостережень з використанням дієприслівникових зворотів (за складним планом) (ст..67) |
|
|||||||||||
55 |
|
РМ №18. Контрольний твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі (ст..100) |
|
|||||||||||
56 |
|
Контрольна робота №4 «Дієприслівник» (тести і завдання) |
|
|||||||||||
57 |
|
РМ №18. Портретний нарис у публіцистичному стилі (ст..198) |
|
|||||||||||
Тематична |
||||||||||||||
Прислівник |
||||||||||||||
58 |
|
Прислівник. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
|
|||||||||||
59 |
|
Розряди прислівників |
|
|||||||||||
60 |
|
Способи творення прислівників |
|
|||||||||||
61 |
|
Ступені порівняння прислівників |
|
|||||||||||
Зошит |
||||||||||||||
62 |
|
Морфологічний розбір прислівників |
|
|||||||||||
63 |
|
Правопис прислівників. Написання прислівників через дефіс і разом |
|
|||||||||||
64 |
|
Правопис прислівників. Написання прислівникових сполук |
|
|||||||||||
65 |
|
Правопис прислівників. Літери и та і в кінці прислівників |
|
|||||||||||
66 |
|
Правопис прислівників. Літери н та нн у прислівниках |
|
|||||||||||
67 |
|
Правопис прислівників. Не та ні з прислівниками |
|
|||||||||||
Зошит |
||||||||||||||
68 |
|
Контрольна робота № 5 «Прислівник» (тести і завдання). |
|
|||||||||||
Тематична |
||||||||||||||
Прийменник |
||||||||||||||
69 |
|
РМ №19. Складання анотації на книжку з використанням прислівників (ст..89) |
|
|||||||||||
70 |
|
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв'язку у словосполученні |
|
|||||||||||
71 |
|
РМ №20. Ділові папери. Розписка. (ст..110) |
|
|||||||||||
|
|
Види прийменників за будовою. |
|
|||||||||||
72 |
|
Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс |
|
|||||||||||
73 |
|
Морфологічний розбір прийменника |
|
|||||||||||
74 |
|
РМ №20. Контрольний переказ тексту |
|
|||||||||||
Сполучник |
||||||||||||||
75 |
|
Сполучник як службова частина мови. Уживання сполучників у простому і складному реченнях. Сполучники сурядності і підрядності |
|
|||||||||||
Зошит |
||||||||||||||
76 |
|
Сполучники підрядності. Розрізнення сполучників й однозвучних слів |
|
|||||||||||
Частка |
||||||||||||||
77 |
|
Частка як службова частина мови |
|
|||||||||||
78 |
|
Частки формотворчі та словотворчі |
|
|||||||||||
79 |
|
Контрольний диктант №2. Контрольне аудіювання тексту |
|
|||||||||||
80 |
|
Правопис часток не і ні з різними частинами мови |
|
|||||||||||
Вигук |
||||||||||||||
81 |
|
Вигук як особлива частина мови. |
|
|||||||||||
82 |
|
Групи вигуків за значенням |
|
|||||||||||
83 |
|
Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках |
|
|||||||||||
84 |
|
Контрольна робота №6 «Прийменник. Частка. Сполучник. Вигук» (тести і завдання). |
|
|||||||||||
85 |
|
Повторення. Частини мови, їх правопис і використання у мовленні. |
|
|||||||||||
86 |
|
Підсумковий урок. |
|
|||||||||||
Читання вголос |
||||||||||||||
Усний твір |
||||||||||||||
Зошит |
||||||||||||||
Тематична |
||||||||||||||