КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 8 КЛАСУ
(70 годин, 2 год. на тиждень)
І семестр
№ з/п |
Зміст програмового матеріалу |
К-ть годин |
Дата |
Примітка
|
||
Вступ |
||||||
1 |
Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу |
1 |
|
|
||
Повторення та узагальнення вивченого. Пунктуація |
||||||
2 |
РМ Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі, жанри й типи мовлення; засоби міжфразового зв’язку в тексті |
1 |
|
|
||
3 |
Лексикологія. Фразеологія |
1 |
|
|
||
4 |
Морфологія й орфографія |
1 |
|
|
||
5 |
Основні правила правопису (за вибором учителя) |
1 |
|
|
||
Синтаксис. Пунктуація Словосполучення й речення |
||||||
6 |
Словосполучення. Будова й види словосполучень за способами вираження головного слова |
1 |
|
|
||
7 |
РМ Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Особливості будови опису пам’ятки історії й культури |
1 |
|
|
||
8 |
Речення прості й складні (повторення), двоскладні й односкладні |
1 |
|
|
||
9 |
Граматична помилка та її умовне позначення (практично) |
1 |
|
|
||
10 |
Контрольна робота (диктант) |
1 |
|
|
||
Просте речення. Двоскладне речення |
||||||
11 |
Головні й другорядні члени речення. Підмет і присудок. Способи вираження підмета. Складання тексту листа - запрошення на відкриття шкільного краєзнавчого музею |
1 |
|
|
||
12 |
Простий і складений присудок (іменний і дієслівний). Способи вираження присудка. Тире між підметом і присудком. Узгодження головних членів речення |
1 |
|
|
||
13 |
РМ Повідомлення на тему про мову (наприклад: дієслівний та іменний складений присудки), що вимагає зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі |
1 |
|
|
||
14 |
Речення поширені й непоширені (повторення). Порядок слів у реченні. Логічний наголос |
1 |
|
|
||
15 |
РМ Ділові папери. План роботи. Складання плану роботи над проектом. Оформлення рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів діяльності |
1 |
|
|
||
16 |
Означення, додаток й обставини як другорядні члени речення (повторення). Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки |
1 |
|
|
||
17 |
РМ Контрольна робота (докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням прикладок |
1 |
|
|
||
18 |
РМ Контрольна робота (докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням прикладок |
1 |
|
|
||
19 |
Види обставин (за значенням), способи вираження їх. Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами |
1 |
|
|
||
20 |
Контрольна робота з теми «Синтаксис. Пунктуація. Просте речення. Двоскладне речення» (тест) |
1 |
|
|
||
Односкладне речення
|
||||||
21 |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Односкладні речення як частини складного речення |
1 |
|
|
||
22 |
Означено-особові та узагальнено-особові речення |
1 |
|
|
||
23 |
Неозначено-особові речення |
1 |
|
|
||
24 |
Безособові речення речення |
1 |
|
|
||
25 |
Називні речення |
1 |
|
|
||
26 |
РМ Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за складним планом) з використанням називних речень для позначення місця. Складання та розігрування діалогу-розпитування або домовляння (телефонної розмови) з використанням неповних речень та односкладних речень вражень у художньому стилі |
1 |
|
Діалог |
||
27 |
Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях
|
1 |
|
|
||
28 |
РМ Контрольна робота (письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі з використанням неповних речень та односкладних речень) |
1 |
|
|
||
29 |
РМ Контрольна робота (письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі з використанням неповних речень та односкладних речень) |
1 |
|
|
||
30 |
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Односкладні прості речення. Неповні речення» |
1 |
|
|
||
31 |
Контрольна робота з теми «Просте речення. Двоскладне речення. Односкладні прості речення. Неповні речення» (тест) |
1 |
|
|
||
32 |
Повторення та узагальнення вивченого |
1 |
|
|
||