Календарно-тематичне планування уроків
української мови у 9 класі
(70 год. - 2 години на тиждень)
Складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання: Українська мова: 5-9 класи / Т.Г. Шелехова, М.І. Пентилюк, К.В. Таранік-Ткачук, Т.Д. Гнаткович, В.І. Новосьолова, Н.Б. Коржова. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013(зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804)
На основі підручником:/ Українська мова / для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Олександр Авраменко. — К. : Грамота, 2017.
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю |
І семестр |
Дата |
ІІ семестр |
Дата |
Перевірка мовної теми |
2 |
1.__________ 2.__________ |
2 |
1.__________ 2.__________ |
Письмо: переказ твір |
1 1 |
______________ ______________ |
1 1 |
___________ ___________ |
Правопис: диктант |
1 |
____________ |
1 |
____________ |
Аудіювання |
- |
|
1 |
_____________ |
Читання мовчки |
1
|
_____________ |
-
|
|
|
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
|
І семестр |
||||
1 |
|
Вступ. Розвиток української мови |
|
|
Повторення вивченого у 8 класі |
||||
2 |
|
Граматична основа. Односкладне та двоскладне речення |
|
|
3 |
|
Просте ускладнене речення |
|
|
4 |
|
Розділові знаки в простому ускладненому реченні |
|
|
5 |
|
РМ № 1. Вибірковий усний переказ тексту наукового стилю |
|
|
Синтаксис. Пунктуація |
||||
6 |
|
Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові |
|
|
7 |
|
Непряма мова. Заміна прямої мови непрямою |
|
|
8 |
|
РМ № 2. Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю |
|
|
Зошит |
|
|||
9 |
|
Цитата як спосіб передавання чужої мови |
|
|
10 |
|
Діалог. Розділові знаки при діалозі |
|
|
11 |
|
РМ № 3. Твір-роздум на морально-етичну тему |
|
|
Складне речення |
||||
12 |
|
Складне речення та його ознаки |
|
|
13 |
|
Сполучникові й безсполучникові складні речення |
|
|
14 |
|
Складносурядне речення, його будова. Засоби зв’язку між частинами складносурядного речення |
|
|
15 |
|
РМ № 4. Усний твір-роздум на суспільну тему |
|
|
16 |
|
Розділові знаки в складносурядному реченні |
|
|
Зошит |
|
|||
17 |
|
Контрольна робота № 1. «Пряма й непряма мова. Складносурядне речення» (тест) |
|
|
Тематична |
|
|||
Складнопідрядне речення |
||||
18 |
|
Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому |
|
|
19 |
|
Підрядні сполучники й сполучні слова в складнопідрядному реченні |
|
|
20 |
|
Основні види складнопідрядних речень |
|
|
21 |
|
РМ № 5. Ділове мовлення. Заява |
|
|
22 |
|
Складнопідрядні речення з підрядними означальними та підрядними з’язувальними |
|
|
23 |
|
Складнопідрядні речення з підрядними місця й часу |
|
|
24 |
|
Складнопідрядні речення з підрядними способу дії і ступеня та підрядними порівняльними |
|
|
Зошит |
|
|||
25 |
|
Складнопідрядні речення з підрядними причини, мети, умови |
|
|
26 |
|
РМ №6. Докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням |
|
|
27 |
|
РМ №7. Докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням |
|
|
28 |
|
РМ №8. Контрольний диктант. Читання мовчки тексту наукового стилю |
|
|
29 |
|
Складнопідрядні речення з підрядними наслідковими й допустовими |
|
|
30 |
|
Складнопідрядні речення з кількома підрядними. Розділові знаки в складнопідрядному реченні |
|
|
31 |
|
Контрольна робота №2. «Складнопідрядне речення» (тест) |
|
|
Усний твір |
||||
Діалог |
||||
32 |
|
Підсумковий урок. Семестрове оцінювання |
|
|
Зошит |
|
|||
Тематична |
|
|||
ІІ семестр |
||||
32 |
|
РМ №9. Розігрування діалогів відповідно до певної ситуації |
|
|
33 |
|
РМ № 10. Есе “Що робить мене щасливим(ою)” |
|
|
Безсполучникове складне речення |
||||
34 |
|
Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення |
|
|
35 |
|
Кома та крапка з комою в безсполучниковому складному реченні |
|
|
36 |
|
Двокрапка в безсполучниковому складному реченні |
|
|
Зошит |
||||
37 |
|
Контрольний диктант |
|
|
38 |
|
Тире в безсполучниковому складному реченні |
|
|
39 |
|
Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні |
|
|
40 |
|
Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні (узагальнення вивченого матеріалу) |
|
|
41 |
|
РМ № 11. Письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії» |
|
|
42 |
|
РМ № 12. Письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії» |
|
|
43 |
|
РМ № 13. Аналіз контрольного твору-роздуму на морально-етичну тему в публіцистичному стилі |
|
|
44 |
|
РМ № 14. Діалог-обговорення актуальної теми |
|
|
Зошит |
||||
45 |
|
Контрольна робота № 3. «Безсполучникове складне речення» (тест) |
|
|
Тематична |
||||
Складне речення з різними видами зв’язку |
||||
46 |
|
Складне речення із сурядним і підрядним зв’язком |
|
|
47 |
|
Складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком |
|
|
48 |
|
Розділові знаки в складному реченні з різними видами зв’язку |
|
|
49 |
|
Складне речення з різними видами зв’язку (узагальнення вивченого матеріалу) |
|
|
50 |
|
РМ № 16. Вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю |
|
|
51 |
|
РМ № 15. Вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю |
|
|
Зошит |
||||
52 |
|
Складне речення з різними видами зв’язку (узагальнення вивченого матеріалу) |
|
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності |
||||
53 |
|
Текст, його основні ознаки |
|
|
54 |
|
Будова тексту. Мікротема й абзац. |
|
|
55 |
|
Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразового зв’язку |
|
|
56 |
|
РМ № 17. Тези прочитаної науково-пізнавальної статті |
|
|
57 |
|
РМ № 18. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту |
|
|
58 |
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (узагальнення вивченого матеріалу) |
|
|
59 |
|
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях |
|
|
60 |
|
Контрольна робота №4. «Складне речення з різними видами зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності» (тест) |
|
|
Зошит |
||||
61 |
|
РМ №19. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему |
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого |
||||
62 |
|
Порядок слів у реченні. Граматична основа. |
|
|
63 |
|
Види речень |
|
|
64 |
|
Основні орфограми |
|
|
65 |
|
Контрольне аудіювання |
|
|
66 |
|
РМ №20. Ділові папери. Резюме |
|
|
67 |
|
Синтаксис простого речення |
|
|
68 |
|
Пунктуація простого речення |
|
|
69 |
|
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень) |
|
|
70 |
|
Підсумковий урок. Семестрове оцінювання |
|
|
Усний переказ |
||||
Читання вголос |
||||
Зошит |
||||
Тематична |
||||