КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 9 КЛАСУ
(Відповідно до навчальної програми:
Українська мова. 5-9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами,
затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804)
(140 год, 2+2 год на тиждень)
Підручник: Українська мова : підручн. для 9 кл. загальноосвітн. навч. закл. / О. В. Заболотний, В. В. Заболотний. – Київ : Генеза, 2017.
І семестр
№ п/п |
Зміст програмового матеріалу |
К-ть годин |
Дата |
Примітка |
Тема 1. Вступ. Повторення вивченого у 8 класі (13 годин) |
||||
1 |
Вступ. Розвиток української мови |
1 |
01.09 |
|
2 |
РМ № 1 (у) Повторення вивченого про мовлення. Вимоги до мовлення. |
1 |
02.09 |
РМ № 1 (у) |
3 |
РМ №2 (у) Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання (ознайомлювальне, вивчальне, переглядове). Стилі, типи мовлення. Жанри мовлення. Навчальне аудіювання тексту. МД: Аудіювання |
1 |
06.09 |
РМ № 2 (у) МД: Аудіювання |
4 |
РМ № 3 (у) Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми МД: Говоріння. Діалог |
1 |
07.09 |
РМ № 3 (у) МД: Говоріння. Діалог |
5 |
Просте речення. Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне просте речення (повторення) |
1 |
08.09 |
|
6 |
Види односкладних речень |
1 |
09.09 |
|
7 |
Просте ускладнене речення |
1 |
13.09 |
|
8 |
Розділові знаки у простому ускладненому реченні |
1 |
14.09 |
|
9 |
РМ № 4 (у) Складання та обговорення переліку умов успішного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку |
1 |
15.09 |
|
10 |
РМ № 5 (у) Вибірковий усний переказ тексту публіцистичного стилю МД Говоріння: Переказ |
1 |
16.09 |
РМ № 5 (у) МД Говоріння: Переказ |
11 |
РМ № 6 (п) Ділові папери. Резюме |
1 |
|
РМ № 6 (п) |
12 |
Просте речення. Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне просте речення. Тренувальні вправи |
|
|
|
13 |
Контрольна робота №1 з мовної теми: Вступ. Повторення вивченого у 8 класі |
1 |
|
КР №1 |
Тема 2. Синтаксис. Пунктуація. Пряма й непряма мова. Діалог (13 годин) |
||||
14 |
Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками |
|
|
|
15 |
Пряма й непряма мова. Розділові знаки при прямій мові |
1 |
|
|
16 |
Пряма й непряма мова. Розділові знаки при прямій мові. Тренувальні вправи |
1 |
|
|
17 |
РМ № 7 (п). Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням (підготовча робота) МД Письмо: Контрольний переказ |
1 |
|
РМ№ 7 (п) КП №1 МД Письмо: Контрольний переказ |
18 |
РМ № 8 (п). Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням (написання переказу) МД Письмо: Контрольний переказ |
1 |
|
РМ №8 (п) КП №1 МД Письмо: Контрольний переказ |
19 |
Заміна прямої мови непрямою |
1 |
|
|
20 |
Цитата як засіб передачі чужої мови. Особливості й способи цитування. Розділові знаки при цитаті |
1 |
|
|
21 |
Цитата як засіб передачі чужої мови. Особливості й способи цитування. Розділові знаки при цитаті. Тренувальні вправи |
1 |
|
|
22 |
Діалог. Розділові знаки при діалозі |
1 |
|
|
23 |
РМ №9 (у) Складання й розігрування діалогу-домовленості (наприклад: щодо озеленення шкільного приміщення) з відповідною аргументацією (потребою очищення й природного зволоження повітря; зонування середовища, декорування приміщення й т. ін.) МД Говоріння: Діалог |
1 |
|
РМ №9 (у) МД Говоріння: Діалог |
24 |
РМ № 10 (у). Навчальне читання мовчки тексту художнього стилю. Ознайомлювальне читання. Складання плану прочитаного. |
1 |
|
РМ №10 (у) |
25 |
Пряма й непряма мова. Діалог. Тренувальні вправи |
1 |
|
|
26 |
Контрольна робота №2 з мовної теми «Синтаксис. Пунктуація. Пряма й непряма мова. Діалог» (різнорівневі тестові завдання) |
|
|
КР №2 |
Тема №3. Синтаксис. Пунктуація. Складне речення. Складносурядне речення (16годин) |
||||
27 |
Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками |
|
|
|
28 |
Складне речення, його ознаки |
1 |
|
|
29 |
Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком |
|
|
|
30 |
РМ № 11 (п) Тези прочитаного художнього твору |
|
|
РМ №11 (п) |
31 |
РМ №12 (у) Контрольний стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом) МД Говоріння: Усний переказ |
1 |
|
РМ №12 (у) МД Говоріння: Усний переказ |
32 |
Складносурядне речення, його будова й засоби зв’язку між його частинами |
1 |
|
|
33 |
Складносурядне речення, його будова й засоби зв’язку між його частинами. Тренувальні вправи |
1 |
|
|
34 |
Смислові зв’язки між частинами складносурядного реченнями |
1 |
|
|
35 |
Синонімічність і антонімічність сполучників сурядності. |
1 |
|
|
36 |
Розрізнення складносурядних речень і простих з однорідними членами та сполучниками. |
1 |
|
|
37 |
Контрольний диктант №1 МД Письмо: Диктант |
1 |
|
КД №1 МД Письмо: Диктант |
38 |
Робота над помилками, допущеними у контрольному диктанті |
|
|
|
39 |
Розділові знаки між частинами складносурядного речення |
1 |
|
|
40 |
Розділові знаки між частинами складносурядного речення. Тренувальні вправи |
1 |
|
|
41 |
Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком. Тренувальні вправи. |
|
|
|
42 |
Контрольна робота №3 з мовної теми «Складне речення. Складносурядне речення» (різнорівневі тестові завдання) |
1 |
|
КР №3 |
Тема №4. Синтаксис. Пунктуація. Складне речення. Складнопідрядне речення (17 годин) |
||||
43 |
Робота над помилками, допущеними у контрольній роботі |
|
|
|
44 |
Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому |
1 |
|
|
45 |
Підрядні сполучники й сполучні слова у складнопідрядних реченнях |
1 |
|
|
46 |
РМ №13(п) Контрольний письмовий твір-есе на суспільну тему «Україна – у вогні» з використанням складнопідрядних речень (підготовча робота) МД Письмо: Контрольний твір |
1 |
|
РМ №13 (п) МД Письмо: Контрольний твір |
47 |
РМ №14 (п) Контрольний письмовий твір-есе на суспільну тему «Україна – у вогні» з використанням складнопідрядних речень (написання твору) МД Письмо: Контрольний твір |
1 |
|
РМ №14 (п) МД Письмо: Контрольний твір |
48 |
Складнопідрядні речення з підрядними означальними. Синонімія складнопідрядних речень з підрядними означальними і простих речень |
1 |
|
|
49 |
Складнопідрядні речення з підрядними з’ясувальними |
1 |
|
|
50 |
Складнопідрядні речення з підрядними ступеня і способу дії |
1 |
|
|
51 |
Складнопідрядні речення з підрядними причини та мети |
1 |
|
|
52 |
Складнопідрядні речення з підрядними місця та часу |
1 |
|
|
53 |
Складнопідрядні речення з підрядними умови, допустовими, наслідковими та порівняльними |
1 |
|
|
54 |
Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення |
1 |
|
|
55 |
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами |
1 |
|
|
56 |
Контрольна робота №4 з мовної теми «Складне речення. Складнопідрядне речення» (різнорівневі тестові завдання) |
1 |
|
КР №4 |
58 |
РМ №15 (у) Усний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему |
1 |
|
РМ №15 (у) |
59 |
РМ №16 (п) Ділові папери. Заява |
1 |
|
РМ №16 (п) |
|
|
|
|
|