КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
ДЛЯ 9 КЛАСУ
складено за навчальною програмою, затвердженою наказом МОН України від 07.06.2017 №804
(70 год, 2 год на тиждень)
ІІ СЕМЕСТР
№ уроку |
Тематика уроків |
К-сть годин |
Дата |
33 – 34. |
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними. |
2 |
|
35. |
РМ. №13. Усний твір-роздум у публіцистичному стилі на суспільну тему. Підготовка до контрольного усного твору. |
1 |
|
36. |
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними. |
1 |
|
37. |
РМ. №14. Есе з використанням складнопідрядних речень. |
1 |
|
38. |
Складнопідрядні речення з кількома підрядними. |
1 |
|
39. |
Розділові знаки в складнопідрядних реченнях з кількома підрядними. |
1 |
|
40. |
РМ. №15. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему. |
1 |
|
41. |
Контрольна робота №3. Складнопідрядне речення. |
1 |
|
Безсполучникове складне речення (10 год- 2 год) |
|||
42. |
Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення. |
1 |
|
43. |
РЗМ № 16. Діалог-обговорення актуальної теми. |
1 |
|
44. |
Кома і крапка з комою між частинами безсполучникового складного речення. |
1 |
|
45-46. |
РЗМ № 17-18. Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі. |
2 |
|
47. |
Двокрапка у безсполучниковому складному реченні. |
1 |
|
48. |
Тире у безсполучниковому складному реченні. |
1 |
|
49. |
Розділові знаки у безсполучниковому складному реченні. Навчальні вправи. |
1 |
|
50. |
Синоніміка складних речень із сполучниками, без сполучників і простих речень. |
1 |
|
51. |
Узагальнення і систематизація вивченого про безсполучникові складні речення |
1 |
|
52. |
Контрольна робота №4. Безсполучникове складне речення. Тести. |
1 |
|
Складнопідрядні речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв'язку (6 год- 1 год)
|
|||
53 . |
Складнопідрядні речення з різними видами сполучникового та безсполучникового зв'язку. |
1 |
|
54 - 55. |
Розділові знаки у складнопідрядних реченнях з різними видами сполучникового та безсполучникового зв'язку. |
2 |
|
56-57. |
РЗМ № 19-20. Контрольний вибірковий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку) |
2 |
|
58-59. |
Використання складних речень з різними видами зв’язку в художніх описах. |
2 |
|
60. |
Контрольна робота. Диктант |
1 |
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (4 год) |
|||
61. |
Текст і основні його ознаки. Будова тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці. |
1 |
|
62. |
РЗМ № 21. Тези прочитаних публіцистичної чи наукова-пізнавальної статей |
1 |
|
63. |
Види і засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення). |
1 |
|
64. |
РЗМ № 22. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту.
|
1 |
|
65. |
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченні. |
1 |
|
66. |
Контрольна робота № 5. Складнопідрядні речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв'язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності |
1 |
|
Узагальнення і систематизація вивченого (4 год) |
|||
67. |
Мовні аспекти вивчення речення. |
1 |
|
68. |
Мовні аспекти вивчення речення. |
1 |
|
69. |
Орфографія. Пунктуація. |
1 |
|
70. |
Орфографія. Пунктуація. Підсумковий урок. |
1 |
|