Календарно-тематичне планування уроків української мови та читання 2 клас 5 годин на тиждень (За модельною програмою НУШ – 2) ІІ СЕМЕСТР

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови та читання 2 клас до підручника Вашуленко. 2 семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків української мови та читання 2 клас

5 годин на тиждень

(За модельною програмою НУШ – 2)

ІІ СЕМЕСТР

з/п

Тема, матеріал до уроку

Дата

Сторінки у підручнику

 

Повторення та вдосконалення  знань і вмінь, пов’язаних зі словами — назвами дій предметів.

 

84-85

(впр.13,14,15,16)

 

Ходить Мороз надворі у чоботах пухових.

Леся Вознюк «Йшов мороз». Зима-чаклунка.

Анатолій Качан «Зустріч».

 

72-74

 

§ 15 Слова-назви чисел (числівники)

Навчаюся визначати слова, які називають числа. Поняття про «числівник»

 

86-87

(впр.1,2,3,4)

 

Навчаюся добирати числівники. Що таке числівники? На які питання вони відповідають?

 

88

(впр.5,6)

 

Хто уміє зберігати – уміє й господарювати.

Марія Чумарна «Як зайчики зимували».

 

74-76

 

Робота з числівниками. Навчаюся записувати числівники словами.

 

89

(впр.7,8)

 

Ой зима, зима, зима. Веселіш пори нема. (Зимові розваги. Безпека взимку.)

Платон Воронько «Гра у сніжки». Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо). Робота з дитячою книжкою.

 

76

 

Навчаюся утворювати сполучення слів із числівниками. Усне поєднання числівників з дібраними словами.

 

90

(впр.9,10,11)

 

Навчаюся правильно наголошувати числівники. Усне утворення сполучення слів із числівниками і назвами одиниць довжини.

 

91

(впр. 12,13,14)

 

VІ РОЗДІЛ «Моя сімꞌя, моя родина – це наша славна Україна!»

Я – синочок. Я – донечка.

Сашко Дерманський «Віршик для мами».

 

77

 

Навчаюся вживати числівники в мовленні. Доповнюю і називаю числівники, які використовую. Виявляю спільні числівники у словах.

 

92-93

(впр.15,16,17,18,19)

 

Я – синочок. Я – донечка (продовження теми).

Олег Попов «Хто це?», аудіозапис пісні В. І. Кукоби «Мама і тато», музичний кліп до пісні. Я – братик. Я – сестричка.

Гриць Гайовий «Будильник».

 

78-79

 

Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні.

 

94

(впр.20,21,

22)

 

Добираємо і записуємо іменники за зразком. Добираю і дописую прикметники.

Діагностична робота. Диктант

 

95

(впр. 23,24)

 

Я – онучок. Я – онучка.

Катерина Перелісна «Мами й доні», Аркадій Музичук «Дідусів маршрут», аудіо запис пісні Наталії Май «Бабуся», мультфільм до пісні підібраний благодійним фондом Magneticone.org для проекту «Освіта дитини ХХІ століття».

 

80-81

 

Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Усне складання речень,виписуємо іменники.

 

96

(впр. 25,

26,27)

 

Україна – це ти!

Наталя Рибальська «Добрий день, матусю Україно!», аудіо запис пісні та відео сюжет. Державні символи України.

Наталка Поклад «Прапор»

 

81-83

 

Змінюю подані слова за зразком. Замінюємо подані слова за зразком.Записуємо утворені сполучення слів.

Діагностична робота. Робота з мовними одиницями

 

97

(впр. 28,29)

 

§ 16 Службові слова

Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів. Поняття про «службові слова».

 

98-99

(впр.1,2,3,4)

 

Без верби і калини нема України.

Народна легенда «Як Оксана вербою стала».

 

83-85

 

Навчаюся вживати службові слова в мовленні. Додаємо службові слова у речення.

 

100

(впр.5,6,7)

 

Ми – українці!

Анатолій Григорук «Дивовижні імена». У родині всі ми любим українську мову!

Володимир Верховень «Українська мова».

 

85-88

 

Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова в мовленні. Доповнюю текст службовими словами.

 

101-102

(впр. 8,9,10)

 

Повторення, закріплення і узагальнення знань повꞌязаних зі службовими словами.

 

102

(впр. 11)

 

 

Перш ніж щось сказати, треба добре подумати.

За Анатолієм Григоруком «Мудра мова».

 

88-90

 

ІV РОЗДІЛ «Речення»

§17 «РЕЧЕННЯ» Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками. Поняття про «речення»

 

103-104

(впр. 1,2)

 

По-своєму кожна пташина співає,

по-своєму кожен народ розмовляє.

Всеволод Нестайко «Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько». Моя маленька Батьківщина.

Лідія Повх «Україна».

Діагностична робота. Аудіювання

 

90-92

 

Навчаюся ставити в кінці кожного речення розподіловий знак. Складаю і записую речення використовуючи сполучення слів.

 

105

(впр.3,4)

 

§18 ВИДИ РЕЧЕНЬ ЗА МЕТОЮ ВИСЛОВЛЮВАННЯ.

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень. Поняття про розповідні «речення».

 

106

(впр.1,2)

 

Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо). Робота з дитячою книжкою.

 

 

 

Навчаюся правильно інтонувати кожне розповідне речення. Складаю і записую розповідні речення.

 

107

(впр. 3,4,5)

 

VІІ РОЗДІЛ «Зустрічаймо Весноньку!»

Зустрічаймо весноньку!

Алевтина Волкова «Весна світла», відео про розквіт природи навесні, аудіо запис дитячих закличок до пташок. Нумо співати – весну закликати!

Леся Вознюк «Весняний струмок».

 

93-95

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень. Поняття про «питальні» речення.

 

108-109

(впр.6,7,8)

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень. Поняття про «спонукальні речення». Знаки в кінці спонукальних речень.

Діагностична робота. Списування                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

 

110

(впр.9,10)

 

Вчимося читати вірші-діалоги.

Катерина Перелісна «Весна».

 

95-96

 

Навчаюся складати і записувати спонукальні речення.

 

111

(впр.11,12)

 

Вчимося читати вірші-діалоги (продовження теми). Варвара Гринько «Струмок», Андрій Мʼястківський «Пролісок». Леся Українка – поетична квітка України.

Леся Українка «Пісенька весняної води».

 

97-99

 

Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення. Вимовляю з більшою силою голосу питальні речення.

 

112-113

(впр. 13,14)

 

Дописую текст використовуючи розповідні, питальні або спонукальні речення.

 

113

(впр. 15,16)

 

Котики вербові – весняне диво природи.

Надія Кирʼян «Котики».

 

99-101

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень. Вимовляю розповідні речення з особливим почуттям. Знак у кінці розповідних речень.

Діагностична робота. Діалог(усно)

 

114

(впр.17,18)

 

Тарас Григорович Шевченко – народний поет і художник.Тарас Шевченко «Встала весна…». Свято Пасхи недалечко.Ніна Куфко «Свято Пасхи недалечко», картина Юрія Мацика «Світле свято», аудіозапис казки Андрія Мʼястківського «Казочка про писанку».

 

102-103

 

Пояснюю значення виділених слів. Вимовляю спонукальні речення з особливим почуттям. Знак у кінці спонукальних речень.

 

115

(впр.19,20,

21)

 

Навчаюся складати різні за інтонацією речення. Установлюю межі речень. Пояснюю розділові знаки в кінці речень.

 

116

(впр.22,23,

24)

 

Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо). Робота з дитячою книжкою.

 

 

 

Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями. Навчаюся визначати, якими ще словами можна поширювати речення.

 

117

(впр. 25,26)

 

VІІ РОЗДІЛ «Мого дитинства сонячна країна»

Добре тому жити, хто вміє дружити.

Євген Гуцало «Під веселкою». Найдорожче – чесність.Аліна Туз «Про Михася та Люка Скайуокера».

 

104-107

 

Навчаюся складати речення за малюнком.

Складаю і записую окличні та неокличні речення.

 

118

(впр.27,28)

 

Складаю і записую розповідне окличне і спонукальне неокличне речення.

 

119

(впр.29,30,

31)

 

Добре ім’я краще багатства.

Зірка Мензатюк «Золоте серце».

 

108-109

 

Повторення та вдосконалення  знань і вмінь, пов’язаних з видами речень. Хвилинка спілкування.

Діагностична робота. Робота з мовними одиницями

 

120

(впр.32,33)

 

Цікаві історії, пригоди.

Катерина Василенко «НЛО». Коли буває соромно?

Леонід Нечаєв «Про жовті грушки і червоні вушка».

 

110-112

 

V РОЗДІЛ «ТЕКСТ»

§19 «Текст» Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками. Поняття про «текст». Доповнюю текст різними видами речень.

 

121-123

(впр. 1,2,3,4)

 

§20 «БУДОВА ТЕКСТУ»

Навчаюся визначати частини тексту. Поняття про частини тексту. Що таке «початок(зачин)», «основна частина», «кінцівка».

 

124-125

(впр.1,2,3)

 

Наполеглива праця – запорука успіху.

Оксана Кротюк «Пластиліновий песик».

 

113-114

 

Навчаюся знаходити у текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текс. Знайомлюся зі словами,які можуть уживатися у тексті з переносним значенням, образні висловлювання, порівняння.

 

126-127

(впр.4,5)

 

Маленькими кроками до великих перемог.

За Дженніфер Мур-Маллінос «Я все зможу!». Чи варто ризикувати?

За Оксаною Радушинською «День народження!».

 

115-119

 

Навчаюся пояснювати, що є текстом, а що – окремим реченням. Навчаюся розташовувати речення у правильній послідовності, щоб прочитати текст.

 

127

(впр. 6,7)

 

§21 «ТИПИ ТЕКСТІВ»

Навчаюся розрізняти текст-розповідь. Поняття про «текст-розповідь».

 

128-129

(впр.1,2,3,4)

 

Чи варто ризикувати? (продовження теми)

За Оксаною Радушинською «День народження!» (продовження).

Діагностична робота. Робота з літературним твором

 

119-120

 

Навчаюся розрізняти текст-опис. Поняття про «текст-опис».

 

130-131

(впр.5,6)

 

Пізнаю себе.

За Дженніфер Мур-Маллінос «Безліч емоцій». Пізнаю себе (продовження теми).

За Дженніфер Мур-Маллінос «Безліч емоцій».

 

форзац

 

Письмово працюю з текстом-описом та ставлю запитання до нього.

 

131

(впр.7,8)

 

Навчаюся складати текст за ілюстрацією.

Складаю і записую речення за ілюстрацією.

 

132

(впр.9,10)

 

ІХ РОЗДІЛ «Кожна пригода – до мудрості дорога!»  Як досягнути успіху?

Оксана Павлова «Якби я мав такі кросівки…».

 

121-123

 

Навчаюся складати текст за серією малюнків.

Складаю і записую речення за серією малюнків.

 

133-134

(впр.11,12,

13)

 

Чи добре бути нахабним?

Василь Чухліб «Заячий холодок», аудіо запис казки. Вчимося аналізувати інформацію.

Всеволод Нестайко «Кревет Вася».

 

123-126

 

Складаю і записую речення за малюнками. Записую розповідь за малюнками і запитаннями.

 

134-135

(впр.14,15,

16)

 

Навчаюся складати текст про події із власного життя.

Діагностична робота. Усний твір

 

136

(впр.17)

 

Вчимося аналізувати інформацію (продовження теми). Всеволод Нестайко «Кревет Вася» (продовження.

 

127-128

 

Навчаюся складати текст про події із власного життя. Складаю і записую короткі розповіді.

 

136

(впр.18)

 

Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо). Х РОЗДІЛ «Довкола стільки є краси!»

Довкола стільки є краси!

Лідія Компанієць «У лісочку».

 

129

 

Складаю і записую текст-розповідь про події із власного життя.

 

137

(впр.19)

 

Складаю і записую текст-розповідь про події із власного життя. Навчаюся робити повчальні висновки.

 

137

(впр.20)

 

Я не ображу рідної землі!

Ніна Вернигора «Диво у долоньках».

 

130-131

 

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Використовую слова ввічливості у повсякденному житті.

 

138

(впр.21,22)

 

Здібності і таємниці братів наших менших.

Валентина Бондаренко «Розумаха». Краса природи є у всьому, лиш придивитися зумій.

Ліна Біленька «Казка неба».

 

131-133

 

Складаю і записую стисле висловлювання. Хвилинка спілкування.

Діагностична робота. Диктант

 

139

(впр.23,24)

 

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти. Замінюю слова у тексті на інші, щоб не повторювати те саме слово у реченнях.

 

140

(впр.25)

 

Казка – вигадка, та в ній – справжні факти

розумій.

Микола Возіянов «Сонечко

 

134-135

 

Визначаю недоліки у тексті. Виправляю текст самостійно. Записую відредагований текст.

 

140-141

(впр.26

 

Казка – вигадка, та в ній – справжні факти розумій (продовження теми).

Анна Рибалка «Вовчик і сонечка». Що? Де? Коли? Як? Чому?

Микола Леденцов «Голка-риба»

 

135-139

 

Навчаюся удосконалювати текст, уникаючи повтору іменників.

 

141

(впр.27)

 

Закріплюю знання з редагування тексту. Записую відредагований текст, уникаючи повторів.

 

141

(впр.28)

 

Що? Де? Коли? Як? Чому? (продовження теми).

Микола Леденцов «Морський коник».

Діагностична робота. Читання вголос

 

139-140

 

§22 «Повторення вивченого за рік»

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

142

(впр.1)

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

 

«Повторення вивченого за рік»

Повторення та вдосконалення  знань і вмінь, пов’язаних з роботою над текстами. Хвилинка спілкування.

 

142

(впр.2)

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Розвиток зв'язного мовлення. Підсумковий урок за рік.

 

 

 

Щоб завжди був світ прекрасним.

Олена Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним».Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо).

 

 

 

Підсумковий урок за рік «Позмагаймося?»

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
26 лютого
Переглядів
609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку