Календарно-тематичне планування уроків української мови у 8 класі

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови у 8 класі, 2 години на тиждень, 70 годин на рік
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 години на тиждень, за програмою 70 годин

 

 

Календарно-тематичне планування складено відповідно до програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання:             

Українська  мова . 5-9 класи. -  К.:Видавничий дім «Освіта», 2017                        (затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804).

Основний  підручник:

Українська мова: підручник для 8 класу закладів загальної середньої освіти. – 2-ге вид., перероблене / О.Авраменко, Т.Борисюк, О.Почтаренко.  – Київ: Грамота, 2021 – 192 с.: іл.

 

Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт

у 8 класі

 

 

Фронтальні види контрольних робіт

Форми контролю

І семестр

ІІ семестр

Перевірка мовної теми

2

2

Письмо:          переказ

1

1

        твір

1

1

Правопис:       диктант

2

1

Години з РМ

16 (на рік)

16 (на рік)

Індивідуальні види контрольних робіт

Говоріння:

діалог

 

1

 

-

усний переказ

1

-

уний твір

-

1

читання вголос

-

1

Перевірка зошитів

4

5

 

Учитель української мови та літератури Перещепинського ліцею

Сагайдак Галина Олексіївна

2022-2023 н.р.

І семестр

Дата

Фактично

Тема уроку

Примітка/повторення

Дата

ВСТУП. ПОВТОРЕННЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО

1

 

 

 

Вступ. Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу

 

2

 

 

 

Лексикологія. Діагностувальні завдання

 

3

 

 

 

Фразеологія (повторення)

 

4

 

 

 

Морфологія (повторення)

 

5

 

 

 

Службові частини мови. Тренувальні вправи.

 

6

 

 

 

РМ № 1. Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Аудіювання тексту, що містить опис пам’ятки історії та культури

Види мовл.діяльн.

7

 

 

 

Вхідний моніторинг (диктант)

 

8

 

 

 

РМ №2. Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю

 

СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ

Словосполучення й речення

9

 

 

 

Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова

Словосп.

10

 

 

 

Контрольний письмовий твір на основі почутого

 

11

 

 

 

Аналіз контрольного твору. РЗМ №3. Ділові папери. Протокол

Оф.-діловий ст.

12

 

 

 

Речення. Речення прості й складні(повт); двоскладні та односкладні.

Речення

13

 

 

 

РМ № 4. Граматична помилка та її умовне позначення (практично). Редагування речень, у яких допущено граматичні помилки

 

14

 

 

 

Контрольна робота №1. Повторення вивченого. Словосполучення. Речення (комбіновані завдання)

 

Тематична

Просте речення. Двоскладне речення

15

 

 

 

Аналіз контрольної роботи. Просте речення. Головні та другорядні члени речення. Двоскладне речення

Другор.чл.реч.

16

 

 

 

РМ №5. Складання й розігрування діалогу-обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів відеохостинга YouTube)

 

17

 

 

 

Підметі присудок як головні члени речення. Способи вираження підмета

 

18

 

 

 

Простий і складений присудок. Способи його вираження

 

19

 

 

 

РМ №6. Стислий усний переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі

 

20

 

 

 

Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі

(за простим або складним планом)

 

21

 

 

 

Тире між підметом і присудком

 

22

 

 

 

Означення. Прикладка як різновид означення. Правопис прикладок

 

23

 

 

 

Види обставин (за значенням), способи вираження їх

 

Просте односкладне, неповне речення

24

 

 

 

Односкладні прості речення. Називні, означено-особові, неозначено-особові речення.

 

25

 

 

 

Узагальнено-особові речення. Безособові речення

 

26

 

 

 

РМ №7. Усний твір-опис місцевості на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі

 

27

 

 

 

Проміжний моніторинг (диктант)

 

28

 

 

 

Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях

 

29

 

 

 

Контрольна робота № 2. Просте односкладне, двоскладне, неповне речення (комбіновані завдання)

 

Тематична

30

19.12

 

 

Аналіз контрольних робіт. Повторення вивченого з теми

 

31

22.12

 

 

Повторення та узагальнення вивченого з теми «Просте двоскладне речення». Узагальнення вивченого за І семестр.

 

Діалог

Усний переказ

Семестрова

 

ІІ семестр

Дата

Фактично

 

Примітка/повторення

Дата

Речення з однорідними членами

32

 

 

 

Однорідні члени речення

Граматична основа

33

 

 

 

Речення з кількома рядами однорідних членів

Другорядні члени реч.

34

 

 

 

Однорідні й неоднорідні означення

Двоскладне речення

35

 

 

 

РМ № 8.Усний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії

Типи і стилі мовлення

36

 

 

 

Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами (повторення й поглиблення)

 

37

 

 

 

Поширені й непоширені однорідні члени речення. Кома між однорідними членами речення

Односкладні речення

38

 

 

 

Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами

 

39

 

 

 

РМ № 9. Письмовий вибірковий переказ розповідного тексту в публіцистичному стилі

Типи і стилі мовлення

Речення зі звертаннями, вставними словами

40

 

 

 

Звертання непоширені й поширені. Розділові знаки

Словосполучення

41

 

 

 

РМ № 10. Підготовка до виконання проекту «Роль і значення звертань у творах українського фольклору»

 

42

 

 

 

Вставні слова (словосполучення й речення)

 

43

 

 

 

Розділові знаки при звертаннях і вставних словах

Клична форма

44

 

 

 

РМ № 11. Усний твір-роздум у публіцистичному стилі

 

45

 

 

 

Контрольний письмовий твір-роздум у публіцистичному стилі

Типи і стилі мовлення

46

 

 

 

Аналіз твору. Групи вставних слів і словосполучень за значенням

речення

47

 

 

 

РМ № 12. Інтерв’ю в публіцистичному стилі

Публіцистичний стиль

48

 

 

 

Узагальнення знань з теми

 

49

 

 

 

Контрольна робота № 3. Речення з однорідними членами, звертаннями, вставними словами (комбіновані завдання)

 

Тематична

Речення з відокремленими членами

50

 

 

 

Аналіз к.р. Поняття про відокремлення

Повні й неповні речення

51

 

 

 

Розділові знаки при відокремлених членах речення

 

52

 

 

 

Відокремлення узгоджених і неузгоджених означень

Означення

53

 

 

 

Відокремлені означення. Створення висловлення-роздуму «Кого із сучасників я вважаю успішною людиною» з використанням відокремлених означень

 

54

 

 

 

Відокремлені прикладки

Означення, прикладка

55

 

 

 

Контрольний докладний переказ тексту художнього стилю з творчим завданням

 

56

 

 

 

Відокремленні обставини

Обставина

57

 

 

 

РМ № 13. Конспектування як різновид стислого переказу прочитаного. Тематичні виписки

 

58

 

 

 

Відокремленні обставини

 

59

 

 

 

РМ № 14. Складання допису дискусійного характеру до блога «Чи переможе книжку комп’ютер, а бібліотеку — Інтернет?» з використанням відокремлених обставин

 

60

 

 

 

Відокремлені додатки

Додаток

61

 

 

 

Уточнювальні члени речення. Розбір ускладненого речення

Ускладнене реч.

62

 

 

 

РМ № 15. Створення висловлення «Родина — це вся Україна з глибоким корінням, високим гіллям» з використанням речень, ускладнених відокремленими уточнювальними прикладками

 

63

 

 

 

Вихідний моніторинг (диктант)

 

64

 

 

 

Аналіз диктанту. РМ № 16. Діалог дискусійного характеру, пов'язаний із життєвим досвідом

Розділові знаки при діалозі

65

 

 

 

Контрольна робота № 4. Речення з відокремленими членами (комбіновані завдання)

 

Повторення в кінці року

66

 

 

 

Аналіз к.р. Повторення вивченого. Словосполучення та просте речення

 

67

 

 

 

Повторення вивченого у 8 класі. Односкладне речення

 

68

 

 

 

Повторення вивченого у 8 класі. Пунктуація простого речення. Редагування текстів

 

69

 

 

 

Підсумковий урок за ІІ семестр

 

70

 

 

 

Узагальнення вивченого за рік

 

Тематична

Усний твір

Читання вголос

ІІ семестр

Річна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Росоха Юлія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 січня 2023
Переглядів
10848
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку