2 години на тиждень, за програмою 70 годин
Календарно-тематичне планування складено відповідно до програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання:
Українська мова . 5-9 класи. - К.:Видавничий дім «Освіта», 2017 (затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804).
Основний підручник:
Українська мова: підручник для 8 класу закладів загальної середньої освіти. – 2-ге вид., перероблене / О.Авраменко, Т.Борисюк, О.Почтаренко. – Київ: Грамота, 2021 – 192 с.: іл.
Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт
у 8 класі
Фронтальні види контрольних робіт |
||
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Перевірка мовної теми |
2 |
2 |
Письмо: переказ |
1 |
1 |
твір |
1 |
1 |
Правопис: диктант |
2 |
1 |
Години з РМ |
16 (на рік) |
16 (на рік) |
Індивідуальні види контрольних робіт |
||
Говоріння: діалог |
1 |
- |
усний переказ |
1 |
- |
уний твір |
- |
1 |
читання вголос |
- |
1 |
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
Учитель української мови та літератури Перещепинського ліцею
Сагайдак Галина Олексіївна
2022-2023 н.р.
І семестр
№ |
Дата |
Фактично |
Тема уроку |
Примітка/повторення |
|
№ |
Дата |
||||
ВСТУП. ПОВТОРЕННЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО |
|||||
1 |
|
|
|
Вступ. Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу |
|
2 |
|
|
|
Лексикологія. Діагностувальні завдання |
|
3 |
|
|
|
Фразеологія (повторення) |
|
4 |
|
|
|
Морфологія (повторення) |
|
5 |
|
|
|
Службові частини мови. Тренувальні вправи. |
|
6 |
|
|
|
РМ № 1. Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Аудіювання тексту, що містить опис пам’ятки історії та культури |
Види мовл.діяльн. |
7 |
|
|
|
Вхідний моніторинг (диктант) |
|
8 |
|
|
|
РМ №2. Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю |
|
СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ Словосполучення й речення |
|||||
9 |
|
|
|
Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова |
Словосп. |
10 |
|
|
|
Контрольний письмовий твір на основі почутого |
|
11 |
|
|
|
Аналіз контрольного твору. РЗМ №3. Ділові папери. Протокол |
Оф.-діловий ст. |
12 |
|
|
|
Речення. Речення прості й складні(повт); двоскладні та односкладні. |
Речення |
13 |
|
|
|
РМ № 4. Граматична помилка та її умовне позначення (практично). Редагування речень, у яких допущено граматичні помилки |
|
14 |
|
|
|
Контрольна робота №1. Повторення вивченого. Словосполучення. Речення (комбіновані завдання) |
|
Тематична |
|||||
Просте речення. Двоскладне речення |
|||||
15 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Просте речення. Головні та другорядні члени речення. Двоскладне речення |
Другор.чл.реч. |
16 |
|
|
|
РМ №5. Складання й розігрування діалогу-обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів відеохостинга YouTube) |
|
17 |
|
|
|
Підметі присудок як головні члени речення. Способи вираження підмета |
|
18 |
|
|
|
Простий і складений присудок. Способи його вираження |
|
19 |
|
|
|
РМ №6. Стислий усний переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі |
|
20 |
|
|
|
Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) |
|
21 |
|
|
|
Тире між підметом і присудком |
|
22 |
|
|
|
Означення. Прикладка як різновид означення. Правопис прикладок |
|
23 |
|
|
|
Види обставин (за значенням), способи вираження їх |
|
Просте односкладне, неповне речення |
|||||
24 |
|
|
|
Односкладні прості речення. Називні, означено-особові, неозначено-особові речення. |
|
25 |
|
|
|
Узагальнено-особові речення. Безособові речення |
|
26 |
|
|
|
РМ №7. Усний твір-опис місцевості на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі |
|
27 |
|
|
|
Проміжний моніторинг (диктант) |
|
28 |
|
|
|
Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях |
|
29 |
|
|
|
Контрольна робота № 2. Просте односкладне, двоскладне, неповне речення (комбіновані завдання) |
|
Тематична |
|||||
30 |
19.12 |
|
|
Аналіз контрольних робіт. Повторення вивченого з теми |
|
31 |
22.12 |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого з теми «Просте двоскладне речення». Узагальнення вивченого за І семестр. |
|
Діалог |
|||||
Усний переказ |
|||||
Семестрова |
ІІ семестр
№ |
Дата |
Фактично |
|
Примітка/повторення |
|
№ |
Дата |
||||
Речення з однорідними членами |
|||||
32 |
|
|
|
Однорідні члени речення |
Граматична основа |
33 |
|
|
|
Речення з кількома рядами однорідних членів |
Другорядні члени реч. |
34 |
|
|
|
Однорідні й неоднорідні означення |
Двоскладне речення |
35 |
|
|
|
РМ № 8.Усний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії |
Типи і стилі мовлення |
36 |
|
|
|
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами (повторення й поглиблення) |
|
37 |
|
|
|
Поширені й непоширені однорідні члени речення. Кома між однорідними членами речення |
Односкладні речення |
38 |
|
|
|
Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами |
|
39 |
|
|
|
РМ № 9. Письмовий вибірковий переказ розповідного тексту в публіцистичному стилі |
Типи і стилі мовлення |
Речення зі звертаннями, вставними словами |
|||||
40 |
|
|
|
Звертання непоширені й поширені. Розділові знаки |
Словосполучення |
41 |
|
|
|
РМ № 10. Підготовка до виконання проекту «Роль і значення звертань у творах українського фольклору» |
|
42 |
|
|
|
Вставні слова (словосполучення й речення) |
|
43 |
|
|
|
Розділові знаки при звертаннях і вставних словах |
Клична форма |
44 |
|
|
|
РМ № 11. Усний твір-роздум у публіцистичному стилі |
|
45 |
|
|
|
Контрольний письмовий твір-роздум у публіцистичному стилі |
Типи і стилі мовлення |
46 |
|
|
|
Аналіз твору. Групи вставних слів і словосполучень за значенням |
речення |
47 |
|
|
|
РМ № 12. Інтерв’ю в публіцистичному стилі |
Публіцистичний стиль |
48 |
|
|
|
Узагальнення знань з теми |
|
49 |
|
|
|
Контрольна робота № 3. Речення з однорідними членами, звертаннями, вставними словами (комбіновані завдання) |
|
Тематична |
|||||
Речення з відокремленими членами |
|||||
50 |
|
|
|
Аналіз к.р. Поняття про відокремлення |
Повні й неповні речення |
51 |
|
|
|
Розділові знаки при відокремлених членах речення |
|
52 |
|
|
|
Відокремлення узгоджених і неузгоджених означень |
Означення |
53 |
|
|
|
Відокремлені означення. Створення висловлення-роздуму «Кого із сучасників я вважаю успішною людиною» з використанням відокремлених означень |
|
54 |
|
|
|
Відокремлені прикладки |
Означення, прикладка |
55 |
|
|
|
Контрольний докладний переказ тексту художнього стилю з творчим завданням |
|
56 |
|
|
|
Відокремленні обставини |
Обставина |
57 |
|
|
|
РМ № 13. Конспектування як різновид стислого переказу прочитаного. Тематичні виписки |
|
58 |
|
|
|
Відокремленні обставини |
|
59 |
|
|
|
РМ № 14. Складання допису дискусійного характеру до блога «Чи переможе книжку комп’ютер, а бібліотеку — Інтернет?» з використанням відокремлених обставин |
|
60 |
|
|
|
Відокремлені додатки |
Додаток |
61 |
|
|
|
Уточнювальні члени речення. Розбір ускладненого речення |
Ускладнене реч. |
62 |
|
|
|
РМ № 15. Створення висловлення «Родина — це вся Україна з глибоким корінням, високим гіллям» з використанням речень, ускладнених відокремленими уточнювальними прикладками |
|
63 |
|
|
|
Вихідний моніторинг (диктант) |
|
64 |
|
|
|
Аналіз диктанту. РМ № 16. Діалог дискусійного характеру, пов'язаний із життєвим досвідом |
Розділові знаки при діалозі |
65 |
|
|
|
Контрольна робота № 4. Речення з відокремленими членами (комбіновані завдання) |
|
Повторення в кінці року |
|||||
66 |
|
|
|
Аналіз к.р. Повторення вивченого. Словосполучення та просте речення |
|
67 |
|
|
|
Повторення вивченого у 8 класі. Односкладне речення |
|
68 |
|
|
|
Повторення вивченого у 8 класі. Пунктуація простого речення. Редагування текстів |
|
69 |
|
|
|
Підсумковий урок за ІІ семестр |
|
70 |
|
|
|
Узагальнення вивченого за рік |
|
Тематична Усний твір Читання вголос ІІ семестр Річна |