Номер уроку |
Тема уроку |
К-ть годин |
Дата проведення уроку Клас: 5 |
Примітка |
|||
За планом |
Факт. |
За планом |
Факт. |
|
|||
Варіативний модуль № 1 Футбол |
14 |
|
|||||
1 |
|
Первинний інструктаж з БЖ та ОП на уроках ФР. ОВ.ТМЗ. Правила безпеки під час занять футболом. Правила гігієни та санітарії під час занять фізичною культурою. Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Поєднання бігу зі стрибками, зупинками, поворотами. Удари по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому. Рухлива гра «День і ніч». Вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
ОВ.ТМЗ. Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Прискорення та ривки з м'ячем. Поєднання бігу зі стрибками, зупинками, поворотами. Удари по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому. Зупинки м'яча підошвою. Ведення м'яча середньою частиною підйому. Навчальна гра. Вправи для відновлення дихання. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
3 |
|
ОВ.ТМЗ. ТМЗ. «Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій)». Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стрибки з імітуванням удару головою. Ведення м'яча внутрішньою частиною підйому. Поєднання бігу зі стрибками, зупинками, поворотами. Удари по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому. Зупинки м'яча внутрішньою стороною стопи. Вправи на розтягування. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
4 |
|
ОВ.ТМЗ. Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стрибки з імітуванням удару головою. Поєднання бігу зі стрибками, зупинками, поворотами. Ведення м'яча зовнішньою частиною підйому. Удари по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому. Жонглювання м'ячем ногою, стегном, головою. Біг у чергуванні з ходьбою. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
5 |
|
ОВ.ТМЗ. : Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя». ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Удари по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому. Ведення м'яча зовнішньою частиною підйому. Гандбол за спрощеними правилами з елементами футболу. Ходьба у повільному темпі. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
6 |
|
ОВ.ТМЗ. Історія розвитку футболу. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Поєднання прийомів пересування з володінням м'ячем. Удари середньою та внутрішньою частинами підйому по м'ячу, що котиться. Вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
7 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Поєднання прийомів пересування з володінням м'ячем. Удари середньою та внутрішньою частинами підйому по м'ячу, що котиться. Навчальна гра. Біг у чергуванні з ходьбою. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
8 |
|
ОВ.ТМЗ. Правила гри у футбол. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Прискорення та ривки з м'ячем. Удари середньою та внутрішньою частинами підйому по м'ячу, що котиться. Маневрування на полі. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
9 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Удари головою по м'ячу зменшеної ваги середньою частиною лоба. Укидання м'яча вивченими способами на дальність. Вибір позиції щодо суперника та протидія отриманню ним м'яча. Баскетбол за спрощеними правилами з елементами футболу. Ходьба у повільному темпі. |
1 |
|
|
|
|
10 |
|
ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість».ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Прискорення та ривки з м'ячем. Удари головою по м'ячу зменшеної ваги середньою частиною лоба. «Відкривання» для прийому м'яча. Навчальна гра. Вправи для відновлення дихання. |
1 |
|
|
|
|
11 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Прискорення та ривки з м'ячем. Укидання м'яча вивченими способами на дальність. «Закривання». К.Н. - із передач м'яча з місця на точність партнерові з відстані 7 м. Навчальна гра. Вправи для запобігання плоскостопості
|
1 |
|
|
|
|
12 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стрибки з імітуванням удару головою. Удари головою по м'ячу зменшеної ваги середньою частиною лоба. Навчальна гра. Вправи на формування постави. |
1 |
|
|
|
|
13 |
|
Прискорення та ривки з м’ячем. Укидання м’яча у вивчені способи на дальність. «Закривання». Навчальна гра. Вправи для запобігання плоскостопості. |
1 |
|
|
|
|
14 |
|
Комплекс ЗРВ у парах. Укидання м’яча у вивчені способи на дальність. «Закривання». Навчальна гра. Тематичне оцінювання з модуля футбол. |
1 |
|
|
|
|
Варіативний модуль № 2 Легка атлетика |
10 |
|
|||||
15 |
|
ОВ.ТМЗ. Завдання на рік і семестр. Правила безпеки на уроках і під час позакласних фізкультурних занять. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Стрибки у довжину з місця. Вправи на формування постави. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
16 |
|
ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Вміння вчитися впродовж життя».ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Старт. Біг на 30 м. Стрибки у довжину з місця. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча у горизонтальну ціль. Біг у чергуванні з ходьбою. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
17 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Стартовий розбіг, Багатоскоки. Спеціальні вправи для метань. Метання малого м'яча у горизонтальну ціль. Рівномірний біг до 1000 м. Ходьба у повільному темпі. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
18 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Біг 30 м. Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із місця. Вправи для відновлення дихання. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
19 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Прискорення 10 м. Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із місця. Вправи на формування постави. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
20 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Прискорення 20 м. Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Спеціальні вправи для метань. Метання малого м'яча на дальність із місця. Біг у повільному темпі. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
21 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Історія розвитку легкої атлетики. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Біг 30 м. Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Рухлива гра. Рівномірний біг до 1000 м. Ходьба у повільному темпі. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
22 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Біг 30 м. Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча у вертикальну ціль. Біг у чергуванні з ходьбою. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
23 |
|
ОВ.ТМЗ. Формування ключових компетентностей – «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами» та «Спілкування іноземними мовами». ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Біг 30 м. Стрибки у довжину з місця. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із місця. Вправи для формування постави. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
24 |
|
ОВ.ТМЗ. Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м. Стрибки у довжину з місця. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із місця. Біг у повільному темпі. Рухлива гра. Тематичне оцінювання з модуля легка атлетика
|
1 |
|
|
|
|
Варіативний модуль №3 Баскетбол |
12
|
|
|||||
25 |
|
Правила ТБ під час занять баскетболом. Стійки баскетболіста. Кидки м’яча з місця обома руками від грудей. Рухлива гра «Боротьба за м’яч » |
1 |
|
|
|
|
26 |
|
Істрія розвитку баскетболу. Прискорення на 5 м із різних стартових положень за зоровим і звуковим сигналами. Стійки баскетболіста. Кидки м’яча з місця обома руками від грудей. |
1 |
|
|
|
|
27 |
|
Різновиди ходьбі та бігу. Комплекс ЗРВ. Способи пересування у нападі та захисті. Вправи для відновлення дихання. |
1 |
|
|
|
|
28 |
|
Основні правила гри. «Човниковий» біг 4х5м. Зупинки двома кроками. Ловіння та передачі м’яча на місці обома руками від грудей. |
1 |
|
|
|
|
29 |
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ловіння та передачі м’яча на місці обома руками від грудей. Кидки м’яча з місця обома руками від грудей. Вправи на формування постави. |
1 |
|
|
|
|
30 |
|
Поняття про техніку гри. Комплекс ЗРВ із м’ячами. Серійні стрибки з діставанням високо підвішених предметів. Зупинки стрибком. |
1 |
|
|
|
|
31 |
|
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ із м’ячами. Зупинки стрибком і двома кроками. Кидки м’яча з місця обома руками від грудей. |
1 |
|
|
|
|
32 |
|
Комплекс ЗРВ із м’ячами. Зупинки стрибком і двома кроками. Ловіння та передачі м’яча на місці обома рукам від грудей. Кидки м’яча з місця обома руками від грудей. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
|
33 |
|
Різновиди ходьби та бігу. Прискорення на 10 м із різних стартових положень за зоровим і звуковим сигналами. Зупинки стрибком і двома кроками. Повороти на місці. |
1 |
|
|
|
|
34 |
|
Комплекс ЗРВ із м’ячами. Зупинки стрибком. Повороти на місці. Кидки м’яча з місця обома руками від грудей. |
1 |
|
|
|
|
35 |
|
Різновиди ходьби та бігу. Зупинки стрибком і двома кроками. Повороти на місці. Ловіння та передача м’яча у русі обома руками від грудей. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
|
36 |
|
Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х5. Ловіння та передача м’яча у русі обома руками від грудей. Навчальна гра. Вправи для запобігання плоскостопості Тематичне оцінювання з модуля баскетбол |
1
|
|
|
|
|
Варіативний модуль № 4 Волейбол |
12
|
|
|||||
37 |
|
ОВ.ТМЗ. Формування ключових компетентностей – «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами» та «Спілкування іноземними мовами». Правила безпечної поведінки під час уроків з волейболу. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стрибкові вправи. Стійка волейболіста. Розміщення та перехід гравців на ігровому майданчику. Рухлива гра «Малюкбол» . Біг у повільному темпі. |
1 |
|
|
|
|
38 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Способи пересування гравців ігровим майданчиком. Передачі м'яча двома руками зверху над собою. Передачі м'яча двома руками знизу перед собою. Вправи на розтягування. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
39 |
|
ОВ.ТМЗ. Історія розвитку українського волейболу. ЗРВ в русі. ЗФП. Різновиди ходьби та бігу. 10 передач двома зверху над головою, потім партнеру. 10 передач двома знизу перед собою, потім передати партнеру. «Малюкбол». |
1 |
|
|
|
|
40 |
|
ОВ.ТМЗ. Санітарно-гігієнічні вимоги до спортивного інвентарю. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Способи пересування гравців ігровим майданчиком. Передача м'яча обома руками зверху у парах. Прийом м'яча обома руками знизу від стіни. «Малюкбол». |
1 |
|
|
|
|
41 |
|
ОВ.ТМЗ. : Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя». ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Способи пересування гравців ігровим майданчиком. Передача двома руками зверху біля стіни з відстані не менше 1м. Прийом м'яча двома знизу з накидання партнера. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
42 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Способи пересування гравців ігровим майданчиком. Передача м'яча обома руками зверху у парах. Прийом м'яча обома руками знизу від стіни. «Малюкбол». |
1 |
|
|
|
|
43 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Способи пересування гравців ігровим майданчиком. Прийом м'яча обома руками знизу з накидання партнера.. Прийом м'яча обома руками знизу від стіни , над собою. Рухлива гра «Малюкбол». |
1 |
|
|
|
|
44 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Передача м'яча обома руками зверху від стіни. Прийом м'яча обома руками знизу з накидання партнера. Вибір місця для виконання нижньої подачі. Нижня пряма подача. Вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
45 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Передача м'яча обома руками зверху Над собою, від стіни. Прийом м'яча обома руками знизу у парах. Нижня пряма подача з скороченої дистанції. Вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса. |
1 |
|
|
|
|
46 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Передача м'яча обома руками зверху від стіни. Прийом м'яча обома руками знизу у парах. Вибір місця для виконання нижньої подачі. Нижня пряма подача. Біг у чергуванні з ходьбою. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
47 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стрибкові вправи. Передача м'яча обома руками зверху від стіни. Прийом м'яча обома руками знизу у парах. Верхня пряма подача у стіну(підкидання м’яча, рух ударної руки. Рухлива гра «Малюкбол» («Піонербол») з волейбольною подачею з 4 м. |
1 |
|
|
|
|
48 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Поєднання різних способів пересування. Нижня пряма подача. Передача м'яча обома руками зверху у парах. Вправи на розтягування. Рухлива гра. Тематичне оцінювання з модуля волейбол Підсумковий урок |
1 |
|
|
|
|
Варіативний модуль № 5 Бадмінтон |
12 |
|
|||||
49 |
|
Повторний інструктаж з БЖ та ОП на уроках ФР. Правила ТБ під час занять бадмінтоном. Тренінг. Ігрові види спорту. |
1 |
|
|
|
|
50 |
|
Правила безпеки життєдіяльності під час занять бадмінтоном. Організаційні вправи. Історія розвитку українського бадмінтону. Комплекс ЗРВ. Кидки та ловлення тенісного м’яча з різних положень. Вправи із перенесенням воланів. Вправи для розвитку рухливості та сили кисті. Вправи для розвитку спритності . Підбивання ( жонглювання ) ракеткою. Рухливі ігри та естафети. |
1 |
|
|
|
|
51 |
|
Правила безпеки життєдіяльності під час занять бадмінтоном. Організаційні вправи. Загальна характеристика гри: загальні положення гри; назви ліній; розміри майданчика . Комплекс ЗРВ. Кидки та ловлення тенісного м’яча з різних положень. Стрибкові вправи, стрибки на скакалці. |
1 |
|
|
|
|
52 |
|
Фізкультурно – оздоровчі заходи в режимі дня школяра, правила їх виконання. Стрибки у присіді, пересуваючись у різні боки. Вправи із перенесенням воланів. Підбивання ( жонглювання ) ракеткою. Вправи для розвитку рухливості та сили кисті. Вправи для розвитку спритності. Рухливі ігри та естафети. |
1 |
|
|
|
|
53 |
|
Правила безпеки життєдіяльності під час занять бадмінтоном. Організаційні вправи. Режим дня та особиста гігієна учнів. Комплекс ЗРВ. Пересування різними способами та кроками; стрибкові вправи, стрибки на скакалці; |
1 |
|
|
|
|
54 |
|
Комплекс ЗРВ. Пересування різними способами та кроками; стрибкові вправи, стрибки на скакалці. Ігрова стійка бадмінтоніста. |
1 |
|
|
|
|
55 |
|
Спеціальні та підготовчі вправи з воланом. Підбивання ( жонглювання ) ракеткою. Створення уявлення про точку удару, положення ракетки та гравця у момент контакту ракетки з воланом. Удари з власного підкидання з відносно фіксованою постановкою ніг. Рухливі ігри та естафети. |
1 |
|
|
|
|
56 |
|
Правила безпеки життєдіяльності під час занять бадмінтоном. Організаційні вправи . ОНН теоретичні знання з розділу |
1 |
|
|
|
|
57 |
|
«Бадмінтон». Комплекс ЗРВ. Пересування різними способами та кроками. Вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового поясу. Ігрова стійка бадмінтоніста. |
1 |
|
|
|
|
58 |
|
Спеціальні та підготовчі вправи з воланом. Підбивання ( жонглювання ) ракеткою. Створення уявлення про точку удару, положення ракетки та гравця у момент контакту ракетки з воланом. Удари з власного підкидання з відносно фіксованою постановкою ніг. Серія ударів справа та зліва з підкиданням волана партнером на відстані 3–4 м. Подача та удар над головою. Рухливі ігри та естафети. |
1 |
|
|
|
|
59 |
|
Спеціальні та підготовчі вправи з воланом. Підбивання ( жонглювання ) ракеткою. Удари з власного підкидання з відносно фіксованою постановкою ніг. Рухливі ігри та естафети. |
1 |
|
|
|
|
60 |
|
Комплекс ЗРВ. Пересування різними способами та кроками; стрибкові вправи, стрибки на скакалці. Рухливі ігри. Тематичне оцінювання з модуля бадмінтон |
1 |
|
|
|
|
Варіативний модуль № 1.1. Волейбол |
12
|
|
|||||
61 |
|
Правила ТБ під час занять волейболом. ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Способи пересування гравців ігровим майданчиком. Прийом м'яча обома руками знизу з накидання партнера.. Прийом м'яча обома руками знизу від стіни , над собою. Рухлива гра «Малюкбол». |
1 |
|
|
|
|
62 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Передача м'яча обома руками зверху від стіни. Прийом м'яча обома руками знизу з накидання партнера. Вибір місця для виконання нижньої подачі. Нижня пряма подача. Вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
63 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Передача м'яча обома руками зверху Над собою, від стіни. Прийом м'яча обома руками знизу у парах. Нижня пряма подача з скороченої дистанції. Вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса. |
1 |
|
|
|
|
64 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Передача м'яча обома руками зверху від стіни. Прийом м'яча обома руками знизу у парах. Вибір місця для виконання нижньої подачі. Нижня пряма подача. Біг у чергуванні з ходьбою. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
65 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стрибкові вправи. Передача м'яча обома руками зверху від стіни. Прийом м'яча обома руками знизу у парах. Верхня пряма подача у стіну(підкидання м’яча, рух ударної руки. Рухлива гра «Малюкбол» («Піонербол») з волейбольною подачею з 4 м. |
1 |
|
|
|
|
66 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Поєднання різних способів пересування. Нижня пряма подача. Передача м'яча обома руками зверху у парах. Вправи на розтягування. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
67 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Поєднання різних способів пересування. Верхня пряма подача. Передача м'яча обома руками зверху у парах. Вправи на розтягування. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
68 |
|
ОВ.ТМЗ. ТМЗ. «Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій)». ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Вправи для розвитку швидкості, спритності. Передача м'яча обома руками зверху у парах. Прийом м'яча обома руками знизу від стіни. Нижня пряма подача. Вправи на формування постави. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
69 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Вправи для розвитку сили м'язів верхніх і нижніх кінцівок, черевного преса, спини. Нижня пряма подача. Передача м'яча обома руками зверху у парах. Прийом м'яча обома руками знизу від стіни. Вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
70 |
|
ОВ.ТМЗ. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. ЗФП. Вправи для розвитку швидкості, спритності. Передача м'яча обома руками зверху у колоні. Нижня пряма подача. Прийом м'яча обома руками знизу у колонах. Рухлива гра на увагу. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
71 |
|
ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість».ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Вправи для розвитку сили м'язів верхніх і нижніх кінцівок, черевного преса, спини. Передача м'яча обома руками зверху від стіни. К.Н. - із передач м’яча над собою двома руками зверху. Хл. 5: 3: 2. Дівч. 4: 3: 2. Біг у повільному темпі. Рухлива гра. |
1 |
|
|
|
|
72 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Нижня пряма та бокова подачі. К.Н. - із прийомів м’яча знизу над собою. Хл. 5: 4: 3. Дівч. 4: 3: 2. Навчальна гра за спрощеними правилами. Тематичне оцінювання з модуля волейбол. Рухлива гра. |
1
|
|
|
|
|
Варіативний модуль № 1.2. Баскетбол |
6 |
|
|||||
73 |
|
Правила ТБ під час занять баскетболом. Стійки баскетболіста. Кидки м’яча з місця обома руками від грудей. Рухлива гра «Боротьба за м’яч». Прискорення на 15 м із різних стартових положень за зоровим і звуковим сигналами. Кидки м'яча в русі однією рукою від плеча. Ведення м'яча з обведенням предметів. |
1 |
|
|
|
|
74 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ з м’ячами.Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Ведення м'яча у русі. Подвійний крок. Ловіння та передачі м'яча на місці та в русі однією рукою від плеча. Кидки м'яча з місця однією рукою від плеча. Вправи для запобігання плоскосто пості. Рухлива гра.. К.Н. - із передач м'яча у стіну. Рухлива гра на увагу. |
1 |
|
|
|
|
75 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ на місці. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Прискорення на 15 м із різних стартових положень за зоровим і звуковим сигналами. Кидки м'яча в русі однією рукою від плеча. Ведення м'яча з обведенням предметів. К.Н. - із передач м'яча у стіну. Рухлива гра на увагу. |
1 |
|
|
|
|
76 |
|
ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість».ЗРВ на місці. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Ведення м'яча у русі. Ловіння та передачі м'яча на місці однією рукою від плеча. Кидки м'яча з місця однією рукою від плеча. Навчальна гра. Вправи для відновлення дихання.
|
1 |
|
|
|
|
77 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ на місці. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. «Човниковий» біг 4 х 5 м. Ведення м'яча з обведенням предметів. Кидки м'яча у русі однією рукою від плеча. Двостороння гра за спрощеними правилами. |
1 |
|
|
|
|
78 |
|
ОВ.ТМЗ. ЗРВ на місці. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Серійні стрибки з діставанням високо підвішених предметів. Взаємодія двох гравців способом «передай м'яч і виходь». К.Н. - із кидків м'яча у кошик однією рукою від плеча (хлопці) та обома руками від грудей (дівчата). Навчальна гра. Ходьба у повільному темпі. Тематичне оцінювання з модуля баскетбол. Рухлива гра.
|
1 |
|
|
|
|
|
|
Варіативний модуль № 1.3. Бадмінтон |
6 |
|
|
|
|
79 |
|
Правила безпеки життєдіяльності під час занять бадмінтоном. Організаційні вправи . Повторити - режим дня та особиста гігієна учнів. ». Комплекс ЗРВ. Пересування різними способами та кроками; вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового поясу; вправи для розвитку спритності. Ігрова стійка бадмінтоніста . |
1 |
|
|
|
|
80 |
|
Спеціальні та підготовчі вправи з воланом. Підбивання ( жонглювання ) ракеткою. Створення уявлення про точку удару, положення ракетки та гравця у момент контакту ракетки з воланом. Удари з власного підкидання з відносно фіксованою постановкою ніг. Серія ударів справа та зліва з підкиданням волана партнером на відстані 3–4 м. Подача та удар над головою. Рухливі ігри. |
1 |
|
|
|
|
81 |
|
Повторити з учнями загальну характеристику гри: загальні положення гри; назви ліній; розміри майданчика. Пересування різними способами та кроками. Вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового поясу. Вправи для пресу . Повторити ігрову стійку бадмінтоніста. Спеціальні та підготовчі вправи з воланом. |
1 |
|
|
|
|
82 |
|
Створення уявлення про точку удару, положення ракетки та гравця у момент контакту ракетки з воланом. Удари з власного підкидання з відносно фіксованою постановкою ніг. Серія ударів справа та зліва з підкиданням волана партнером на відстані 3–4 м. Подача та удар над головою. Рухливі ігри,естафети |
1 |
|
|
|
|
83 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Пересування різними способами та кроками; вправи для розвитку сили; вправи для пресу. Спеціальні та підготовчі вправи з воланом. Удари з власного підкидання з відносно фіксованою постановкою ніг. |
1 |
|
|
|
|
84 |
|
Створення уявлення про точку удару, положення ракетки та гравця у момент контакту ракетки з воланом. ОНН: Виконання подачі з положення готовності (10 подач) Тематичне оцінювання з модуля бадмінтон. Рухливі ігри, естафети. |
1
|
|
|
|
|
Варіативний модуль № 1.4. Футбол |
9
|
|
|||||
85 |
|
Правила ТБ під час занять футболом. Прискорення та ривки з м’ячем. Відбирання м’яча, атакуючи суперника спереду, збоку, ззаду. Удари по м’ячу ногою у русі. Взаємодія з партнерами під час атаки. |
1 |
|
|
|
|
86 |
|
Відбирання м’яча, атакуючи суперника спереду, збоку, ззаду. Обманливі дії ( фінти) в умовах виконання ігрових вправ. Гандбол за спрощеними правилами з елементами футболу. |
1 |
|
|
|
|
87 |
|
Різновиди ходьби та бігу. Удари по м’ячу ногою у русі. Обманливі дії ( фінти) в умовах виконання ігрових вправ. Гандбол за спрощеними правилами з елементами футболу. |
1 |
|
|
|
|
88 |
|
Стрибки з імітуванням удару головою. Удари по м’ячу ногою у русі. Елементи гри воротаря ловіння м’яча збоку. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
|
89 |
|
Удари по м’ячу ногою у русі. Елементи гри воротаря: гра на виході. Баскетбол за спрощеними правилами з елементами футболу. |
1 |
|
|
|
|
90 |
|
Елементи гри воротаря: відбивання м’яча однією та двома руками. Правильний вибір позиції у захисті. Рухлива гра «Ривок з м’ячем». |
1 |
|
|
|
|
91 |
|
Комплекс ЗРВ. Прискорення та ривки з м’ячем. Елементи гри воротаря: вибір правильної позиції у воротах під час виконання різних ударів. Правильний вибір позиції у захисті. |
1 |
|
|
|
|
92 |
|
Різновиди ходьби та бігу. ОНН із ударів по нерухомому м’ячу на точність у ворота з відстані 7м. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
|
93 |
|
Комплекс ЗРВ. Елементи гри воротаря: вибір правильної позиції у воротах під час виконання різних ударів. Тематичне оцінювання з модуля футбол. Навчальна гра.
|
1 |
|
|
|
|
Варіативний модуль № 1.5. Легка атлетика |
12
|
|
|
|
|||
94 |
|
Правила ТБ під час занять легкою атлетикою. Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Стрибки у довжину з місця. Вправи для формування постави. |
|
|
|
|
|
95 |
|
Бігові та стрибкові вправи. Стрибки у довжину з місця. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Біг у чергуванні з ходьбою. |
1 |
|
|
|
|
96 |
|
Комплекс ЗРВ. Стрибки у довжину з місця. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Біг у чергуванні з ходьбою. |
1 |
|
|
|
|
97 |
|
Бігові та стрибкові вправи. Старт. Біг на 30м. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча на дальність з місця. |
1 |
|
|
|
|
98 |
|
Бігові та стрибкові вправи. Стартовий розбіг. Багатоскоки. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча на дальність з місця. ОНН зі стрибків у довжину з місця. |
1 |
|
|
|
|
99 |
|
Бігові та стрибкові вправи. Біг 30 м. Стрибки у довжину з розбігу у спосіб «зігнувши ноги». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча на дальність з місця. |
1 |
|
|
|
|
100 |
|
Бігові та стрибкові вправи. . Стрибки у довжину з розбігу у спосіб «зігнувши ноги». ОНН з бігу на 30 м. |
1 |
|
|
|
|
101 |
|
Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м. Стрибки у довжину з розбігу у спосіб «зігнувши ноги». Рухлива гра на увагу. |
1 |
|
|
|
|
102 |
|
Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60м. Стрибки у довжину з розбігу у спосіб «зігнувши ноги». |
1 |
|
|
|
|
103 |
|
Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м. Вправи для формування постави. Рухливі ігри. |
1 |
|
|
|
|
104 |
|
Легкоатлетичні види. Бігові та стрибкові вправи. ОНН з бігу на 60м. Рухливі ігри. |
1 |
|
|
|
|
105 |
|
Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри. Підсумковий урок. |
1 |
|
|
|
|
Номер уроку |
Тема уроку |
К-ть годин |
Дата проведення уроку Клас: 6 |
Примітка |
|||
По плану |
Факт. |
|
За планом |
Факт. |
|
||
Варіативний модуль №1 Футбол |
14 |
|
|||||
1 |
|
Первинний інструктаж з БЖ та ОП на уроках ФР. Правила техніки безпеки на уроках футболу. Витоки українського футболу. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи на розучування техніки пересування під час гри у футбол. Техніка пересування і поєднання бігу зі стрибками, зупинками, поворотами. |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
ЗРВ та спеціальні вправи на розучування техніки пересування під час гри у футбол. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Зупинки м’яча підошвою на місці. Рухлива гра «День і ніч» |
1 |
|
|
|
|
3 |
|
Видатні футболісти України. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ. Пересування: поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’ячем. Удари по м’ячу ногою: удари зовнішньою частиною підйому. Рухлива гра «День і ніч» |
1 |
|
|
|
|
4 |
|
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ. Удари по м’ячу ногою: удар внутрішньою стороною стопи. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи. Рухлива гра «День і ніч» |
1 |
|
|
|
|
5 |
|
Дитячо-юнацький та професіональний футбол в Україні. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи на розучування техніки пересування. Удари по м’ячу ногою: удари зовнішньою частиною підйому; удар внутрішньою стороною стопи. Рухлива гра «Виклик» |
1 |
|
|
|
|
6 |
|
ЗРВ та спеціальні вправи на розучування техніки пересування. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи. Вистрибування з положення сидячи, стрибкові вправи. Рухлива гра «Ривок з м’ячем» |
1 |
|
|
|
|
7 |
|
Правила гри у футбол. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи на розучування техніки пересування. Удари по м’ячу ногою: удари зовнішньою частиною підйому; удар внутрішньою стороною стопи. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи. Рухлива гра «Виштовхни з кола» |
1 |
|
|
|
|
8 |
|
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і витривалості. Пересування: поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’ячем. Удари головою по м’ячу зменшеної ваги: удари по м’ячу середньою частиною лоба |
1 |
|
|
|
|
9 |
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і витривалості. Ведення м’яча носком по прямій. Зупинки м’яча внутрішньою стороною стопи на місці |
1 |
|
|
|
|
10 |
|
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. Удари по м’ячу ногою: удари зовнішньою частиною підйому; удар внутрішньою стороною стопи. Рухлива гра «Виклик номерів». Присідання з м’ячем |
1 |
|
|
|
|
11 |
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку. Зупинки м’яча підошвою, внутрішньою стороною стопи, стегном та грудьми (для хлопців) у русі. Удари головою по м’ячу зменшеної ваги: удари по м’ячу середньою частиною лоба. Зупинки м’яча внутрішньою стороною стопи на місці |
1 |
|
|
|
|
12 |
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку. Рухлива гра «Мисливці й качки». Вистрибування з положення сидячи, стрибкові вправи. |
1 |
|
|
|
|
13 |
|
ЗРВ та спеціальні вправи. Удари по м’ячу ногою: удари зовнішньою частиною підйому; удар внутрішньою стороною стопи. Зупинки м’яча підошвою, внутрішньою стороною стопи, стегном та грудьми (для хлопців) у русі. Рухлива гра «День і ніч» |
1 |
|
|
|
|
14 |
|
ЗРВ та спеціальні вправи для футболістів. Удари по нерухомому м’ячу на точність, передачі м’яча з місця на точність. Рухлива гра «Мисливці й качки». Узагальнення знань з модуля: «Футбол» Тематичне оцінювання з модуля футбол. |
1 |
|
|
|
|
Варіативний модуль № 2 Легка атлетика |
10
|
|
|||||
15 |
|
Правила техніки безпеки на уроках легкої атлетики. Історія розвитку легкої атлетики в Україні. Організуючі і стройові вправи |
1 |
|
|
|
|
16 |
|
Рухові якості, які розвиваються засобами легкої атлетики: швидкість, витривалість, спритність, гнучкість та швидкісно-силові якості. Загально- розвивальні вправи на місці без предметів. Вправи для формування та корекції постави. Спеціальні бігові і стрибкові вправи. Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості |
1 |
|
|
|
|
17 |
|
Засоби розвитку витривалості та методи контролю. Організуючі і стройові вправи. Загально розвивальні вправи на місці без предметів. Вправи для формування та корекції постави |
1 |
|
|
|
|
18 |
|
Спеціальні бігові і стрибкові вправи: багаторазові стрибки з поворотами на 90о, 180о, 360°. КН: Стрибки у довжину з розбігу способом “зігнувши ноги”, см, стрибки у висоту з розбігу способом «переступання», см |
1 |
|
|
|
|
19 |
|
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ на місці без предметів. Вправи для формування та корекції постави. Спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи: багатоскоки, спеціальні вправи для метань, вправи з набивними м’ячами. Рухливі ігри та естафети |
1 |
|
|
|
|
20 |
|
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ на місці без предметів. КН: Стрибки в довжину з місця, см. Рухливі ігри та естафети |
1 |
|
|
|
|
21 |
|
Організуючі і стройові вправи. Загально розвивальні вправи на місці без предметів. Вправи для формування та корекції постави. Спеціальні бігові і стрибкові вправи: повторний біг на відрізках до 30 м.; багатоскоки 10–12 стрибків; прискорення до 10 м. з різних вихідних положень. КН: Біг 30 м, с |
1 |
|
|
|
|
22 |
|
Організуючі і стройові вправи. Загально розвивальні вправи на місці без предметів. Вправи для формування та корекції постави. Спеціальні бігові і стрибкові вправи: повторний біг на відрізках до 30 м.; багатоскоки 10–12 стрибків; прискорення до 10 м. з різних вихідних положень. КН: Біг 60 м, с |
1 |
|
|
|
|
23 |
|
Організуючі і стройові вправи: перешикування в русі. Загально розвивальні вправи на місці та в русі. Вправи для формування та корекції постави. КН: Рівномірний біг до 1200 м (без урахування часу) |
1 |
|
|
|
|
24 |
|
Організуючі і стройові вправи: перешикування в русі. Загально розвивальні вправи на місці та в русі. Метання малого м’яча на дальність. Рухливі ігри та естафети. Узагальнення знань з модуля: «Легка атлетика» Тематичне оцінювання з модуля легка атлетика. |
1 |
|
|
|
|
Варіативний модуль №3 Баскетбол |
12
|
|
|||||
25 |
|
Правила ТБ на уроках баскетболу. «Човниковий» біг 49 м. Подвійний крок. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
|
26 |
|
Провідні баскетбольні клуби країни. «Човниковий» біг 49 м. Подвійний крок. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
|
27 |
|
Вправи для розвитку сили м’язів тулуба. Подвійний крок. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
|
28 |
|
Серійні стрибки поштовхом однієї та двох ніг з діставанням високих предметів. Кидок м’яча в корзину після подвійного кроку. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з наступною передачею. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
|
29 |
|
Серійні стрибки поштовхом однієї та двох ніг з діставанням високих предметів. Кидок м’яча в корзину після подвійного кроку. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах), двома руками від грудей. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
|
30 |
|
Теоретичні відомості: організація самостійних занять з баскетболу. Серійні стрибки поштовхом однієї та двох ніг з діставанням високих предметів. Кидок м’яча в корзину після подвійного кроку. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
|
31 |
|
ОНН: 10 передач м’яча (на місці) у парах на відстані 4 м одним із вивчених способів виконання: хлопці дівчата. |
1 |
|
|
|
|
32 |
|
Вправи для розвитку сили м’язів тулуба. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодіях з партнерами під час навчальної гри. Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху. |
1 |
|
|
|
|
33 |
|
Вправи для розвитку сили м’язів тулуба. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодіях з партнерами під час навчальної гри. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення. |
1 |
|
|
|
|
34 |
|
Вправи для розвитку плечового пояса та кистей рук. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодіях з партнерами під час навчальної гри. |
1 |
|
|
|
|
35 |
|
Вправи для розвитку плечового пояса та кистей рук. Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення. Рухливі ігри та естафети. |
1 |
|
|
|
|
36 |
|
Рухливі ігри та естафети. Вправи для запобігання плоскостопості. Тематичне оцінювання з модуля баскетбол |
1 |
|
|
|
|
Варіативний модуль №4 Волейбол |
12
|
|
|||||
37 |
|
Правила техніки безпеки на уроках волейболу (на ігровому майданчику). ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового поясу. Способи пересування гравців по ігровому майданчику, поєднання способів пересування. Верхня передача м’яча в парах на місці |
1 |
|
|
|
|
38 |
|
Місце українського волейболу на сучасному етапі розвитку європейського спорту. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку сили рук, координації рухів, спритності. Передача і прийом м’яча двома руками зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах. Гра “Малюкбол” |
1 |
|
|
|
|
39 |
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку сили рук, координації рухів, спритності. Прийом м’яча знизу від стіни. Гра “Малюкбол” |
1 |
|
|
|
|
40 |
|
Значення гравців передньої і задньої ліній. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку сили верхніх та нижніх кінцівок, черевного пресу, спини. Передача м’яча в стіну двома руками зверху. Прийом м’яча знизу від стіни. Навчальна гра волейбол за спрощеними правилами |
1 |
|
|
|
|
41 |
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку сили верхніх та нижніх кінцівок, черевного пресу, спини. Прийом м’яча двома руками знизу після переміщення. Навчальна гра волейбол за спрощеними правилами |
1 |
|
|
|
|
42 |
|
Розміщення гравців на площадці, правила переходу. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей. Передача м’яча в стіну двома руками зверху. Прийом м’яча знизу від стіни. Прийом м’яча двома руками знизу після переміщення. Естафети з м’ячами. Гра “Малюкбол” |
1 |
|
|
|
|
43 |
|
ЗРВ і спеціальні вправи на розтягування. Передача і прийом м’яча двома руками зверху на місці, в парах, в колонах, в зустрічних колонах, з пересуванням на площадці. Прийом м’яча знизу від стіни. Прийом м’яча двома руками знизу після переміщення. Передача м’яча в стіну двома руками зверху. Навчальна гра волейбол за спрощеними правилами |
1 |
|
|
|
|
44 |
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку стрибучості і координації рухів. Передача м’яча в стіну двома руками зверху. Нижня пряма та бокова подача з відстані 4–6 м від сітки та від стіни. Рухлива гра “Малюкбол” |
1 |
|
|
|
|
45 |
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей. Прийом м’яча знизу від стіни (відстань 2 м). Нижня пряма та бокова подача з відстані 4–6 м від сітки та від стіни. Рухлива гра “Малюкбол” |
1 |
|
|
|
|
46 |
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей. КН: Передача м’яча в стіну двома руками зверху (відстань 3 м). |
1 |
|
|
|
|
47 |
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку сили рук, координації рухів, спритності. Прийом м’яча знизу від стіни (відстань 2 м). Передача і прийом м’яча двома руками зверху в зустрічних колонах, з пересуванням на площадці. Прийом м’яча знизу після виконання нижньої прямої (бокової) подачі від стіни. Нижня пряма та бокова подача з відстані 4–6 м від сітки та від стіни. КН: Прийом м’яча знизу від стіни (відстань 2 м). Рухлива гра “Малюкбол” |
1 |
|
|
|
|
48 |
|
ЗРВ. Прийом м’яча знизу після виконання нижньої прямої (бокової) подачі від стіни. Вибір місця для виконання другої передачі. Вибір місця для виконання нижніх подач. Навчальна гра волейбол за спрощеними правилами, рухлива гра «Малюкбол». Узагальнення знань з модуля: «Волейбол» Тематичне оцінювання з модуля: Волейбол.
|
1 |
|
|
|
|
Варіативний модуль №5 Бадмінтон |
12 |
|
|||||
49 |
|
Повторний інструктаж з БЖ та ОП на уроках ФР. Первинний інструктаж з ОП та ТБ під час занять бадмінтоном. Тренінг.Історія розвитку баскетболу. Поняття про техніку гри. Основні правила гри. Гігієна тіла,одягу,спортивної фори,режиму дня. Поведінка під час змагань. Правила безпеки під час занять баскетболом. |
1 |
|
|
|
|
50 |
|
Попередження травматизму на уроках з бадмінтону. Місце українського бадмінтону на сучасному етапі. Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Пересування різними способами та кроками; вправи із перенесенням предметів, воланів. Повторити серію ударів справа та зліва у визначеній та довільній послідовності вивчених у 5 класі. |
1 |
|
|
|
|
51 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Серія зв’язаних ударів роздільно справа та зліва. Навчити підбивання (жонглювання) ракеткою. Рухливі ігри. |
1 |
|
|
|
|
52 |
|
Попередження травматизму на уроках з бадмінтону. Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Пересування різними способами та кроками; вправи із перенесенням предметів, воланів; вправи для розвитку рухливості та сили кисті. Повторити серію ударів справа та зліва у визначеній та довільній послідовності вивчених у 5 класі. Поняття точка удару, вихідне та ударне положення. Серія зв’язаних ударів роздільно справа та зліва. |
1 |
|
|
|
|
53 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Повторити підбивання (жонглювання) ракеткою. Стрибки на скакалці, стрибкові вправи (з діставанням предметів, через перепони, настрибування , багатоскоки); Рухливі ігри. |
1 |
|
|
|
|
54 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Поняття точка удару, вихідне та ударне положення. Пересування різними способами та кроками; вправи із перенесенням предметів, воланів; вправи для розвитку рухливості та сили кисті. Серія зв’язаних ударів справа та зліва у довільній послідовності |
1 |
|
|
|
|
55 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Пересування різними способами та кроками; вправи із набивними м’ячами; вправи для розвитку рухливості та сили кисті. Серія зв’язаних ударів роздільно справа та зліва. Серія зв’язаних ударів справа та зліва у довільній послідовності. Бігова імітація «конверт»(с)- навчити . Закріпити - підбивання (жонглювання) ракеткою. Стрибки на скакалці . Рухливі ігри. |
1 |
|
|
|
|
56 |
|
. Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Пересування різними способами та кроками; вправи із набивними м’ячами; вправи для розвитку рухливості та сили кисті. Серія зв’язаних ударів роздільно справа та зліва. Серія зв’язаних ударів справа та зліва у довільній послідовності. Бігова імітація «конверт»(с)- повторити . ОНН- підбивання (жонглювання) ракеткою . Стрибки на скакалці . Рухливі ігри. |
1 |
|
|
|
|
57 |
|
Комплекс ЗРВ. ОНН: Нахил уперед з положення сидячи (см). Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Поняття точка удару, вихідне та ударне положення. Пересування різними способами та кроками; вправи із перенесенням предметів, воланів; Рухливі ігри. |
1 |
|
|
|
|
58 |
|
Попередження травматизму на уроках з бадмінтону. Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Переміщення та окремі удари. Серія ударів справа та зліва у визначеній та довільній послідовності. Пересування різними способами та кроками; вправи із перенесенням предметів, воланів; вправи для розвитку рухливості та сили кисті. Стрибки на скакалці-ОНН . Стрибкові вправи (з діставанням предметів, через перепони, настрибування , багатоскоки). Бігова імітація «конверт»(с)- повторити . Рухливі ігри. |
1 |
|
|
|
|
59 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Основні правила змагань. Пересування різними способами та кроками; стрибки на скакалці. Стрибкові вправи (з діставанням предметів, через перепони, настрибування , багатоскоки); вправи із перенесенням предметів, воланів; вправи для розвитку рухливості та сили кисті; |
1 |
|
|
|
|
60 |
|
Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри та естафети. Вправи для запобігання плоскостопості. Тематичне оцінювання з модуля: Бадмінтон. |
1 |
|
|
|
|
Варіативний модуль № 1.1. Волейбол |
12
|
|
|||||
61 |
|
Правила безпеки на уроках волейболу. Інструкція № __. Теоретичні відомості: місце українського волейболу на сучасному етапі. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності. Повторити способи пересування в стійці волейболіста. Повторити передачу м’яча двома руками зверху (над собою, в парах).Прийом м’яча знизу двома руками (в парах) на місці. Домашнє завдання: стрибки через скакалку. |
1 |
|
|
|
|
62 |
|
Правила безпеки на уроках волейболу. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності. Передача м’яча двома руками зверху (в парах, від стіни). Прийом м’яча знизу обома руками в парах і від стіни. Гра «М’яч середньому». Домашнє завдання: згинання і розгинання рук лежачи в упорі. (5х5разів) |
1 |
|
|
|
|
63 |
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. Прийом м’яча знизу обома руками в парах і від стіни. Гра «М’яч середньому». Домашнє завдання: згинання і розгинання рук лежачи в упорі. (5х5разів) |
1 |
|
|
|
|
64 |
|
Теоретичні відомості: гігієна спортсмена. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку окремих м’язових груп. Передача м’яча двома руками зверху (в парах, від стіни, над собою). Прийом м’яча знизу обома руками від стіни з близької відстані. Ознайомлення і початкове розучування нижньої прямої подачі. Домашнє завдання: пересуванні в упорі на руках по колу, стопи на місці. |
1 |
|
|
|
|
65 |
|
Теоретичні відомості: профілактика травматизму. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку окремих м’язових груп. Передача м’яча двома руками зверху в стіну з відстані 3 м. Прийом м’яча знизу обома руками в парах після переміщення. Домашнє завдання: діставання в стрибку різних предметів. |
1 |
|
|
|
|
66 |
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності. Виконання нижньої бокової подачі (розучування). Ігри, естафети на закріплення способів пересування і передач. Домашнє завдання: діставання в стрибку різних предметів. |
1 |
|
|
|
|
67 |
|
Теоретичні відомості: правила змагань(розміщення гравців і правила переходу). ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості. Передача м’яча двома руками зверху в стіну з відстані 3м-підготовка до складання навчального нормативу. Повторення нижньої бокової подачі. Прийом м’яча знизу обома руками після переміщення і подачі. Ігри, естафети на закріплення способів пересування і передач . Домашнє завдання: підтягування у висі. |
1 |
|
|
|
|
68 |
|
Теоретичні відомості: правила змагань (виконання нападаючого удару, блокування.). ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності. КН: Передача м’яча двома руками зверху в стіну з відстані 3 м. Прийом м’яча знизу обома руками від стіни. Ігри, естафети на закріплення способів пересування і передач . Домашнє завдання: вистрибування вгору з присіду поштовхом обох ніг. |
1 |
|
|
|
|
69 |
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності. Прийом м’яча знизу обома руками від стіни. Ігри, естафети на закріплення способів пересування і передач . Домашнє завдання: вистрибування вгору з присіду поштовхом обох ніг. |
1 |
|
|
|
|
70 |
|
Теоретичні відомості: правила змагань (порядок проведення заміни гравців). ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку окремих м’язових груп. Передача м’яча двома руками зверху в стіну з відстані 3 м. Прийом м’яча знизу обома руками від стіни. Нижня бокова подача, прийом м’яча знизу обома руками після подачі. Домашнє завдання: згинання і розгинання рук лежачи в упорі. (5х8разів) |
1 |
|
|
|
|
71 |
|
Теоретичні відомості: правила змагань (обов’язки гравця задньої лінії «ліберо»). ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості. КН: Прийом м’яча знизу обома руками від стіни з відстані 2 м. Нижня бокова подача, прийом м’яча знизу обома руками після подачі. Ігри, естафети на закріплення способів пересування і передач. Домашнє завдання: вправи з скакалкою. |
1 |
|
|
|
|
72 |
|
Теоретичні відомості: правила змагань (жести суддів, покарання). ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності. Виконання нижньої прямої і бокової подачі на оцінку (техніка виконання). Прийом м’яча знизу обома руками від стіни з відстані 2м-повторне виконання на оцінку. Ігри, естафети на закріплення способів пересування і передач . Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. Тематичне оцінювання з модуля: Волейбол. |
1 |
|
|
|
|
Варіативний модуль №1.2. Баскетбол |
6 |
|
|||||
73 |
|
Інструктаж з безпеки на уроках з баскетболу, історія розвитку гри в баскетбол. Рухлива гра на розвиток спритності. |
1 |
|
|
|
|
74 |
|
Облік умінь і навичок зі стійки баскетболіста і пересуванню в ній, вивчення техніки ведення м'яча кроком, бігом, зі зміною швидкості і напряму руху. ОФП: метання набивного м'яча з-за голови. Навчальна (однобічна) гра в баскетбол. |
1 |
|
|
|
|
75 |
|
Врахування навичок і умінь з техніки ловлі та передач м'яча від грудей з місця, повторення т/в ловлі та передач м'яча від плеча з місця. ОНН: стрибки через скакалку за 1 хвилину. Навчальна гра в баскетбол. |
1 |
|
|
|
|
76 |
|
Врахування умінь і навичок з техніки ловлі та передач м'яча від плеча, повторення техніки лову і передач м'яча з-за голови на місці. Навчальна гра в баскетбол. |
1 |
|
|
|
|
77 |
|
Врахування навичок і умінь по т/в передач м'яча з-за голови з місця, повторення техніки ловлі та передач м'яча з відскоком від підлоги. ОНН: стрибки через скакалку за 1 хвилину. Навчальна гра в баскетбол. |
1 |
|
|
|
|
78 |
|
Вдосконалення техніки подвійного кроку з різних сторін, вивчення техніки штрафного кидка. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи на підлозі. Навчальна гра в баскетбол. Тематичне оцінювання з модуля: Баскетбол.
|
1 |
|
|
|
|
|
|
Варіативний модуль №1.3. Бадмінтон |
6 |
|
|
|
|
79 |
|
Інструктаж з безпеки на уроках з бадмінтону. Комплекс ЗРВ. Серія ударів справа та зліва у визначеній та довільній послідовності. Підхід до волану з фіксацією перед ударного положення та ловлення волану зверху. Рухливі іри. |
1 |
|
|
|
|
80 |
|
Комплекс ЗРВ. Стрибкові вправи (з діставанням предметів, через перепони, настрибування , багатоскоки); вправи із перенесенням предметів, воланів; вправи для розвитку рухливості та сили кисті; вправи для розвитку частоти рухів, гнучкості. Переміщення та окремі удари. Серія ударів справа та зліва у визначеній та довільній послідовності. Підхід до волану з фіксацією перед ударного положення та ловлення волану зверху. Бігова імітація «конверт»(с)- ОНН . Рухливі ігри |
1 |
|
|
|
|
81 |
|
Комплекс ЗРВ. Вправи із перенесенням предметів, воланів; вправи для розвитку рухливості та сили кисті; вправи для розвитку частоти рухів, , гнучкості. Серія ударів справа та зліва у визначеній та довільній послідовності. |
1 |
|
|
|
|
82 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. ОНН теоретичні знання з розділу «бадмінтон». Пересування різними способами та кроками; стрибки на скакалці, стрибкові вправи (з діставанням предметів, через перепони, настрибування , багатоскоки); |
1 |
|
|
|
|
83 |
|
Комплекс ЗРВ. Підхід до волану з фіксацією перед ударного положення та ловлення волану зверху. Рухливі ігри. |
1 |
|
|
|
|
84 |
|
Комплекс ЗРВ. Навчальна гра. Тематичне оцінювання з модуля: Бадмінтон. |
1 |
|
|
|
|
Варіативний модуль № 1.4. Футбол |
9
|
|
|||||
85 |
|
Теоретичні відомості: вплив вправ ранкової гімнастики на організм школяра. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування. Передача м’яча з місця на точність одним із вивчених способів з відстані 7 м. Удари по м’ячу серединою лоба з місця і в стрибку. Навчальна гра. Домашнє завдання: вкидання м’яча на дальність. |
1 |
|
|
|
|
86 |
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування. Обманні рухи: «відходом», «зупинкою», «випадом». Навчальна гра. Домашнє завдання: обманні рухи. |
1 |
|
|
|
|
87 |
|
Теоретичні відомості: сучасні Олімпійські ігри. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування. ОНН: 4 передачі м’яча з місця на точність партнеру одним із вивчених способів з відстані 7 м. Навчальна гра. Домашнє завдання: удари на точність. |
1 |
|
|
|
|
88 |
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування. Відбирання м’яча спереду, збоку, ззаду. Індивідуальні дії в нападі і захисті. Навчальна гра. Домашнє завдання: удари на точність. |
1 |
|
|
|
|
89 |
|
Теоретичні відомості: гігієнічні вимоги до місця занять і спортивної форми. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування. Передача м’яча з місця на точність одним із вивчених способів з відстані 7м на оцінку. Жонглювання м’ячем. Домашнє завдання: жонглювання м’ячем. |
1 |
|
|
|
|
90 |
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування. Групові дії в нападі і захисті. Навчальна гра. Жонглювання м’ячем. Домашнє завдання: жонглювання м’ячем. |
1 |
|
|
|
|
91 |
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування. Передачі м’яча на точність з місця вивченими способами. Навчальна гра. Домашнє завдання: удари на точність. |
1 |
|
|
|
|
92 |
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах. Індивідуальні і групові дії в нападі і захисті. Домашнє завдання: удари на точність. |
1 |
|
|
|
|
93 |
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування. Передачі м’яча на точність з місця вивченими способами. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах. Індивідуальні і групові дії в нападі і захисті. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. Тематичне оцінювання з модуля: Футбол. |
1 |
|
|
|
|
Варіативний модуль № 1.5. Легка атлетика
|
12
|
|
|||||
94 |
|
Групові та індивідуальні дії в нападі та захисті. Навчальна гра |
1 |
|
|
|
|
95 |
|
Рівномірний біг до 1000 м. Групові та індивідуальні дії в нападі та захисті. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
|
96 |
|
Комплекс ЗРВ. Стрибки у довжину з місця. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Біг у чергуванні з ходьбою. |
1 |
|
|
|
|
97 |
|
Бігові та стрибкові вправи. Старт. Біг на 30м. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча на дальність з місця. |
1 |
|
|
|
|
98 |
|
Бігові та стрибкові вправи. Стартовий розбіг. Багатоскоки. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча на дальність з місця. ОНН зі стрибків у довжину з місця. |
1 |
|
|
|
|
99 |
|
Теоретичні відомості: історія розвитку л/атлетики на Україні. Правила ТБ. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. Повільний біг з рівномірною швидкістю 500 м (хл.), 300 м (дівч.). Повторний біг 3х60 м (хл.), 2х60 (дівч.). Стрибок у довжину з розбігу. Домашнє завдання: біг на місці біля опори в упорі стоячи. |
1 |
|
|
|
|
100 |
|
Рухові якості, які розвиваються засобами легкої атлетики: швидкість, витривалість, спритність, гнучкість та швидкісно-силові якості. Теоретичні відомості: рухові якості, які розвиваються засобами л/атлетики. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. Стрибок у довжину з розбігу. Розучування метання м’ячика з 3-х кроків розбігу. Гра «до своїх прапорців». Домашнє завдання: імітація метання з 3-х кроків. |
1 |
|
|
|
|
101 |
|
Теоретичні відомості: правила змагань з метання. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей. Повторний біг 2х60 м. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання». ОНН: Метання м’ячика у вертикальну ціль. Домашнє завдання: метання у вертикальну ціль. |
1 |
|
|
|
|
102 |
|
Теоретичні відомості: особливості фізичного розвитку у підлітковому віці. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. ОНН: Біг 60 м.. Домашнє завдання: метання у вертикальну ціль. |
1 |
|
|
|
|
103 |
|
Теоретичні відомості: правила змагань з бігу на довгі дистанції. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей. Стрибок у висоту на результат. ОНН: Біг на витривалість без врахування часу. Домашнє завдання: біг в повільному темпі до 5хв. |
1 |
|
|
|
|
104 |
|
Теоретичні відомості: самоконтроль за станом здоров'я. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. Біг на витривалість без врахування часу. Стрибок у довжину з місці на результат. Ігри за вибором дітей. ОНН: Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання». Метання м’ячика у вертикальну і горизонтальну ціль на оцінку. Біг в повільному темпі 800 м (хл.), 500 м (дівч.) з рівномірною швидкістю Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. |
1 |
|
|
|
|
105 |
|
Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри. Тематичне оцінювання з модуля: Легка атлетика. Підсумковий урок. |
1 |
|
|
|
|