Я досліджую світ
За програмою О.Я.Савченко
Т.Гільберг, С.Тарнавська, О.Гнатюк, Н.Павич.Я досліджую світ : підр. інтегр. курсу для 1 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 2 / Т.Гільберг, С.Тарнавська, О.Гнатюк, Н.Павич. – Київ : Вид-во «Генеза», 2018. – 112 с. : іл.
3 год на тиждень
№ п/п |
Тема уроку |
Очікувані результати здобувачів освіти |
Дата |
Примі тка |
|
|
Я і навколишній світ Світ, який мене оточує |
||||
43 |
Різноманітністьрослин. Їхбудова. (с. 3-5). |
розпізнає тіла неживої і живої природи, рукотворні об'єкти; групує об’єкти природи за однією ознакою; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім Що належить до природи. Спостереження за рослинами, тваринами, явищами природи та діяльністю людей у різні пори року. Дослідження властивостей тіл природи. Рукотворні тіла, матеріали та їх властивості. Розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля; дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим; бере посильну участь в природоохоронній діяльності |
10.01 |
|
|
44 |
Різноманітністьрослин. Їхбудова.(с. 3-5). |
12.01 |
|
||
45 |
Дерева, кущі, трав’янистірослини. Листяні та хвойнірослини. (с. 6-7). |
14.01 |
|
||
46 |
Дикорослі та культурнірослини. (с. 9-10). |
17.01 |
|
||
47 |
Значення культурних рослин. Дослідження насіння соняшника.Дослід: як отримати олію з насінини соняшника. ( с. 11-12). |
19.01 |
|
||
48 |
Різноманітністьтварин. Дикітварини.(с. 13-14). |
21.01 |
|
||
49 |
Різноманітністьтварин.Свійськітварини.(с. 14-16). |
24.01 |
|
||
50 |
Комахи. (с. 17). |
26.01 |
|
||
51 |
Риби. (с. 18-19). |
28.01 |
|
||
52 |
Птахи. (с. 20). |
31.01 |
|
||
53 |
Звірі.(с. 21-23). |
02.02 |
|
||
54 |
Охоронаприроди.(с. 24-26). |
04.02 |
|
||
55 |
Узагальнюючий урок за розділом “Світ, який мене оточує” |
07.02 |
|
||
|
Я і моє здоров’я |
||||
56 |
Тіло людини (с. 27-29). |
усвідомлює людину як частину природи і суспільства, її відмінності від інших живих істот; розповідає про себе, називає адресу проживання; складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись»; володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності; досліджує свій організм |
09.02 |
|
|
57 |
Тіло людини. Дослідження відбитків пальців рук (с. 30). |
11.02 |
|
||
58 |
Життєрадісність і здоров’я (с. 32-33). |
14.02 |
|
||
59 |
Фізичні вправи і здоров’я. Загартування (с. 34-36). |
16.02 |
|
||
60 |
Виготовлення шаблонів для очей за зразком чи власним задумом(с.37). |
18.02 |
|
||
61 |
Який буває відпочинок ( с. 38 -39). |
21.02 |
|
||
62 |
Виготовлення настільноїгри «Хрестики-нулики» ( с.40). |
23.02 |
|
||
63 |
Харчування і здоров’я (с. 41-43). |
25.02 |
|
||
64 |
Сервірування столу. Правила поведінки за столом ( с. 43-44). |
28.02 |
|
||
65 |
Створення лепбука «Правила поведінки за столом» ( с. 44). |
02.03 |
|
||
66 |
Корисна їжа. Яка вона? ( с. 46-48). |
04.03 |
|
||
67 |
Узагальнюючий урок за розділом «Я і моє здоров’я». |
09.03 |
|
||
|
Моє близьке оточення Я і моя сім’я |
||||
68 |
Сім’я – найближче моє оточення ( с. 49-53). |
цікавиться минулим своєї сім’ї; розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки, хто вони за професією; знає, хто працює в школі; має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві; доречно вживає слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших |
11.03 |
|
|
69 |
Обов’язки в сім’ї, родині ( с. 54-55). |
12.03 |
|
||
70 |
Домашні улюбленці ( 56-58). |
14.03 |
|
||
71 |
Які матеріали людина використовує в повсякденному житті (с. 59-61) |
16.03 |
|
||
72 |
Дослідження властивостей штучних матеріалів ( с. 61-63). |
18.03 |
|
||
73 |
Винаходи людства ( с. 64-67). |
21.03 |
|
||
|
Мій рід |
||||
74 |
Родинне дерево ( с. 68-69). |
цікавиться минулим своєї сім’ї; розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки, хто вони за професією; знає, хто працює в школі; має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві; доречно вживає слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших |
23.03 |
|
|
75 |
Створення дерева свого роду за зразком чи власним задумом (с. 69). |
25.03 |
|
||
76 |
Родинні традиції і свята (с. 70-71). |
04.04 |
|
||
77 |
Створення лепбука «День родини» ( с. 71) |
06.04 |
|
||
78 |
Узагальнюючий урок за розділом «Моє близьке оточення». |
08.04 |
|
||
|
Я живу в Україні Я і моя громада |
||||
79 |
Мій рідний край ( с. 72-75). |
має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни; усвідомлює необхідність доброзичливого ставлення до інших країн та народів, цікавиться відповідною інформацією; наводить приклади виробів, які допомагають людині в побуті, приклади винаходів людства |
11.04 |
|
|
80 |
Природа рідного краю. Водойми. (с. 76-77). |
13.04 |
|
||
81 |
Урок-екскурсія. Водойми рідного краю (с. 78). |
15.04 |
|
||
82 |
Рослини рідного краю (с. 79-82). |
18.04 |
|
||
83 |
Тварини рідного краю ( с. 83-85). |
20.04 |
|
||
84 |
Яких свійських тварин вирощують у рідному краю ( с. 86-88). |
22.04 |
|
||
85 |
Чи потрібно охороняти рослини і тварин ( с. 89-92). |
27.04 |
|
||
86 |
Створення з малюнків Червоної книги рідного краю (колективна робота) ( с. 92). |
29.04 |
|
||
87 |
Поведінка у громадських місцях ( с. 93-94) |
04.05 |
|
||
88 |
Як поводитися з підозрілими предметами. Поведінка із незнайомцями ( с. 95-96). |
06.05 |
|
||
89 |
До кого звертатися у разі виникнення небезпечних ситуацій (с. 97-98). |
11.05 |
|
||
90 |
Узагальнюючий урок за розділом «Я і моя громада» |
13.05 |
|
||
|
Україна – моя Батьківщина |
||||
91 |
Символи моєї країни ( с. 99-102). |
знає назву країни, її столицю; має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю; виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, значення праці людей для добробуту країни; орієнтується у найближчому просторі; долучається до корисних справ громади |
16.05 |
|
|
92 |
Київ – столиця України( с. 103-104). |
18.05 |
|
||
93 |
Культура та звичаї українців (с. 105-107). |
20.05 |
|
||
94 |
Кожен народ має свої народні символи ( с. 108-109). |
23.05 |
|
||
95 |
Україна – європейська держава ( с. 110). |
25.05 |
|
||
96 |
Узагальнюючий урок за розділом «Україна – моя Батьківщина». |
27.05 |
|
||
97 |
Підсумковий урок за рік. |
30.05 |
|
||