Календарно-тематичне планування уроків "Я досліджую світ" НУШ 1 клас, ІІ семестр

Про матеріал
Я досліджую світ За програмою О.Я.Савченко Т.Гільберг, С.Тарнавська, О.Гнатюк, Н.Павич.Я досліджую світ : підр. інтегр. курсу для 1 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 2 / Т.Гільберг, С.Тарнавська, О.Гнатюк, Н.Павич. – Київ : Вид-во «Генеза», 2018. – 112 с. : іл. 3 год на тиждень
Перегляд файлу

Я досліджую світ

За програмою О.Я.Савченко

Т.Гільберг, С.Тарнавська, О.Гнатюк, Н.Павич.Я досліджую світ : підр. інтегр. курсу для 1 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 2 / Т.Гільберг, С.Тарнавська, О.Гнатюк, Н.Павич. – Київ : Вид-во «Генеза»,  2018. – 112 с. : іл.

3 год на тиждень

п/п

Тема уроку

Очікувані результати здобувачів освіти

Дата

Примі

тка

 

Я і навколишній світ

Світ, який мене оточує

43

Різноманітністьрослин. Їхбудова. (с. 3-5).

розпізнає тіла неживої і живої природи, рукотворні об'єкти; групує об’єкти природи за однією ознакою; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім Що належить до природи. Спостереження за рослинами, тваринами, явищами природи та діяльністю людей у різні пори року. Дослідження властивостей тіл природи. Рукотворні тіла, матеріали та їх властивості. Розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля; дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим;  бере посильну участь в природоохоронній діяльності

10.01

 

44

Різноманітністьрослин. Їхбудова.(с. 3-5).

12.01

 

45

Дерева, кущі, трав’янистірослини. Листяні та хвойнірослини. (с. 6-7).

14.01

 

46

Дикорослі та культурнірослини. (с. 9-10).

17.01

 

47

Значення культурних рослин. Дослідження насіння соняшника.Дослід: як отримати олію з насінини соняшника. ( с. 11-12).

19.01

 

48

Різноманітністьтварин. Дикітварини.(с. 13-14).

21.01

 

49

Різноманітністьтварин.Свійськітварини.(с. 14-16).

24.01

 

50

Комахи. (с. 17).

26.01

 

51

Риби. (с. 18-19).

28.01

 

52

Птахи. (с. 20).

31.01

 

53

Звірі.(с. 21-23).

02.02

 

54

Охоронаприроди.(с. 24-26).

04.02

 

55

Узагальнюючий урок за розділом “Світ, який мене оточує”

07.02

 

 

Я і моє здоров’я

56

Тіло людини (с. 27-29).

усвідомлює людину як частину природи і суспільства, її відмінності від інших живих істот; розповідає про себе, називає адресу проживання; складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись»; володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності; досліджує свій організм

09.02

 

57

Тіло людини. Дослідження відбитків пальців рук (с. 30).

11.02

 

58

Життєрадісність і здоров’я (с. 32-33).

14.02

 

59

Фізичні вправи і здоров’я. Загартування (с. 34-36).

16.02

 

60

Виготовлення шаблонів для очей за зразком чи власним задумом(с.37).

18.02

 

61

Який буває відпочинок ( с. 38 -39).

21.02

 

62

Виготовлення настільноїгри «Хрестики-нулики» ( с.40).

23.02

 

63

Харчування і здоров’я (с. 41-43).

25.02

 

64

Сервірування столу. Правила поведінки за столом ( с. 43-44).

28.02

 

65

Створення лепбука «Правила поведінки за столом» ( с. 44).

02.03

 

66

Корисна їжа. Яка вона? ( с. 46-48).

04.03

 

67

Узагальнюючий урок за розділом «Я і моє здоров’я».

09.03

 

 

Моє близьке оточення

Я і моя сім’я

68

Сім’я – найближче моє оточення ( с. 49-53).

цікавиться минулим своєї сім’ї; розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки, хто вони за професією; знає, хто працює в школі; має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві; доречно вживає слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших

11.03

 

69

Обов’язки в сім’ї, родині ( с. 54-55).

12.03

 

70

Домашні улюбленці ( 56-58).

14.03

 

71

Які матеріали людина використовує в повсякденному житті (с. 59-61)

16.03

 

72

Дослідження властивостей штучних матеріалів ( с. 61-63).

18.03

 

73

Винаходи людства ( с. 64-67).

21.03

 

 

Мій рід

74

Родинне дерево ( с. 68-69).

цікавиться минулим своєї сім’ї; розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки, хто вони за професією; знає, хто працює в школі; має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві; доречно вживає слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших

23.03

 

75

Створення дерева свого роду за зразком чи власним задумом (с. 69).

25.03

 

76

Родинні традиції і свята (с. 70-71).

04.04

 

77

Створення лепбука «День родини» ( с. 71)

06.04

 

78

Узагальнюючий урок за розділом «Моє близьке оточення».

08.04

 

 

Я живу в Україні

Я і моя громада

79

Мій рідний край ( с. 72-75).

має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни; усвідомлює необхідність доброзичливого ставлення до інших країн та народів, цікавиться відповідною інформацією; наводить приклади виробів, які допомагають людині в побуті, приклади винаходів людства

11.04

 

80

Природа рідного краю. Водойми. (с. 76-77).

13.04

 

81

Урок-екскурсія. Водойми рідного краю (с. 78).

15.04

 

82

Рослини рідного краю (с. 79-82).

18.04

 

83

Тварини рідного краю ( с. 83-85).

20.04

 

84

Яких свійських тварин вирощують у рідному краю ( с. 86-88).

22.04

 

85

Чи потрібно охороняти рослини і тварин ( с. 89-92).

27.04

 

86

Створення з малюнків Червоної книги рідного краю (колективна робота) ( с. 92).

29.04

 

87

Поведінка у громадських місцях ( с. 93-94)

04.05

 

88

Як поводитися з підозрілими предметами. Поведінка із незнайомцями ( с. 95-96).

06.05

 

89

До кого звертатися у разі виникнення небезпечних ситуацій (с. 97-98).

11.05

 

90

 Узагальнюючий урок за розділом «Я і моя громада»

13.05

 

 

Україна – моя Батьківщина

91

Символи моєї країни ( с. 99-102).

знає назву країни, її столицю; має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю; виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, значення праці людей для добробуту країни; орієнтується у найближчому просторі; долучається до корисних справ громади

16.05

 

92

Київ – столиця України( с. 103-104).

18.05

 

93

Культура та звичаї українців (с. 105-107).

20.05

 

94

Кожен народ має свої народні символи ( с. 108-109).

23.05

 

95

Україна – європейська держава ( с. 110).

25.05

 

96

Узагальнюючий урок за розділом «Україна – моя Батьківщина».

27.05

 

97

Підсумковий урок за рік.

30.05

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
9 січня 2022
Переглядів
10966
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку