ОЗНЗ Бишівська ЗОШ І-ІІІ СТ.
Розробка заняття з предмету «Всесвіт»
1 клас
Вчитель 1 класу
ПРИЛІПЕНКО Людмила Миколаївна
Заняття 29, с. 20-21, 28-29
Тема. Опрацювання сприйнятого матеріалу. Сонце – джерело тепла і світла та його значення для життя на Землі. Зміна положення Сонця на небосхилі протягом доби. Земля. Форма землі. Обертання Землі навколо осі. Зміна дня і ночі.
Мета сформувати в учнів знання про Сонце як зорю та основне джерело світла
та тепла на Землі, та знання про структуру Сонячної системи.
І. Вступна частина заняття.
Учитель читає вірш, а учні, почувши назву рослини чи тварини, плещуть у долоні
легкий одяг? (тепло)
освітлення? (день, світло).
ІІ. Основна частина заняття.
(морозиво – холодне і лупа – не світить).
(сонце)
ряді ми віднесли його до групи «гарячих» об’єктів, і світить, оскільки в нижньому ряді ми віднесли його до групи об’єктів, які світять).
моделей слів – день, ранок, вечір.
зображено відповідно до слів, моделі яких побудували – день, ранок, вечір і поясніть свій вибір;
певну частину дня? (тінь від щогли і дитини).
Позначте на малюнку зображення положення Землі на даний час для України.
доби відбуваються події.
коли зображено Землю, і з’єднайте лініями світлини з відповідним боком землі. Поясніть свій вибір.
ІІІ. Підсумкова частина заняття.
Учні отримують картки із зображенням тварин, рослин, людей. По черзі піднімаються і розказують, яку користь для них приносить сонце.
Наприклад. Я — дерево. Завдяки сонячному світлу з моїх листочків виділяється кисень.
«Я — людина. Від сонця я отримую вітамін D» (тощо
Сонце — це велика розжарена… Воно дає нам… і… Улітку сонце на небі стоїть…, а взимку —… Завдяки сонячному світлу рослини виділяють… На сонці людський організм отримує…