Тема: Які ігри бувають?
Чому варто дотримуватись правил гри?
Мета: формування предметних компетентностей: збагатити ігровий досвід дітей іграми різних видів; викликати інтерес до гри.
Вчити працювати в командах, парах та виконувати ігрові ролі,застосовувати рухливі ігри для розвитку фізичних якостей та під час навчання ,пробуджувати в учнів бажання розвивати та удосконалювати свої фізичні здібності.
Розвивати пізнавальний інтерес до гри, мислення в учнів.
Формувати увагу, пам’ять; позитивне відношення до рухливих ігор, руханок.
Виховувати повагу до товаришів, ввічливе ставлення один до одного,
формування ключових компетентностей:
вільне володіння українською мовою (вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти; готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях);
інноваційність (відкритість до нових ідей; формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, відчувати себе частиною спільноти);
навчання впродовж життя (опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання; отримання нової навчальної інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб; навчання працювати самостійно і в групі);
громадянська та соціальна (усвідомлення ідей здорового способу життя; співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети; дбайливе ставленнядо власного здоров'я і збереження здоров'я інших людей; дотримання здорового способу життя).
Тип уроку: урок-гра
Інтеграція: «Мовно-літературна», «Соціальна і здоров'язбережувальна», «Математична», «Фізкультурна» галузі.
I. Ранкова зустріч
1.Вітання
-Доброго ранку ! Доброго дня ! Рада вас бачить , моя нова класна сім’я !
Давайте з вами утворимо наше дружнє коло.
-А чи знаєте, діти, як вітаються в Англії ?
А як вітаються у Франції ?
А як вітаються індіанці ?
А як вітаються у нас на Україні ?
-Доброго вам здоров’я ! –
Отож, і я бажаю вам гарного дня і доброго здоров’я !
Мене звати Вікторія Анатоліївна – і дуже хочу побачити , які ж першокласнички у школі №2 , як ви вмієте навчатися , гратися і відпочивати.
-Хай плещуть долоньки !(повторювати за мною)
-Тупають ніжки,
-Працюють голівки
-Та сяють усмішки !
Хворіть не збирайтесь!
Здоровими будьте !
2. Вправа "Гарна погода"
Сьогодні вранці ви йшли до школи.
.Яка погода була на вулиці?
Прохолодно і в нашому класі. Давайте спробуємо підняти тут температуру . Для цього дуже б хотілося почути від вас добрі і теплі слова про ваших однокласників.Передаємо дзвіночок і говоримо: «В нашому класі діти веселі, ……..
3. Вправа «Мій настрій»
Від ваших слів у мене гарний , бадьорий настрій. А з яким настроєм починаєте ви нашу зустріч?
Хто добрий настрій має, хай зараз пострибає
А хто чомусь сумує,
Хай жваво покрокує,
Усі щирі,усміхніться,
Усі ввічливі вклоніться.
4. Щоденні новини
Сьогодні у нас дитиною дня є…
Він повідомить щоденні новини. Сьогодні 7 листопада.
Давайте цифру 7 пропишемо носиками у повітрі. Де у нашому житті зустрічається число 7?(7 днів тижня, 7 чудес світу)
5. Гра «Загадкова скринька»(в скриньці цеглинка LEGO ) . Що таке LEGO?
Що найбільше люблять робити діти Землі?(Гратися в ігри)
6.Вправа «Ми-дослідники» .
Давайте проведемо дослідження, в які ігри ви любите гратися найчастіше.
Опитую учнів.Розповідаю ,до яких видів ігор належать.
Загадки
Скакаю,скакаю,
В клітиночки попадаю.(класики)
Раз,два,три,чотири,п ять
Я іду шукать(піжмурки)
Через резиночку стрибаю,
Ніжкою резиночку зачіпаю.(стрибки на резинці)
Відриваюсь від землі,
Ніжки тупотять мої(стрибки через скакалку)
II. Повідомлення теми уроку
Дуже приємно,що ви знаєте так багато ігор.
Та сьогодні ми пограємося у ті , в які ви раніше ще не гралися.
III.Робота над темою уроку
1.Створення проблемної ситуації «Чому потрібні правила гри і чи варто їх дотримуватись?»
(Покласти в центрі кімнати скакалку, м’яч, пляшку з водою і запропонувати кільком учням погратися в гру «Каламбур». Зробити висновок,що без правил в гру не можна гратися)
Отже,кожна гра має свої правила. А чи всім зрозуміло,що означає це слово.
2.Якщо дитина весела і грається, то здоров’ячко їй посміхається.
Гра «У річку гоп»
Гру ми можемо почати лише,коли дізнаємось її правила.Так?( розповідаю правила) .Але і про здоров’я своє і товаришів треба пам’ятати!(показую !)
Тобто не штовхатися,не ображати гравців.
Починаємо гру за сигналом. Що таке СИГНАЛ ?(пояснюю,озвучую сигнали)
(граємось угру)
Який настрій у вас після гри? А чому потрібно чітко виконувати правила гри ?
Така гра називається рухливою,бо ми з вами виконували рухи)
4.Робота з підручником ст.66, завдання3
Дізнайся, яка неприємність може трапитись під час гри. Пам’ятка гравця .
5.Гра «Цікаві кораблі»
Правила гри
(перевіряємо відповіді).
Чи дотримувалися ви правил? Ця гра належить до логічних.
6.Прошу настрій не втрачати і в руханці покружляти.
Руханка «Якщо весело живеться роби так…»
6.Гра «Я- конструктор»
Відтворіть за допомогою шести цеглинок. Можна виконати роботу в парах. Не забувайте дотримуватись правил бережного поводження з цеглинками
.Підсумок гри
Це розвиваюча гра. ЛЕГО перекладається «ГРАЙ ДОБРЕ»
IV.Підведення підсумків.
-Що вдалося краще,ніж на попередньому уроці?
Що ви запам’я тали для себе особисто?
Я вами пишаюсь. Дякую за співпрацю.Поаплодуйте собі.
Побажання:
- Здорові діти – нація здорова!
Багата Україна і чудова!
Тож ви здоровими ростіть,
В майбутнє добрими ідіть!