Календарно-тематичне планування уроків з англійської мови для учнів 7 класу з ООП. Створено до підручника Карпюк О.Д., Карпюк К.Т. II семестр (3 години на тиждень)/56 години на сем

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 7 класі для дітей з ООП. Можна використовувати при плануванні роботи з дітьми з ООП (модифікація/адаптація). Створено до підручника Карпюк О.Д., Карпюк К.Т. НУШ
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 7 класі для учнів з ООП до підручника Карпюк О.Д., Карпюк К.Т. (3 години на тиждень)

 ІI семестр 

Тема

Модифікація/Адаптація

Дата

Зміст уроку

Методи оцінювання

Очікувані результати  

Прогрес

Тема 5: Sport from A to Z. Спорт від А до Я

57.

Новини спорту. Відомі види спорту. Розвиток читацької компетентності. Робота з текстом

Адаптація

49.

 

Види спорту, які я знаю

Спостереження

Називає найвідоміші види спорту, опираючись на наочний матеріал

 

 

58.

Незвичайні види спорту. Вивчення нових лексичних одиниць. Пошуково-дослідницька робота «Дивовижні види спорту світу»

Адаптація

50.

 

Незвичайні види спорту

Спостереження

Може назвати деякі незвичайні види спорту

 

59.

Що я знаю про Олімпійські ігри? Розвиток читацької компетентності. Робота з текстом

Адаптація

51.

 

Елементарна інформація про Олімпійські ігри

Спостереження

Може назвати основну інформацію, яку знає  про Олімпійські ігри

 

60.

Випадки вживання Past Simple Passive. Розвиток граматичної компетентності

Адаптація

52.

 

Коли можна вживати Past Simple Passive

Спостереження

Розуміє, коли та для чого вживають Past Simple Passive

 

61.

Командно-спортивна гра «Водне поло». Формування навичок сприйняття іншомовної мови на слух. Формування лексичних та комунікативних навичок

Адаптація

53.

 

Командно-спортивна гра «Водне поло»

Спостереження

За допомогою відео розуміє, що це за командно-спортивна гра «Водне поло».

 

62.

Спортивний інвентар. Формування лексичних та комунікативних навичок. Вивчення нових лексичних одиниць

Адаптація

54.

 

Спортивне приладдя

Спостереження

За допомогою флеш-карток називає спортивний інвентар для гри у футбол чи баскетбол

 

63.

Спеціальні питання у Past Simple Passive. Формування граматичних навичок

 

 

 

 

 

 

 

64.

Спортивні клуби за інтересами. Формування навички сприймання іншомовної мови на слух. Розвиток комунікативної компетентності

Адаптація

55.

 

Спортивні клуби та гуртки

Спостереження

Може сказати, які спортивні клуби чи гуртки хотів би відвідувати

 

65.

Мій спортивний кумир. Написати посту про відомого спортсмена. Формування мовленнєвих навичок

Адаптація

56.

 

Мій улюблений спортсмен

Спостереження

Називає свого улюбленого спортивного кумира

 

66.

Проєктна робота «Як стати успішним спортсменом?»

 

 

 

 

 

 

 

67.

Повторення вивченого матеріалу

Адаптація

57.

 

Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми «Sport from A to Z. Спорт від А до Я»

Спостереження

 

 

68.

Повторення вивченого матеріалу

Адаптація

58.

 

Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми «Sport from A to Z. Спорт від А до Я»

Спостереження

 

 

69.

Повторення вивченого матеріалу. Самоперевірка

Адаптація

59.

 

Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми «Sport from A to Z. Спорт від А до Я»

Спостереження

 

 

70.

Діагностична робота з теми «Спорт від А до Я»

Адаптація

60.

 

Діагностична робота  з теми «Sport from A to Z. Спорт від А до Я»

Спостереження

Може виконати кілька простих лексико-граматичних завдань за допомогою вчителя чи асистента

 

Тема 6:What’s the matter? Що трапилося?

71.

Перша медична допомога. Що робити в екстреній ситуації. Розвиток читацької компетентності. Вивчення нових лексичних одиниць

Адаптація

61.

 

Перша медична допомога

Спостереження

Розуміє, що таке перша медична допомога

 

72.

Захворювання, їх симптоми. Формування лексичних та комунікативних навичок. Вивчення нових лексичних одиниць

Адаптація

62.

 

Назви захворювань та їх перші симптоми (I have…/He/She has…)

Спостереження

Вміє назвати, які проблеми зі здоров’ям має та які проблеми є в когось, використовуючи вирази: I have…/He/She has…

 

73.

Медичний сервіс. Розвиток читацької компетентності. Робота з текстом

 

 

 

 

 

 

 

74.

Випадки вживання умовних речень нульового типу. Розвиток граматичної компетентності

Адаптація

63.

 

Коли можна вживати умовні речення нульового типу

Спостереження

Розуміє, коли можна використовувати умовні речення нульового типу

 

75.

Що треба робити, коли ти захворів? Формування навички сприймання іншомовної мови на слух. Розвиток комунікативної компетентності

Адаптація

64.

 

Що потрібно робити, коли ти захворів?

Спостереження

Дає короткі елементарні вказівки, що потрібно робити, коли людина захворіла

 

76.

Медичні маніпуляції. Формування лексичних та комунікативних навичок. Вивчення нових лексичних одиниць

Адаптація

65.

 

Елементарні маніпуляції при травмах

Спостереження

Може назвати кілька елементарних маніпуляцій при травмах, спираючись на наочність та підказки вчителя

 

77.

Випадки вживання Past Perfect. Формування граматичних навичок

Адаптація

66.

 

Вживання Past Perfect для позначення дій , що відбулися раніше іншої дії в минулому

Спостереження

Розуміє, коли можна використати Past Perfect Tense

 

78.

Випадки вживання Past Perfect. Формування граматичних навичок та діалогічного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

79.

На прийомі у лікаря. Діалог. Розвиток діалогічного мовлення

Адаптація

67.

 

Що трапилося?/What`s the matter?

  •           I feel sick/ill/terrible.

Спостереження

Може відповісти на запитання What`s the matter?- Що трапилося?

 

 

80.

Що трапилося із Михаїлом? Написання е-повідомлення. Формування мовленнєвих навичок

Адаптація

68.

 

What`s the matter with Michael?

  •           He feels sick/ill/terrible.

 

Спостереження

Може відповісти на запитання What`s the matter with Michael?- Що трапилося із Михаїлом?

 

 

81.

Проєктна робота «Здоровий спосіб життя»

Адаптація

69.

 

Проєктна робота. Створення постеру «Healthy lifestyle»

Спостереження

Вміє створити постер на тему «Healthy lifestyle», використовуючи малюнки та елементарні вирази з підручника

 

82.

Повторення вивченого матеріалу

Адаптація

70.

 

Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми  «Що трапилося?»

Спостереження

 

 

83.

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

84.

Повторення вивченого матеріалу. Самоперевірка

Адаптація

71.

 

Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми Що трапилося?

Спостереження

 

 

85.

Розмовний клуб «Запис до лікаря»

 

 

 

 

 

 

 

86.

Діагностична робота з теми «Що трапилося?»

Адаптація

72.

 

Діагностична робота №6 з теми « Що трапилося?»

Спостереження

Може виконати кілька простих лексико-граматичних завдань за допомогою вчителя чи асистента

 

Тема 7: Curtain up! Завіса піднімається!

87.

Новини кіно. Топ-рейтинг популярних кінострічок. Розвиток читацької компетентності. Робота з текстом

Адаптація

73.

 

Відомі фільми, які я коли-небуть дивився

Спостереження

Називає популярні фільми чи мультфільми, які я коли-небуть дивився. Наприклад: «Spiderman is my favourite film.»

 

88.

Куди краще сходити у кінотеатр чи театр? Формування лексичних та комунікативних навичок. Вивчення нових лексичних одиниць

Адаптація

74.

 

Відвідування кінотеатру чи театру

Спостереження

Може назвати кілька переваг про кінотеатр чи театр

 

89.

Театри сьогодні. Відомі театри світу. Розвиток читацької компетентності. Пошуково-дослідницька робота «Театри світу»

Адаптація

75.

 

Відомі театри світу. Основна інформація

Спостереження

Сприймає просту інформацію про відомі театри світу

 

90.

Випадки вживання прислівників ступеня та міри. Розвиток граматичної компетентності

Адаптація

76.

 

Найвживаніші прислівників ступеня та міри в англійській мові

Спостереження

Розуміє, що таке прислівник та може назвати кілька найуживаніших прислівників ступеня та міри

 

91.

Відомі актори та акторки. Формування навички сприймання іншомовної мови на слух. Пошуково-дослідницька робота «Актори Голівуду»

Адаптація

77.

 

Відомі актори Голівуду

Спостереження

За допомогою виразу “I like..” називає відомих голівудських акторів, які йому/їй подобаються

 

92.

Кіномистецтво: жанри. Розвиток комунікативної компетентності. Вивчення нових лексичних одиниць

Адаптація

78.

 

Жанри кіно

Спостереження

Може назвати жанри кіно, опираючись на наочний матеріал

 

93.

Випадки вживання типів порівняння у мовленні. Формування мовленнєвих навичок

 

 

 

 

 

 

 

94.

Мої вподобання в кіно. Розвиток комунікативної компетентності, формування вміння висловлювати свою думку

Адаптація

79.

 

Мій улюблений фільм.

I like … film, because…

Спостереження

Називає свій улюблений фільм/мультфільм

 

95.

Кінокритика. Рецензія до фільму. Написання відгуку про улюблений фільм. Формування мовленнєвих навичок

 

 

 

 

 

 

 

96.

Проєктна робота «Створення кіноафіші»

Адаптація

80.

 

Проєктна робота. Створення постеру «Мій улюблений фільм/мультфільм»

Спостереження

Створює невелику презентацію свого улюбленого фільму чи мультфільму, використовуючи просту інформацію з інтернету

 

97.

Повторення вивченого матеріалу

Адаптація

81.

 

Коригуюче повторення вивченого лексичного матеріалу з теми «Завіса піднімається!»

Спостереження

 

 

98.

Повторення вивченого матеріалу

Адаптація

82.

 

Коригуюче повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу з теми «Завіса піднімається!»

Спостереження

 

 

99.

Повторення вивченого матеріалу. Самоперевірка

Адаптація

83.

 

Коригуюче повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу з теми «Завіса піднімається!»

Спостереження

 

 

100.

Розмовний клуб «Мій останній візит до театру»

 

 

 

 

 

 

 

101.

Діагностична робота з теми «Завіса піднімається!»

Адаптація

84.

 

Діагностична робота №7 з теми «Завіса піднімається!»

Спостереження

Може виконати кілька простих лексико-граматичних завдань (інтерактивних) за допомогою вчителя чи асистента

 

Тема 8: What is there to see and to go? Що подивитися і куди піти?

102.

Подорожуємо англомовними країнами. Розвиток пізнавальної активності та читацької компетентності. Робота з текстом

Адаптація

85.

 

Віртуальна подорож англомовними країнами

Спостереження

Розуміє просту інформацію про англомовні країни

 

103.

Подорожуємо англомовними країнами. Розвиток читацької компетентності

Адаптація

86.

 

Віртуальна подорож англомовними країнами

Спостереження

Називає англомовні країни та їх столиці

 

104.

Архітектурні пам’ятки у столичних містах. Розвиток пізнавальних здібностей

Адаптація

87.

 

Архітектурні пам’ятки Києва та Лондона

Спостереження

Розпізнає на малюнках Архітектурні пам’ятки Києва та Лондона

 

105.

Інформація для туристів: визначні місця у світі. Розвиток читацької компетентності

Адаптація

88.

 

Найвизначніші пам’ятки англомовних країн

Спостереження

Розпізнає на зображеннях найвідоміші архітектурні пам’ятки англомовних країн

 

106.

Ознайомлення із поняттям “визначники іменника”. Розвиток граматичної компетентності

Адаптація

89.

 

Як впізнати іменник в англійській мові?

Спостереження

Може розпізнати іменник по артиклю чи присвійному займеннику

 

107.

Визначні місця Києва. Формування навички сприймання іншомовної мови на слух. Пошуково-дослідницька робота «Найцікавіше місце у Києві»

Адаптація

90.

 

Визначні місця Києва, які я знаю чи відвідував

Спостереження

Називає визначні пам’ятки Києва – столиці України

 

108.

Куди поїхати влітку на відпочинок? Місця, які варто відвідати. Розвиток пізнавальних здібностей

Адаптація

91.

 

Місця, які варто відвідати на літніх канікулах

Спостереження

Може знайти інформацію в соц. мережах про місця, які варто відвідати на літніх канікулах

 

109.

Випадки вживання найбільш поширених сполучників. Формування граматичних навичок

Адаптація

92.

 

Випадки вживання найбільш поширених сполучників: and, but, because, or.

Спостереження

Розуміє значення найбільш поширених сполучників: and, but, because, or. Може скласти кілька простих речень з ними

 

110.

Подорожую світом. Формування комунікативних навичок. Інтерв’ю

Адаптація

 

 

Подорожування світом

Спостереження

Сприймає та розуміє  невеликий за обсягом відео-ролик про подорож за допомогою вчителя

 

111.

Туристична брошура. Написання листівки про цікаві місця країни. Формування мовленнєвих навичок

 

 

 

 

 

 

 

112.

Проєктна робота «Створення туристичної брошури»

Адаптація

93.

 

Проєктна робота «Створення туристичної брошури»

Спостереження

Виконує завдання на робочому аркуші (може підписати зображення з визначними місцями англомовних країн)

 

113.

Повторення вивченого матеріалу

Адаптація

94.

 

Коригуюче повторення вивченого лексичного  матеріалу з теми «Що подивитися і куди піти?»

Спостереження

 

 

114.

Повторення вивченого матеріалу

Адаптація

95.

 

Коригуюче повторення вивченого лексичного  та граматичного матеріалу з теми «Що подивитися і куди піти?»

Спостереження

 

 

115.

Повторення вивченого матеріалу. Самоперевірка

Адаптація

96.

 

Коригуюче повторення вивченого лексичного  та граматичного матеріалу з теми «Що подивитися і куди піти?»

Спостереження

 

 

116.

Діагностична робота з теми «Що подивитися і куди піти?»

Адаптація

97.

 

Діагностична робота №8 з теми «Що подивитися і куди піти?»

Спостереження

Може виконати кілька простих лексико-граматичних завдань (інтерактивних) за допомогою вчителя чи асистента

 

117.

Діагностична робота: аудіювання

Адаптація

98.

 

Діагностична робота з аудіювання

Спостереження

За допомогою вчителя сприймає на слух та розуміє коротке висловлювання на одну із вивчених тем

 

118.

Діагностична робота: читання

Адаптація

99.

 

Діагностична робота з читання

Спостереження

Може прочитати та частково зрозуміти коротке повідомлення на одну із вивчених тем

 

119.

Діагностична робота: використання англійської мови

Адаптація

100.

 

Діагностична робота з говоріння

Спостереження

Може відповісти на прості запитання до тем, які вивчалися в другому семестрі

 

120.

Діагностична робота: письмо

Адаптація

101.

 

Діагностична робота з письма

Спостереження

Може заповнити пропуски в невеликому за обсягом тексті, опираючись на переклад запропонованих слів та виразів

 

121.

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

122.

Узагальнення вивченого матеріалу за ІІ семестр

Адаптація

102.

 

Повторення та узагальнення вивченого лексико-граматичного матеріалу

Спостереження

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Фомічова Лілія
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Інкл
Додано
5 січня
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку