Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 7 класі для учнів з ООП до підручника Карпюк О.Д., Карпюк К.Т. (3 години на тиждень)
ІI семестр
№ |
Тема |
Модифікація/Адаптація |
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Методи оцінювання |
Очікувані результати |
Прогрес |
Тема 5: Sport from A to Z. Спорт від А до Я |
||||||||
57. |
Новини спорту. Відомі види спорту. Розвиток читацької компетентності. Робота з текстом |
Адаптація |
49. |
|
Види спорту, які я знаю |
Спостереження |
Називає найвідоміші види спорту, опираючись на наочний матеріал
|
|
58. |
Незвичайні види спорту. Вивчення нових лексичних одиниць. Пошуково-дослідницька робота «Дивовижні види спорту світу» |
Адаптація |
50. |
|
Незвичайні види спорту |
Спостереження |
Може назвати деякі незвичайні види спорту |
|
59. |
Що я знаю про Олімпійські ігри? Розвиток читацької компетентності. Робота з текстом |
Адаптація |
51. |
|
Елементарна інформація про Олімпійські ігри |
Спостереження |
Може назвати основну інформацію, яку знає про Олімпійські ігри |
|
60. |
Випадки вживання Past Simple Passive. Розвиток граматичної компетентності |
Адаптація |
52. |
|
Коли можна вживати Past Simple Passive |
Спостереження |
Розуміє, коли та для чого вживають Past Simple Passive |
|
61. |
Командно-спортивна гра «Водне поло». Формування навичок сприйняття іншомовної мови на слух. Формування лексичних та комунікативних навичок |
Адаптація |
53. |
|
Командно-спортивна гра «Водне поло» |
Спостереження |
За допомогою відео розуміє, що це за командно-спортивна гра «Водне поло». |
|
62. |
Спортивний інвентар. Формування лексичних та комунікативних навичок. Вивчення нових лексичних одиниць |
Адаптація |
54. |
|
Спортивне приладдя |
Спостереження |
За допомогою флеш-карток називає спортивний інвентар для гри у футбол чи баскетбол |
|
63. |
Спеціальні питання у Past Simple Passive. Формування граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
64. |
Спортивні клуби за інтересами. Формування навички сприймання іншомовної мови на слух. Розвиток комунікативної компетентності |
Адаптація |
55. |
|
Спортивні клуби та гуртки |
Спостереження |
Може сказати, які спортивні клуби чи гуртки хотів би відвідувати |
|
65. |
Мій спортивний кумир. Написати посту про відомого спортсмена. Формування мовленнєвих навичок |
Адаптація |
56. |
|
Мій улюблений спортсмен |
Спостереження |
Називає свого улюбленого спортивного кумира |
|
66. |
Проєктна робота «Як стати успішним спортсменом?» |
|
|
|
|
|
|
|
67. |
Повторення вивченого матеріалу |
Адаптація |
57. |
|
Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми «Sport from A to Z. Спорт від А до Я» |
Спостереження |
|
|
68. |
Повторення вивченого матеріалу |
Адаптація |
58. |
|
Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми «Sport from A to Z. Спорт від А до Я» |
Спостереження |
|
|
69. |
Повторення вивченого матеріалу. Самоперевірка |
Адаптація |
59. |
|
Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми «Sport from A to Z. Спорт від А до Я» |
Спостереження |
|
|
70. |
Діагностична робота з теми «Спорт від А до Я» |
Адаптація |
60. |
|
Діагностична робота з теми «Sport from A to Z. Спорт від А до Я» |
Спостереження |
Може виконати кілька простих лексико-граматичних завдань за допомогою вчителя чи асистента |
|
Тема 6:What’s the matter? Що трапилося? |
||||||||
71. |
Перша медична допомога. Що робити в екстреній ситуації. Розвиток читацької компетентності. Вивчення нових лексичних одиниць |
Адаптація |
61. |
|
Перша медична допомога |
Спостереження |
Розуміє, що таке перша медична допомога |
|
72. |
Захворювання, їх симптоми. Формування лексичних та комунікативних навичок. Вивчення нових лексичних одиниць |
Адаптація |
62. |
|
Назви захворювань та їх перші симптоми (I have…/He/She has…) |
Спостереження |
Вміє назвати, які проблеми зі здоров’ям має та які проблеми є в когось, використовуючи вирази: I have…/He/She has… |
|
73. |
Медичний сервіс. Розвиток читацької компетентності. Робота з текстом |
|
|
|
|
|
|
|
74. |
Випадки вживання умовних речень нульового типу. Розвиток граматичної компетентності |
Адаптація |
63. |
|
Коли можна вживати умовні речення нульового типу |
Спостереження |
Розуміє, коли можна використовувати умовні речення нульового типу |
|
75. |
Що треба робити, коли ти захворів? Формування навички сприймання іншомовної мови на слух. Розвиток комунікативної компетентності |
Адаптація |
64. |
|
Що потрібно робити, коли ти захворів? |
Спостереження |
Дає короткі елементарні вказівки, що потрібно робити, коли людина захворіла |
|
76. |
Медичні маніпуляції. Формування лексичних та комунікативних навичок. Вивчення нових лексичних одиниць |
Адаптація |
65. |
|
Елементарні маніпуляції при травмах |
Спостереження |
Може назвати кілька елементарних маніпуляцій при травмах, спираючись на наочність та підказки вчителя |
|
77. |
Випадки вживання Past Perfect. Формування граматичних навичок |
Адаптація |
66. |
|
Вживання Past Perfect для позначення дій , що відбулися раніше іншої дії в минулому |
Спостереження |
Розуміє, коли можна використати Past Perfect Tense |
|
78. |
Випадки вживання Past Perfect. Формування граматичних навичок та діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
79. |
На прийомі у лікаря. Діалог. Розвиток діалогічного мовлення |
Адаптація |
67. |
|
Що трапилося?/What`s the matter?
|
Спостереження |
Може відповісти на запитання What`s the matter?- Що трапилося?
|
|
80. |
Що трапилося із Михаїлом? Написання е-повідомлення. Формування мовленнєвих навичок |
Адаптація |
68. |
|
What`s the matter with Michael?
|
Спостереження |
Може відповісти на запитання What`s the matter with Michael?- Що трапилося із Михаїлом?
|
|
81. |
Проєктна робота «Здоровий спосіб життя» |
Адаптація |
69. |
|
Проєктна робота. Створення постеру «Healthy lifestyle» |
Спостереження |
Вміє створити постер на тему «Healthy lifestyle», використовуючи малюнки та елементарні вирази з підручника |
|
82. |
Повторення вивченого матеріалу |
Адаптація |
70. |
|
Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми «Що трапилося?» |
Спостереження |
|
|
83. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
84. |
Повторення вивченого матеріалу. Самоперевірка |
Адаптація |
71. |
|
Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми Що трапилося? |
Спостереження |
|
|
85. |
Розмовний клуб «Запис до лікаря» |
|
|
|
|
|
|
|
86. |
Діагностична робота з теми «Що трапилося?» |
Адаптація |
72. |
|
Діагностична робота №6 з теми « Що трапилося?» |
Спостереження |
Може виконати кілька простих лексико-граматичних завдань за допомогою вчителя чи асистента |
|
Тема 7: Curtain up! Завіса піднімається! |
||||||||
87. |
Новини кіно. Топ-рейтинг популярних кінострічок. Розвиток читацької компетентності. Робота з текстом |
Адаптація |
73. |
|
Відомі фільми, які я коли-небуть дивився |
Спостереження |
Називає популярні фільми чи мультфільми, які я коли-небуть дивився. Наприклад: «Spiderman is my favourite film.» |
|
88. |
Куди краще сходити у кінотеатр чи театр? Формування лексичних та комунікативних навичок. Вивчення нових лексичних одиниць |
Адаптація |
74. |
|
Відвідування кінотеатру чи театру |
Спостереження |
Може назвати кілька переваг про кінотеатр чи театр |
|
89. |
Театри сьогодні. Відомі театри світу. Розвиток читацької компетентності. Пошуково-дослідницька робота «Театри світу» |
Адаптація |
75. |
|
Відомі театри світу. Основна інформація |
Спостереження |
Сприймає просту інформацію про відомі театри світу |
|
90. |
Випадки вживання прислівників ступеня та міри. Розвиток граматичної компетентності |
Адаптація |
76. |
|
Найвживаніші прислівників ступеня та міри в англійській мові |
Спостереження |
Розуміє, що таке прислівник та може назвати кілька найуживаніших прислівників ступеня та міри |
|
91. |
Відомі актори та акторки. Формування навички сприймання іншомовної мови на слух. Пошуково-дослідницька робота «Актори Голівуду» |
Адаптація |
77. |
|
Відомі актори Голівуду |
Спостереження |
За допомогою виразу “I like..” називає відомих голівудських акторів, які йому/їй подобаються |
|
92. |
Кіномистецтво: жанри. Розвиток комунікативної компетентності. Вивчення нових лексичних одиниць |
Адаптація |
78. |
|
Жанри кіно |
Спостереження |
Може назвати жанри кіно, опираючись на наочний матеріал |
|
93. |
Випадки вживання типів порівняння у мовленні. Формування мовленнєвих навичок |
|
|
|
|
|
|
|
94. |
Мої вподобання в кіно. Розвиток комунікативної компетентності, формування вміння висловлювати свою думку |
Адаптація |
79. |
|
Мій улюблений фільм. I like … film, because… |
Спостереження |
Називає свій улюблений фільм/мультфільм |
|
95. |
Кінокритика. Рецензія до фільму. Написання відгуку про улюблений фільм. Формування мовленнєвих навичок |
|
|
|
|
|
|
|
96. |
Проєктна робота «Створення кіноафіші» |
Адаптація |
80. |
|
Проєктна робота. Створення постеру «Мій улюблений фільм/мультфільм» |
Спостереження |
Створює невелику презентацію свого улюбленого фільму чи мультфільму, використовуючи просту інформацію з інтернету |
|
97. |
Повторення вивченого матеріалу |
Адаптація |
81. |
|
Коригуюче повторення вивченого лексичного матеріалу з теми «Завіса піднімається!» |
Спостереження |
|
|
98. |
Повторення вивченого матеріалу |
Адаптація |
82. |
|
Коригуюче повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу з теми «Завіса піднімається!» |
Спостереження |
|
|
99. |
Повторення вивченого матеріалу. Самоперевірка |
Адаптація |
83. |
|
Коригуюче повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу з теми «Завіса піднімається!» |
Спостереження |
|
|
100. |
Розмовний клуб «Мій останній візит до театру» |
|
|
|
|
|
|
|
101. |
Діагностична робота з теми «Завіса піднімається!» |
Адаптація |
84. |
|
Діагностична робота №7 з теми «Завіса піднімається!» |
Спостереження |
Може виконати кілька простих лексико-граматичних завдань (інтерактивних) за допомогою вчителя чи асистента |
|
Тема 8: What is there to see and to go? Що подивитися і куди піти? |
||||||||
102. |
Подорожуємо англомовними країнами. Розвиток пізнавальної активності та читацької компетентності. Робота з текстом |
Адаптація |
85. |
|
Віртуальна подорож англомовними країнами |
Спостереження |
Розуміє просту інформацію про англомовні країни |
|
103. |
Подорожуємо англомовними країнами. Розвиток читацької компетентності |
Адаптація |
86. |
|
Віртуальна подорож англомовними країнами |
Спостереження |
Називає англомовні країни та їх столиці |
|
104. |
Архітектурні пам’ятки у столичних містах. Розвиток пізнавальних здібностей |
Адаптація |
87. |
|
Архітектурні пам’ятки Києва та Лондона |
Спостереження |
Розпізнає на малюнках Архітектурні пам’ятки Києва та Лондона |
|
105. |
Інформація для туристів: визначні місця у світі. Розвиток читацької компетентності |
Адаптація |
88. |
|
Найвизначніші пам’ятки англомовних країн |
Спостереження |
Розпізнає на зображеннях найвідоміші архітектурні пам’ятки англомовних країн |
|
106. |
Ознайомлення із поняттям “визначники іменника”. Розвиток граматичної компетентності |
Адаптація |
89. |
|
Як впізнати іменник в англійській мові? |
Спостереження |
Може розпізнати іменник по артиклю чи присвійному займеннику |
|
107. |
Визначні місця Києва. Формування навички сприймання іншомовної мови на слух. Пошуково-дослідницька робота «Найцікавіше місце у Києві» |
Адаптація |
90. |
|
Визначні місця Києва, які я знаю чи відвідував |
Спостереження |
Називає визначні пам’ятки Києва – столиці України |
|
108. |
Куди поїхати влітку на відпочинок? Місця, які варто відвідати. Розвиток пізнавальних здібностей |
Адаптація |
91. |
|
Місця, які варто відвідати на літніх канікулах |
Спостереження |
Може знайти інформацію в соц. мережах про місця, які варто відвідати на літніх канікулах |
|
109. |
Випадки вживання найбільш поширених сполучників. Формування граматичних навичок |
Адаптація |
92. |
|
Випадки вживання найбільш поширених сполучників: and, but, because, or. |
Спостереження |
Розуміє значення найбільш поширених сполучників: and, but, because, or. Може скласти кілька простих речень з ними |
|
110. |
Подорожую світом. Формування комунікативних навичок. Інтерв’ю |
Адаптація |
|
|
Подорожування світом |
Спостереження |
Сприймає та розуміє невеликий за обсягом відео-ролик про подорож за допомогою вчителя |
|
111. |
Туристична брошура. Написання листівки про цікаві місця країни. Формування мовленнєвих навичок |
|
|
|
|
|
|
|
112. |
Проєктна робота «Створення туристичної брошури» |
Адаптація |
93. |
|
Проєктна робота «Створення туристичної брошури» |
Спостереження |
Виконує завдання на робочому аркуші (може підписати зображення з визначними місцями англомовних країн) |
|
113. |
Повторення вивченого матеріалу |
Адаптація |
94. |
|
Коригуюче повторення вивченого лексичного матеріалу з теми «Що подивитися і куди піти?» |
Спостереження |
|
|
114. |
Повторення вивченого матеріалу |
Адаптація |
95. |
|
Коригуюче повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу з теми «Що подивитися і куди піти?» |
Спостереження |
|
|
115. |
Повторення вивченого матеріалу. Самоперевірка |
Адаптація |
96. |
|
Коригуюче повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу з теми «Що подивитися і куди піти?» |
Спостереження |
|
|
116. |
Діагностична робота з теми «Що подивитися і куди піти?» |
Адаптація |
97. |
|
Діагностична робота №8 з теми «Що подивитися і куди піти?» |
Спостереження |
Може виконати кілька простих лексико-граматичних завдань (інтерактивних) за допомогою вчителя чи асистента |
|
117. |
Діагностична робота: аудіювання |
Адаптація |
98. |
|
Діагностична робота з аудіювання |
Спостереження |
За допомогою вчителя сприймає на слух та розуміє коротке висловлювання на одну із вивчених тем |
|
118. |
Діагностична робота: читання |
Адаптація |
99. |
|
Діагностична робота з читання |
Спостереження |
Може прочитати та частково зрозуміти коротке повідомлення на одну із вивчених тем |
|
119. |
Діагностична робота: використання англійської мови |
Адаптація |
100. |
|
Діагностична робота з говоріння |
Спостереження |
Може відповісти на прості запитання до тем, які вивчалися в другому семестрі |
|
120. |
Діагностична робота: письмо |
Адаптація |
101. |
|
Діагностична робота з письма |
Спостереження |
Може заповнити пропуски в невеликому за обсягом тексті, опираючись на переклад запропонованих слів та виразів |
|
121. |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
122. |
Узагальнення вивченого матеріалу за ІІ семестр |
Адаптація |
102. |
|
Повторення та узагальнення вивченого лексико-граматичного матеріалу |
Спостереження |
|
|