Календарно-тематичне планування уроків з біології у 8-му класі

Про матеріал
Тема 1. ВСТУП. ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ ЯК БІОЛОГІЧНА СИСТЕМА (орієнтовно 9год). Біосоціальна природа людини. Науки, що вивчають людину. Методи дослідження організму людини. Життєдіяльність організму людини. Лабораторне дослідження: ознайомлення з препаратами тканин людини
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з біології для 8-го класу

 І семестр

70 год, 2 год на тиждень, із них 4 год – резервні

 

№ п/п

К-ть год у темі

Дата,

8-А клас

Зміст навчального матеріалу

Практична частина

Домашнє завдання

 

 

Тема 1. ВСТУП. ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ ЯК БІОЛОГІЧНА СИСТЕМА (орієнтовно 9год).

1.

1.

 

Біосоціальна природа людини.

Науки, що вивчають людину. Методи дослідження організму людини.

 

 

2.

2.

 

Життєдіяльність організму людини.

Лабораторне дослідження:

ознайомлення з препаратами тканин людини

 

3.

3.

 

Регуляторні системи організму людини.

 

 

4.

4.

 

Значення знань про людину для збереження її здоров’я.

 

 

5.

5.

 

Поняття про механізми регуляції

 

 

6.

6.

 

Нервова регуляція.Нейрон.

 

 

7.

7.

 

Рефлекс. Рефлекторна дуга

 

 

8.

8.

 

Гуморальна регуляція. Поняття про гормони. Імунна регуляція

 

 

9.

9.

 

Узагальнення знань з теми: «Вступ. Організм людини як біологічна система»

 

 

 

 

Тема 2. ОПОРА ТА РУХ (7 годин).

10.

1.

 

Значення опорно-рухової системи, її будова та функції. Кістки, хрящі.

 

Лабораторне дослідження: Мікроскопічна будова кісткової та хрящової тканин.

 

11.

2.

 

Огляд будови скелета. З’єднання кісток.

 

 

 

12.

3.

 

Функції та будова скелетних м’язів.

Лабораторне дослідження: Мікроскопічна будова м'язової тканини.

 

13.

4.

 

Робота м’язів. Втома м’язів.

Основні групи скелетних м’язів.

 

Лабораторне дослідження:Розвиток втоми при статичному й динамічному навантаження. Вплив ритму й навантаження на розвиток втоми.

 

14.

5.

 

Розвиток опорно-рухової системи людини з віком.

Надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи

 

 

15.

6.

 

Профілактика порушень опорно-рухової системи

 

 

16.

7.

 

Узагальнення знань з теми: «Опора та рух»

 

 

ТЕМА 3-4. ОБМІН РЕЧОВИН ТА ПЕРЕТВОРЕННЯ ЕНЕРГІЇ В ОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ. ТРАВЛЕННЯ (10 год)

17.

1.

 

Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини — основна властивість живого.

Харчування й обмін речовин.

Їжа та її компоненти.

 

 

 

18.

2.

 

Дослідницький практикум

Самоспостереження за співвідношенням ваги і росту тіла.

 

 

 

19.

3.

 

Склад харчових продуктів.

Значення компонентів харчових продуктів.

Харчові та енергетичні потреби людини.

 

 

 

 

20.

4.

 

Значення травлення. Система органів травлення.

 

 

 

21.

5.

 

Дослідницький практикум: Дія ферментів слини на крохмаль.

 

 

 

6.

 

Процес травлення: ковтання, перистальтика, всмоктування.

 

 

 

22.

7.

 

Травлення в шлунку

Лабораторне дослідження:Зовнішня будова зубів.

 

23.

8.

 

Травлення в кишечнику

 

 

24.

9.

 

Регуляція травлення.

Харчові розлади та їх запобігання.

 

 

 

 

25.

10.

 

Узагальнення знань з теми:»Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини. Травлення.» Контрольна робота.

 

 

 

 

Тема . ДИХАННЯ.ТРАНСПОРТ РЕЧОВИН.( 11год).

26.

1.

 

Значення дихання.

 

 

27.

2.

 

Система органів дихання.

 

 

 

28.

3.

 

Газообмін у легенях і тканинах.

Дихальні рухи.

 

 

 

29.

4.

 

Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів.

Профілактика захворювань дихальної системи.

 

 

 

 

30.

5.

 

Внутрішнє середовище організму. Поняття про гомеостаз.

 

 

31.

6.

 

Кров, її склад та функції. Лімфа. Групи крові та переливання крові. Зсідання крові.

 

 

Лабораторна робота № 1. Мікроскопічна будова крові людини.

 

32.

7.

 

Система кровообігу.

Серце: будова та функції. Робота серця.

 

Лабораторне дослідження:Вимірювання частоти серцевих скорочень

 

33.

8.

 

 Будова та функції кровоносних судин. Рух крові.

 

.

 

.

 

34.

9.

 

Серцево-судинні хвороби та їх профілактика

Дослідницький практикум. Самоспостереження за частотою серцевих скорочень упродовж дня, тижня.

 

35.

10.

 

Імунна система. Імунітет. Специфічний і неспецифічний імунітет. Імунізація.

Алергія. СНІД.

Кровотечі.

 

 

 

36.

11.

 

Узагальнення знань з теми: «Дихання.Транспорт речовин»

 

 

 

 

 

Регуляція дихання. Профілактика захворювань дихальної системи.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, 8 клас, Планування
До підручника
Біологія 8 клас (Жолос О.В., Толстанова Г.М., Ягенська Г.В., Додь В.В., Довгаль І.В., Ходосовцев О.Є., Костіков І.Ю., Волгін С.О., Сиволоб А.В., Скрипник Н.В.)
Додано
29 вересня 2019
Переглядів
1693
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку