Пропоную календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 3 клас (3 години на тиждень), на І семестр, за програмою О. Я. Савченко, за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич, частина 1
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
(за підручником «Я досліджую світ»,
Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич, частина 1)
(3 години на тиждень)
І семестр
№ з\п |
Дата |
Тема |
Сторінки у підручнику |
Примітка |
Я і моя шкільна громада |
||||
|
02.09 |
Разом ми сильніші. |
4-8 |
|
|
03.09 |
Екскурсія. Як люди взаємодіють у спільноті ? |
9-11 |
|
|
07.09 |
Чи є спілкування обміном інформацією? |
12-13 |
|
|
09.09 |
Як знайти друзів ? Практична робота |
14-17 |
|
|
10.09 |
Які в дітей права та обов'язки ? |
18-22 |
|
|
14.09 |
Чи всі люди рівні. Що таке справедливість ? |
22- 27 |
|
|
16.09 |
Чому людині потрібен особистий простір ? |
27-31 |
|
|
17.09 |
Екскурсія. Як розпізнати неправдиву інформацію ? |
31-34 |
|
Я і моя сім’я |
||||
|
21.09 |
Що об'єднує людей у суспільні групи ? |
35-37 |
|
|
23.09 |
Чи здатні люди змінювати суспільство ? |
38-44 |
|
|
24.09 |
Чи здатні люди змінювати суспільство ? Проєкт «Місто/село майбутнього» |
42-44 |
|
|
28.09 |
Чому сім'я – найголовніше в нашому житті ? Проєкт «Ми родичі» |
44-52 |
|
|
30.09 |
Екскурсія. Що я знаю про історю свого роду ? |
53-56 |
|
|
01.10 |
Традиції моєї сім'ї |
57-59 |
|
|
05.10 |
Що таке сімейний добробут ? |
|
|
|
07.10 |
Як досягти мети 7 Проєкт «Дерево успіху» |
60-63 |
|
|
08.10 |
Чому важливо бути відповідальним ? |
64-67 |
|
|
12.10 |
Діагностувальна робота «Я і моя шкільна громада . Я і моя сім’я» |
|
|
Як людина досліджує природу |
||||
|
19.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Як провести спостереження ? |
68-70 |
|
|
21.10 |
Як проести експеримент ? Дослідження |
71-75 |
|
|
22.10 |
Як провести вимірювання ? Дослідження |
75-77 |
|
|
23.10 |
Як відчути себе дослідником ? |
78-83 |
|
Явища природи. Тіла і речовини |
||||
|
26.10 |
Які бувають явища природи ? |
84-88 |
|
|
28.10 |
Які тіла нас оточують і з чого вони складаються ? |
89-94 |
|
|
29.10 |
Де ховається вода Які властивості має вода ? |
95-103 |
|
|
09.11 |
Які речовини розчиняються у воді ? Дослідження |
104-107 |
|
|
11.11 |
Чому вода потребує охорони ? |
107-110 |
|
|
12.11 |
Яка роль повітря у природі ? |
110-113 |
|
|
16.11 |
Які властивості має повітря ? Практична робота |
113-117 |
|
|
18.11 |
Екскурсія. Чому повітря потребує охорони ? |
118-120 |
|
|
19.11 |
Що таке гірські породи. Як добувають корисні копалини ? |
121-128 |
|
|
23.11 |
Яке значення корисних копалин для людини ? |
129-132 |
|
|
25.11 |
Чому грунт – важливе тіло природи ? |
132-136 |
|
|
26.11 |
Діагностувальна робота «Явища природи. Тіла і речовини» |
|
|
|
30.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Чому грунти потребують охорони ? |
136-138 |
|
Різноманітність рослин і тварин |
||||
|
02.12 |
Які бувають рослини ? |
139-141 |
|
|
03.12 |
Як розмножуються квіткові рослини ? |
142-145 |
|
|
07.12 |
Які умови потрібні для розвитку рослин? Дослідження |
145-147 |
|
|
09.12 |
Як виростити нову рослину без насіння? |
147-150 |
|
|
10.12 |
Пристосування квіткових рослин до різних умов життя ? |
150-152 |
|
|
14.12 |
Різноманітність культурних рослин. Значення рослин ? |
152-154 |
|
|
16.12 |
Яке значення грибів для природи які гриби їстівні, а які отруйні? Міні-проєкт |
155-157 |
|
|
17.12 |
Різноманітний світ тварин. Хто чим живиться? |
158-163 |
|
|
21.12 |
Діагностувальна робота «Різноманітність рослин і тварин» |
|
|
|
23.12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Як з'явилися свійські тварини ? |
165-167 |
|
|
24.12 |
Чому рослини і тварини потребують охорони ? |
167-171 |
|
|
28.12 |
Підсумковий урок за І семестр. |
|
|