Календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 3 клас (3 години на тиждень), на І семестр

Про матеріал

Пропоную календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 3 клас (3 години на тиждень), на І семестр, за програмою О. Я. Савченко, за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич, частина 1

Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

(за підручником «Я досліджую світ»,

Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич, частина 1)

(3 години на тиждень)

І семестр

 

№ з\п

Дата

Тема

Сторінки у підручнику

Примітка

Я і моя шкільна громада

  1.  

02.09

Разом ми сильніші.

4-8

 

  1.  

03.09

Екскурсія. Як люди взаємодіють у спільноті ?

9-11

 

  1.  

07.09

Чи є спілкування обміном інформацією?

12-13

 

  1.  

09.09

Як знайти друзів ? Практична робота

14-17

 

  1.  

10.09

Які в дітей права та обов'язки ?

18-22

 

  1.  

14.09

Чи всі люди рівні. Що таке справедливість ?

22- 27

 

  1.  

16.09

Чому людині потрібен особистий простір ?

27-31

 

  1.  

17.09

Екскурсія. Як розпізнати неправдиву інформацію ?

31-34

 

Я і моя сім’я

  1.  

21.09

Що об'єднує людей у суспільні групи ?

35-37

 

  1.  

23.09

Чи здатні люди змінювати суспільство ?

38-44

 

  1.  

24.09

Чи здатні люди змінювати суспільство ?   Проєкт «Місто/село майбутнього»

42-44

 

  1.  

28.09

Чому сім'я – найголовніше в нашому житті ? Проєкт «Ми родичі»

44-52

 

  1.  

30.09

Екскурсія. Що я знаю про історю свого роду ?

53-56

 

  1.  

01.10

Традиції моєї сім'ї

57-59

 

  1.  

05.10

Що таке сімейний добробут ?

 

 

  1.  

07.10

Як досягти мети 7 Проєкт «Дерево успіху»

60-63

 

  1.  

08.10

Чому важливо бути відповідальним ?

64-67

 

  1.  

12.10

Діагностувальна робота «Я і моя шкільна громада . Я і моя сім’я»

 

 

Як людина досліджує природу

  1.  

19.10

Аналіз діагностувальної роботи. Як провести спостереження ?

68-70

 

  1.  

21.10

Як проести експеримент  ?    Дослідження

71-75

 

  1.  

22.10

Як провести вимірювання  ?  Дослідження

75-77

 

  1.  

23.10

Як відчути себе дослідником ?

78-83

 

Явища природи. Тіла і речовини

  1.  

26.10

Які бувають явища природи ?

84-88

 

  1.  

28.10

Які тіла нас оточують і з чого вони складаються ?

89-94

 

  1.  

29.10

Де ховається вода Які властивості має вода ?

95-103

 

  1.  

09.11

Які речовини розчиняються у воді  ? Дослідження

104-107

 

  1.  

11.11

Чому вода потребує охорони ?

107-110

 

  1.  

12.11

Яка роль повітря у природі ?

110-113

 

  1.  

16.11

Які властивості має повітря  ?  Практична робота

113-117

 

  1.  

18.11

Екскурсія. Чому повітря потребує охорони ?

118-120

 

  1.  

19.11

Що таке гірські породи. Як добувають корисні копалини ?

121-128

 

  1.  

23.11

Яке значення корисних копалин для людини ?

129-132

 

  1.  

25.11

Чому грунт – важливе тіло природи ?

132-136

 

  1.  

26.11

Діагностувальна робота «Явища природи. Тіла і речовини»

 

 

  1.  

30.11

Аналіз діагностувальної роботи. Чому грунти потребують охорони ?

136-138

 

Різноманітність рослин і тварин

  1.  

02.12

Які бувають рослини ?

139-141

 

  1.  

03.12

Як розмножуються квіткові рослини ?

142-145

 

  1.  

07.12

Які умови потрібні для розвитку рослин?  Дослідження

145-147

 

  1.  

09.12

Як виростити нову рослину без насіння?

147-150

 

  1.  

10.12

Пристосування квіткових рослин до різних умов життя ?

150-152

 

  1.  

14.12

Різноманітність культурних рослин. Значення рослин ?

152-154

 

  1.  

16.12

Яке значення грибів для природи які гриби їстівні, а які отруйні?  Міні-проєкт

155-157

 

  1.  

17.12

Різноманітний світ тварин. Хто чим живиться?

158-163

 

  1.  

21.12

Діагностувальна робота «Різноманітність рослин і тварин»

 

 

  1.  

23.12

Аналіз діагностувальної роботи. Як з'явилися свійські тварини ?

165-167

 

  1.  

24.12

Чому рослини і тварини потребують охорони ?

167-171

 

  1.  

28.12

Підсумковий урок за І семестр.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
30 вересня 2021
Переглядів
1786
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку