Календарно-тематичне планування
(за підручником «Я досліджую світ»,
автори: О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко)
1 клас
І семестр
7 годин на тиждень
|
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Тиждень 1. Я школяр / школярка Підручник, ч. 1: с. 4–9. Робочий зошит № 1: с. 2–6
|
|
|
1 |
Нумо знайомитись! |
|
|
2 |
Я та мої однокласники |
|
|
3 |
Книжечка про мене “Я школяр / школярка” |
|
|
4 |
Прокладаємо безпечний маршрут до школи |
|
|
5 |
Світлофор — наш помічник |
|
|
6 |
Зазирнемо в ранці |
|
|
7 |
Носимо ранець правильно |
|
|
|
Тиждень 2. Наш клас Підручник, ч. 1: с. 10–17. Робочий зошит № 1: с. 7–12 |
|
|
8 |
Правила поведінки на уроці та перерві |
|
|
9 |
Цікаві куточки класу |
|
|
10 |
Мандрівка осередками класу |
|
|
11 |
Що таке спільнота? |
|
|
12 |
Класний оркестр |
|
|
13 |
Разом ми — сила |
|
|
14 |
Командна робота |
|
|
|
Тиждень 3. Мої друзі Підручник, ч. 1: с. 18–25. Робочий зошит № 1: с. 13–18 |
|
|
15 |
Друзі та я |
|
|
16 |
Дружба — це велика сила |
|
|
17 |
Ми та захоплення |
|
|
18 |
Бережімо дружбу! |
|
|
19 |
Дружня мирилочка |
|
|
20 |
Піклуємося про домашніх улюбленців |
|
|
21 |
Дружимо з тваринками безпечно |
|
|
|
Тиждень 4. Моє довкілля Підручник, ч. 1: с. 26–31. Робочий зошит № 1: с. 19–24 |
|
|
22 |
Наше довкілля |
|
|
23 |
Відкриваємо таємниці шкільного подвір’я |
|
|
24 |
Досліджуємо довкілля |
|
|
25 |
Кольоровий дивосвіт |
|
|
26 |
Як звучить довкілля |
|
|
27 |
Бережімо довкілля! |
|
|
28 |
Як ми можемо захистити довкілля? |
|
|
|
Тиждень 5. Осіння мозаїка Підручник, ч. 1: с. 32–39. Робочий зошит № 1: с. 25–30 |
|
|
29 |
Чому осінь — щедра пора? |
|
|
30 |
Впізнаємо осінь чарівницю |
|
|
31 |
Прогулянка осіннім лісом |
|
|
32 |
Життябуття рослин восени |
|
|
33 |
Осінь та рослини |
|
|
34 |
Осінньозимові клопоти тварин |
|
|
35 |
Тварини в очікуванні зими |
|
|
|
Тиждень 6. Батьківщина Підручник, ч. 1: с. 40–47. Робочий зошит № 1: с. 31–36 |
|
|
36 |
Моя Батьківщина — Україна |
|
|
37 |
Наша мала батьківщина |
|
|
38 |
Шануймо державні символи |
|
|
39 |
Як народилося слово “Батьківщина” |
|
|
40 |
Міцне коріння нашого роду |
|
|
41 |
Наші захисники та захисниці |
|
|
42 |
Козацькому роду нема переводу |
|
|
|
Тиждень 7. Ми — підприємливі Підручник, ч. 1: с. 48–55. Робочий зошит № 1: с. 37–42 |
|
|
43 |
Підприємці поряд із нами |
|
|
44 |
Ми можемо все: треба лише захотіти та діяти |
|
|
45 |
Плануємо шкільний ярмарок |
|
|
46 |
Наша мрія та наші дії |
|
|
47 |
Мрії та бажання: спільне та відмінне |
|
|
48 |
Як працюємо, такий результат і дістаємо |
|
|
49 |
Добра реклама покращить результат |
|
|
|
Тиждень 8. Техніка, яка допомагає Підручник, ч. 1: с. 56–63. Робочий зошит № 1: с. 43–48 |
|
|
50 |
Наша помічниця — техніка |
|
|
51 |
Наші помічники в повсякденні |
|
|
52 |
Як техніка змінюється |
|
|
53 |
Домашні помічники - не завжди цілком безпечні |
|
|
54 |
Знешкоджуємо небезпеку |
|
|
55 |
Роботи — наші помічники |
|
|
56 |
Домашні роботи |
|
|
|
Тиждень 9. Світ гри Підручник, ч. 1: с. 64–69. Робочий зошит № 2: с. 2–6 |
|
|
57 |
Ми та наші ігри |
|
|
58 |
Гра та правила |
|
|
59 |
Грати треба чесно! |
|
|
60 |
Очікувано й неочікувано про комп’ютерні ігри |
|
|
61 |
Занурюємося в дослідження комп’ютерних ігор |
|
|
62 |
Ігри й іграшки наших батьків |
|
|
63 |
Фольклорні іграшки |
|
|
|
Тиждень 10. Театр Підручник, ч. 1: с. 70–77. Робочий зошит № 2: с. 7–12 |
|
|
64 |
Нове знайомство з давнім знайомим |
|
|
65 |
Увійдемо в театр |
|
|
66 |
Театральні майстри на всі руки |
|
|
67 |
Йдемо до театру |
|
|
68 |
Театральні професії |
|
|
69 |
Самі собі режисери, майстри й актори |
|
|
70 |
Запрошуємо на прем’єру |
|
|
|
Тиждень 11. Мода Підручник, ч. 1: с. 78–85. Робочий зошит № 2: с. 13–18 |
|
|
71 |
Мода і модники |
|
|
72 |
Де народжується мода |
|
|
73 |
Звідки береться тканина? |
|
|
74 |
Вдягаємося тепло, охайно і красиво |
|
|
75 |
Я та мода |
|
|
76 |
Здоровʼя - це краса, а краса - це здоровʼя |
|
|
77 |
Корисні звички |
|
|
|
Тиждень 12. Вода Підручник, ч. 1: с. 86–93. Робочий зошит № 2: с. 19–24 |
|
|
78 |
Усім потрібна вода |
|
|
79 |
Шукаємо воду навколо |
|
|
80 |
Скільки води варто пити щодня? |
|
|
81 |
Знайомимося із водою ближче |
|
|
82 |
Водачарівниця |
|
|
83 |
Бережімо воду! |
|
|
84 |
Наші щоденні дії для збереження води |
|
|
|
Тиждень 13. Зимова мозаїка Підручник, ч. 1: с. 94–101. Робочий зошит № 2: с. 25–30 |
|
|
85 |
Привіт, зимо! |
|
|
86 |
Зимові розваги та безпека |
|
|
87 |
Зимові ідеї |
|
|
88 |
Зимові сюрпризи − приємні й не дуже |
|
|
89 |
Несподівана зима |
|
|
90 |
Підсніжне життя |
|
|
91 |
Зима в лісі |
|
|
|
Тиждень 14. Таємниці космосу Підручник, ч. 1: с. 102–109. Робочий зошит № 2: с. 31–36 |
|
|
92 |
Перша мандрівка в космос — роззираємося довкола |
|
|
93 |
Друга мандрівка в космос - знайомимося із космонавтами |
|
|
94 |
Третя мандрівка в космос — фантазуємо і трохи жартуємо |
|
|
95 |
Землякрасуня |
|
|
96 |
Наш спільний дім |
|
|
97 |
Зазирнемо в космос |
|
|
98 |
Українці в космосі |
|
|
|
Тиждень 15. Подарунки Підручник, ч. 1: с. 110–117. Робочий зошит № 2: с. 37–42 |
|
|
99 |
Ми і подарунки |
|
|
100 |
Подарунки та наші почуття |
|
|
101 |
Подарунки та настрій |
|
|
102 |
Незвичні подарунки на щодень |
|
|
103 |
Подарунок власноруч |
|
|
104 |
Добираємо та даруємо подарунки |
|
|
105 |
Пакування — це важливо! |
|
|
|
Тиждень 16. Зимові свята Підручник, ч. 1: с. 118–125. Робочий зошит № 2: с. 43–48 |
|
|
106 |
Зима — святкова пора |
|
|
107 |
Пригадуємо й очікуємо |
|
|
108 |
Важливі свята року |
|
|
109 |
Правила гостинності |
|
|
110 |
Передсвяткова підготовка |
|
|
111 |
Затишне родинне свято |
|
|
112 |
Святковий настрій створюємо разом |
|
|