Календарно-тематичне планування уроків з математики 3 клас (5 годин на тиждень), на І семестр

Про матеріал
Пропоную календарно-тематичне планування уроків з математики 3 клас (5 годин на тиждень), на І семестр, за програмою О. Я. Савченко, за підручником Н. Будна, М. Беденко
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

 (за підручником «Математика» Н. Будна, М. Беденко)

 (5 годин на тиждень)

І семестр

 

 з/п

Дата

 

Тема

Примітка

  1.  

01.09

 

Повторення вивченого за другий клас. Вступ. Числа першої сотні. (№1 -12)

 

  1.  

02.09

Літери латинського алфавіту. Периметр трикутника. Додавання та віднімання в межах 100. (№13 – 25)

 

  1.  

03.09

Зв’язок дій додавання і віднімання. (№26 – 38)

 

  1.  

06.09

Рівняння. Задачі на знаходження невідомого доданка. (№39 – 47)

 

  1.  

07.09

Додавання і віднімання. Рівняння. Порядок виконання дій у виразах з дужками. (№48 – 57)

 

  1.  

08.09

Повторення додавання і віднімання виду 36 +4, 40 – 2. (№58 – 65)

 

  1.  

09.09

Додавання і віднімання виду 34 + 7, 71 – 8. Перевірка додавання відніманням. (№66 – 75)

 

  1.  

10.09

Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел  в межах 100. (№76 – 88)

 

  1.  

13.09

Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Перевірка віднімання відніманням. (№89 – 99)

 

  1.  

14.09

Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач на різницеве порівняння чисел. (№100 – 110)

 

  1.  

15.09

Додавання і віднімання виду 28 + 14, 72 – 24. Розв’язування задач двома способами. (№111 – 121)

 

  1.  

16.09

Повторення таблиць множення чисел 2 і 3. (№ 122 – 133)

 

  1.  

17.09

Знаходження значення виразів, що містять дії різного ступеня. Табель-календар.  (№134 – 145)

 

  1.  

20.09

Ділення на 2 і 3. Назви чисел при діленні. (№146 – 159)

 

  1.  

21.09

Ділення на 2 і на 3. Розв’язування задач. Знаходження значень числових виразів. (№160 – 174)

 

  1.  

22.09

Множення числа 4 і ділення на 4. (№175 – 186)

 

  1.  

23.09

Діагностувальна робота №1

 

  1.  

24.09

Аналіз діагностувальної роботи

 

  1.  

27.09

Множення числа 5 і ділення на 5. (№187 – 197)

 

  1.  

28.09

Ділення з остачею. Повторення таблиці ділення на 2 (№ 198 – 208)

 

  1.  

29.09

Ділення з остачею. Повторення таблиці  множення на 2 (№209 – 217)

 

  1.  

30.09

Ділення з остачею. Повторення таблиці ділення на 3 (№218 – 227)

 

  1.  

01.10

Ділення з остачею. Повторення таблиці  множення на 3 (№228 – 236)

 

  1.  

04.10

 

Ділення з остачею. Повторення таблиць множення\ділення на 2, на 3 (№237 – 245)

 

  1.  

05.10

Ділення з остачею. Повторення таблиці ділення на 4 (№246 – 255)

 

  1.  

06.10

Ділення з остачею. Повторення таблиці  множення на 4 (№256 – 264)

 

  1.  

07.10

Ділення з остачею. Повторення таблиць множення\ділення на 3, на 4 (№265 – 273)

 

  1.  

08.10

Ділення з остачею. Повторення таблиці ділення на 5 (№274 – 282)

 

  1.  

11.10

Ділення з остачею. Повторення таблиці  множення на 5 (№283 – 290)

 

  1.  

12.10

Ділення з остачею. Повторення таблиць множення\ділення на 4, на 5 (№291 – 298)

 

  1.  

13.10

Таблиця множення числа 6. (№299 – 309)

 

  1.  

18.10

Доба, година, хвилина, секунда. Визначення часу за годинником. (№310 – 321)

 

  1.  

19.10

Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 6. Визначення часу за годинником. (№322 – 333)

 

  1.  

20.10

Визначення часу за годинником. Знаходження значень виразів. Задачі, що включають зменшення числа у кілька разів. (№334 – 345)

 

  1.  

21.10

Таблиця ділення на 6. Розв’язування задач і виразів, що включають ділення на 6. (№346 353)

 

  1.  

22.10

Засвоєння таблиці ділення на 6. Задачі на спосіб зведення до одиниці (перший вид). (№354 – 364)

 

  1.  

23.10

Кратне порівняння чисел.(№365 – 374)

 

  1.  

25.10

Розв’язування задач на кратне порівняння чисел. (№375 – 384)

 

  1.  

26.10

Повторення та закріплення вивченого матеріалу. (№ 385 – 394)

 

  1.  

27.10

Таблиця ділення на 6. (№395 – 403)

 

  1.  

28.10

Діагностувальна робота №2

 

  1.  

29.10

Аналіз діагностувальної роботи.

 

  1.  

08.11

Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 6. (№404 – 411)

 

  1.  

09.11

Повторення таблиці множення на 6. Розв’язування задач. (№412 – 419)

 

  1.  

10.11

Повторення і закріплення вивченого матеріалу. (№420 – 427)

 

  1.  

11.11

Таблиця ділення на 7. (№428 – 437)

 

  1.  

12.11

Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7. (№438 – 447)

 

  1.  

15.11

Засвоєння таблиць множення і ділення. Розв’язування задач. (№448 – 460)

 

  1.  

16.11

Засвоєння таблиць множення і ділення.

Розв’язування задач на знаходження периметра квадрата.  (№461 – 470)

 

  1.  

17.11

Засвоєння таблиць множення і ділення.. Рівняння на знаходження невідомого множника. (№471 – 481)

 

  1.  

18.11

Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення і ділення.  (№482 – 491)

 

  1.  

19.11

Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення і ділення на 5, на 6, на 7.  (№492 –501)

 

  1.  

22.11

Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення і ділення (№ 502 – 511)

 

  1.  

23.11

Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення і ділення (№512 – 520)

 

  1.  

24.11

Діагностувальна робота № 3

 

  1.  

25.11

Аналіз діагностувальної роботи.

 

  1.  

26.11

Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7. (№521 – 530)

 

  1.  

29.11

Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7. Порядок виконання дій у виразі. (№531 – 539)

 

  1.  

30.11

Повторення таблиці множення на 7. (№540 -548)

 

  1.  

01.12

Діаграми. Повторення таблиць множення на 6, на 7. Порядок дій у виразі. (549 – 556)

 

  1.  

02.12

Таблиця множення числа 8. Таблиця ділення на 8. Знаходження невідомого діленого. (№55 –567)

 

  1.  

03.12

Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 8 (№ 568 – 578)

 

  1.  

06.12

Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 8 (№579 – 587)

 

  1.  

07.12

Знаходження невідомого. Порядок виконання дій у виразах. (№588 – 597)

 

  1.  

08.12

Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Вирази зі змінною (№598 – 606)

 

  1.  

09.12

Знаходження невідомого дільника. (№607 – 619)

 

  1.  

10.12

Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення і ділення.Розв’язування задач. (№620 – 629)

 

  1.  

13.12

Повторення і закріплення вивченого. (№630 -638)

 

  1.  

14.12

Повторення таблиці множення на 8 (№639 –647)

 

  1.  

15.12

Порядок виконання дій у виразах. (№648 – 655)

 

  1.  

16.12

Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 9. (№656 – 673)

 

  1.  

17.12

Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення і ділення. Розв’язування задач складанням рівняння. (№674 – 683)

 

  1.  

20.12

Повторення вивченого. Дії з іменованими числами. Складання оберненої задачі.

(№684 – 693)

 

  1.  

21.12

Таблиця ділення на 9. Дії з іменованими числами. Прямий кут. (№694 – 701)

 

  1.  

22.12

Вправи та задачі на закріплення таблиць множення і ділення. Розв’язання рівнянь.

Розв’язування і порівняння задач. (№702 – 710)

 

  1.  

23.12

Діагностувальна робота №4

 

  1.  

24.12

Аналіз діагностувальної роботи.

 

  1.  

28.12

Повторення і закріплення вивченого матеріалу.

Розв’язування задач. (№ 711 – 729)

 

  1.  

29.12

Повторення таблиці множення на 9. Діаграми. Розв’язування задач. (№730 – 736)

Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу.

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
30 вересня 2021
Переглядів
2650
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку