КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 9-А, 9-Б КЛАСІВ
( 105 год. 2,5+0,5 год. на тиждень)
І семестр
№ п/п |
Зміст програмового матеріалу |
К-ть годин |
Дата |
Примітка |
|
9-А |
9-Б |
||||
Вступ |
|||||
1 |
Вступ. Розвиток української мови |
1 |
|
|
|
2 |
РМ Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання (ознайомлювальне, вивчальне, переглядове). Стилі, типи мовлення. Жанри мовлення |
1 |
|
|
|
3 |
РМ Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми |
1 |
|
|
|
4 |
Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення |
1 |
|
|
|
5 |
РМ Складання та обговорення переліку умов успішного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку |
1 |
|
|
|
Повторення вивченого у 8 класі |
|||||
6 |
РМ Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю |
1 |
|
|
|
7 |
Розділові знаки у простому ускладненому реченні |
1 |
|
|
|
8 |
РМ Ділові папери. Резюме |
1 |
|
|
|
9 |
РМ Контрольна робота (докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням) |
1 |
|
|
Контр. переказ |
10 |
РМ Контрольна робота (докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням) |
1 |
|
|
|
Синтаксис. Пунктуація
|
|||||
11 |
Пряма й непряма мова. Заміна прямої мови непрямою. Розділові знаки при прямій мові |
1 |
|
|
|
12 |
Пряма й непряма мова. Заміна прямої мови непрямою. Розділові знаки при прямій мові |
1 |
|
|
|
13 |
Цитата як засіб передачі чужої мови |
1 |
|
|
|
14 |
Цитата як засіб передачі чужої мови |
1 |
|
|
|
15 |
Діалог. Розділові знаки при діалозі |
1 |
|
|
|
16 |
РМ Складання й розігрування діалогу-домовленості (наприклад: щодо озеленення шкільного приміщення) з відповідною аргументацією (потребою очищення й природного зволоження повітря; зонування середовища, декорування приміщення й т. ін.) |
1 |
|
|
Діалог |
17 |
Діалог. Розділові знаки при діалозі |
1 |
|
|
|
Складне речення. Складносурядне речення |
|||||
18 |
Складне речення, його ознаки. Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком |
1 |
|
|
|
19 |
РМ Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом) |
1 |
|
|
Усний переказ |
20 |
Складносурядне речення, його будова й засоби зв’язку між його частинами |
1 |
|
|
|
21 |
Складносурядне речення, його будова й засоби зв’язку між його частинами |
1 |
|
|
|
22 |
Смислові зв’язки між частинами складносурядного реченнями |
1 |
|
|
|
23 |
Контрольна робота (диктант) |
1 |
|
|
Диктант |
24 |
Розділові знаки між частинами складносурядного речення |
1 |
|
|
|
25 |
Розділові знаки між частинами складносурядного речення |
1 |
|
|
|
26 |
Контрольна робота з теми «Повторення вивченого. Пряма мова. Діалог. Складне речення. Складносурядне речення» (тест) |
1 |
|
|
КР №1
|
Складнопідрядне речення |
|||||
27 |
Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому |
1 |
|
|
|
28 |
Підрядні сполучники й сполучні слова у складнопідрядних реченнях |
1 |
|
|
|
29 |
РМ Контрольна робота (твір есе («Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень) |
1 |
|
|
Контр. твір |
30 |
РМ Контрольна робота (твір есе («Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень) |
1 |
|
|
|
31 |
Складнопідрядні речення з підрядними означальними. Синонімія складнопідрядних речень з підрядними означальними і простих речень |
1 |
|
|
|
32 |
Складнопідрядні речення з підрядними означальними. Синонімія складнопідрядних речень з підрядними означальними і простих речень |
1 |
|
|
|
33 |
РМ Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему |
1 |
|
|
|
34 |
Складнопідрядні речення з підрядними з’ясувальними |
1 |
|
|
|
35 |
Складнопідрядні речення з підрядними з’ясувальними |
1 |
|
|
|
36 |
Складнопідрядні речення з підрядними ступеня і способу дії |
1 |
|
|
|
37 |
Складнопідрядні речення з підрядними ступеня і способу дії |
1 |
|
|
|
38 |
Складнопідрядні речення з підрядними причини та мети |
1 |
|
|
|
39 |
Складнопідрядні речення з підрядними місця та часу |
1 |
|
|
|
40 |
РМ Ділові папери. Заява |
1 |
|
|
|
41 |
Складнопідрядні речення з підрядними умови, допустовими, наслідковими та порівняльними |
1 |
|
|
|
42 |
Складнопідрядні речення з підрядними умови, допустовими, наслідковими та порівняльними |
1 |
|
|
|
43 |
Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення |
1 |
|
|
|
44 |
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами |
1 |
|
|
|
45 |
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами |
1 |
|
|
|
46 |
Контрольна робота з теми «Складнопідрядне речення» (тест) |
1 |
|
|
КР №2 |
47 |
РМ Усний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему |
1 |
|
|
|
48 |
Підсумковий урок |
1 |
|
|
|