|
|
Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури II семестр 11 клас (стандарт) За програмою для загальноосвітніх закладів (зі змінами, затвердженими наказом МОН від 03.06.22 № 698) |
|
№ |
Дата |
Тема (основний зміст уроку) |
Примітки |
АНТИУТОПІЯ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ |
|||
1 |
|
Розвиток жанру антиутопії у XX ст.: ознаки та представники. Джордж Оруелл (Ерік Артур Блер, 1903 – 1950). «Скотоферма» Зв’язок творчості Дж. Оруелла із соціально-історичною ситуацією доби. Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії та ін.). |
|
2 |
|
Джордж Оруелл «Скотоферма». Боротьба проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості. Образ головного героя в динаміці. |
|
ПРОБЛЕМА ВІЙНИ І МИРУ В ЛІТЕРАТУРІ XX СТ. |
|||
3 |
|
Німеччина Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художня практика. Бертольт Брехт (1898 – 1956). «Матінка Кураж та її діти». Б. Брехт – драматург-новатор. |
|
4 |
|
Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі. |
|
5 |
|
Генріх Белль (1917 – 1985). «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Життєвий і творчий шлях письменника. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її руйнівних наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Образ школи як художня модель нацистської Німеччини. Зображення війни з погляду важко пораненого юного солдата. Символічний зміст назви оповідання. |
|
6 |
|
Німецькомовна поезія Пауль Целан (1920 – 1970). «Фуга смерті». Віхи життя й творчості Пауля Целана. «Фуга смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство митця. Трансформація біблійних образів і мотивів у творі. . |
|
7 |
|
УРМ №1. Твір-роздум за прочитаними творами. |
|
8 |
|
Контрольна робота №1 за темами «Антиутопія у світовій літературі», «Проблема війни та миру в літературі ХХ ст.». Тести, відповіді на запитання. |
|
ЛЮДИНА ТА ПОШУКИ СЕНСУ ІСНУВАННЯ В ПРОЗІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX СТ. |
|||
9 |
|
Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ ст. Ернест Міллер Гемінґвей (1899 – 1961). «Старий і море». Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея. |
|
10 |
|
Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море». Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі у повісті. |
|
11 |
|
Ґабріель Ґарсіа Маркес (1927 – 2014). «Стариган із крилами». Специфіка «магічного реалізму». Синтез реального і фантастичного в оповіданні . Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних цінностей. |
|
ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX – ПОЧАТКУ XXI СТ. |
|||
12 |
|
Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ ст. Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців («Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги» Е. Йонеско. УРМ- 2 (усно) виступи учнів згідно зазначеної теми. |
|
14 |
|
УПЧ. Захист учнівських проектів: «Читати- це круто!!!» |
|
15 |
|
Контрольна робота №4 Твір. «Література другої половини XX - початку XXІ ст.». |
|
СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ |
|||
16-17 |
|
Джон Майк Грін. «Провина зірок »- розповідь про історію кохання невиліковно хворих юнака та дівчини. Ідея цінності життя. Символіка назви твору. |
|
18 |
|
Підсумковий урок |
|