Затверджено:
Директор школи
ДеремешкоМ.І.____________
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 6 КЛАС
(32 години, 2 години на тиждень)
№ |
Зміст уроку |
Дата |
Д/з |
|
Міфи народів світу (10 год +1 год РМ) |
|
|
1 |
Література як вид мистецтва. Художній образ. |
|
5-7 |
2 |
Художній образ, початкові поняття про традиційний образ, вічний образ. |
|
8-11 |
3 |
Поняття про міф. Основні тематичні групи міфів (про створення і будову світу, про героїв, календарні та ін.). Віртуальний музей «Міми Давньої Греції» |
|
12-13 |
4 |
Грецькі міфи. Міф про Прометея. Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей. Уславлення цивілізації |
|
14-19 |
5 |
Міфи про Геракла. Поетизація в образі Геракла могутності й мужності, що покликані на боротьбу зі злом. Поглиблення поняття про образ (міфологічний образ). |
|
|
6 |
Міф «Нарцис». Зображення самозакоханого юнака та кару за зневаження усіх дівчат |
|
23-25 |
7 |
Зображення сили охання у грецьких міфах «Орфей і Евридіка», «Пігмаліон і Галатея». |
|
26-29 |
8 |
Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп. Про золоті часи. |
|
30-34 |
9 |
Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет. |
|
35-37 |
10 |
РМ №1 (у). Кого в сучасному житті називають нарцисом? (за грецьким міфом «Нарцис») |
|
|
11 |
Контрольна робота №1 |
|
Тем |
|
Мудрість байки (6 год + 1год РМ) |
|
|
12 |
Байка як літературний жанр, її характерні ознаки, особливості художньої будови, повчальний зміст. |
|
40-42 |
13 |
Езоп. «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня», «Крук і лисиця», «Мурашки й Цикада». Поєднання конкретного і загального в байках Езопа. |
|
42-44 |
14 |
Втілення людських якостей (працелюбність, розум, хитрість, дурість, жорстокість, лінощі та ін.) в алегоричних образах. Мораль байок Езопа. |
|
44-46 |
15 |
Іван Андрійович Крилов (1769-1844). «Квартет», «Бабка й Муравель», «Вовк і Ягня». Моральні проблеми в байках І. А. Крилова. Яскравість алегоричних образів. Вивчити 1 байку за вибором |
|
47-51 |
16 |
Екранізації байок І.Крилова. Їх алегоричність. |
|
|
17 |
РМ №2 (п). Чого навчає мудрість байки? |
|
|
18 |
Контрольна робота №2 |
|
Тем |
|
Пригоди і фантастика (11год + 2 год ПЧ) |
|
|
19 |
Пригодницький роман Ж. Верна |
|
54-58 |
20 |
«П’ятнадцятилітній капітан». Тема духовного випробування людини в романі Ж. Верна. |
|
58-65 |
21 |
Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність. |
|
66-72 |
22 |
Дік Сенд і його друзі. Проблема рабства в романі. Протистояння Діка Сенда і Негоро. |
|
73-77 |
23 |
Чарльз Діккенс (1812-1870). «Різдвяна пісня в прозі». Подорож у часі й просторі Скруджа. |
|
78-80 |
24 |
Сюжет і композиція повісті. Еволюція образу Скруджа, причини його духовного переродження. |
|
80-83 |
25 |
Значення образу Різдва у творі. Елементи фольклору (казки, пісні). |
|
84-86 |
26 |
Микола Васильович Гоголь (1809-1852).Гоголь та Україна. «Ніч перед Різдвом». Народні традиції і звичаї у творі. |
|
86-87 |
27 |
Тема кохання. Образи Оксани і Вакули. Роль фантастики в повісті. |
|
87-91 |
28 |
Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки). |
|
91-95 |
29 |
Контрольна робота №3 |
|
|
30 |
ПЧ №1. Марія Парр. «Вафельне серце». Пригоди Трілле та його сусідки й однокласниці Лени. |
|
|
31 |
ПЧ №2. Марія Парр. «Вафельне серце» - книга для сімейного читання. |
|
|
32 |
Урок узагальнення і систематизації знань. |
|
Тем |
Погоджено:
Заступник директора
з навчально-виховної роботи
О.Л. Баранник___________