Календарно-тематичне планування вивчення математики (рівень стандарту) в 10 класі на 2018 - 2019 н.р. складено згідно НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ З МАТЕМАТИКИ для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.Рівень стандарту. Кількість контрольних та самостійних робіт передбачено згідно вимог.
Календарно-тематичне планування вивчення
математики (рівень стандарту) в 10 класі на 2018 - 2019 н.р.
АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ
(54 год. I семестр — 16 год, 1 год на тиждень,
II семестр — 38 год, 2 год на тиждень. Резерв – 7 годин)
№ уроку
|
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата проведення |
Примітки |
|
І семестр |
|
|
|
|
Тема 1. ФУНКЦІЇ, ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ |
15год.+1год. |
|
|
1 |
Повторення курсу математики основної школи
|
1 |
|
|
2 |
Діагностична контрольна робота
|
1 |
|
|
3 |
Числові функції та їх властивості. Способи задання функцій. |
1 |
|
|
4 |
Парні та непарні функції.
|
1 |
|
|
5 |
Розв’язування вправ та задач. |
1 |
|
|
6 |
Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня. |
1 |
|
|
7 |
Властивості арифметичного кореня n-го степеня .
|
1 |
|
|
8 |
Тотожні перетворення виразів, які містять корені n-го степеня. |
1 |
|
|
9 |
Розв ’язування вправ та задач. Самостійна робота.
|
1 |
|
|
10 |
Степеневі функції, їхні властивості. |
1 |
|
|
11 |
Графіки степеневих функцій.
|
1 |
|
|
12 |
Графіки степеневих функцій.
|
1 |
|
|
13 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.
|
1 |
|
|
14 |
Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
|
15 |
Контрольна робота з теми «Функції, їхні властивості та графіки».
|
1 |
|
|
16 |
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
|
Тема 2. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ |
18 годин -1год. |
|
|
17 |
Синус, косинус, тангенс, кута. |
1 |
|
|
18 |
Радіанне вимірювання кутів.
|
1 |
|
|
19 |
Тригонометричні функції числового аргументу. |
1 |
|
|
20 |
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу. |
1 |
|
|
21 |
Формули зведення.
|
1 |
|
|
22 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
|
23 |
Періодичність функцій. |
1 |
|
|
24 |
Властивості та графіки тригонометричних функцій.
|
1 |
|
|
25 |
Властивості та графіки тригонометричних функцій.
|
1 |
|
|
26 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
27 |
Формули додавання для тригонометричних функцій та наслідки з них.
|
1 |
|
|
28 |
Формули додавання для тригонометричних функцій та наслідки з них.
|
1 |
|
|
29 |
Найпростіші тригонометричні рівняння. |
1 |
|
|
30 |
Найпростіші тригонометричні рівняння. |
|
|
|
31 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
32 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
33 |
Контрольна робота з теми «Тригонометричні функції». |
|
|
|
|
Тема 3. ПОХІДНА ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ |
14 годин |
|
|
34 |
Границя функції в точці. |
1 |
|
|
35 |
Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст |
1 |
|
|
36 |
Правила диференціювання. |
1 |
|
|
37 |
Правила диференціювання. |
1 |
|
|
38 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
|
39 |
Ознака сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції. |
1 |
|
|
40 |
Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
|
42 |
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх графіків. |
1 |
|
|
43 |
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх графіків. |
1 |
|
|
44 |
Найбільше і найменше значення функції на проміжку.
|
1 |
|
|
45 |
Розв’язування задач прикладного змісту. Самостійна робота. |
1 |
|
|
46 |
Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
|
47 |
Контрольна робота з теми «Похідна та її застосування».
|
1 |
|
|
|
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ |
7 годин |
|
|
48 |
Функції, їхні властивості та графіки
|
1 |
|
|
49 |
Тригонометричні функції
|
1 |
|
|
50 |
Тригонометричні рівняння |
1 |
|
|
51 |
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
1 |
|
|
52 |
Підсумкова контрольна робота. |
1 |
|
|
53 |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. |
1 |
|
|
54 |
Підсумковий урок. |
1 |
|
|