Календарно-тематичне планування всесвітня історія 9 клас

Про матеріал
Відповідно до Навчальної програми для закладів загальної середньої освіти «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 6 – 11 КЛАСИ», затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з всесвітньої історії для 9 класу

Всесвітня історія (1 година на тиждень, 35 – на рік)

Відповідно до Навчальної програми для закладів загальної середньої освіти

«ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 6 – 11 КЛАСИ», затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)

 

Дата

Тема уроку

Домашнє завдання

Примітки

Розділ 1. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН.

1.

 

 

Криза «старого порядку» . Французьке суспільство наприкінці XVIII ст., доба Просвітництва.

 

 

2.

 

 

Початок французької революції.

 

 

3.

 

 

Завершення французької революції.

 

 

4.

 

 

Перша імперія у Франції. Віденський конгрес.

 

 

5.

 

 

Практичне заняття «Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона».

 

 

6.

 

 

Узагальнення. Тематичний контроль за розділом «ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН».

 

 

Розділ 2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 рр.).

7.

 

 

Індустріальна революція в країнах Західної Європи та її наслідки. Ідейні течії другого періоду Нової історії.

 

 

8.

 

 

Практичне заняття «Суспільні наслідки індустріальної революції, зміни та побут різних верств населення».

 

 

9.

 

 

Велика Британія – «майстерня світу»

 

 

10.

 

 

Франція у період реставрації.

 

 

11.

 

 

Німеччина та Італія.

 

 

12.

 

 

Австрійська та Російська імперії.

 

 

13.

 

 

Революції 1848-1849 рр. в Західній та Центральній Європі.

 

 

14.

 

 

Громадянська війна в США і Реконструкція Півдня.

 

 

15.

 

 

Утворення незалежних держав в Латинській Америці.

 

 

16.

 

 

Узагальнення. Тематичний контроль за розділом «ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 рр.)».

 

 

Розділ 3. МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ В ОСТАННІЙ ТРЕТИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ ст. «ПРОБУДЖЕННЯ АЗІЇ».

17.

 

 

Основні тенденції соціально-економічного та політичного розвитку провідних країн Західної Європи та Америки.

 

 

18.

 

 

Французько- прусська війна.

 

 

19.

 

 

Німецька імперія. Перехід Німеччини до «світової політики».

 

 

20.

 

 

Італія.

 

 

21.

 

 

Велика Британія.

 

 

22.

 

 

Економічне піднесення США.

 

 

23.

 

 

Російська імперія.

 

 

24.

 

 

Утворення Австро-Угорщини.

 

 

25.

 

 

Спроби модернізації Османської імперії. Утворення незалежних держав на Балканах.

 

 

26.

 

 

«Доба Мейдзі» в Японії.

 

 

27.

 

 

Індія під владою Великої Британії.

 

 

28.

 

 

Китай. Іран.

 

 

29.

 

 

Практичне заняття «Суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій та країн Азії та Африки».

 

 

30.

 

 

Узагальнення. Тематичний контроль за розділом «МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ В ОСТАННІЙ ТРЕТИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ ст. «ПРОБУДЖЕННЯ АЗІЇ».

 

 

Розділ 4. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ ст.).

31.

 

 

Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.).

 

 

32.

 

 

Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст. Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст.

 

 

 

 

 

Розділ 5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (КІНЕЦЬ ХVІІІ – ПОЧАТОК ХХ ст.)

33.

 

 

Наука і техніка. Література та мистецтво. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація.

 

 

34.

 

 

Практичне заняття «Зародження масової культури».

 

 

35.

 

 

Узагальнення. Тематичний контроль за розділами «МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ ст.)» та

«РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (КІНЕЦЬ ХVІІІ – ПОЧАТОК ХХ ст.)»

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Коваленко Романа
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Петруняк Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Піпаш Мар'яна Іванівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  4. думік лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Гандрабура Наталія Ярославівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Тетяна Штагер Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додав(-ла)
Бігайло Юлія
Додано
30 червня 2023
Переглядів
10949
Оцінка розробки
4.8 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку