Календарно-тематичне планування з всесвітньої історії для 9 класу
Всесвітня історія (1 година на тиждень, 35 – на рік)
Відповідно до Навчальної програми для закладів загальної середньої освіти
«ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 6 – 11 КЛАСИ», затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітки |
||
Розділ 1. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН. |
||||||
1. |
|
|
Криза «старого порядку» . Французьке суспільство наприкінці XVIII ст., доба Просвітництва. |
|
|
|
2. |
|
|
Початок французької революції. |
|
|
|
3. |
|
|
Завершення французької революції. |
|
|
|
4. |
|
|
Перша імперія у Франції. Віденський конгрес. |
|
|
|
5. |
|
|
Практичне заняття «Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона». |
|
|
|
6. |
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль за розділом «ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН». |
|
|
|
Розділ 2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 рр.). |
||||||
7. |
|
|
Індустріальна революція в країнах Західної Європи та її наслідки. Ідейні течії другого періоду Нової історії. |
|
|
|
8. |
|
|
Практичне заняття «Суспільні наслідки індустріальної революції, зміни та побут різних верств населення». |
|
|
|
9. |
|
|
Велика Британія – «майстерня світу» |
|
|
|
10. |
|
|
Франція у період реставрації. |
|
|
|
11. |
|
|
Німеччина та Італія. |
|
|
|
12. |
|
|
Австрійська та Російська імперії. |
|
|
|
13. |
|
|
Революції 1848-1849 рр. в Західній та Центральній Європі. |
|
|
|
14. |
|
|
Громадянська війна в США і Реконструкція Півдня. |
|
|
|
15. |
|
|
Утворення незалежних держав в Латинській Америці. |
|
|
|
16. |
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль за розділом «ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 рр.)». |
|
|
|
Розділ 3. МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ В ОСТАННІЙ ТРЕТИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ ст. «ПРОБУДЖЕННЯ АЗІЇ». |
||||||
17. |
|
|
Основні тенденції соціально-економічного та політичного розвитку провідних країн Західної Європи та Америки. |
|
|
|
18. |
|
|
Французько- прусська війна. |
|
|
|
19. |
|
|
Німецька імперія. Перехід Німеччини до «світової політики». |
|
|
|
20. |
|
|
Італія. |
|
|
|
21. |
|
|
Велика Британія. |
|
|
|
22. |
|
|
Економічне піднесення США. |
|
|
|
23. |
|
|
Російська імперія. |
|
|
|
24. |
|
|
Утворення Австро-Угорщини. |
|
|
|
25. |
|
|
Спроби модернізації Османської імперії. Утворення незалежних держав на Балканах. |
|
|
|
26. |
|
|
«Доба Мейдзі» в Японії. |
|
|
|
27. |
|
|
Індія під владою Великої Британії. |
|
|
|
28. |
|
|
Китай. Іран. |
|
|
|
29. |
|
|
Практичне заняття «Суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій та країн Азії та Африки». |
|
|
|
30. |
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль за розділом «МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ В ОСТАННІЙ ТРЕТИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ ст. «ПРОБУДЖЕННЯ АЗІЇ». |
|
|
|
Розділ 4. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ ст.). |
||||||
31. |
|
|
Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). |
|
|
|
32. |
|
|
Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст. Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст.
|
|
|
|
Розділ 5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (КІНЕЦЬ ХVІІІ – ПОЧАТОК ХХ ст.) |
||||||
33. |
|
|
Наука і техніка. Література та мистецтво. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація. |
|
|
|
34. |
|
|
Практичне заняття «Зародження масової культури». |
|
|
|
35. |
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль за розділами «МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ ст.)» та «РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (КІНЕЦЬ ХVІІІ – ПОЧАТОК ХХ ст.)» |
|
|
|