Календарно-тематичне планування "Всесвітня історія. Історія України" (інтегрований курс) 6 клас за підручником І. Щупак, О. Бурлака
Календарне планування
Всесвітня історія. Історія України 6 клас
Підручник: Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс): підруч. для 6 кл. закладів загальної середньої освіти/ І.Я. Щупак, І.О. Піскарьова, О.В. Бурлака. – К.:УОВЦ «Оріон», 2019
(88 годин на рік, 2,5 години на тиждень)
І семестр
№ з/п |
Назва теми |
К-ть годин |
Дата |
Примітка |
|||
|
|
Вступ |
|
|
|
|
|
1 |
|
Завдання інтегрованого курсу історії. Хронологічні межі історії Стародавнього світу |
|
|
|
|
|
2 |
|
Історичні джерела з історії Стародавнього світу |
|
|
|
|
|
3 |
|
Лічба часу в історії Стародавнього світу |
|
|
|
|
|
4 |
|
Практична робота. Розв’язування хронологічних задач |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 1. Первісні спільноти. Археологічні культури |
|
|
|
|
|
5 |
|
Теорії походження людини. Виникнення та розселення первісних людей. |
|
|
|
|
|
6 |
|
Основні стоянки і археологічні знахідки первісної доби на території України. |
|
|
|
|
|
7 |
|
Виникнення землеробства та скотарства |
|
|
|
|
|
8 |
|
Трипільська археологічна культура |
|
|
|
|
|
9 |
|
Первісна культура людей |
|
|
|
|
|
10 |
|
Вірування первісних людей |
|
|
|
|
|
11 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Первісні спільноти. Археологічні культури» |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Стародавні цивілізації Азії та Африки. Цивілізації долини Нілу та Дворіччя |
|
|
|
|
|
12 |
|
Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації. Повсякдення й господарське життя |
|
|
|
|
|
13 |
|
Організація суспільства і влади в Давньому Єгипті |
|
|
|
|
|
14 |
|
Культурні надбання Давнього Єгипту |
|
|
|
|
|
15 |
|
Народження цивілізації Дворіччя |
|
|
|
|
|
16 |
|
Міста-держави шумеру |
|
|
|
|
|
17 |
|
Давній Вавилон |
|
|
|
|
|
18 |
|
Закони Хаммурапі |
|
|
|
|
|
19 |
|
Нове піднесення Вавилона |
|
|
|
|
|
20 |
|
Духовний світ населення Дворіччя |
|
|
|
|
|
21 |
|
Пам’ятки мистецтва цивілізації Дворіччя |
|
|
|
|
|
22 |
|
Практична робота. Територіальні межі давніх цивілізацій |
|
|
|
|
|
23 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Стародавні цивілізації Азії та Африки. Цивілізації долини Нілу та Дворіччя» |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2.Стародавні цивілізації Азії та Африки. Фінікія. Ізраїльсько- Юдейське царство. |
|
|
|
|
|
24 |
|
Повсякденне й господарське життя фінікійців |
|
|
|
|
|
25 |
|
Фінікійська колонізація. Карфаген |
|
|
|
|
|
26 |
|
Ізраїльсько- Юдейське царство: організація влади й суспільства |
|
|
|
|
|
27 |
|
Правління Давида і Соломона |
|
|
|
|
|
28 |
|
Біблія як історичне джерело |
|
|
|
|
|
29 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Стародавні цивілізації Азії та Африки. Фінікія. Ізраїльсько- Юдейське царство» |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2.Стародавні цивілізації Азії та Африки. Перська держава. Давні Індія та Китай |
|
|
|
|
|
30 |
|
Перська держава. Організація влади й суспільства |
|
|
|
|
|
31 |
|
Правління Дарія І |
|
|
|
|
|
32 |
|
Основні завойовницькі походи персів |
|
|
|
|
|
33 |
|
Давня Індія |
|
|
|
|
|
34 |
|
Пам’ятки культури Давньої Індії |
|
|
|
|
|
35 |
|
Давній Китай |
|
|
|
|
|
36 |
|
Пам’ятки культури китайської цивілізації |
|
|
|
|
|
37 |
|
Практична робота. Порівняння умов виникнення та розвитку стародавніх цивілізацій |
|
|
|
|
|
38 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Стародавні цивілізації Азії та Африки. Перська держава. Давні Індія та Китай» |
|
|
|
|
|
39 |
|
Повторення вивченого |
|
|
|
|
|
ІІ семестр
№ з/п |
Назва теми |
К-ть годин |
Дата |
Примітка |
|||||
|
|
Тема 3. Антична цивілізація та її сусіди. Давня Греція. Зародження цивілізації |
|
|
|
|
|
||
40 |
|
Природно-географічні умови Балканського півострова |
|
|
|
|
|
||
41 |
|
Мінойська та Ахейська палацові цивілізації |
|
|
|
|
|
||
42 |
|
Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера «Іліада» та «Одіссея» |
|
|
|
|
|
||
43 |
|
|
|
|
|
|
|||
44 |
|
|
|
|
|
|
|||
45 |
|
|
|
|
|
|
|||
46 |
|
|
|
|
|
|
|||
47 |
|
Напрямки Великої грецької колонізації. Робота з контурною картою |
|
|
|
|
|
||
48 |
|
Античні поліси на території Украни |
|
|
|
|
|
||
49 |
|
Практична робота (частина 1) Кіммерійці на території України |
|
|
|
|
|
||
50 |
|
Практична робота (частина 2) Скіфи на території України |
|
|
|
|
|
||
51 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Антична цивілізація та її сусіди. Давня Греція. Зародження цивілізації» |
|
|
|
|
|
||
|
|
Тема 3. Антична цивілізація та її сусіди. Давня Греція. Еллінізм |
|
|
|
|
|
||
52 |
|
|
|
|
|
|
|||
53 |
|
|
|
|
|
|
|||
54 |
|
|
|
|
|
|
|||
55 |
|
|
|
|
|
|
|||
56 |
|
Античні олімпійські ігри |
|
|
|
|
|
||
57 |
|
|
|
|
|
|
|||
58 |
|
Підкорення Греції Філіпом ІІ |
|
|
|
|
|
||
59 |
|
|
|
|
|
|
|||
60 |
|
Елліністичні держави (ІІІ-ІІ ст. до н.е.). Робота з контурною картою |
|
|
|
|
|
||
61 |
|
Культура елліністичної доби |
|
|
|
|
|
||
62 |
|
Практична робота. «Формування життєвої позиції діяча» |
|
|
|
|
|
||
63 |
|
|
|
|
|
|
|||
64 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Антична цивілізація та її сусіди. Давня Греція. Еллінізм»
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Тема 3. Антична цивілізація та її сусіди. Давній Рим. |
|
|
|
|
|
||
65 |
|
Природно – географічні умови Апеннінського півострова |
|
|
|
|
|
||
66 |
|
|
|
|
|
|
|||
67 |
|
Римська республіка в V—І ст. до н. е.: суспільний устрій та організація влади |
|
|
|
|
|
||
68 |
|
|
|
|
|
|
|||
69 |
|
|
|
|
|
|
|||
70 |
|
|
|
|
|
|
|||
71 |
|
Римська держава часів принципату Октавіана Августа. Робота з контурною картою |
|
|
|
|
|
||
72 |
|
Практична робота. Римське право |
|
|
|
|
|
||
73 |
|
|
|
|
|
|
|||
74 |
|
|
|
|
|
|
|||
75 |
|
Перетворення християнства на державну релігію Римської імперії |
|
|
|
|
|
||
76 |
|
|
|
|
|
|
|||
77 |
|
Готи і гуни на території сучасної України |
|
|
|
|
|
||
78 |
|
Початок Великого переселення народів |
|
|
|
|
|
||
79 |
|
Падіння Західної Римської імперії |
|
|
|
|
|
||
80 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Антична цивілізація та її сусіди. Давній Рим» |
|
|
|
|
|
||
|
|
Тема 3. Антична цивілізація та її сусіди. Слов’яни |
|
|
|
|
|
||
81 |
|
Як починалася історія слов’ян |
|
|
|
|
|
||
82 |
|
Велике розселення слов’ян |
|
|
|
|
|
||
83 |
|
Склавини й анти на теренах України |
|
|
|
|
|
||
84 |
|
Практична робота. Як жили предки українського народу — слов’яни |
|
|
|
|
|
||
85 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Антична цивілізація та її сусіди. Слов’яни » |
|
|
|
|
|
||
86 |
|
Внесок цивілізацій Стародавнього світу в історію людства |
|
|
|
|
|
||
87 |
|
Значення давньої історії України як частини світової історії |
|
|
|
|
|
||
88 |
|
Повторення вивченого |
|
|
|
|
|
||