Календарно-тематичне планування «Я досліджую світ".

Про матеріал
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ. За підручником І. Грущинської, 3.Хитрої (2020)» для 3 класу за програмою О.Савченко. НУШ
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: За підручником І. Грущинської, 3.Хитрої (2020)» для 3 класу за програмою НУШ

№№333 уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Наше перше дослідження «Людина»

Тиждень  № 1 Людина – частина природи

  1.  

 

У чому неповторність людини? Ч.1 §1 С.5

Практична робота “Досліджую відбитки своїх пальців”

 

  1.  

 

Що об’єднує людей зі світом живої природи? Ч.1 §2 С.7

Проект “З якою швидкістю вміють літати та плавати ваші улюблені тварини.

 

  1.  

 

У чому полягають відмінності між людиною і тваринами? Ч.1 §3 С.9

Проект рейтинг «Десять тварин-розумників».

 

Тиждень № 2 Потреби людини

  1.  

 

 

Від чого залежить твоє здоров’я? Ч.1 §4 С.11

 

  1.  

 

Що тобі необхідно для життя? Ч.1 §5С.12

Проект про життя Ніка Вуйчича

 

  1.  

 

 

Чому людина має працювати? Ч.1 §6С.14

 

Тиждень  № 3 Прагнення людини

  1.  

 

Для чого потрібне вміння вчитися? Ч.1 §7С.16

Практична робота Складаємо пам’ятку «Як зробити навчання успішним».

 

  1.  

 

Які риси характеру допомагають досягати успіху? Ч.1 §8С.17

 

  1.  

 

Як розвивати свої творчі здібності? Ч.1 §9С.19

Проект “Про винахідника кіноапарата, укра- їнського вченого Йосипа Тимченка.

 

Тиждень  № 4 Правила співжиття

  1.  

 

Навіщо потрібно вміти спілкуватися? Ч.1 §10С.21

Практична робота З’ясуй і продемонструй жестовою мовою слова ввічливості.

 

  1.  

 

 

Як можна вирішувати конфлікти? Ч.1 §11С.22

 

  1.  

 

Застосовуємо знання щодня Ч.1 § 12 с.24 

Діагностувальна робота 1

Творча робота “Правила вашої поведінки. Створення плакату з емблемою, гаслом і прави- лами вашого класу.

 

Наше друге дослідження «Люди і нежива природа»

Тиждень  № 5 Природа — частина навколишнього світу.

  1.  

 

Чому природа — це невіддільна частина навколишнього світу? Ч.1 § 13С.26 

Творча робота “Малюємо дві ситуації, коли діяльність людини допомагає природі, і дві, де людина їй шкодить.

 

  1.  

 

Що називають тілами (об’єктами), а що — явищами природи? Ч.1 §14 С.28

 

  1.  

 

Яке обладнання допомагає досліджувати природу? Ч.1 §15 С.29

 

Тиждень  № 6  Сонце — джерело життя на Землі

  1.  

 

Як Сонце здійснює вплив на Землю? Ч.1 §16 С.32

Практична робота Чому бувають день і ніч

 

  1.  

 

Які явища в неживій природі залежать від Сонця? Ч.1 §17 С.33

Творча робота Розповідь про Сонце. Як поети оспівують Сонце

 

  1.  

 

 

 

Як Сонце впливає на живу природу? Ч.1 §18 С.33

 

Дізнаємося більше про водну оболонку Землі

Тиждень  № 7 Планета «Вода»

  1.  

 

Чому вода — найзагадковіша речовина на Землі? Ч.1 §19 С.35

Практична робота Властивості води

 

  1.  

 

Де на Землі міститься солона та прісна вода? Ч.1 §20 С.37

 

  1.  

 

Чому відбувається колообіг води в природі? Ч.1 §21 С.38

Творча робота Складаємо разом казкову історію про мандри краплинки Капітошки та інсценізуємо її.

 

Тиждень  № 8 Значення води

  1.  

 

Яке значення має вода для природи, для   життя людей? Ч.1 §22, 23 С.40

Практична робота Складаємо хмаринку думок «Вода»

 

  1.  

 

Екскурсія в природу

Творча робота Придумуємо цікаві історії, пов’язані з водою

 

  1.  

 

Як люди використовують енергію води на суходолі та в морі? Ч.1 §24 С.41

 

Тиждень  № 9  Охорона води

  1.  

 

Як відбувається забруднення води? Ч.1 §25 С.43

Творча робота Придумуємо історію про життя когось із мешканців водойми до та після її забруднення.

 

  1.  

 

Як потрібно охороняти воду від забруднення? Ч.1 §26 С.44

Колективний проект 22 березня святкують Всесвітній день води.  Добираємо гасло до цього дня і створюємо емблему.

 

  1.  

 

Застосовуємо знання щодня Ч.1 §27 С.45

Діагностувальна робота 2

Проект Про різні музеї води, які існують у нашій країні та світ

 

Дізнаємося більше про «одяг» землі — повітря

Тиждень 10. Властивості та склад повітря

  1.  

 

Які властивості має повітря? Ч.1 §28 С.46

Практична робота Властивості повітря

 

  1.  

 

Як властивості та склад повітря впливають на природу Землі? Ч.1 §29 С.47

 

  1.  

 

 

Як вітер впливає на природу Землі? Ч.1 §30 С.49

 

Тиждень  № 11  Вітер і погода

  1.  

 

 

Які зміни приносить вітер у довкілля? Ч.1 §31 С.51

 

  1.  

 

Як люди «товаришують» із вітром? Ч.1 §32 С.52

Проект про використання енергії вітру в давнину. Які види діяльності людей пов’язані з вітром

 

  1.  

 

Які прилади допомагають досліджувати погоду? Ч.1 §33 С.53

 

Тиждень  № 12 Охорона повітря

  1.  

 

Як забруднення повітря впливає на здоров’я? Ч.1 §34 С.55

 

  1.  

 

Як охороняти повітря від забруднення? Ч.1 §35 С.56

Творча робота розповідь про джерела забруднення повітря у твоєму довкіллі. Як ти можеш піклуватися про чисте повітря?

 

  1.  

 

Застосовуємо знання щодня Ч.1 §36 С.58

Діагностувальна робота 3

Практична робота Розробляємо план корисних дій для сприяння збереженню чистоти повітря в місцевості, де ти живеш.

 

 

 

Дізнаємося більше про тверду оболонку землі

Тиждень 13. Гірські породи та корисні копалини

  1.  

 

Із чого складається тверда оболонка Землі?Ч.1 §37 С.59

Творча робота  Складаємо і записуємо текст-розповідь про «домашні» гірські породи.

 

  1.  

 

Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати? Ч.1 §38 С.60

Практична робота Досліджуємо властивості  корисних копалин за переліченими ознаками (на свій вибір).

 

  1.  

 

Екскурсія у природу.

Корисні копалини у житті

 

Тиждень  № 14 Застосування корисних копалин

  1.  

 

Де в побуті застосовують корисні копалини? Ч.1 §40 С.63

 

  1.  

 

Чи можуть вичерпатися запаси корисних копалин? Ч.1 §41 С.64

 

  1.  

 

Чому корисні копалини потрібно використовувати ощадливо? Ч.1 §42 С.65

Практична робота Знаходимо на карті України, де розташовані родовища паливних, рудних і нерудних корисних копалин.

 

Тиждень  № 15 Ґрунт — особлива прикмета планети Земля

  1.  

 

Чим ґрунт відрізняється від гірської породи?Ч.1 §43 С.67

 

  1.  

 

Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин? Ч.1 §44, 45 С.69

Практична робота склад ґрунту

 

  1.  

 

Екскурсія у природу.

 Про життя організмів, яке пов’язане з ґрунтом.

 

 

 

 

Тиждень  № 16 Родючий ґрунт — запорука врожаю

  1.  

 

Яке значення має ґрунт для природи й життя людей? Ч.1 §46 С.70

 

  1.  

 

Як підтримувати та поліпшувати родючість ґрунту Ч.1 §47 С.71

 

  1.  

 

Застосовуємо знання щодня Ч.1 §48 С.72

Діагностувальна робота 4

Проект Музеї природи рідного краю

 

Наше третє дослідження «людина й жива природа»

Дізнаємося більше про рослини та середовища їхнього існування

Тиждень 17. Зелене диво землі

  1.  

 

Чим особливий різноманітний світ рослин? Ч.1 §49С.74

 

  1.  

 

Чому квіткові — найпоширеніші рослини на Землі? Ч.1 § 50 С.76  Проект Рослини, які ростуть у твоєму рідному краї.

 

  1.  

 

Які рослини називають хвойними? Ч.1 §51С.77

Практична робота Знайди на карті «Україна — моя Батьківщина» листяні й хвойні дерева.

 

Тиждень  № 18 Культурні рослини

  1.  

 

Які рослини належать до культурних? Ч.1 §52 С.79

Проект Де батьківщина огірка, томата, мандарина й картоплі.

 

  1.  

 

 

Які рослини належать до культурних? Ч.1 §53С.80

 

  1.  

 

 

Як розмножуються рослини? Ч.1 § 54С. 81

 

Тиждень  № 19 Рослинні угруповання

  1.  

 

Як середовище існування впливає на рослини? Ч.1 §55С.83

 

  1.  

 

 

Якими бувають ліси та луки? Ч.1 § 56С.84

 

  1.  

 

Які рослини заселили водойми та їхні береги? Ч.1 §57С.85

Практична робота Знайти на карті «Україна — моя Батьківщина» дві водойми, найближчі до місця, де ти живеш.

 

Тиждень  № 20 Охорона рослин

  1.  

 

Яке значення у житті людини мають рослини?Ч.1 §58С.87

 

  1.  

 

Як підтримувати різноманітність рослин на Землі? Ч.1 §59С.88

Проект Рослини, які занесені до Червоної книги України

 

  1.  

 

Застосовуємо знання щодня Ч.1 § 60 с.90 

Діагностувальна робота 5

Творча робота Підготуй добірку загадок, прислів’їв та інших мудрих висловлювань про рослини .

 

Дізнаємося більше про тварини та середовища їхнього існування

Тиждень 21. Різноманіття тварин

  1.  

 

У чому неповторність різноманітного світу тварин? Ч.1 § 61С.91 

 

  1.  

 

Як комахи заселили нашу планету? Ч.1 §62 С.93

Практична робота Назви комах, яких тобі доводилося бачити влітку. Встанови, які комахи належать до «друзів», «ворогів» і «сусідів» людини

 

  1.  

 

Як риби пристосувалися до життя у водоймах? Ч.1 § 63С.94

Практична робота Прісноводні і морські риби.

 

Тиждень  № 22 У воді й на суходолі

  1.  

 

Чому земноводні мають таку назву? Ч.1 §64 С.96

Проект яку користь природі й людям приносять земноводні.

 

  1.  

 

 

Чи всі плазуни плазують? Ч.1 § 65 С.97

 

  1.  

 

Як птахи опанували повітряний простір? Ч.1 §66 С.97

 

Тиждень  № 23  Птахи та звірі на землі, у повітрі й у воді

  1.  

 

Чому влітку птахи перестають співати? Ч.1 § 67 С.99

Творча робота  Склади розповідь про те, як ти дізнаєшся, що птахи приступили до виведення пташенят.

 

  1.  

 

Де живуть звірі? Ч.1 §68 С.100

Практична робота Знайди на карті «Україна — моя Батьківщина» зображення птахів і звірів. Назви їх.

 

  1.  

 

Як звірі піклуються про своє потомство? Ч.1 §69 С.101

 

Тиждень  № 24 Свійські тварини

  1.  

 

Як дикі тварини стали свійськими? Ч.1 §70 С.103

Творча робота Склади розповідь про одну свійську тварину (на свій вибір). Порівняй з її диким предком.

 

  1.  

 

Чи може людина існувати без свійських тварин?

Ч.1 §71 С.105

 

  1.  

 

Застосовуємо знання щодня Ч.1 §72 С.106

Діагностувальна робота 6

Проект Підготуй добірку цікавих фактів, загадок, прислів’їв і мудрих висловів, мультфільмів і кінострічок про свою улюблену тварину

 

Тиждень  № 25 Угруповання тварин

  1.  

 

Які тварини живуть у лісах? Ч.1 §73 С.107

Творча робота Створи допис у дитячий журнал про угруповання тварин лісу, яке тебе здивувало.

 

  1.  

 

Які тварини живуть на луках, у степах і водоймах? Ч.1 §74 , 75С.108

Практична робота Знайди на карті «Україна — моя Батьківщина» зображення тварин, які живуть у степах і водоймах

 

  1.  

 

 

Екскурсія у природу. Світ тварин.

 

Тиждень  № 26 Охорона тварин

  1.  

 

За що «відповідальні» тварини в природі? Ч.1 §76 С.110

 

  1.  

 

Яке значення в житті природи мають тварини? Ч.1 §77 С.111

 

  1.  

 

Які заходи охорони тварин дієві? Ч.1 §78 С.113

Проект Види тварин, які занесені до Червоної книги України

 

Тиждень  № 27 Гриби та бактерії

  1.  

 

У чому загадковість світу грибів? Ч.1 §79 С.114

Практична робота Склади пам’ятку для грибників.

 

  1.  

 

 

Хто такі мікроби й бактерії? Ч.1 §80 С.116

 

  1.  

 

Коли гриби й бактерії приносять користь, а коли — шкоду? Ч.1 §81 С.53

Творча робота  Склади казку «Подорож у країну мікробів» намалюй комікс на цю тему

 

Тиждень  № 28 Вплив людини на природу

  1.  

 

Що вивчає екологія? Ч.1 §82 С.118

Практична робота Склади правила, що визначають твоє ставлення до збереження природи.

 

  1.  

 

Які ланцюги живлення існують у лісі, на луці та у водоймі? Ч.1 § 83 С.120

 

  1.  

 

Застосовуємо знання щодня Ч.1 §84 С.121

Діагностувальна робота 7

Проект День захисту природи. Підготуйте оголошення-застереження, які можна розвісити на вашій вулиці чи біля будинку, де ви живете.

 

Дізнаємося більше про людину та її організм

Тиждень 29.  Взаємодія всіх органів. Опора та рух

  1.  

 

 

Як працює наш організм? Ч.1 § 85 С.122

 

  1.  

 

Яку роботу здійснює нервова система? Ч.1 § 86 С.124

 

  1.  

 

Для чого потрібні скелет і м’язи? Ч.1 § 87 С.125

Практична робота  Властивості своїх м’язів.

 

Тиждень  № 30 Травлення та дихання

  1.  

 

Які органи допомагають людині перетравлювати їжу? Ч.1 § 88 С.127

Творча робота Придумайте казку про пригоди веселого бутербродика в організмі людини.

 

  1.  

 

Як правильно харчуватися? Ч.1 § 89 С.128

Практична робота Склади добове меню для своєї родини з корисних страв.

 

  1.  

 

Для чого потрібне дихання Ч.1 § 90 С.130

Практична робота Вимірювання частоти своїх дихальних рухів

 

Тиждень  № 31   Кров та кровообіг

  1.  

 

Навіщо людині кровообіг? Ч.1 § 91 С.133

Практична робота Виміряй свій пульс — кількість скорочень серця за одну хвилину.

 

  1.  

 

Яке значення для життя людини має кров? Ч.1 § 92 С.135

 

  1.  

 

Застосовуємо знання щодня Ч.1 § 93 С.137

Діагностувальна робота 8

Проект конкурс рекламних плакатів щодо ведення здорового способу життя.

 

 

 

 

Наше четверте дослідження «Людина в суспільстві»

Тиждень  № 32  Людина серед людей

  1.  

 

У чому цінність сім’ї? Ч.1 § 94 С.139

Практична робота Склади календар свят, важливих для твоєї родини і для тебе особисто.

 

  1.  

 

Як запобігати небезпечним ситуаціям у побуті? Ч.1 § 95, 96 С.141

Практична робота Склади моделі своєї поведінки в разі небезпеки.

 

  1.  

 

Екскурсія.  Евакуація (правила поведінки під час пожежі та в задимленому приміщенні).

 

Тиждень № 33 Права та обов’язки людини

  1.  

 

Якою має бути поведінка в закладах культури? Ч.1 § 97 С.144

Практична робота  правила поведінки в бібліотеці, зоопарку та громадському транспорті.

 

  1.  

 

 

Що таке правопорушення? Ч.1 § 98 С.145

 

  1.  

 

Чи можуть діти стати славетними українцями? Ч.1 § 99 С.147

Проект «Славетні діти-українці»

 

Тиждень № 34 Культура народів світу

  1.                

 

Де можна побачити рукотворні дива світу? Ч.1 § 100 С.149

Проект видатні пам’ятки, що належать до культурної спадщини українського народу.

 

  1.                

 

Чому дізнаватися про життя різних народів — цікаво? Ч.1 § 101 С.151

 

  1.                

 

Що в моїй оселі вироблено в інших країнах? Ч.1 § 102 С.153

Проект які ще речі у твоїй оселі виготовлено в інших країнах.

 

 

Тиждень № 35 Мови народів світу

  1.                

 

Які мови найпоширеніші у світі? Ч.1 § 102 С.155

 

  1.                

 

Чому треба плекати державну мову? Ч.1 § 102 С.157

Творча робота  конкурс читців віршів українською мовою.

 

  1.                

 

Застосовуємо знання щодня Ч.1 § 102 С.158

Діагностувальна робота 9

Колективна творча робота Створення плакату на тему «Мова — душа народу».

 

 

 

Зустрічаємо літо

 

  1.                

 

Зміни, які відбуваються у природі влітку.

 

  1.                

 

Проект “ Мої плани на літні канікули”

 

  1.                

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
8 листопада 2021
Переглядів
2292
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку