Календарно - тематичне планування уроків алгебри у 8 класі з поглибленим вивченням математики, за новою програмою. Розраховане на підручник "Алгебра, 8 клас" (з поглибленим вивченням математики) Мерзляка А.Г., Полонського В,Б,, Якіра М,С,
Алгебра
8 клас (поглиблений)
4 години на тиждень
№ уроку |
№ уроку теми |
Зміст уроку
|
Кількість годин |
Дата |
|
|
«Повторення і систематизація навчального матеріалу з курсу 7 класу» |
6 |
|
1 |
1 |
Цілі вирази. Многочлен. Степінь многочлена. Подібні члени многочлена та їх зведення. |
1 |
|
2 |
2 |
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники. |
1 |
|
3 |
3 |
Модуль числа. |
1 |
|
4 |
4 |
Лінійна функція, її властивості та графік. |
1 |
|
5 |
5 |
Розв’язування систем лінійних рівнянь. |
1 |
|
6 |
6 |
Діагностична контрольна робота. |
1 |
|
|
|
|
|
|
7 |
1 |
Аналіз контрольної роботи. Множина та її елементи Порожня множина. |
1 |
|
8 |
2 |
Переріз, об'єднання і різниця множин. Підмножина. Круги Ейлера. |
1 |
|
9 |
3 |
Числові множини. Взаємно однозначна відповідність між елементами множин. |
1 |
|
10 |
4 |
Числові множини. Взаємно однозначна відповідність між елементами множин. |
1 |
|
11 |
5 |
Нескінченні множини. Зліченні множини. |
1 |
|
12 |
6 |
Нескінченні множини. Зліченні множини. Самостійна робота №1. |
1 |
|
13 |
7 |
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. |
1 |
|
14 |
8 |
Контрольна робота № 1 за темою: «Множини і операції з ними». |
1 |
|
|
|
|
|
|
15 |
1 |
Аналіз контрольної роботи. Формули для розкладання на множники виразів виду an – bn і a2n + 1 + b2n + 1, n N. |
1 |
|
16 |
2 |
Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
17 |
3 |
Дробові вирази. Раціональні вирази. Множина допустимих значень змінних. Тотожність. |
1 |
|
18 |
4 |
Основна властивість дробу. |
1 |
|
19 |
5 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №2. |
1 |
|
20 |
6 |
Додавання і віднімання раціональних дробів з однаковими знаменниками. |
1 |
|
21 |
7 |
Додавання і віднімання раціональних дробів з різними знаменниками. |
1 |
|
22 |
8 |
Додавання і віднімання раціональних дробів з різними знаменниками. |
1 |
|
23 |
9 |
Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
24 |
10 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №3. |
1 |
|
25 |
11 |
Множення і ділення раціональних дробів. |
1 |
|
26 |
12 |
Множення і ділення раціональних дробів. Піднесення раціонального дробу до степеня. |
1 |
|
27 |
13 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №4. |
1 |
|
28 |
14 |
Розв’язування задач і вправ. Підготовка до контрольної роботи.0 |
1 |
|
29 |
15 |
Контрольна робота № 2 за темою: «Тотожні перетворення раціональних виразів». |
1 |
|
|
|
|
|
|
30 |
16 |
Аналіз контрольної роботи. Тотожні перетворення раціональних виразів. |
1 |
|
31 |
17 |
Тотожні перетворення раціональних виразів. |
1 |
|
32 |
18 |
Тотожні перетворення раціональних виразів. |
1 |
|
33 |
19 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №5. |
1 |
|
34 |
20 |
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. |
1 |
|
35 |
21 |
Контрольна робота № 3 за темою: «Тотожні перетворення раціональних виразів». |
1 |
|
|
|
|
|
|
36 |
22 |
Аналіз контрольної роботи. Рівносильні рівняння. Рівняння-наслідок. Раціональні рівняння. |
1 |
|
37 |
23 |
Розв'язування раціональних рівнянь. |
1 |
|
38 |
24 |
Розв'язування раціональних рівнянь. |
1 |
|
39 |
25 |
Графічний метод розв'язування рівнянь. |
1 |
|
40 |
26 |
Раціональні рівняння з параметрами. |
1 |
|
41 |
27 |
Розв'язування раціональних рівнянь з параметрами. |
1 |
|
42 |
28 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №6. |
1 |
|
43 |
29 |
Степінь з цілим від’ємним показником. |
1 |
|
44 |
30 |
Стандартний вигляд числа. |
1 |
|
45 |
31 |
Властивості степеня з цілим показником. |
1 |
|
46 |
32 |
Властивості степеня з цілим показником. |
1 |
|
47 |
33 |
Функція та її графік. |
1 |
|
48 |
34 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №7. |
1 |
|
49 |
35 |
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. |
1 |
|
50 |
36 |
Контрольна робота № 4 за темою: «Раціональні рівняння. Степінь з цілим від’ємним показником». |
1 |
|
|
|
|
|
|
51 |
1 |
Аналіз контрольної роботи. Подільність цілих чисел. |
1 |
|
52 |
2 |
Основні властивості подільності. |
1 |
|
53 |
3 |
Ділення з остачею. |
1 |
|
54 |
4 |
Конгруенції за модулем. |
1 |
|
55 |
5 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №8. |
1 |
|
56 |
6 |
Найбільший спільний дільник (НСД) і найменше спільне кратне (НСК). Взаємно прості числа. |
1 |
|
57 |
7 |
Алгоритм Евкліда. |
1 |
|
58 |
8 |
Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
59 |
9 |
Ознаки подільності на 3, 9, 11, 2n, 5 n, п N. |
1 |
|
60 |
10 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №9. |
1 |
|
61 |
11 |
Прості й складені числа. |
1 |
|
62 |
12 |
Основна теорема арифметики. |
1 |
|
63 |
13 |
Контрольна робота № 5 за темою: «Основи теорії подільності». |
1 |
|
64 |
14 |
Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок. |
1 |
|
Тема 4. НЕРІВНОСТІ (16год) Учень/учениця:пояснює поняття: числова нерівність,нерівність зі змінною; формулює означення понять: розв'язок нерівності з однією змінною, рівносильні нерівності, нерівність — наслідок даної, розв'язок системи і сукупності кількох нерівностей з однією змінною; доводить властивості числових нерівностей; зображує на координатній прямій множини, задані за допомогою нерівностей; розв'язує: лінійні нерівності, системи і сукупності лінійних нерівностей з однією змінною, лінійні рівняння і нерівності з модулем |
||||
65 |
1 |
Аналіз контрольної роботи. Числові нерівності та їх властивості. |
1 |
|
66 |
2 |
Додавання і множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу. |
1 |
|
67 |
3 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №10. |
1 |
|
68 |
4 |
Числові проміжки. Об'єднання та переріз числових проміжків. |
1 |
|
69 |
5 |
Нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності. Нерівність — наслідок даної. |
1 |
|
70 |
6 |
Розв'язування лінійних нерівностей з однією змінною. |
1 |
|
71 |
7 |
Системи і сукупності лінійних нерівностей з однією змінною. |
1 |
|
72 |
8 |
Системи і сукупності лінійних нерівностей з однією змінною. |
1 |
|
73 |
9 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №11. |
1 |
|
74 |
10 |
Розв'язування лінійних нерівностей з параметром. |
1 |
|
75 |
11 |
Розв'язування лінійних нерівностей з параметром. |
1 |
|
76 |
12 |
Розв'язування рівнянь і нерівностей з модулем. |
1 |
|
77 |
13 |
Розв'язування рівнянь і нерівностей з модулем. |
1 |
|
78 |
14 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №12. |
1 |
|
79 |
15 |
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. |
1 |
|
80 |
16 |
Контрольна робота № 6 за темою: «Нерівності». |
1 |
|
|
|
|
|
|
Тема 5. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА (15год) Учень/учениця:пояснює поняття: раціональне число, ірраціональне число, дійсне число; формулює означення: квадратного кореня з числа, арифметичного квадратного кореня з числа; доводить властивості арифметичного квадратного кореня; розв'язує вправи, що передбачають: спрощення виразів, які містять арифметичний квадратний корінь, використання графіків функцій у = х2 і |
||||
81 |
1 |
Аналіз контрольної роботи. Функція y = x2 та її графік. |
1 |
|
82 |
2 |
Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь. |
1 |
|
83 |
3 |
Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
84 |
4 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №13. |
1 |
|
85 |
5 |
Ірраціональні числа. Множина дійсних чисел. Взаємно однозначна відповідність між множиною точок прямої та множиною дійсних чисел. |
1 |
|
86 |
6 |
Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня. |
1 |
|
87 |
7 |
Добуток і частка квадратних коренів |
1 |
|
88 |
8 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №14. |
1 |
|
89 |
9 |
Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені. |
1 |
|
90 |
10 |
Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені. |
1 |
|
91 |
11 |
Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені. |
1 |
|
92 |
12 |
Функція , її властивості і графік. |
1 |
|
93 |
13 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №15. |
1 |
|
94 |
14 |
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. |
1 |
|
95 |
15 |
Контрольна робота № 7 за темою: «Квадратні корені. Дійсні числа» |
1 |
|
Тема 6. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ (28год) Учень/учениця: пояснює алгоритми: розв'язування неповних і повних квадратних рівнянь, розкладання квадратного тричлена на множники, розв'язування біквадратного рівняння; формулює означення: квадратного рівняння, біквадратного рівняння; доводить: формулу коренів квадратного рівняння, теорему Вієта, теорему про розкладання квадратного тричлена на множники; розв'язує вправи, що передбачають застосування вивченого матеріалу |
||||
96 |
1 |
Аналіз контрольної роботи. Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв'язування. |
1 |
|
97 |
2 |
Формула коренів квадратного рівняння. |
1 |
|
98 |
3 |
Формула коренів квадратного рівняння. |
1 |
|
99 |
4 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №16. |
1 |
|
100 |
5 |
Теорема Вієта. Теорема, обернена до теореми Вієта. |
1 |
|
102 |
6 |
Теорема Вієта. Теорема, обернена до теореми Вієта. |
1 |
|
102 |
7 |
Розв'язування квадратних рівнянь з параметрами. |
1 |
|
103 |
8 |
Розв'язування квадратних рівнянь з параметрами. |
1 |
|
104 |
9 |
Розв'язування квадратних рівнянь з параметрами. |
1 |
|
105 |
10 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №17. |
1 |
|
106 |
11 |
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. |
1 |
|
107 |
12 |
Контрольна робота № 8 за темою: «Квадратні рівняння» |
1 |
|
|
|
|
|
|
108 |
13 |
Аналіз контрольної роботи. Квадратний тричлен, його корені. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. |
1 |
|
109 |
14 |
Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. |
1 |
|
110 |
15 |
Розв'язування раціональних рівнянь, які зводяться до квадратних. |
1 |
|
111 |
16 |
Розв'язування раціональних рівнянь, які зводяться до квадратних. |
1 |
|
112 |
17 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №18. |
1 |
|
113 |
18 |
Метод заміни змінної при розв'язуванні раціональних рівнянь. |
1 |
|
114 |
19 |
Метод заміни змінної при розв'язуванні раціональних рівнянь. |
1 |
|
115 |
20 |
Метод заміни змінної при розв'язуванні раціональних рівнянь. |
1 |
|
116 |
21 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №19. |
1 |
|
117 |
22 |
Розв'язування текстових задач за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь, які зводяться до квадратних. |
1 |
|
118 |
23 |
Розв'язування текстових задач за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь, які зводяться до квадратних. |
1 |
|
119 |
24 |
Розв'язування текстових задач за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь, які зводяться до квадратних. |
1 |
|
120 |
25 |
Розв'язування текстових задач за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь, які зводяться до квадратних. |
1 |
|
121 |
26 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №20. |
1 |
|
122 |
27 |
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. |
1 |
|
123 |
28 |
Контрольна робота № 9 за темою: «Раціональні рівняння, які зводяться до квадратних. Розв'язування текстових задач» |
1 |
|
|
|
|
|
|
Тема 7. ОСНОВИ ТЕОРІЇ МНОГОЧЛЕНІВ З ОДНІЄЮ ЗМІННОЮ (8 год) Учень/учениця: формулює означення: подільності многочленів націло, кореня многочлена з однією змінною, цілого раціонального рівняння; теорему про ділення з остачею, теорему Безу та наслідки з неї, теорему про цілий корінь цілого раціонального рівняння з цілими коефіцієнтами; доводить теорему Безу та наслідки з неї, теорему про цілий корінь цілого раціонального рівняння з цілими коефіцієнтами; розв'язує вправи, що передбачають:ділення многочленів, використання теореми Безу |
||||
124 |
1 |
Аналіз контрольної роботи. Ділення многочленів. |
1 |
|
125 |
2 |
Корені многочлена і теорема Безу. |
1 |
|
126 |
3 |
Корені многочлена і теорема Безу. |
1 |
|
127 |
4 |
Схема Горнера. |
1 |
|
128 |
5 |
Цілі раціональні рівняння. |
1 |
|
129 |
6 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №21. |
1 |
|
130 |
7 |
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. |
1 |
|
131 |
8 |
Контрольна робота № 10 за темою: «Основи теорії многочленів з однією змінною». |
1 |
|
|
|
|
|
|
Тема 8. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (9год) |
||||
132 |
1 |
Аналіз контрольної роботи. Тотожні перетворення раціональних виразів. Розв'язування раціональних рівнянь. |
1 |
|
133 |
2 |
Функції , y = x2 їх властивості і графік. |
1 |
|
134 |
3 |
Системи і сукупності лінійних нерівностей з однією змінною. |
1 |
|
135 |
4 |
Розв'язування лінійних нерівностей з параметром. |
1 |
|
136 |
5 |
Розв'язування рівнянь і нерівностей з модулем. |
1 |
|
137 |
6 |
Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені. Розв'язування квадратних рівнянь з параметрами. |
1 |
|
138 |
7 |
Розв'язування текстових задач за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь, які зводяться до квадратних. |
1 |
|
139 |
8 |
Підсумкова контрольна робота за рік. |
1 |
|
140 |
9 |
Підсумковий урок. Річне оцінювання. |
1 |
|