_________________________________
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР _______________________________ (підпис) _______________________________ (ПІБ) «____» ______________ 20___ р. |
|
Календарно-тематичне планування
з алгебри і початків аналізу
для 10 класу на 2021 /2022 н. р.
__________________________
Розглянуто на засіданні МО _____________________________________
______________________________________________________________________
Протокол № ______ від «_____»______________20_____р.
Голова МО ____________________________________________________________
(ПІБ, підпис)
Складено до підручника:Математика. Алгебра і початки аналізу та геометрії. Рівень стандарту. Г. П. Бевз; В.Г. Бевз.
Алгебра та початки аналізу, 10 клас
(I семестр — 16 год, 1 год на тиждень)
№ |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
||
І семестр |
|||||
Тема 1. ФУНКЦІЇ, ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ Учень/учениця: користується різними способами задання функцій; знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення; встановлює за графіком функції її основні властивості; встановлює властивості функцій; обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені; розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій; моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій. |
|||||
1 |
|
Повторення вивченого матеріалу за 9 клас. Розв’язування задач і вправ |
|
||
2 |
|
Контрольна робота «Діагностична контрольна робота» |
|
||
3 |
|
Аналіз контрольної роботи. Числові функції.. Способи задання функцій |
|
||
4 |
|
Властивості функції |
|
||
5 |
|
Парні та непарні функції |
|
||
6 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||
7 |
|
Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості |
|
||
8 |
|
Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості |
|
||
9 |
|
Степеневі функції, їхні властивості |
|
||
10 |
|
Степеневі функції, їхні властивості |
|
||
11 |
|
Графіки степеневих функцій |
|
||
12 |
|
Графіки степеневих функцій |
|
||
13 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||
14 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||
15 |
|
Контрольна робота за темою: «Функції, їхні властивості та графіки» |
|
||
16 |
|
Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок. Представлення навчальних проектів. |
|
||
II семестр |
|||||
ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ Учень/учениця: вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки; встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі; розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій; ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків; перетворює нескладні тригонометричні вирази; застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів; розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння. |
|||||
17 |
|
Синус, косинус, тангенс, котангенс кута. |
|
||
18 |
|
Радіанне вимірювання кутів. |
|
||
19 |
|
Тригонометричні функції числового аргументу |
|
||
20 |
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу |
|
||
21 |
|
Формули зведення |
|
||
22 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||
23 |
|
Періодичність функцій. Властивості та графіки тригонометричних функцій. |
|
||
24 |
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
|
||
25 |
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
|
||
26 |
|
Формули додавання |
|
||
27 |
|
Наслідки з формул додавання |
|
||
28 |
|
Наслідки з формул додавання |
|
||
29 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||
30 |
|
Найпростіші тригонометричні рівняння |
|
||
31 |
|
Найпростіші тригонометричні рівняння |
|
||
32 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||
33 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||
34 |
|
Контрольна робота за темою: «Тригонометричні функції» |
|
||
ПОХІДНА ТА її ЗАСТОСУВАННЯ Учень/учениця: розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху; знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці; диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання; застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків; знаходить найбільше і найменше значення функції; розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин. |
|||||
35 |
|
Аналіз контрольної роботи. Границя функції в точці. |
|
||
36 |
|
Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст |
|
||
37 |
|
Правила диференціювання |
|
||
38 |
|
Правила диференціювання |
|
||
39 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
||
40 |
|
Ознака сталості функції. Достатня умова зростання (спадання) функції |
|
||
41 |
|
Точки екстремуму |
|
||
42 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій |
|
||
43 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
||
44 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
||
45 |
|
Найбільше та найменше значення функції на відрізку |
|
||
46 |
|
Розв’язування задач прикладного змісту. Самостійна робота |
|
||
47 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||
48 |
|
Контрольна робота за темою: «Похідна та її застосування» |
|
||
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ |
|||||
49 |
|
Аналіз контрольної роботи. Функції, їхні властивості та графіки |
|
||
50 |
|
Тригонометричні функції |
|
||
51 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
||
52 |
|
Тригонометричні рівняння |
|
||
53 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
||
54 |
|
Підсумковий урок |
|
||