Календарно-тематичне планування з алгебри для 8 класу розроблено за програмою педагогічної технології "Росток". Календарно-тематичне планування розраховане на 4 годин на тиждень, разом за рік 140 годин
Календарне планування з математики. 8 клас. Росток. Вчитель Чусов С.Є.
Алгебра, 8 клас (140 годин, 4 години на тиждень)
№з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
||
Тема 1. Повторення /06 годин/ |
|||||||
1 |
1 |
Лінійні рівняння з однією змінною. |
1 |
|
|
||
2 |
2 |
Степінь з натуральним показником. Одночлени. |
1 |
|
|
||
3 |
3 |
Многочлени. Формули скороченого множення. |
1 |
|
|
||
4 |
4 |
Розкладання многочленів на множники. |
1 |
|
|
||
5 |
5 |
Функція. |
1 |
|
|
||
6 |
6 |
Системи лінійних рівнянь з двома змінними. |
1 |
|
|
||
Тема 2. Раціональні вирази /45 годин/ |
|||||||
2.1. Степінь з цілим показником. Дробові раціональні вирази /12 годин/ |
|||||||
7 |
1 |
Степінь із цілим показником. |
1 |
|
|
||
8 |
2 |
Властивості степені із цілим показником. |
1 |
|
|
||
9 |
3 |
Стандартний вигляд числа. |
1 |
|
|
||
10 |
4 |
Раціональні вирази й дробові раціональні вирази. |
1 |
|
|
||
11 |
5 |
Допустимі значення змінних. |
1 |
|
|
||
12 |
6 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
||
13 |
7 |
Ділення степенів і одночленів. Ділення й дробі. |
1 |
|
|
||
14 |
8 |
Основна властивість дробу. Скорочення дробів. |
1 |
|
|
||
15 |
9 |
Скорочення раціональних дробів. |
1 |
|
|
||
16 |
10 |
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
||
17 |
11 |
Контрольна робота №1. Степінь з цілим показником. Скорочення раціональних дробів. |
1 |
|
|
||
18 |
12 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||
|
2.2. Множення і ділення раціональних дробів /09 годин/ |
||||||
19,20 |
1,2 |
Множення раціональних дробів. |
2 |
|
|
||
21 |
3 |
Піднесення дробу в степінь. |
1 |
|
|
||
22,23 |
4,5 |
Ділення раціональних дробів. |
2 |
|
|
||
24 |
6 |
Тотожні перетворення виразів. |
1 |
|
|
||
25 |
7 |
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
||
26 |
8 |
Контрольна робота №2. Множення і ділення раціональних дробів. |
1 |
|
|
||
27 |
9 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||
2.3. Додавання й віднімання раціональних дробів /14 годин/ |
|||||||
28,29 |
1,2 |
Додавання та віднімання раціональних дробів з однаковими знаменниками. |
2 |
|
|
||
30-33 |
3-6 |
Додавання та віднімання раціональних дробів з різними знаменниками. |
4 |
|
|
||
34-38 |
7-11 |
Тотожні перетворення раціональних виразів. |
5 |
|
|
||
39 |
12 |
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
||
№з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
||
40 |
13 |
Контрольна робота №3. Додавання та віднімання раціональних дробів. |
1 |
|
|
||
41 |
14 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||
2.4. Обернена пропорційність. Раціональні рівняння /10 годин/ |
|||||||
42 |
1 |
Функція у= та ії графік. |
1 |
|
|
||
43 |
2 |
Властивості функції у=. |
1 |
|
|
||
44,45 |
3,4 |
Використання властивостей функцій для графічного розв’язку рівнянь. |
2 |
|
|
||
46 |
5 |
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння. |
1 |
|
|
||
47,48 |
6,7 |
Розв’язування раціональних рівнянь. |
2 |
|
|
||
49 |
8 |
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
||
50 |
9 |
Контрольна робота №4. Обернена пропорційність. Раціональні рівняння. |
1 |
|
|
||
51 |
10 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||
Тема 3. Квадратні корені. Дійсні числа /26 годин/ |
|||||||
3.1. Квадратні корені /10 годин/ |
|||||||
52 |
1 |
Функція у=х2 та ії графік. Рівняння х2 = а. |
1 |
|
|
||
53 |
2 |
Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь. |
1 |
|
|
||
54 |
3 |
Тотожності =а, = |
1 |
|
|
||
55,56 |
4,5 |
Обчислення значень виразів, що містять квадратні корені. |
2 |
|
|
||
57 |
6 |
Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа. |
1 |
|
|
||
58 |
7 |
Числові множини. Етапи розвитку числа. |
1 |
|
|
||
59 |
8 |
Контрольна робота №5. Квадратні корені. |
1 |
|
|
||
60 |
9 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||
61 |
10 |
Розв’язування вправ на повторення |
1 |
|
|
||
3.2. Тотожні перетворення виразів з коренями /16 годин/ |
|||||||
62 |
1 |
Арифметичний квадратний корінь з добутку |
1 |
|
|
||
63 |
2 |
Арифметичний квадратний корінь з дробу. |
1 |
|
|
||
64 |
3 |
Арифметичний квадратний корінь зі степеня. |
1 |
|
|
||
65 |
4 |
Винесення множника з-під знака кореня. |
1 |
|
|
||
66 |
5 |
Внесення множника під знак кореня. |
1 |
|
|
||
67 |
6 |
Добуток і частка квадратних коренів. |
1 |
|
|
||
68-70 |
7-9 |
Тотожні перетворення виразів з квадратними коренями. |
3 |
|
|
||
71 |
10 |
Звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу. |
1 |
|
|
||
72 |
11 |
Звільнення від ірраціональності в чисельнику дробу. |
1 |
|
|
||
73 |
12 |
Функція у=, ії графік та властивості. |
1 |
|
|
||
74 |
13 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
||
75 |
14 |
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
||
№з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
||
76 |
15 |
Контрольна робота №6. Тотожні перетворення виразів з коренями. |
1 |
|
|
||
77 |
16 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||
Тема 4. Квадратні рівняння /46 годин/ |
|||||||
4.1. Квадратні рівняння /14 годин/ |
|||||||
78 |
1 |
Квадратні рівняння. |
1 |
|
|
||
79 |
2 |
Неповні квадратні рівняння ах2+bх=0, ах2+с=0 |
1 |
|
|
||
80 |
3 |
Розв’язування квадратних рівнянь. |
1 |
|
|
||
81 |
4 |
Зведені квадратні рівняння. Теорема Вієта. |
1 |
|
|
||
82 |
5 |
Розв’язування квадратних рівнянь за теоремою Вієта. |
1 |
|
|
||
83 |
6 |
Формула коренів квадратного рівняння. |
1 |
|
|
||
84 |
7 |
Розв’язування квадратних рівнянь за допомогою формул. |
1 |
|
|
||
85,86 |
8,9 |
Розв’язування квадратних рівнянь. |
2 |
|
|
||
87,88 |
10,11 |
Графічний спосіб розв’язування квадратних рівнянь. |
2 |
|
|
||
89 |
12 |
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
||
90 |
13 |
Контрольна робота №7. Квадратні рівняння. |
1 |
|
|
||
91 |
14 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||
4.2. Квадратний тричлен /09 годин/ |
|||||||
92 |
1 |
Квадратний тричлен, його корені. |
1 |
|
|
||
93 |
2 |
Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. |
1 |
|
|
||
94,95 |
3,4 |
Використання розкладання квадратного тричлена на множники для скорочення дробів. |
2 |
|
|
||
96,97 |
5,6 |
Тотожні перетворення раціональних виразів з викори-станням розкладання квадратного тричлена на множники. |
2 |
|
|
||
98 |
7 |
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
||
99 |
8 |
Контрольна робота №8. Квадратний тричлен. |
1 |
|
|
||
100 |
9 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||
4.3. Рівняння, що зводяться до квадратного /13 годин/ |
|||||||
101 |
1 |
Біквадратні рівняння. |
1 |
|
|
||
102 |
2 |
Розв’язування біквадратних рівнянь. |
1 |
|
|
||
103, 104 |
3,4 |
Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних, способом введення нової змінної. |
2 |
|
|
||
105, 106 |
5,6 |
Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних, за допомогою розкладання на множники. |
2 |
|
|
||
107-109 |
7-9 |
Розв’язування раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних. |
3 |
|
|
||
110 |
10 |
Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних. |
1 |
|
|
||
111 |
11 |
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
||
112 |
12 |
Контрольна робота №9. Рівняння, що зводяться до квадратного. |
1 |
|
|
||
№з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
||
113 |
13 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||
4.4. Розв’язування задач /10 годин/ |
|||||||
114 |
1 |
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь. |
1 |
|
|
||
115 |
2 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь, що зводяться до квадратних. |
1 |
|
|
||
116 |
3 |
Розв’язування задач на рух за допомогою раціональних рівнянь. |
1 |
|
|
||
117 |
4 |
Розв’язування задач на рух за течією та проти неї за допомогою раціональних рівнянь. |
1 |
|
|
||
118 |
5 |
Розв’язування задач на відсотки за допомогою раціональних рівнянь. |
1 |
|
|
||
119 |
6 |
Розв’язування задач на спільну працю за допомогою раціональних рівнянь. |
1 |
|
|
||
120 |
7 |
Розв’язування задач за допомогою раціональних рівнянь. |
1 |
|
|
||
121 |
8 |
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
||
122 |
9 |
Контрольна робота №10. Розв’язування задач. |
1 |
|
|
||
123 |
10 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||
Тема 5. Повторення та систематизація навчального матеріалу /17 годин/ |
|||||||
124 |
1 |
Степінь з цілим показником та його властивості |
1 |
|
|
||
125 |
2 |
Скорочення, множення й ділення раціональних дробів. |
1 |
|
|
||
126 |
3 |
Додавання й віднімання раціональних дробів |
1 |
|
|
||
127, 128 |
4,5 |
Тотожні перетворення раціональних виразів. |
2 |
|
|
||
129, 130 |
6,7 |
Тотожні перетворення виразів з коренями. |
2 |
|
|
||
131, 132 |
8,9 |
Квадратні рівняння. |
2 |
|
|
||
133, 134 |
10, 11 |
Рівняння, що зводяться до квадратного. |
2 |
|
|
||
135, 136 |
12, 13 |
Розв’язування задач. |
2 |
|
|
||
137 |
14 |
Функції у=, у=х2, у= та їх властивості. |
1 |
|
|
||
138, 139 |
15, 16 |
Розв’язування задач підвищеного рівня складності. |
2 |
|
|
||
140 |
17 |
Підсумковий урок. |
1 |
|
|
||