Календарно-тематичне планування з алгебри для 8 класу за програмою "Росток"

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з алгебри для 8 класу розроблено за програмою педагогічної технології "Росток". Календарно-тематичне планування розраховане на 4 годин на тиждень, разом за рік 140 годин

Перегляд файлу

Календарне планування з математики. 8 клас. Росток.  Вчитель Чусов С.Є.

Алгебра, 8 клас   (140 годин,  4 години на тиждень)

з/п

№ ур

Тема уроку

Год

Дата

Прим

Тема 1. Повторення /06 годин/

1

1

Лінійні рівняння з однією змінною.

1

 

 

2

2

Степінь з натуральним показником. Одночлени.

1

 

 

3

3

Многочлени. Формули скороченого множення.

1

 

 

4

4

Розкладання многочленів на множники.

1

 

 

5

5

Функція.

1

 

 

6

6

Системи лінійних рівнянь з двома змінними.

1

 

 

Тема 2. Раціональні вирази /45 годин/

2.1. Степінь з цілим показником. Дробові раціональні вирази /12 годин/

7

1

Степінь із цілим показником.

1

 

 

8

2

Властивості степені із цілим показником.

1

 

 

9

3

Стандартний вигляд числа.

1

 

 

10

4

Раціональні вирази  й дробові раціональні вирази.

1

 

 

11

5

Допустимі значення змінних.

1

 

 

12

6

Розв’язування  вправ.

1

 

 

13

7

Ділення степенів і одночленів. Ділення й дробі.

1

 

 

14

8

Основна властивість дробу. Скорочення дробів.

1

 

 

15

9

Скорочення раціональних дробів.

1

 

 

16

10

Узагальнення та систематизація знань.

1

 

 

17

11

Контрольна робота №1. Степінь з цілим показником. Скорочення раціональних дробів.

1

 

 

18

12

Аналіз контрольної роботи.

1

 

 

 

2.2. Множення і ділення раціональних дробів /09 годин/

19,20

1,2

Множення раціональних дробів.

2

 

 

21

3

Піднесення дробу в степінь.

1

 

 

22,23

4,5

Ділення раціональних дробів. 

2

 

 

24

6

Тотожні перетворення виразів.

1

 

 

25

7

Узагальнення та систематизація знань.

1

 

 

26

8

Контрольна робота №2. Множення і ділення раціональних дробів.

1

 

 

27

9

Аналіз контрольної роботи.

1

 

 

2.3. Додавання й віднімання  раціональних дробів /14 годин/

28,29

1,2

Додавання та віднімання раціональних дробів з однаковими знаменниками.

2

 

 

30-33

3-6

Додавання та віднімання раціональних дробів з різними знаменниками.

4

 

 

34-38

7-11

Тотожні  перетворення раціональних виразів.

5

 

 

39

12

Узагальнення та систематизація знань.

1

 

 

з/п

№ ур

Тема уроку

Год

Дата

Прим

40

13

Контрольна робота №3. Додавання та віднімання раціональних дробів.

1

 

 

41

14

Аналіз контрольної роботи.

1

 

 

2.4. Обернена пропорційність. Раціональні рівняння /10 годин/

42

1

Функція у= та ії графік.

1

 

 

43

2

Властивості  функції у=.

1

 

 

44,45

3,4

Використання властивостей функцій для графічного розв’язку рівнянь.

2

 

 

46

5

Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння.

1

 

 

47,48

6,7

Розв’язування раціональних рівнянь.

2

 

 

49

8

Узагальнення та систематизація знань.

1

 

 

50

9

Контрольна робота №4. Обернена пропорційність.  Раціональні рівняння.

1

 

 

51

10

Аналіз контрольної роботи.

1

 

 

Тема 3. Квадратні корені. Дійсні числа /26 годин/

3.1. Квадратні корені /10 годин/

52

1

Функція у=х2 та ії графік. Рівняння х2 = а.

1

 

 

53

2

Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь.

1

 

 

54

3

Тотожності  =а, =

1

 

 

55,56

4,5

Обчислення значень виразів, що містять квадратні корені.

2

 

 

57

6

Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа.

1

 

 

58

7

Числові множини. Етапи розвитку числа.

1

 

 

59

8

Контрольна робота №5. Квадратні корені.

1

 

 

60

9

Аналіз контрольної роботи.

1

 

 

61

10

Розв’язування вправ на повторення

1

 

 

3.2. Тотожні перетворення виразів з коренями /16 годин/

62

1

Арифметичний квадратний корінь з добутку

1

 

 

63

2

Арифметичний квадратний корінь з дробу.

1

 

 

64

3

Арифметичний квадратний корінь зі степеня.

1

 

 

65

4

Винесення множника з-під знака кореня.

1

 

 

66

5

Внесення множника під знак кореня.

1

 

 

67

6

Добуток і частка квадратних коренів.

1

 

 

68-70

7-9

Тотожні перетворення  виразів з квадратними коренями.

3

 

 

71

10

Звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу.

1

 

 

72

11

Звільнення від ірраціональності в чисельнику дробу.

1

 

 

73

12

Функція у=, ії графік та властивості.

1

 

 

74

13

Розв’язування  вправ.

1

 

 

75

14

Узагальнення та систематизація знань.

1

 

 

з/п

№ ур

Тема уроку

Год

Дата

Прим

76

15

Контрольна робота №6. Тотожні перетворення  виразів з коренями.

1

 

 

77

16

Аналіз контрольної роботи.

1

 

 

Тема 4. Квадратні рівняння /46 годин/

4.1. Квадратні рівняння /14 годин/

78

1

Квадратні рівняння.

1

 

 

79

2

Неповні квадратні рівняння ах2+bх=0, ах2+с=0

1

 

 

80

3

Розв’язування квадратних рівнянь.

1

 

 

81

4

Зведені квадратні рівняння. Теорема Вієта.

1

 

 

82

5

Розв’язування квадратних рівнянь за теоремою Вієта.

1

 

 

83

6

Формула коренів квадратного рівняння.

1

 

 

84

7

Розв’язування квадратних рівнянь за допомогою формул.

1

 

 

85,86

8,9

Розв’язування квадратних рівнянь.

2

 

 

87,88

10,11

Графічний спосіб розв’язування квадратних рівнянь.

2

 

 

89

12

Узагальнення й систематизація знань.

1

 

 

90

13

Контрольна робота №7. Квадратні рівняння.

1

 

 

91

14

Аналіз контрольної роботи.

1

 

 

4.2. Квадратний тричлен /09 годин/

92

1

Квадратний тричлен, його корені.

1

 

 

93

2

Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.

1

 

 

94,95

3,4

Використання розкладання квадратного тричлена на множники для скорочення дробів.

2

 

 

96,97

5,6

Тотожні перетворення раціональних виразів з викори-станням розкладання квадратного тричлена на множники.

2

 

 

98

7

Узагальнення й систематизація знань.

1

 

 

99

8

Контрольна робота №8. Квадратний тричлен.

1

 

 

100

9

Аналіз контрольної роботи.

1

 

 

4.3. Рівняння, що зводяться до квадратного /13 годин/

101

1

Біквадратні рівняння.

1

 

 

102

2

Розв’язування біквадратних рівнянь.

1

 

 

103,

104

3,4

Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних, способом введення нової змінної.

2

 

 

105,

106

5,6

Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних, за допомогою розкладання на множники.

2

 

 

107-109

7-9

Розв’язування раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних.

3

 

 

110

10

Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних.

1

 

 

111

11

Узагальнення й систематизація знань.

1

 

 

112

12

Контрольна робота №9. Рівняння, що зводяться до квадратного.

1

 

 

з/п

№ ур

Тема уроку

Год

Дата

Прим

113

13

Аналіз контрольної роботи.

1

 

 

4.4. Розв’язування задач /10 годин/

114

1

Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь.

1

 

 

115

2

Розв’язування задач  за допомогою рівнянь, що зводяться до квадратних.

1

 

 

116

3

Розв’язування задач на рух за допомогою раціональних рівнянь.

1

 

 

117

4

Розв’язування задач на рух за течією та проти неї за допомогою раціональних рівнянь.

1

 

 

118

5

Розв’язування задач на відсотки за допомогою раціональних рівнянь.

1

 

 

119

6

Розв’язування задач на спільну працю за допомогою раціональних рівнянь.

1

 

 

120

7

Розв’язування задач  за допомогою раціональних рівнянь.

1

 

 

121

8

Узагальнення й систематизація знань.

1

 

 

122

9

Контрольна робота №10. Розв’язування задач.

1

 

 

123

10

Аналіз контрольної роботи.

1

 

 

Тема 5. Повторення та систематизація навчального матеріалу /17 годин/

124

1

Степінь з цілим показником та його властивості

1

 

 

125

2

Скорочення, множення й ділення раціональних дробів.

1

 

 

126

3

Додавання й віднімання  раціональних дробів

1

 

 

127,

128

4,5

Тотожні перетворення раціональних виразів.

2

 

 

129,

130

6,7

Тотожні перетворення виразів з коренями.

2

 

 

131,

132

8,9

Квадратні рівняння.

2

 

 

133,

134

10,

11

Рівняння, що зводяться до квадратного.

2

 

 

135,

136

12,

13

Розв’язування задач.

2

 

 

137

14

Функції у=, у=х2,  у= та їх властивості.

1

 

 

138,

139

15,

16

Розв’язування задач підвищеного рівня складності.

2

 

 

140

17

Підсумковий урок.

1

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Планування
Додано
28 серпня 2020
Переглядів
1745
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку