Погоджено “_____”__________ 2020 р заступник директора з нвр __________ Т. В. Яковенко |
Затверджено “_____”__________ 2020 р Директор Яцьківського НВК __________ К. М. Шатнюк |
Календарно-тематичне планування
програмного матеріалу з
алгебри, геометрії
для учнів 7 - 9 класів
вчителя математики та фізики
Яковенко Тетяни Валентинівни
Перелік програм, відповідно до яких складено календарно-тематичне планування
Предмет |
Клас |
Назва навчальної програми, автори |
Видавництво, рік видання |
Документ, яким затверджено програму |
алгебра, геометрія |
7-9 |
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів “Математика. 5-9 класи” (колектив авторів) |
сайт МОН |
7 клас
Алгебра
(70 год. – на рік, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
№ у/п |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Зміст навчального матеріалу |
Завдання під час дистанційного навчання |
||
І семестр |
|||||
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 6 КЛАСІ |
|||||
1 |
|
Знає: - поняття складені та прості числа, дільники і кратні числа, ознаки подільності, спільний дільник, спільне кратне; Вміє: - розв’язувати вправи, які передбачають використання ознак подільності, розкладання чисел на прості множники, знаходження спільного дільника та кратне чисел. |
Подільність натуральних чисел |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=5xNKLKB5Ucg , https://www.youtube.com/watch?v=ZzBA6Shvcec , |
|
2 |
|
Знає: - правила: порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за його дробом. - розрізняє: скінченні та нескінченні періодичні дроби. - основну властивість дробу. Вміє: - скорочувати дроби, зводити дроби до спільного знаменника, порівнювати дроби, додавати, віднімати, множити та ділити дроби подавати звичайний дріб у вигляді десяткового дробу |
Звичайні дроби |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=4aW6kkdNybw, https://www.youtube.com/watch?v=D3_wLiaTLCs&t=278s |
|
3 |
|
Знає: - що таке відношення та пропорція, масштаб, коло, круг, сектор, діаграма; - основну властивість пропорції. Вміє: - знаходити відношення чисел і величин, невідомий член пропорції, запис відсотків у вигляді звичайного та десяткового дробу, довжину кола, площу круга; - аналізує стовпчасті та кругові діаграми |
Відношення і пропорції |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=_02fGiCbbxU&t=54s, https://www.youtube.com/watch?v=g--lnyq5Nhw, https://www.youtube.com/watch?v=uQgSnuPZ6bA |
|
4 |
|
Знає: - які числа називаються додатними, які від’ємними, що таке модуль числа, координатну площину, подібні доданки, протилежні числа. Вміє: - знаходити модуль числа, зводити подібні доданки, розкривати дужки, знаходити координати точки на координатній площині та будувати їх; - розв’язує рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівнянь, текстові задачі за допомогою рівнянь |
Раціональні числа та дії з ними |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=UG3Uj5ceC3Q, https://www.youtube.com/watch?v=DhPO1Fzbg9w, https://www.youtube.com/watch?v=nx7NWSNTIPc, |
|
5 |
|
Діагностична контрольна робота за 6 клас |
|
|
|
Цілі вирази |
|||||
6 |
|
Знає: - поняття числовий вираз, вирази зі змінними. Вміє: - обчислювати значення виразів зі змінними |
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази |
Перегляну відео: https://www.youtube.com/watch?v=z87M5pTMCQ4, |
|
7 |
|
Знає: - поняття тотожності, тотожних перетворень виразів. Вміє: - розв’язувати вправи на тотожне перетворення виразів |
Тотожні вирази. Тотожні перетворення виразів |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=JlIG3Nc-vm4, |
|
8 |
|
Знає: - поняття степеня з натуральним показником; основи й показника степеня. Вміє: - обчислювати значення виразів, які містять степені |
Степінь з натуральним показником |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=MPq2I1h5lAU, |
|
9 |
|
Знає: - теореми про властивості степеня з натуральним показником. Вміє: - застосовувати властивості степеня до розв'язування вправ |
Властивості степеня з натуральним показником |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=ri2YPSakw9I |
|
10 |
|
|
|||
11 |
|
Знає: - поняття одночлена, одночлена стандартного вигляду, коефіцієнта одночлена стандартного вигляду, степеня одночлена. Вміє: - зводити одночлени до стандартного виразу. |
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=dLET2ZLRVhc , |
|
12 |
|
Знає: - правило множення одночленів, піднесення одночлена до степеня. Вміє: - множити одночлени, підносити одночлени до степеня |
Множення одночленів. Піднесення одночлена до степеня |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=l_vQV5BRk7k , |
|
13 |
|
Знає: - поняття числовий вираз, вираз зі змінними,тотожність, степінь з натуральним показником, одночлен, одночлен стандартного вигляду; - правило множення одночленів, піднесення одночлена до степеня. Вміє: - розв'язувати вправи на тотожне перетворення виразів, піднесення одночлена до степеня, множення одночленів |
Виконання вправ на спрощення виразів |
|
|
14 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
15 |
|
Знає: - поняття многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена. Вміє: - розв'язувати завдання, які передбачають застосування вище вказаних понять |
Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=O2DZIv9T8pk |
|
16 |
|
Знає: - поняття суми і різниці многочленів Вміє: - додавати та віднімати многочлени |
Додавання і віднімання многочленів |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=YEfzvSAvq0s |
|
17 |
|
Знає: -правило множення одночлена многочлен. Вміє: - виконувати множення одночлена на многочлен |
Множення одночлена на многочлен |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=hyI5fsIGwd8 |
|
18 |
|
Знає: - алгоритм множення двох многочленів Вміє: - перетворювати добуток двох многочленів на многочлен стандартного вигляду |
Множення многочленів |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=CEOJ1pbiukc |
|
19 |
|
Знає: - правило множення одночлена на многочлен, алгоритм множення многочленів Вміє: - виконувати множення одночлена на многочлен, многочлена на многочлен |
Виконання вправ на множення одночлена на многочлен та множення многочленів |
|
|
20 |
|
Знає: - поняття “розкладання многочленів на множники” Вміє: - знаходити спільний множник, розкладати многочлени на множники способом винесення спільного множника за дужки |
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=Bao97M3TVzs |
|
21 |
|
Знає: - поняття “розкладання многочленів на множники” Вміє: - знаходити спільний множник, розкладати многочлени на множники способом винесення спільного множника за дужки |
Розв'язування вправ |
|
|
22 |
|
Знає: - алгоритм розкладання многочлена на множники способом групування Вміє: - розкладати многочлени способом групування |
Розкладання многочленів на множники способом групування |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=lw2JfGsCAcA |
|
23 |
|
Знає: - алгоритм розкладання многочлена на множники способом групування Вміє: - розкладати многочлени способом групування |
Розв'язування вправ |
|
|
24 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
25 |
|
Знає: - формули квадрата суми і квадрата різниці двох виразів Вміє: - перетворювати квадрат двочлена на многочлен стандартного вигляду |
Квадрат суми і квадрат різниці двох чисел |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=WMf0DbFu460 , |
|
26 |
|
Знає: - формули квадрата суми і квадрата різниці двох виразів Вміє: - перетворювати квадрат двочлена на многочлен стандартного вигляду |
Розв'язування вправ |
|
|
27 |
|
Знає: - формулу різниці квадратів двох виразів Вміє: - застосовувати формулу різниці квадратів до перетворення виразів |
Різниця квадратів двох виразів |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=Oh6OXewdmkM |
|
28 |
|
Знає: - формулу різниці квадратів двох виразів Вміє: - застосовувати формулу різниці квадратів до перетворення виразів |
Розв'язування вправ |
|
|
29 |
|
Знає: - формули суми і різниці кубів Вміє: - застосовувати формули суми і різниці кубів до перетворення виразів на многочлен стандартного вигляду |
Сума й різниця кубів |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=vvZdnvPQJYY |
|
30 |
|
Знає: - формули суми і різниці кубів Вміє: - застосовувати формули суми і різниці кубів до перетворення виразів на многочлен стандартного вигляду
|
Виконання вправ на використання формул суми та різниці кубів |
|
|
31 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
32 |
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
ІІ семестр |
|||||
Функції |
|||||
33 |
|
Знає: - що таке функціональна залежність, аргумент та значення функції, область визначення і область значень функції Вміє: - задавати формули залежності між величинами; - знаходити область визначення та область значень функції |
Функція. Область визначення і область значень функції. Способи задання функції. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=hWp4wO5_gbI&t=149s |
|
34 |
|
Знає: - способи задання функцій: аналітичний, графічний, табличний, словесний Вміє: - знаходити значення функції за даним значенням аргументу і навпаки |
Способи задання функцій |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=FN42jVTjqqs |
|
35 |
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
36 |
|
Знає: - поняття графік функції Вміє: - знаходити за графіком функції значення функції за поданим аргументом і навпаки |
Графік функції. Графічний спосіб задання функції |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=yWv7UwC052w |
|
37 |
|
|
|||
38 |
|
Знає: - поняття лінійної функції, графіка лінійної функції Вміє: - будувати графік лінійної функції |
Лінійна функція, її графік і властивості |
Переглянути відео: |
|
39 |
|
|
|||
40 |
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
41 |
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
42 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
43 |
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Лінійні рівняння та їх системи |
|||||
44 |
|
Знає: - поняття рівняння з однією змінною, кореня рівняння, основні властивості рівняння Вміє: - розв'язувати рівняння |
Загальні відомості про рівняння |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=nqAJ3fSfndk |
|
45 |
|
Знає: - поняття лінійного рівняння з однією змінною Вміє: - розв'язувати лінійні рівняння з однією змінною |
Лінійне рівняння з однією змінною |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=I5OfRLUjHzs |
|
46 |
|
|
|||
47 |
|
Знає: - властивості рівнянь Вміє: - зводити рівняння до лінійних та розв'язує їх |
Розв'язування лінійних рівнянь |
|
|
48 |
|
Знає: - властивості рівнянь Вміє: - розв'язувати рівняння, що зводься до лінійних. Зокрема рівняння з модулем, і рівняння що містять дроби |
Розв'язування лінійних рівнянь |
|
|
49 |
|
Знає: - алгоритм розв'язування задач за допомогою рівнянь Вміє: - застосовувати алгоритм розв'язування задач за допомогою рівнянь |
Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=XB2db8-hbtw |
|
50 |
|
|
|||
51 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
52 |
|
Знає: - поняття рівняння з двома змінними Вміє: - розв'язувати лінійне рівняння з двома змінними |
Лінійне рівняння з двома змінними |
Переглянути відео: |
|
53 |
|
Знає: - поняття графіка з двома змінними Вміє: - будує графік лінійного рівняння з двома змінними |
Графік лінійного рівняння з двома змінними |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=IHPJC9DTSLM |
|
54 |
|
|
|||
55 |
|
Знає: - що таке система лінійних рівнянь з двома змінними - що таке розв'язок системи рівнянь |
Система лінійних рівнянь з двома змінними |
Переглянути відео: |
|
56 |
|
Знає: - що таке розв'язок системи рівнянь Вміє: - розв'язувати системи рівнянь графічним способом |
Розв'язування системи лінійних рівнянь з двома змінними графічно |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=efUFkT6A60s |
|
57 |
|
Знає: - алгоритм розв'язування системи рівнянь з двома змінними способом підстановки Вміє: - розв'язувати системи лінійних рівнянь способом підстановки |
Розв'язування системи лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=3f3itJf51RQ |
|
58 |
|
|
|||
59 |
|
Знає: - алгоритм розв'язування системи рівнянь з двома змінними способом додавання Вміє: - розв'язувати системи лінійних рівнянь способом додавання |
Розв'язування системи лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=Wr7KoQPSizE |
|
60 |
|
|
|||
61 |
|
Вміє: - розв'язувати текстові задачі за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними |
Розв'язування задач за допомогою системи рівнянь з двома змінними |
Переглянути відео: |
|
|
|
|
|||
62 |
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
63 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|||||
64 |
|
Знає: - які вирази називають числовими та виразами зі змінними; - пояснює як знайти числове значення виразу зі змінними; - що таке тотожність, тотожне перетворення, одночлен, многочлен, степінь з натуральними показником; - правила множення одночленів, піднесення одночлена до степеня, множення многочленів - формули скороченого множення Вміє: - розв'язувати вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними, зведення одночлена і многочлена до стандартного вигляду; перетворення добутку суми, різниці квадратів і кубів чисел; розкладання многочленів на можики |
Цілі вирази |
|
|
65 |
|
|
|||
66 |
|
Знає: - що таке аргумент, функція, область визначення функції, область значення функції, графік функції, лінійна функція, пряма пропорційність Вміє: - знаходити область визначення і область значення функції; - будує графік лінійної функції |
Функції |
|
|
67 |
|
|
|||
68 |
|
Знає: - означення лінійних рівнянь з однією та двома змінними Вміє: - розв'язувати лінійні рівняння з однією та двома змінними, системи лінійних рівнянь з двома змінними та текстові задачі |
Лінійні рівняння та їх системи |
|
|
69 |
|
Підсумкова контрольна робота |
|
|
|
70 |
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
7 клас
Геометрія
(70 год. – на рік, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
№ у/п |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Зміст навчального матеріалу |
Завдання під час дистанційного навчання |
||
І семестр |
|||||
Елементарні геометричні фігури та їх властивості |
|||||
1 |
|
Знає: - поняття: точка, пряма, належати, не належати - властивості розміщення точок на прямій Вміє: - зображувати геометричні фігури, - застосовувати вивчені властивості до розв'язування задач |
Геометричні фігури. Точка і пряма . Властивості точок і прямих |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=AB6Pzku5rgo |
|
2 |
|
Знає: - поняття промінь, - властивості променя Вміє: - будувати промінь, знаходити на малюнках промінь |
Промінь |
|
|
3 |
|
Знає: - поняття: відрізок, рівні відрізки, середина відрізка - властивості рівних відрізків. Вміє: - будувати відрізки, рівні відрізки, знаходити середину відрізка |
Відрізок. Рівні відрізки. Середина відрізка |
|
|
4 |
|
Знає: - поняття: довжина відрізка - властивості вимірювання та відкладання відрізків Вміє: - вимірювати та обчислювати довжину відрізка |
Вимірювання та відкладання відрізка |
|
|
5 |
|
Знає: - поняття: відстань між двома точками Вміє: - застосовувати вивчені означення для розв'язання вправ |
Відстань між двома точками |
|
|
6 |
|
Знає: - поняття: кут, рівні кути, бісектриса кута - властивості рівних кутів, бісектриси кута - класифікує кути: гострі, прямі, тупі, розгорнуті Вміє: - знаходити кути на рисунках, будувати кути та бісектрису кута |
Кут. Рівні кути. Бісектриса кута |
|
|
7 |
|
Вимірювання та побудова кутів |
|
||
8 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
Взаємне розміщення прямих на площині |
|||||
9 |
|
Знає: - поняття: аксіома, теорема, означення |
Аксіоми, теореми, означення |
|
|
10 |
|
Знає: - формулює означення суміжних кутів, - властивості суміжних кутів Вміє: - застосовувати вивчені означення і властивості до розв'язування задач |
Суміжні кути, їх властивості |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=8ndT4U_c0lo |
|
11 |
|
Знає: - формулює означення вертикальних кутів, - властивості вертикальних кутів Вміє: - застосовувати вивчені означення і властивості до розв'язування задач |
Вертикальні кути, їх властивості |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=8aNbmxcYGRs |
|
12 |
|
Знає: - властивості кутів утворених при перетині двох прямих Вміє: - застосовувати вивчені означення і властивості до розв'язування задач |
Вертикальні кути. Кут між двома прямими що перетинаються |
|
|
13 |
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
14 |
|
Знає: - поняття перпендикулярних прямих -властивості перпендикулярних прямих Вміє: - зображувати перпендикулярні прямі, - застосовувати вивчені означення і властивості до розв'язування задач |
Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=-cS9qMfsZ5s |
|
15 |
|
Знає: - поняття паралельних прямих -властивості паралельних прямих Вміє: - зображувати паралельні прямі, - застосовувати вивчені означення і властивості до розв'язування задач |
Паралельні прямі. Ознаки паралельності прямих |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=h00tJ6QUCVo |
|
16 |
|
Знає: - властивості кутів утворених при перетині двох паралельних січною - властивості паралельних прямих Вміє - знаходити та зображувати на рисунках кути утворені при перетині двох паралельних прямих січною |
Кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною. |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=wWNlmCBQs1Q |
|
17 |
|
|
|||
18 |
|
Властивості паралельних прямих. Властивості кутів утворених при перетин двох паралельних прямих січною |
|
||
19 |
|
|
|||
20 |
|
Розв'язування права |
|
|
|
21 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
Трикутники. Ознаки рівності трикутників |
|||||
22 |
|
Знає: - означення трикутника та його елементів Вміє: - знаходити на рисунках елементи трикутника |
Трикутник та його елементи |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=nM469OeeGgs |
|
23 |
|
Знає: - пояснює що таке рівні фігури - властивості рівних фігур Вміє: - застосовувати властивості до розв'язування задач |
Рівність геометричних фігур |
|
|
25 |
|
Знає: - першу ознаку рівності трикутників Вміє: - застосовувати першу ознаку рівності трикутників до розв'язування задач |
Перша ознака рівності трикутників |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=90CfLbSK7SY |
|
26 |
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
27 |
|
Знає: - другу ознаку рівності трикутників Вміє: - застосовувати другу ознаку рівності трикутників до розв'язування задач |
Друга ознака рівності трикутників |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=lMPQT_0jIbE&t=537s |
|
28 |
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
29 |
|
Знає: - означення різних видів трикутників - обґрунтовує належність трикутника до певного виду Вміє: - класифікувати трикутники за сторонами і кутами - застосовувати вивчені означення до розв'язування задач |
Види трикутників |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=Z3zK8-YgR9Q&t=370s, |
|
30 |
|
Знає: - означення рівнобедреного трикутника - властивості та ознаки рівнобедреного трикутника Вміє: - застосовувати вивчені ознаки та властивості до розв'язування задач |
Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки |
|
|
31 |
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
32 |
|
Знає: - означення: медіани, бісектриси і висоти трикутника - властивості медіани, висоти та бісектриси трикутника - властивості бісектриси рівнобедреного трикутника Вміє: - застосовувати вивчені властивості та ознаки до розв'язування задач |
Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивості бісектриси рівнобедреного трикутника |
Переглянути відео: |
|
33 |
|
|
|||
34 |
|
Знає: - третю ознаку рівності трикутників Вміє: - застосовувати третю ознаку рівності трикутників до розв'язування задач |
Третя ознака рівності трикутників |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=lMPQT_0jIbE&t=537s |
|
35 |
|
|
|||
36 |
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
37 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
38 |
|
Знає: - теорему про суму кутів трикутника Вміє: - застосовувати теорему про суму кутів трикутника для розв'язування задач |
Сума кутів трикутника |
Переглянути відео: |
|
39 |
|
|
|||
40 |
|
Знає: - поняття зовнішній кут трикутника - властивості зовнішнього кута трикутника Вміє: застосовувати вивчені властивості до розв'язування задач |
Зовнішній кут трикутника та його властивості |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=qoxGa-1OKgk&t=301s |
|
41 |
|
|
|||
42 |
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
43 |
|
Знає: - означення прямокутного трикутника - властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників Вміє: - застосовувати вивчені ознаки та властивості до розв'язування задач |
Прямокутний трикутник. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=RQ1VrEYt1Gs , https://www.youtube.com/watch?v=RumDoOn8OFw |
|
44 |
|
|
|||
45 |
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
46 |
|
Знає: - теорему і наслідок з неї нерівності трикутника, Вміє: застосовувати вивчену теорему до розв'язування задач |
Нерівність трикутника |
|
|
47 |
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
48 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
Коло. Круг |
|||||
49 |
|
Знає: - означення кола і круга та їх елементів - властивості елементів кола і круга Вміє: - застосовувати набуті знання до розв'язування задач зокрема практичного змісту |
Коло. Круг |
|
|
50 |
|
|
|||
51 |
|
Знає: - поняття дотична до кола - властивості дотичної до кола Вміє: - застосовувати набуті знання до розв'язування задач |
Дотична до кола, її властивості |
Переглянути відео: |
|
52 |
|
Виконує: - побудову трикутника за трьома сторонами |
Основні задачі на побудову: побудова трикутника за трьома сторонами |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=KgOmNoWoXOY |
|
53 |
|
Виконує: - побудову кута що дорівнює даному |
Основні задачі на побудову: побудова кута, що дорівнює даному |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=T2px4aeh8GI |
|
54 |
|
Виконує: - побудову бісектриси даного кута |
Основні задачі на побудову: побудова бісектриси даного кута |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=9vyKQAXC7I8 |
|
55 |
|
Виконує: - поділ даного відрізка навпіл |
Основні задачі на побудову: поділ даного відрізка навпіл |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=2e8nWJtR2As |
|
56 |
|
Виконує: - побудову прямої перпендикулярної до даної |
Основні задачі на побудову: побудова прямої, перпендикулярної до даної |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=gR_1JI6IyvA |
|
57 |
|
Знає: - означення кола вписаного в трикутника - властивості кола вписаного в трикутника Вміє: - будувати коло вписане в трикутника - розв'язувати задачі, які передбачають використання вивчених властивостей |
Коло, вписане в трикутник |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=t8rUQxG7LHE |
|
58 |
|
|
|
||
59 |
|
Знає: - означення кола описаного навколо трикутника - властивості кола описаного навколо трикутника Вміє: - будувати коло описане навколо трикутника - розв'язувати задачі, які передбачають використання вивчених властивостей |
Коло, описане навколо трикутника |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=QWjnm7T5Jn0 |
|
60 |
|
|
|
||
61 |
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
62 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
Повторення |
|||||
63 |
|
Знає: - поняття: точка, пряма, належати, не належати, відрізок, промінь, кут - властивості розміщення точок на прямій, кутів, рівних відрізків Вміє: - зображувати геометричні фігури, - застосовувати вивчені властивості до розв'язування задач |
Геометричні фігури та їх властивості |
|
|
64 |
|
Знає: - поняття перпендикулярних прямих, та паралельних прямих, суміжних і вертикальних кутів -властивості перпендикулярних і паралельних прямих, суміжних і вертикальних кутів Вміє: - зображувати перпендикулярні паралельні прямі прямі, - застосовувати вивчені означення і властивості до розв'язування задач |
Паралельні та перпендикулярні прямі. Суміжні та вертикальні кути |
|
|
65 |
|
Знає: - види трикутників за кутами та сторонами, ознаки рівності трикутників - означення медіани, бісектриси та висоти трикутника Вміє: - класифікувати трикутники за сторонами та кутами - застосовувати вивчені означення і властивості до розв'язування задач |
Види трикутників. Ознаки рівності трикутників. Рівнобедрений трикутник. Висота, медіана та бісектриса кута трикутника |
|
|
66 |
|
Знає: - теорему про суму кутів трикутника, означення прямокутного трикутника, нерівність трикутника Вміє: - застосовувати вивчені означення і властивості до розв'язування задач |
Сума кутів трикутника. Прямокутний трикутник . Нерівність трикутників |
|
|
67 |
|
Знає: - поняття коло і круг, дотична до кола, описане та вписане коло - властивості дотичної до кола, вписаного і описаного кола Вміє: -застосовувати вивчені означення і властивості до розв'язування задач
|
Коло. Круг |
|
|
68 |
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
69 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
70 |
|
Аналіз контрольної роботи. Підведення підсумків за рік |
|
|
8 клас
Алгебра
(70 год на рік, 32 год — І семестр, 38 год — ІІ семестр)
№ у/п |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Зміст навчального матеріалу |
Завдання під час дистанційного навчання |
||
І семестр |
|||||
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 7 КЛАСІ |
|||||
1 |
|
Знає: - які вирази називають числовими та виразами зі змінними; - пояснює як знайти числове значення виразу зі змінними; - що таке тотожність, тотожне перетворення, одночлен, многочлен, степінь з натуральними показником; - правила множення одночленів, піднесення одночлена до степеня, множення многочленів - формули скороченого множення Вміє: - розв'язувати вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними, зведення одночлена і многочлена до стандартного вигляду; перетворення добутку суми, різниці квадратів і кубів чисел; розкладання многочленів на множники |
Цілі вирази |
|
|
2 |
|
Знає: - що таке аргумент, функція, область визначення функції, область значення функції, графік функції, лінійна функція, пряма пропорційність Вміє: - знаходити область визначення і область значення функції; - будує графік лінійної функції |
Функції |
|
|
3 |
|
Знає: - означення лінійних рівнянь з однією та двома змінними Вміє: - розв'язувати лінійні рівняння з однією та двома змінними, системи лінійних рівнянь з двома змінними та текстові задачі |
Лінійні рівняння та їх системи |
|
|
4 |
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
5 |
|
Діагностична контрольна робота |
|
|
|
Раціональні вирази |
|||||
6 |
|
Знає: - поняття степеня з цілим показником Вміє: - обчислювати значення виразів, які містять степені з цілим показником |
Означення степеня з цілим показником |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=M3CD-f3RXas |
|
7 |
|
Знає: - властивості степеня з цілим показником Вміє: - застосовувати властивості степеня з цілим показником, обчислювати вирази застосовуючи вивчені властивості |
Властивості степеня з цілим показником |
Переглянути відео: |
|
8 |
|
Знає: - означення стандартного вигляду числа, порядку числа Вміє: - читати та записувати числа в стандартному вигляді, виконувати дії з числами, записаними в стандартному вигляді |
Стандартний вигляд числа |
Переглянути відео: |
|
9 |
|
Знає: - поняття раціонального виразу та дробу Вміє: -розпізнавати цілі та дробові раціональні вирази -обчислювати значення раціональних виразів за даними значеннями змінних |
Раціональні вирази. Раціональні дроби |
Переглянути відео: |
|
10 |
|
Знає: - що називають: допустимим значенням змінних, що входять до раціонального виразу, областю допустимих значень Вміє: - знаходити область допустимих значень змінних, що входять до раціонального дробу |
Допустимі значення змінних, що входять до раціонального виразу |
|
|
11 |
|
Знає: - основну властивість раціонального дробу Вміє: - використовувати основну властивість раціонального дробу для скорочення дробів та зведення дробів до нового знаменника |
Основна властивість раціонального дробу |
Переглянути відео: |
|
12 |
|
Вміє: - застосовувати основну властивість раціонального дробу для скорочення дробів, чисельник або/і знаменник дробу розкладати на множники, зведення дробів до спільного знаменника |
Застосування основної властивості раціонального дробу до розв'язування задач |
|
|
13 |
|
Знає: - правила додавання і віднімання раціональних дробів з однаковими знаменниками Вміє: - знаходити суму та різницю раціональних дробів з однаковими знаменниками - спрощувати вирази обчислювати значення виразів |
Додавання і віднімання раціональних дробів з однаковими знаменниками |
Переглянути відео: |
|
14 |
|
|
|
||
15 |
|
Знає: - правила додавання і віднімання раціональних дробів з різними знаменниками Вміє: - знаходити суму та різницю раціональних дробів з різними знаменниками - спрощувати вирази обчислювати значення виразів |
Додавання і віднімання раціональних дробів з різними знаменниками |
Переглянути відео: |
|
16 |
|
|
|||
17 |
|
|
|||
18 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
19 |
|
Знає: - правило множення раціональних дробів Вміє: - застосовувати вивчене правило до розв'язування задач |
Множення раціональних дробів |
Переглянути відео: |
|
20 |
|
Знає: - правило піднесення раціонального дробу до степеня Вміє: - застосовувати вивчене правило для розв'язування задач |
Піднесення раціонального дробу до степеня |
Переглянути відео: |
|
21 |
|
Знає: - правило ділення раціональних дробів Вміє: - застосовувати вивчене правило для розв'язування задач |
Ділення раціональних дробів |
Переглянути відео: |
|
22 |
|
Вміє: - застосовувати правило множення та ділення, піднесення до степеня раціональних дробів для спрощення виразів |
Розв'язування вправ |
|
|
23 |
|
Вміє: - виконувати тотожні перетворення раціональних виразів |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
Переглянути відео
|
|
24 |
|
Знає: - означення рівносильних рівнянь, раціональних рівнянь Вміє: - розрізняти рівносильні рівняння - застосовувати методи розв'язування раціональних рівнянь |
Рівносильні рівняння. Раціональні рівняння |
Переглянути відео: |
|
25 |
|
|
|||
26 |
|
Знає: - правила додавання, віднімання, множення і ділення раціональних дробів, методи розв'язування раціональних рівнянь Вміє: - застосовувати набуті знання для спрощення виразів |
Розв'язування вправ |
|
|
27 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
28 |
|
Знає: - означення оберненої пропорційності, властивості функції у=k/x Вміє: - будувати графік функції у=k/x |
Функція у=k/x, її графік і властивості |
Переглянути відео: |
|
29 |
|
|
|||
30 |
|
Знає: - поняття степеня з цілим від'ємним показником - властивості степеня з цілим від'ємним показником Вміє: - застосовувати властивості степеня з цілим від'ємним показником для розв'язування задач |
Степінь з цілим від'ємним показником |
Переглянути відео: |
|
31 |
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
32 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
ІІ семестр |
|||||
Квадратні кореня. Дійсні числа |
|||||
33 |
|
Знає: - означення функції y=x2, властивості функції. Вміє: - будувати графік функції y=x2, користуватись графіком, описувати властивості функції |
Функція y=x2 , її графік і властивості |
Переглянути відео: |
|
34 |
|
|
|||
35 |
|
Знає: - поняття квадратного кореня, арифметичного квадратного кореня Вміє: - добувати квадратні корені з чисел |
Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь |
Переглянути відео |
|
36 |
|
Вміє: - застосовувати означення арифметичного квадратного кореня до обчислення значень виразів |
Обчислення значень виразів, які місять квадратні корені |
|
|
37 |
|
Знає: - які числа називаються раціональними, ірраціональними, дійсними Вміє: - наводити приклади зазначених чисел, виконувати аналіз співвідношень між числовими множинами та їх елементами |
Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа. Числові множини |
Переглянути відео: |
|
38 |
|
Знає: - тотожність ()2 = а, Вміє: - застосовувати тотожність до розв'язування задач |
Тотожність ()2 = а, |
|
|
39 |
|
Вміє: - визначати кількість коренів рівняння х2=а, - розв'язувати рівняння х2=а |
Рівняння х2=а |
|
|
40 |
|
Знає: - властивості арифметичного квадратного кореня Вміє: - застосовувати властивості для обчислення значень виразів |
Властивості арифметичного квадратного кореня |
Переглянути відео: |
|
41 |
|
|
|||
42 |
|
Вміє: - виносити множник з-під знака кореня, вносити множник під знак кореня, - скорочувати дроби що містять корені - додавання і віднімання виразів, що містять квадратні корені, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу |
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
Переглянути відео |
|
43 |
|
|
|||
44 |
|
|
|
||
45 |
|
Знає: - означення функції у = - властивості функції Вміє: - будувати графік функції, характеризувати її властивості |
Функція у =, її графік і властивості |
|
|
46 |
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
47 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
Квадратні рівняння |
|||||
48 |
|
Знає: - які рівняння називаються квадратними, зведеними квадратними рівняннями, - називає коефіцієнти рівнянням Вміє: - наводити приклади квадратних рівнянь, - називає коефіцієнти квадратного рівняння, - перетворює квадратні рівняння в зведені рівняння |
Квадратні рівняння |
Переглянути відео: |
|
49 |
|
Знає: - які рівняння називають неповними квадратними рівняннями Вміє: - розв'язувати неповні квадратні рівняння |
Неповні квадратні рівняння |
Переглянути відео |
|
50 |
|
Знає: - формулу коренів квадратного рівняння Вміє: - визначати кількість розв'язків квадратного рівняння - розв'язувати квадратні рівняння за допомогою формули |
Формула коренів квадратного рівняння |
Переглянути відео |
|
51 |
|
Вміє: - розв'язувати квадратні рівняння |
Розв'язування квадратних рівнянь |
|
|
52 |
|
Знає: - теорему Вієта і теорему обернену до теореми Вієта |
Теорема Вієта |
Переглянути відео |
|
53 |
|
Вміє: - застосовувати теорему Вієта та обернену теорему до тереми Вієта до розв'язування задач |
Застосування теореми Вієта до розв'язування задач |
|
|
54 |
|
Вміє: - складати квадратні рівняння за умовою текстової задачі та розв'язувати їх |
Розв'язування задач за допомогою квадратних рівнянь |
Переглянути відео |
|
55 |
|
|
|||
56 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
57 |
|
Знає: - означення квадратного тричлена Вміє: - знаходити корені квадратного тричлена, - розкладати квадратний тричлен на множники |
Квадратний тричлен і його корені. Розкладання квадратного тричлена на множники |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=xwEyWyMgfNA |
|
58 |
|
|
|
||
59 |
|
Вміє: - розв'язувати дробові раціональні рівняння |
Розв'язування дробових раціональних рівнянь |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=3TYUu1cc9Fk |
|
60 |
|
Знає: - які рівняння називаються біквадратними - алгоритм розв'язування біквадратних рівнянь Вміє: - розв'язувати біквадратні рівняння методом заміни змінної |
Розв'язування рівнянь, які зводяться до квадратних методом заміни змінної |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=W9m4F7W2Ovc |
|
61 |
|
|
|||
62 |
|
Знає: - алгоритм розв'язування задач за допомогою біквадратних рівнянь Вміє: - розв'язувати задачі за допомогою рівнянь та біквадратних рівнянь |
Квадратне рівняння, як математична модель прикладної задачі |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Bp8v-fI490U&t=407s |
|
63 |
|
|
|
||
64 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
Повторення |
|||||
65 |
|
Знає: - означення та основну властивість раціонального дробу Вміє: - виконувати скорочення раціональних дробів, додавання, віднімання, множення і ділення раціональних дробів |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
66 |
|
Знає: - означення та властивості степеня з цілим показником Вміє: - виконувати перетворення степенів з цілим показником |
Степінь з цілим показником |
|
|
67 |
|
Знає: - означення та властивості арифметичного квадратного кореня Вміє: - обчислювати квадратні корені, спрощувати, тотожно перетворювати вирази які містять квадратні корені, будувати графіки |
Квадратні корені дійсні числа |
|
|
68 |
|
Знає: - означення та формулу коренів квадратного рівняння та рівняння що зводяться до квадратних Вміє: - розкладати квадратний тричлен на множники, -розв'язувати задачі за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь що зводяться до квадратних |
Квадратні рівняння |
|
|
69 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
70 |
|
Підсумковий урок |
|
|
8 клас
Геометрія
(70 год на рік, 32 год — І семестр, 38 год — ІІ семестр)
№ у/п |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Зміст навчального матеріалу |
Завдання під час дистанційного навчання |
||
І семестр |
|||||
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 7 КЛАСІ |
|||||
1 |
|
Знає: - поняття: точка, пряма, належати, не належати, відрізок, промінь, кут - властивості розміщення точок на прямій, кутів, рівних відрізків Вміє: - зображувати геометричні фігури, - застосовувати вивчені властивості до розв'язування задач |
Геометричні фігури та їх властивості |
|
|
2 |
|
Знає: - поняття перпендикулярних прямих, та паралельних прямих, суміжних і вертикальних кутів -властивості перпендикулярних і паралельних прямих, суміжних і вертикальних кутів Вміє: - зображувати перпендикулярні паралельні прямі прямі, - застосовувати вивчені означення і властивості до розв'язування задач |
Паралельні та перпендикулярні прямі. Суміжні та вертикальні кути |
|
|
3 |
|
Знає: - види трикутників за кутами та сторонами, ознаки рівності трикутників - означення медіани, бісектриси та висоти трикутника Вміє: - класифікувати трикутники за сторонами та кутами - застосовувати вивчені означення і властивості до розв'язування задач |
Види трикутників. Ознаки рівності трикутників. Рівнобедрений трикутник. Висота, медіана та бісектриса кута трикутника |
|
|
4 |
|
Знає: - теорему про суму кутів трикутника, означення прямокутного трикутника, нерівність трикутника Вміє: - застосовувати вивчені означення і властивості до розв'язування задач |
Сума кутів трикутника. Прямокутний трикутник . Нерівність трикутників |
|
|
5 |
|
Знає: - поняття коло і круг, дотична до кола, описане та вписане коло - властивості дотичної до кола, вписаного і описаного кола Вміє: -застосовувати вивчені означення і властивості до розв'язування задач
|
Коло. Круг |
|
|
6 |
|
Діагностична контрольна робота |
|
|
|
Чотирикутники |
|||||
7 |
|
Знає: -поняття чотирикутника та його елементів: сторін, вершин, діагоналей, кутів Вміє: - розв'язувати задачі, що передбачають застосування цих понять |
Чотирикутник та його елементи |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=HZz9m0bEfos : |
|
8 |
|
Знає: - поняття опуклого і неопуклого чотирикутника - теорему про суму кутів чотирикутника Вміє: - застосовувати теорему для розв'язування задач |
Сума кутів чотирикутника |
|
|
9 |
|
Знає: - поняття паралелограм - властивості паралелограма Вміє: - розв'язувати задачі, що передбачають застосування властивостей паралелограма |
Паралелограм та його властивості |
Переглянути відео: |
|
10 |
|
Знає: - ознаки паралелограма Вміє: - розв'язувати задачі які передбачають використання ознак паралелограма |
Ознаки паралелограма |
|
|
11 |
|
Знає: - поняття прямокутник, як окремий вид паралелограма - властивості і ознаки прямокутника Вміє: - застосовувати означення, властивості й ознаки до розв'язування задач
|
Прямокутник та його властивості |
Переглянути відео: |
|
12 |
|
Знає: - поняття ромб - властивості та ознаки ромба Вміє: - застосовувати означення, властивості й ознаки до розв'язування задач |
Ромб та його властивості |
Переглянути відео: |
|
13 |
|
Знає: - поняття квадрата, як окремого виду прямокутника і ромба - властивості квадрата Вміє: - застосовувати означення, властивості й ознаки до розв'язування задач |
Квадрат та його властивості |
Переглянути відео: |
|
14 |
|
Знає: - поняття трапеції - види трапецій - властивості рівнобічної трапеції Вміє: - застосовувати означення та властивості трапеції до розв'язування задач |
Трапеція та її властивості |
Переглянути відео: |
|
15 |
|
Розв'язування типових задач |
|
|
|
16 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
17 |
|
Знає: - поняття центрального та вписаного кута, дуги кола - властивості вписаного кута Вміє: - розвязувати задачі на застосування означення та властивостей центрального та вписаного кута |
Центральні та вписані кути |
Переглянути відео: |
|
18 |
|
|
|||
19 |
|
Знає: - поняття чотирикутника вписаного в коло і описаного навколо кола - властивості вписаних і описаних чотирикутників Вміє: - розв'язувати задачі на застосування властивостей вписаного і писаного чотирикутника |
Вписані та описані чотирикутники |
Переглянути відео: |
|
20 |
|
|
|||
21 |
|
Знає: - теорему Фалеса, що таке середня лінія трикутника, властивості середньої лінії трикутника Вміє: - розвязувати задачі на застосування теореми Фалеса, властивостей середньої лінії трикутника |
Теорема Фалеса . Середня лінія трикутника та її властивості |
Переглянути відео: |
|
22 |
|
Знає: - поняття середньої лінії трапеції -властивості середньої лінії трапеції Вміє: - застосовувати властивості середньої лінії трапеції до розв'язування задач |
Середня лінія трапеції та її властивості |
|
|
23 |
|
Розв'язування типових задач |
|
|
|
24 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
Подібність трикутників |
|||||
25 |
|
Знає: - поняття пропорційні відрізки, узагальнену теорему Фалеса, теорему про медіани трикутника Вміє: - розв'язувати задачі, які передбачають застосування цих теорем |
Узагальнена теорема Фалеса. Теорема про медіани трикутника |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=5qUQRGLAmtg |
|
26 |
|
Знає: - властивості бісектриси кута трикутника Вміє: - застосовувати властивості бісектриси кута трикутника до розв'язування задач |
Властивість бісектриси трикутника |
|
|
27 |
|
Знає: - які фігури називаються подібними, - поняття подібних трикутників Вміє: - розв'язувати задачі, які передбачають застосування подібності трикутників |
Означення подібних трикутників |
Переглянути відео: |
|
28 |
|
Знає: - ознаку подібності трикутників за двома кутами Вміє: - застосовувати цю ознаку для розв'язання задач |
Ознака подібності трикутників за двома кутами |
Переглянути відео: |
|
29 |
|
Знає: - ознаку подібності за двома сторонами і кутом між ними Вміє: - застосовувати цю ознаку для розв'язання задач |
Ознака подібності трикутників за двома сторонами і кутом між ними |
|
|
30 |
|
Знає: - ознаку подібності трикутників за трьома сторонами Вміє: - застосовувати цю ознаку для розв'язування задач |
Ознака подібності трикутників за трьома сторонами |
|
|
31 |
|
Розв'язування типових задач |
|
|
|
32 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
ІІ семестр |
|||||
33 |
|
Знає: - ознаки подібності прямокутних трикутників - поняття середнього пропорційного відрізку - математичне співвідношення у прямокутному трикутнику Вміє: - розв'язувати задачі на застосування цих співвідношень |
Середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=ys52MC-hKtw |
|
34 |
|
Розв'язування типових задач |
|
|
|
35 |
|
Знає: - теорему Піфагора Вміє: - “бачити” прямокутні трикутники в інших геометричних фігурах - знаходити невідому сторону прямокутного трикутника за двома відомими |
Теорема Піфагора |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=EaN-JbyA348 |
|
36 |
|
|
|||
37 |
|
Знає: -поняття перпендикуляра, похилої та проекції на пряму, їх властивості Вміє: - розв'язувати задачі, які передбачають застосування означень та властивостей перпендикуляра, похилої та проекції на пряму |
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=keXYaaElN2s |
|
38 |
|
|
|
||
39 |
|
Знає: - поняття синуса, косинуса і тангенса кута прямокутного трикутника Вміє: - застосовувати ці поняття до розв'язання задач |
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=nMf7KynCqY4 |
|
40 |
|
|
|||
41 |
|
Знає: - основні співвідношення між тригонометричними функціями одного кута - формули доповнення - способи обчислення та значення синуса, косинуса і тангенса для кутів 300, 450, 600 Вміє: - розв'язувати задачі на застосування цих співвідношень та значень тригонометричних функцій |
Значення синуса, косинуса і тангенса для кутів 300, 450, 600 |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=e5my4z5gWe8 |
|
42 |
|
Знає: - правила співвідношення між сторонами та кутами прямокутного трикутника Вміє: - застосовувати ці співвідношення для знаходження невідомих сторін і кутів прямокутного трикутника |
Співвідношення між сторонами та кутами прямокутного трикутника |
Переглянути відео: |
|
43 |
|
|
|
||
44 |
|
Знає: - поняття “розв'язати трикутник” Вміє: - розв'язувати прямокутні трикутники |
Розв'язування прямокутних трикутників |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=yItW_OfWMc0&t=192s |
|
45 |
|
Розв'язування типових задач |
|
|
|
46 |
|
Розв'язування типових задач |
|
|
|
47 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
Многокутники. Площі многокутників |
|||||
48 |
|
Знає: - поняття многокутника та його елементів, периметра многокутника, опуклого многокутника Вміє: - розв'язувати задачі, які передбачають застосування понять |
Многокутник і його елементи. Сума кутів опуклого многокутника |
Переглянути відео: |
|
49 |
|
|
|
||
50 |
|
Знає: - поняття многокутника вписаного в коло і описаного навколо кола Вміє: - розв'язувати задачі, що передбачають застосування цих означень |
Многокутник вписаний у коло і описаний навколо кола |
Переглянути відео: |
|
51 |
|
Знає: - поняття площі многокутника - властивості площі Вміє: - розв'язувати задачі, які передбачають застосування означення та властивостей площ |
Поняття площі. Основні властивості площі |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=uVNe679uOpY |
|
52 |
|
Знає: - терему про площу прямокутника - формули для знаходження площ прямокутника та квадрата Вміє: - застосовувати формули для знаходження площ прямокутника та квадрата |
Площа прямокутника та квадрата |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=ZTfxTTC2nxo |
|
53 |
|
Знає: - теорему про площу паралелограма, ромба - формулу площі паралелограма, ромба Вміє: - застосовувати формулу площі паралелограма та ромба для розв'язування задач |
Площа паралелограма, ромба |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=kfaUhYd0hGQ |
|
54 |
|
Знає: - теорему про площу трикутника - формули площ трикутників Вміє: - застосовувати формули площ трикутників до розв'язування задач |
Площа трикутника |
|
|
55 |
|
|
|
||
56 |
|
Знає: - теорему про площу трапеції - формулу площі трапеції Вміє: - застосовувати формулу для розв'язання задач |
Площа трапеції |
|
|
57 |
|
|
|
||
58 |
|
Розв'язування типових задач |
|
|
|
59 |
|
Розв'язування типових задач |
|
|
|
60 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
Повторення |
|||||
61 |
|
Чотирикутники та їх властивості. Вписані та описані чотирикутники |
|
|
|
62 |
|
Чотирикутники та їх властивості. Вписані та описані чотирикутники |
|
|
|
63 |
|
Подібність трикутників та її застосування |
|
|
|
64 |
|
Подібність трикутників та її застосування |
|
|
|
65 |
|
Розв'язування прямокутних трикутників |
|
|
|
66 |
|
Теорема Піфагора |
|
|
|
67 |
|
Площі многокутників |
|
|
|
68 |
|
Розв'язування типових задач |
|
|
|
69 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
70 |
|
Підсумковий урок |
|
|
9 клас
Алгебра
(70 год на рік, 32 год — І семестр, 38 год — ІІ семестр)
№ у/п |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Зміст навчального матеріалу |
Завдання під час дистанційного навчання |
||
І семестр |
|||||
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 8 КЛАСІ |
|||||
1 |
|
Знає: - означення та основну властивість раціонального дробу Вміє: - виконувати скорочення раціональних дробів, додавання, віднімання, множення і ділення раціональних дробів |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
Переглянути відео: |
|
2 |
|
Знає: - означення та властивості степеня з цілим показником Вміє: - виконувати перетворення степенів з цілим показником |
Степінь з цілим показником |
Переглянути відео: |
|
3 |
|
Знає: - означення та властивості арифметичного квадратного кореня Вміє: - обчислювати квадратні корені, спрощувати, тотожно перетворювати вирази які містять квадратні корені, будувати графіки |
Квадратні корені дійсні числа |
Переглянути відео: |
|
4 |
|
Знає: - означення та формулу коренів квадратного рівняння та рівняння що зводяться до квадратних Вміє: - розкладати квадратний тричлен на множники, -розв'язувати задачі за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь що зводяться до квадратних |
Квадратні рівняння |
Переглянути відео: |
|
5 |
|
Діагностична контрольна робота |
|
|
|
Нерівності |
|||||
6 |
|
Знає: - поняття “більше”, “менше” , строга і нестрога нерівність, правильні і неправильні числові нерівності, - властивості числових нерівностей Вміє: - доводити нерівності, спираючись на означення, порівнювати числа |
Числові нерівності. Основні властивості числових нерівностей |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=LdyLaeGNS8M, https://www.youtube.com/watch?v=1E7FfQDd2ug |
|
7 |
|
Знає: - правила почленного додавання і множення нерівностей Вміє: - застосовувати правила для додавання і множення числових нерівностей |
Почленне додавання і множення нерівностей |
|
|
8 |
|
Вміє: - застосовувати властивості числових нерівностей для оцінювання значень виразів |
Застосування властивостей числових нерівностей для оцінювання значення виразу |
|
|
9 |
|
Знає: - означення нерівності зі змінною Вміє: - наводить приклади нерівностей зі змінними - серед нерівностей знаходить лінійні нерівності з однією змінною - розв'язувати нерівності з однією змінною
|
Нерівності зі змінними. Лінійні нерівності з однією змінною. Розв'язування нерівностей |
Переглянути відео |
|
10 |
|
Знає: - поняття “множина”, “об'єднання” та “переріз” множин, “числовий проміжок” Вміє: - знаходити об'єднання та переріз множин, зокрема числових проміжків |
Числові проміжки. Об'єднання та переріз числових проміжків |
Переглянути відео |
|
11 |
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
12 |
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
13 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
14 |
|
Знає: - поняття рівносильних нерівностей Вміє: - розв'язувати лінійні нерівності з однією змінною |
Розв'язування лінійних нерівностей з однією змінною. Рівносильні рівняння |
Переглянути відео |
|
15 |
|
Знає: - поняття системи лінійних нерівностей з однією змінною та її розв'язку Вміє: - розв'язувати системи лінійних нерівностей з однією змінною |
Розв'язування систем нерівностей |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=s6QwRYBhIYA |
|
16 |
|
Вміє: - розв'язувати нерівності, що містять змінну під знаком модуля |
Розв'язування нерівностей, які містять змінну під знаком модуля |
Переглянути відео: |
|
17 |
|
Розв'язування задач |
|
|
|
18 |
|
Розв'язування лінійних нерівностей з однією змінною. Систем лінійних нерівностей з однією змінною |
|
|
|
19 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
Квадратична функція |
|||||
20 |
|
Знає: - що таке функція, область визначення і область значень функції Вміє: - знаходити область визначення і область значень функції |
Функція. Область визначення та область значень. Графік функції |
Переглянути відео: |
|
21 |
|
Знає: - поняття нулі функції, проміжки знакосталості функції, зростаюча і спадаюча функція, проміжки зростання спадання функції Вміє: - знаходити: нулі функції, проміжки знакосталості, проміжки спадання і зростання заданої за допомогою формули та графічно, |
Функція. Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=DAsj8OpAZqo |
|
22 |
|
Знає: - основні види геометричних перетворень графіків функцій і про рівняння, задаються цими перетвореннями Вміє: - виконувати побудови графіків функцій за допомогою перетворень, заданих рівнянням функцій |
Найпростіші перетворення графіків функцій |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=iaYw9AYjBE4 |
|
23 |
|
Розв'язування вправ на перетворення графіків функцій |
|
|
|
24 |
|
Знає: - функцію у=ах2, де а≠0, її властивості та графік Вміє: - будувати графік даної функції, визначати напрямок віток параболи |
Функція у = ах2, де а≠0, її графік і властивості |
|
|
25 |
|
Знає: - означення та властивості квадратичної функції у = ах2+bx+c, де а≠0, вигляд її графіка та властивості Вміє: - будувати графік даної функції, знаходити вершину й визначати напрямок віток графіка квадратичної функції |
Функція у = ах2+bx+c, де а≠0, її графік і властивості |
Переглянути відео |
|
26 |
|
Функція у = ах2+bx+c, де а≠0, її графік і властивості |
|
|
|
27 |
|
Розв'язування типових задач |
|
|
|
28 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
29 |
|
Знає: - які нерівності називаються квадратними Вміє: - розв'язувати квадратні нерівності графічним способом |
Нерівності другого степеня з однією змінною. |
Переглянути відео |
|
30 |
|
Розв'язування квадратних нерівностей |
|
|
|
31 |
|
Знає: - спосіб розв'язування нерівностей методом інтервалі Вміє: - розв'язувати нерівності методом інтервалів |
Розв'язування нерівностей методом інтервалів |
Переглянути відео |
|
32 |
|
Розв'язування нерівностей |
|
|
|
ІІ семестр |
|||||
33 |
|
Знає: - алгоритм розв'язування систем квадратних нерівностей Вміє: - розв'язувати системи рівнянь з двома змінними |
Розв'язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними |
Переглянути відео: |
|
34 |
|
Розв'язування систем рівнянь |
|
|
|
35 |
|
Знає: - алгоритм розв'язування текстових задач за допомогою систем рівнянь з двома змінними Вміє: - розв'язувати текстові задачі за допомогою систем рівнянь з двома змінними |
Розв'язування текстових задач за допомогою систем рівнянь |
Переглянути відео |
|
36 |
|
Розв'язування текстових задач за допомогою систем рівнянь |
|
|
|
37 |
|
Розв'язування текстових задач за допомогою систем рівнянь |
|
|
|
38 |
|
Розв'язування типових задач |
|
|
|
39 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
Числові послідовності |
|||||
40 |
|
Знає: - поняття послідовності, числова послідовність, член послідовності, нескінченна, скінченна послідовність, зростаюча, сападаюча послідовність, способи задання послідовності Вміє: - знаходити члени послідовності за заданими номерами, наводити приклади числових послідовностей |
Числові послідовності |
Переглянути відео: |
|
41 |
|
Знає: - поняття про арифметичну прогресію, різницю арифметичної прогресії, властивості арифметичної прогресії Вміє: - розв'язувати вправи, застосовуючи набуті знання, виділяти арифметичну прогресію серед інших числових послідовностей |
Арифметична прогресія, її властивості |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=Fw2bebYgsCk |
|
42 |
|
Знає: - формулу n-го члена арифметичної прогресії Вміє: - застосовувати формулу для розв'язування вправ |
Формула n-го члена арифметичної прогресії |
|
|
43 |
|
Знає: - формулу для обчислення суми перших n членів арифметичної прогресії Вміє: - застосовувати дану формулу для розв'язування вправ |
Сума перших n членів арифметичної прогресії |
Переглянути відео: |
|
44 |
|
Розв'язування задач |
|
|
|
45 |
|
Знає: - поняття геометричної прогресі, знаменника геометричної прогресії, основні властивості геометричної прогресії Вміє: - виділяти серед послідовностей геометричну прогресію, розв'язувати вправи на застосування набутих навичок |
Геометрична прогресія, її властивості |
Переглянути відео |
|
46 |
|
Знає: - формулу n-члена геометричної прогресії Вміє: - застосовувати формулу для розв'язування вправ |
Формула n-го члена геометричної прогресії |
|
|
47 |
|
Знає: - формулу суми перших n членів геометричної прогресії Вміє: - застосовувати вивчену формулу для розв'язування задач |
Сума перших n членів геометричної прогресії |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=TiivYsbb1DY |
|
48 |
|
|
|
||
49 |
|
Розв'язування задач |
|
|
|
50 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
Основи комбінаторики, теорії ймовірності та статистики |
|||||
51 |
|
Знає: - комбінаторні правила суми та добутку Вміє: - розв'язувати на застосування основних правил комбінаторики |
Основні правила комбінаторики |
Переглянути відео: |
|
52 |
|
|
|||
53 |
|
Знає: - поняття теорія ймовірності, випадкова подія, частота та ймовірність випадкової події Вміє: - знаходити ймовірність випадкової події |
Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події |
Переглянути відео |
|
54 |
|
|
|||
55 |
|
Знає: - поняття математична статистика, статистичні дані, вибірка, частота, середнє значення - способи подання статистичних даних Вміє: - визначати середнє арифметичне вибірки, частоту й відносну частоту вибірки - подавати статистичні дані у вигляді таблиць і гістограм |
Початкові відомості про статистику . Способи подання даних та їхньої обробки |
Переглянути відео: |
|
56 |
|
|
|||
57 |
|
|
|||
58 |
|
Розв'язування задач |
|
|
|
59 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|||||
60 |
|
Пропорції. Відсотки. Відсоткові розрахунки |
|
|
|
61 |
|
Формули скороченого множення та їх застосування |
|
|
|
62 |
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
63 |
|
Розв'язування квадратних рівнянь та рівнянь що зводяться до квадратних |
|
|
|
64 |
|
Функції. Властивості функцій у=kx+b, y=k/x, y=x2, y=, y=ax2+bx+c (a≠0) |
|
|
|
65 |
|
Нерівності. Розв'язування лінійних нерівностей та їх систем |
|
|
|
66 |
|
Розв'язування систем лінійних рівнянь та рівнянь другого степеня |
|
|
|
67 |
|
Розв'язування текстових задач |
|
|
|
68 |
|
|
|||
69 |
|
Підсумкова контрольна робота |
|
|
|
70 |
|
Підсумковий урок |
|
|
9 клас
Геометрія
(70 год на рік, 32 год — І семестр, 38 год — ІІ семестр)
№ у/п |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Зміст навчального матеріалу |
Завдання під час дистанційного навчання |
||
І семестр |
|||||
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 8 КЛАСІ |
|||||
1 |
|
Знає: - що таке чотирикутник, опуклий, неопуклий чотирикутник, - елементи чотирикутника - вписані та описані чотирикутники, - види чотирикутників Вміє: - зображувати чотирикутники різних видів та їх елементи, - застосовувати властивості чотирикутників для розв'язування задач |
Чотирикутники |
Переглянути відео |
|
2 |
|
Знає: - означення подібних трикутників, ознаки подібних трикутників Вміє: - застосовувати вивчені означення для розв'язування задач |
Подібність трикутників |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=WfaAFobBOvE
|
|
3 |
|
Знає: - властивості перпендикуляра і похилої, означення синуса, косинуса і тангенса гострого кута, теорему Піфагора, співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника Вміє: - розв'язувати прямокутні трикутника - обчислювати синус, косинус, тангенс для кутів 300, 450, 600 - застосовує теорему Піфагора для розв'язування задач |
Розв'язування прямокутних трикутників |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=yItW_OfWMc0&t=230s |
|
4 |
|
Знає: - означення многокутника, многокутника вписаного в коло, многокутника описаного навколо кола - формули площ многокутників Вміє: - застосовувати набуті знання для розв'язування задач |
Многокутники. Площі многокутників |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=uVNe679uOpY&t=28s |
|
5 |
|
Розв'язування типових задач |
|
|
|
6 |
|
Діагностична контрольна робота |
|
|
|
Координати на площині |
|||||
7 |
|
Знає: - поняття прямокутної системи координат, координати точки на площині, Вміє: - будувати точки за їх координатами та знаходити координат точок, заданих на координатній площині |
Прямокутна система координат на площині |
|
|
8 |
|
Знає: - формули знаходження координат середини відрізка Вміє: - знаходити координати середини відрізка за вивченою формулою |
Координати середини відрізка |
Переглянути відео |
|
9 |
|
Знає: - формулу для обчислення відстані між точками з заданими координатами Вміє: - застосовувати вивчену формулу до розв'язування задач |
Відстань між двома точками із заданими координатами |
Переглянути відео: |
|
10 |
|
|
|||
|
|
Розв'язування задач |
|
|
|
11 |
|
Знає: - рівняння кола Вміє: - складати рівняння кола з даними координатами та радіусом, заходити центр кола та радіус за поданим рівнянням |
Рівняння кола |
Переглянути відео |
|
12 |
|
Знає: - рівняння прямої Вміє: - розв'язувати задачі, які передбачають використання рівняння прямої |
Рівняння прямої |
Переглянути відео |
|
13 |
|
Розв'язування задач |
|
|
|
14 |
|
Знає: - поняття синус, косинус, тангенс кутів від 00 до 1800, Вміє: - обчислювати значення синуса, косина і тангенса кутів від 00 до 1800 |
Синус, косинус, тангенс кутів від 00 до 1800 |
Переглянути відео |
|
15 |
|
Знає: - тригонометричні тотожності Вміє: - використовувати вивчені тотожності для спрощення виразів |
Тригонометричні тотожності |
Переглянути відео |
|
16 |
|
Розв'язування задач |
|
|
|
17 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
Вектори на площині |
|||||
18 |
|
Знає: - що таке вектор, модуль та напрям вектора, які вектори називаються рівними Вміє: - обчислювати модуль вектора, визначати напрям вектора |
Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=zJ6d7Ebsw0c, https://www.youtube.com/watch?v=CBB4RfB1f0g,
|
|
19 |
|
Знає: - теорему про координати вектора, Вміє: - знаходити модуль вектора |
Координати вектора |
Переглянути відео |
|
20 |
|
Знає: - правило знаходження суми і різниці векторів Вміє: - знаходити суму і різницю векторів |
Додавання і віднімання векторів |
Переглянути відео |
|
21 |
|
|
|||
22 |
|
Розв'язування задач |
|
|
|
23 |
|
Знає: - правило добутку вектора на число - умову колінеарності векторів Вміє: - виконувати множення вектора на число, визначати чи колінеарні вектори |
Множення вектора на число. Умова колінеарності векторів |
Переглянути відео |
|
24 |
|
|
|||
25 |
|
Розв'язування задач |
|
|
|
26 |
|
Знає: - поняття кута між векторами, що таке скалярний добуток векторів Вміє: - обчислювати скалярний добуток векторів |
Скалярний добуток векторів |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=GlTjXHMsACg |
|
27 |
|
|
|||
28 |
|
Розв'язування задач |
|
|
|
29 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
Розв'язування трикутників |
|||||
30 |
|
Знає: - теорему синусів і наслідки з неї Вміє: - застосовувати дану теорему до розв'язування задач |
Теорема синусів |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=N7q0JTqCmWs |
|
31 |
|
|
|||
32 |
|
Знає: - теорему косинусів і наслідки з неї Вміє: - застосовувати дану теорему до розв'язування задач |
Теорема косинусів |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=N7q0JTqCmWs |
|
33 |
|
|
|||
34 |
|
Розв'язування трикутників |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=13bBtCjv9jA |
|
|
35 |
|
|
|
||
36 |
|
Знає: - формули знаходження площі трикутника за двома сторонами і кутом між ними, формула Герона Вміє: - застосовувати вивчені формули для обчислення площі трикутника |
Формули для знаходження площі трикутника |
Переглянути відео |
|
37 |
|
|
|||
38 |
|
|
|
||
39 |
|
Розв'язування задач |
|
|
|
40 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга |
|||||
41 |
|
Знає: - поняття правильного многокутника,властивості правильних многокутників, формули для обчислення радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників Вміє: - застосовувати вивчені поняття для розв'язування задач |
Правильні многокутники |
Переглянути відео |
|
42 |
|
|
|||
43 |
|
Знає: - формули обчислення довжини кола та довжини дуги кола Вміє: - застосовувати вивчені формули для розв'язування задач |
Довжина кола. Довжина дуги кола |
Переглянути відео |
|
44 |
|
|
|||
45 |
|
Знає: - теорему про площу круга, - формули для обчислення площі круга, сектора й сегмента Вміє: - застосовувати вивчені формули для розв'язування задач |
Площа круга та його частин |
Переглянути відео |
|
46 |
|
|
|||
47 |
|
Розв'язування задач |
|
|
|
48 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
Геометричні переміщення |
|||||
49 |
|
Знає: - що таке переміщення, властивості переміщення Вміє: - застосовувати набуті знання для розв'язування задач |
Переміщення та його властивості |
Переглянути відео |
|
50 |
|
Знає: - поняття симетрії, та симетрії відносно точки, Вміє: - будувати точки симетричні даним |
Симетрія відносно точки |
Переглянути відео |
|
51 |
|
Знає: - поняття симетрії відносно прямої, Вміє: - застосовувати набуті знання для розв'язування задач |
Симетрія відносно прямої |
Переглянути відео |
|
52 |
|
Знає: - поняття поворот, Вміє: - виконувати поворот фігур за даною умовою задачі |
Поворот |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=LxBk5wtDMxE |
|
53 |
|
Знає: - поняття паралельне перенесення Вміє: - застосовувати набуті знання для розв'язування вправ |
Паралельне перенесення |
Переглянути відео |
|
54 |
|
Розв'язування задач |
|
|
|
55 |
|
Розв'язування задач |
|
|
|
56 |
|
Знає: - означення рівних фігур Вміє: - розв'язувати задачі які передбачають використання набутих знань |
Рівність фігур |
Переглянути відео |
|
57 |
|
Знає: - поняття перетворення подібності Вміє: - застосовувати набуті знання для розв'язування вправ |
Перетворення подібності та його властивості |
Переглянути відео |
|
58 |
|
Подібність фігур. Площі подібних фігур |
Переглянути відео |
|
|
59 |
|
Розв'язування задач |
|
|
|
60 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|||||
61 |
|
Чотирикутники. Площі чотирикутників |
|
|
|
62 |
|
Трикутники. Площа трикутника. Подібність трикутників |
|
|
|
63 |
|
Прямокутний трикутник. Розв'язування прямокутних трикутників |
|
|
|
64 |
|
Теорема синусів і косинусів. Розв'язування трикутників |
|
|
|
65 |
|
Декартові координати і вектори на площині |
|
|
|
66 |
|
Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга |
|
|
|
67 |
|
Розв'язування типових задач |
|
|
|
68 |
|
Розв'язування типових задач |
|
|
|
69 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
70 |
|
Підсумковий урок |
|
|
За умови дистанційного навчання можна використовувати платформу ZOOM, Viber, Фейсбук-кінату, GoogleMeet, GoogleHangouts ( в колонці завдання дистанційного навчання) можна писати що урок відбувся онлайн на одній із обраних платформ, завдання можна задавати у вигляді тестів та уроків на платформі ВСЕОСВІТА.
Відео подані у колонці завдання дистанційного навчання орієнтовними.