Календарно-тематичні плани з математики 5 - 9 класи на 2020-2021н.р. Складено згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804
Математика 5 клас
Всього 140 годин (4 год за планом), контрольних робіт 11
Підручник А.Г.Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір, Х.: Гімназія, 2018
№ п\п |
Зміст навчального матеріалу |
Кіль кість годин |
Дата |
Примітки |
Повторення (8 годин) |
||||
1 |
Дії з натуральними числами. |
2 |
|
|
2 |
Вирази. Дроби. |
2 |
|
|
3 |
Рівняння. Розв’язування задач. |
2 |
|
|
4 |
Розв’язування задач та вправ. |
1 |
|
|
5 |
Діагностична контрольна робота (№1) |
1 |
|
|
Розділ 1. Натуральні числа та дії з ними. Геометричні фігури і величини.(56 годин) |
||||
Натуральні числа. (11 годин) |
||||
9 |
Аналіз к.р.. Ряд натуральних чисел. |
1 |
|
|
10 |
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел. |
1 |
|
|
11 12 |
Відрізок. Довжина відрізка. |
2 |
|
|
13 14 |
Площина. Пряма. Промінь. |
2 |
|
|
15 16 |
Шкала. Координатний промінь. |
2 |
|
|
17 18 |
Порівняння натуральних чисел. |
2 |
|
|
19 |
Контрольна робота № 2 |
1 |
|
|
Додавання і віднімання натуральних чисел. (10 годин) |
||||
20 21 |
Аналіз к.р. Додавання натуральних чисел. |
2 |
|
|
22 23 |
Властивості додавання. |
2 |
|
|
24 26 |
Віднімання натуральних чисел. |
3 |
|
|
27 28 |
Числові та буквені вирази. Формули. |
2 |
|
|
29 |
Контрольна робота №3 |
1 |
|
|
Рівняння. Кути. Многокутники. (12 годин) |
||||
30 32 |
Аналіз к.р. Рівняння. |
3 |
|
|
33 |
Кут. Позначення кутів. |
1 |
|
|
34 36 |
Види кутів. Вимірювання кутів. |
3 |
|
|
37 |
Многокутники. Рівні фігури. |
1 |
|
|
38 |
Трикутник і його види. |
1 |
|
|
39 |
Прямокутник. |
1 |
|
|
40 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
41 |
Контрольна робота № 4 |
1 |
|
|
Множення і ділення натуральних чисел (11 годин) |
||||
42 43 |
Аналіз к.р. Множення. Переставна властивість множення. |
2 |
|
|
44 |
Сполучна властивість множення. |
1 |
|
|
45 |
Розподільна властивість множення. |
1 |
|
|
46 48 |
Ділення. |
3 |
|
|
49 51 |
Розв’язування текстових задач. |
3 |
|
|
52 |
Контрольна робота № 5 |
1 |
|
|
Степінь числа. Площі та об’єми фігур. (12 годин) |
||||
53 |
Аналіз к.р. Ділення з остачею. |
1 |
|
|
54 55 |
Степінь числа. |
2 |
|
|
56 58 |
Периметр. Площа прямокутника і квадрата. |
3 |
|
|
59 |
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда. |
1 |
|
|
60 61 |
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба. |
2 |
|
|
62 |
Контрольна робота № 6 |
1 |
|
|
63 64 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач. |
2 |
|
|
Розділ 2. Дробові числа ї дії з ними. (64 години) |
||||
Звичайні дроби. (14 годин) |
||||
65
|
Уявлення про звичайні дроби. |
1 |
|
|
66 67 |
Правильні та неправильні дроби. |
2 |
|
|
68 69 |
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
2 |
|
|
70 71 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. |
2 |
|
|
72 |
Дроби і ділення натуральних чисел.. |
1 |
|
|
73 |
Мішані числа. |
1 |
|
|
74 76 |
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
3 |
|
|
77 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
78 |
Контрольна робота № 7 |
1 |
|
|
Десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів. (14 годин) |
||||
79 81 |
Аналіз к.р. Уявлення про десяткові дроби. |
3 |
|
|
82 84 |
Порівняння десяткових дробів. |
3 |
|
|
85 86 |
Округлення десяткових дробів. |
2 |
|
|
87 90 |
Додавання і віднімання десяткових дробів. |
4 |
|
|
91 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
92 |
Контрольна робота № 8 |
1 |
|
|
Множення і ділення десяткових дробів (18 годин) |
||||
93 98 |
Аналіз к.р. Множення десяткових дробів. |
6 |
|
|
99 101 |
Ділення десяткового дробу на натуральне число. |
3 |
|
|
102 105 |
Ділення на десятковий дріб. |
4 |
|
|
106 108 |
Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами. |
3 |
|
|
109 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
110 |
Контрольна робота № 9 |
1 |
|
|
Середнє арифметичне. Відсотки. (18 годин) |
||||
111 112 |
Аналіз к.р. Середнє арифметичне. |
2 |
|
|
113 114 |
Середнє значення величини. |
2 |
|
|
115 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
116 117 |
Поняття відсотка. |
2 |
|
|
118 120 |
Знаходження відсотків від числа. |
3 |
|
|
121 123 |
Знаходження числа за його відсотком. |
3 |
|
|
124 126 |
Розв’язування задач на відсотки. |
3 |
|
|
127 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
128 |
Контрольна робота №10 |
1 |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу. (12 годин) |
|||
129 130 |
Аналіз к.р. Натуральні та дробові числа. Арифметичні дії з натуральними та дробовими числами. |
2 |
|
|
131 |
Числові та буквені вирази. Формули. |
1 |
|
|
132 133 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
2 |
|
|
134 |
Розв’язування текстових задач. |
1 |
|
|
135 |
Розв’язування задач геометричного змісту. |
1 |
|
|
136 |
Відсотки. Середнє арифметичне. |
1 |
|
|
137 |
Річна контрольна робота (№11) |
1 |
|
|
138-140 |
Аналіз к.р. Розв’язування задач і вправ на повторення. |
3 |
|
|
Математика 6 клас
Всього 140 годин, контрольних робіт 11
Підручник Н.А.Тарасенкова, І.М.Богатирьова, О.М.Коломієць, З.О.Сердюк. К.: Видавничий дім "Освіта", 2014
№ п\п |
Зміст навчального матеріалу |
Кіль кість годин |
Дата |
Примітки |
||
|
Повторення (4 години) |
|||||
1 |
Натуральні числа та дії над ними |
|
|
|||
2 |
Дробові числа та дії над ними |
|
|
|||
3 |
Відсотки |
|
|
|||
4 |
Діагностична контрольна робота |
|
|
|||
|
Подільність чисел (13 годин) |
|||||
5 |
Дільники і кратні натурального числа. |
1 |
|
|
||
6 |
Дільники і кратні натурального числа. |
1 |
|
|
||
7 |
Прості числа. |
1 |
|
|
||
8 |
Ознаки подільності на 2, 5 і 10. |
1 |
|
|
||
9,10 |
Ознаки подільності на 3 і 9. |
2 |
|
|
||
11 |
Розкладання натуральних чисел на прості множники. |
1 |
|
|
||
12 |
Найбільший спільний дільник. |
1 |
|
|
||
13 |
Найменше спільне кратне. |
1 |
|
|
||
14-16 |
Розв’язування задач. |
3 |
|
|
||
17 |
Контрольна робота № 1 |
1 |
|
|
||
Звичайні дроби. (30 годин) |
||||||
Основна властивість дробу. Порівняння, додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. (14 годин) |
||||||
18 |
Аналіз контрольної роботи. Основна властивість дробу. |
1 |
|
|
||
19 20 |
Скорочення дробів. |
2 |
|
|
||
21 |
Зведення дробів до спільного знаменника. |
1 |
|
|
||
22 23 |
Порівняння звичайних дробів. |
2 |
|
|
||
24-26 |
Додавання та віднімання дробів із різними знаменниками. |
3 |
|
|
||
27-29 |
Додавання та віднімання мішаних чисел. |
3 |
|
|
||
30 |
Розв’язування задач, вправ. |
1 |
|
|
||
31 |
Контрольна робота № 2 |
1 |
|
|
||
Множення і ділення звичайних дробів. (16 годин) |
||||||
32-34 |
Аналіз к.р. Множення дробів. |
3 |
|
|
||
35 36 |
Знаходження дробу від числа. |
2 |
|
|
||
37 |
Взаємно обернені числа. |
1 |
|
|
||
38-40 |
Ділення звичайних дробів. |
3 |
|
|
||
41 42 |
Знаходження числа за його дробом. |
2 |
|
|
||
43 |
Перетворення звичайних дробів на десяткові. |
1 |
|
|
||
44 |
Десяткові наближення звичайного дробу. |
1 |
|
|
||
45 46 |
Розв’язування задач. |
2 |
|
|
||
47 |
Контрольна робота № 3 |
1 |
|
|
||
Відношення і пропорції. (16 годин) |
||||||
48 49 |
Аналіз к.р. Відношення та його властивості. |
2 |
|
|
||
50 51 |
Пропорція та її властивості. |
2 |
|
|
||
52-55 |
Пряма та обернена пропорційні залежності. |
4 |
|
|
||
56 57 |
Поділ числа в поданому відношенні. |
2 |
|
|
||
58 59 |
Масштаб. |
2 |
|
|
||
60 61 |
Розв’язування задач. |
2 |
|
|
||
62 |
Контрольна робота № 4 |
1 |
|
|
||
63 |
Аналіз к.р. Розв’язування задач. |
1 |
|
|
||
Коло. Круг. Відсоткові розрахунки. (13 годин) |
||||||
64 65 |
Коло. Довжина кола. |
2 |
|
|
||
66 67 |
Круг. Площа круга. Круговий сектор. |
2 |
|
|
||
68 69 |
Кругові та стовпчасті діаграми. |
2 |
|
|
||
70 |
Циліндр. Конус. Куля. |
1 |
|
|
||
71 74 |
Відсоткові розрахунки. |
4 |
|
|
||
75 |
Контрольна робота № 5 |
1 |
|
|
||
76 |
Аналіз к.р. Розв’язування задач. |
1 |
|
|
||
Раціональні числа і дії над ними. (57 годин) |
||||||
Раціональні числа. (10 годин) |
||||||
77 |
Додатні і від’ємні числа. Число нуль. |
1 |
|
|
||
78 79 |
Координатна пряма, координата точки. |
2 |
|
|
||
80 81 |
Модуль числа. |
2 |
|
|
||
82 |
Цілі числа. Раціональні числа. |
1 |
|
|
||
83 84 |
Порівняння раціональних чисел. |
2 |
|
|
||
85 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
||
86 |
Контрольна робота № 6 |
1 |
|
|
||
Додавання і віднімання раціональних чисел. (11 годин) |
||||||
87 91 |
Аналіз к.р. Додавання раціональних чисел. |
5 |
|
|
||
92 95 |
Віднімання раціональних чисел. |
4 |
|
|
||
96 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
||
97 |
Контрольна робота № 7 |
1 |
|
|
||
Множення і ділення раціональних чисел. (11 годин) |
||||||
98 102 |
Аналіз контрольної роботи. Множення раціональних чисел. |
5 |
|
|
||
103106 |
Ділення раціональних чисел. |
4 |
|
|
||
107 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
||
108 |
Контрольна робота № 8 |
1 |
|
|
||
Розв’язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь. (15 годин) |
||||||
109 112 |
Аналіз контрольної роботи. Вирази та їх спрощення. |
4 |
|
|
||
113 117 |
Розв’язування рівнянь. |
5 |
|
|
||
118 122 |
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. |
5 |
|
|
||
123 |
Контрольна робота № 9 |
1 |
|
|
||
Перпендикулярні та паралельні прямі. Координатна площина. (13 годин) |
||||||
124 |
Аналіз контрольної роботи. Перпендикулярні прямі. |
1 |
|
|
||
125 |
Паралельні прямі. |
1 |
|
|
||
126 130 |
Координатна площина. |
5 |
|
|
||
131 132 |
Графіки. |
2 |
|
|
||
133 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
||
134 |
Контрольна робота № 10 |
1 |
|
|
||
Повторення і систематизація навчального матеріалу. (6 годин) |
||||||
135 |
Подільності чисел. Дії над звичайними дробами. Звичайні дроби та дії над ними. |
1 |
|
|
||
136 |
Відношення і пропорції. |
1 |
|
|
||
137 |
Раціональні числа та дії над ними. |
1 |
|
|
||
138 |
Вирази і рівняння. |
1 |
|
|
||
139 |
Річна контрольна робота(№ 11) |
1 |
|
|
||
140 |
Аналіз к. р . Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
||
Алгебра, 7 клас
(2 год на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
Складено до підручника: «Алгебра» підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів
/ А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. — Х. : Гімназія, 2015. —згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
||||
І семестр Повторення та корекція (3год) |
|||||||
1 |
|
Повторення вивченого у 6 класі |
|
||||
2 |
|
Повторення вивченого у 6 класі |
|
||||
3 |
|
Діагностична контрольна робота |
|
||||
Тема 1. ЛІНІЙНЕ РІВНЯННЯ З ОДНІЄЮ ЗМІННОЮ(8 год) |
|||||||
4 |
|
Вступ до алгебри. Розв’язування задач |
|
||||
5 |
|
Лінійне рівняння з однією змінною |
|
||||
6 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
||||
7 |
|
Лінійні рівняння як математичні моделі текстових задач |
|
||||
8 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
||||
9 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
||||
10 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||||
11 |
|
Контрольна робота № 1 за темою: «Лінійні рівняння» |
|
||||
Тема 2. ЦІЛІ ВИРАЗИ(33 год) |
|||||||
12 |
|
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. |
|
||||
13 |
|
Тотожність. Тотожні перетворення виразу |
|
||||
14 |
|
Степінь з натуральним показником |
|
||||
15 |
|
Властивості степеня з натуральним показником |
|
||||
16 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
||||
17 |
|
Одночлен. Піднесення одночленів до степеня. Множення одночленів |
|
||||
18 |
|
Многочлен. Степінь многочлена |
|
||||
19 |
|
Подібні члени многочлена та їх зведення. Додавання і віднімання многочленів |
|
||||
20 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
||||
21 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||||
22 |
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Тотожності . Одночлени. Многочлени» |
|
||||
23 |
|
Множення одночлена на многочлен |
|
||||
24 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
||||
25 |
|
Множення многочлена на многочлен |
|
||||
26 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
||||
27 |
|
Розкладання многочленів на множники |
|
||||
28 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
||||
29 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
30 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||||
31 |
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Розкладання многочленів на множники» |
|
||||
32 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
||||
|
|
ІІ семестр |
|
||||
33 |
|
Добуток різниці та суми двох виразів |
|
||||
34 |
|
Різниця квадратів двох виразів |
|
||||
35 |
|
Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів |
|
||||
36 |
|
Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів |
|
||||
37 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
||||
38 |
|
Сума і різниця кубів двох виразів |
|
||||
39 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
||||
40 |
|
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
||||
41 |
|
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
||||
42 |
|
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
||||
43 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||||
44 |
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Формули скороченого множення» |
|
||||
Тема 3. ФУНКЦІЇ (9 год) |
|||||||
45 |
|
Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів. Функція. Область визначення та область значень функції |
|
||||
46 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
||||
47 |
|
Способи задання функції |
|
||||
48 |
|
Графік функції. |
|
||||
49 |
|
Лінійна функція, її властивості та графік |
|
||||
50 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
||||
51 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
||||
52 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||||
53 |
|
Контрольна робота № 5 за темою: «Функції» |
|
||||
Тема 4. СИСТЕМИ ДВОМА ЗМІННИМИ (12 год) |
|||||||
54 |
|
Лінійне рівняння із двома змінними та його графік |
|
||||
55 |
|
Система рівнянь із двома змінними. Графічний метод розв’язування системи |
|
||||
56 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
||||
57 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки |
|
||||
58 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
||||
59 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь методом додавання |
|
||||
60 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
||||
61 |
|
Системи лінійних рівнянь як математичні моделі текстових задач |
|
||||
62 |
|
Системи лінійних рівнянь як математичні моделі текстових задач |
|
||||
63 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
||||
64 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||||
65 |
|
Контрольна робота № 6 за темою: «Системи лінійних рівнянь з двома змінними» |
|
||||
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ |
|||||||
66 |
|
Цілі вирази. Розв’язування вправ і задач |
|
||||
67 |
|
Функції. Розв’язування вправ і задач |
|
||||
68 |
|
Лінійні рівняння та їх системи. Розв’язування вправ і задач |
|
||||
69 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
||||
70 |
|
Підсумковий урок |
|
||||
Геометрія,7 клас
(2 години на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
Складено до підручника: «Геометрія» підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів
/ А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. — Х. : Гімназія, 2015. —згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804).
№ уроку |
Дата |
Тема уроку
|
Примітки |
||
І семестр |
|||||
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 6 КЛАСІ (5год) |
|||||
1 |
|
Коло та круг |
|
||
2 |
|
Паралельні та перпендикулярні прямі. |
|
||
3 |
|
Координатна площина |
|
||
4 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
||
5 |
|
Діагностична контрольна робота |
|
||
Тема 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ(13 год) |
|||||
6 |
|
Геометричні фігури. Точка, пряма |
|
||
7 |
|
Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками |
|
||
8 |
|
Розв’язування задач |
|
||
9 |
|
Промінь.Кут. Вимірювання кутів та відкладання. Бісектриса кута |
|
||
10 |
|
Розв’язування задач |
|
||
11 |
|
Суміжні та вертикальні кути їх властивості. Кут між двома прямими, що перетинаються |
|
||
12 |
|
Розв’язування задач |
|
||
13 |
|
Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої |
|
||
14 |
|
Розв’язування задач |
|
||
15 |
|
Розв’язування задач |
|
||
16 |
|
Аксіоми |
|
||
17 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
||
18 |
|
Контрольна робота №1 за темою: «Елементарні геометричні фiгури та їх властивості» |
|
||
Тема 2. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ (14 год) |
|||||
19 |
|
Трикутник і його елементи. Види трикутників.Рівність геометричних фігур |
|
||
20 |
|
Розв’язування задач |
|
||
21 |
|
Висота, бісектриса і медіана трикутника |
|
||
22 |
|
Розв’язування задач |
|
||
23 |
|
Перша і друга ознаки рівності трикутників |
|
||
24 |
|
Розв’язування задач |
|
||
25 |
|
Розв’язування задач |
|
||
26 |
|
Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки |
|
||
27 |
|
Розв’язування задач |
|
||
28 |
|
Третя ознака рівності трикутників |
|
||
29 |
|
Теореми |
|
||
30 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
||
31 |
|
Контрольна робота №2 за темою: «Ознаки рівності трикутників» |
|
||
32 |
|
Розв’язування задач |
|
||
ІІ семестр Тема 3. ПАРАЛЕЛЬНІ ПРЯМІ. СУМА КУТІВ ТРИКУТНИКА (17 год) |
|||||
33 |
|
Паралельні прямі, їх властивості. |
|
||
34 |
|
Кути утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності прямих |
|
||
35 |
|
Розв’язування задач |
|
||
36 |
|
Властивості паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною |
|
||
37 |
|
Розв’язування задач |
|
||
38 |
|
Розв’язування задач |
|
||
39 |
|
Сума кутів трикутника |
|
||
40 |
|
Нерівність трикутника |
|
||
41 |
|
Розв’язування задач |
|
||
42 |
|
Зовнішній кут трикутника та його властивості |
|
||
43 |
|
Розв’язування задач |
|
||
44 |
|
Прямокутний трикутник. Властивості прямокутних трикутників |
|
||
45 |
|
Розв’язування задач |
|
||
46 |
|
Розв’язування задач |
|
||
47 |
|
Розв’язування задач |
|
||
48 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||
49 |
|
Контрольна робота №5 за темою: «Паралельні прямі. сума кутів трикутника» |
|
||
Тема 4. КОЛО І КРУГ (11 год) |
|||||
50 |
|
Коло. Круг |
|
||
51 |
|
Дотична до кола та її властивість |
|
||
52 |
|
Розв’язування задач |
|
||
53 |
|
Коло, вписане в трикутник |
|
||
54 |
|
Коло, описане навколо трикутника |
|
||
55 |
|
Розв’язування задач |
|
||
56 |
|
Основні задачі на побудову та їх розв’язання. |
|
||
57 |
|
Розв’язування задач |
|
||
58 |
|
Розв’язування задач |
|
||
59 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||
60 |
|
Контрольна робота №6 за темою: «Коло і круг» |
|
||
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (10 год) |
|||||
61 |
|
Взаємне розміщення прямих на площині |
|
||
62 |
|
Ознаки рівності трикутників |
|
||
63 |
|
Рівнобедрений трикутник |
|
||
64 |
|
Властивості прямокутних трикутників |
|
||
65 |
|
Коло. Круг |
|
||
66 |
|
Основні задачі на побудову та їх розв’язання. |
|
||
67 |
|
Основні задачі на побудову та їх розв’язання. |
|
||
68 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
||
69 |
|
Розв’язування задач |
|
||
70 |
|
Підсумковий урок |
|
||
Алгебра, 8 клас
(2 годна тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
Складено до підручника: «Алгебра» підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів
/ А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. — Х. : Гімназія, 2016. —згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
|||
І семестр |
||||||
ПОВТОРЕННЯ (4 год) |
||||||
1 |
|
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 7 класу |
|
|||
2 |
|
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 7 класу |
|
|||
3 |
|
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 7 класу |
|
|||
4 |
|
Контрольна робота №1 «Діагностична» |
|
|||
Тема 1. РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ (30 год) |
||||||
5 |
|
Раціональні вирази. Раціональні дроби. |
|
|||
6 |
|
Основна властивість раціонального дробу |
|
|||
7 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|||
8 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|||
9 |
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|||
10 |
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|||
11 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|||
12 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|||
13 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|||
14 |
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Раціональні дроби.Додавання та віднімання дробів» |
|
|||
15 |
|
Множення і ділення раціональних дробів. Піднесення дробу до степеня |
|
|||
16 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|||
17 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|||
18 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|||
19 |
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|||
20 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|||
21 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|||
22 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|||
23 |
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Тотожні перетворення раціональних виразів» |
|
|||
24 |
|
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння |
|
|||
25 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|||
26 |
|
Степінь із цілим показником |
|
|||
27 |
|
Властивості степеня із цілим показником |
|
|||
28 |
|
Функція , її графік і властивості |
|
|||
29 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|||
30 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|||
31 |
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Раціональні рівняння. Степінь із цілим показником» |
|
|||
32 |
|
Підсумковий урок |
|
|||
ІІ семестр |
||||||
Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА (12 год)
|
||||||
33 |
|
Функція y = x2, її графік і властивості |
|
|||
34 |
|
Арифметичний квадратний корінь |
|
|||
35 |
|
Розв’язування задач і вправ. Ірраціональні числа. Дійсні числа |
|
|||
36 |
|
Властивості арифметичного квадратного кореня |
|
|||
37 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|||
38 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|||
39 |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
|||
40 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|||
41 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|||
42 |
|
Функція, її графік і властивості |
|
|||
43 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|||
44 |
|
Контрольна робота № 5 за темою: «Квадратні корені. Дійсні числа» |
|
|||
Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ (18 год) |
||||||
45 |
|
Квадратні рівняння |
|
|||
46 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|||
47 |
|
Формула коренів квадратного рівняння |
|
|||
48 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|||
49 |
|
Теорема Вієта. |
|
|||
50 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 9 |
|
|||
51 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|||
52 |
|
Контрольна робота № 6 за темою: «Квадратні рівняння» |
|
|||
53 |
|
Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники |
|
|||
54 |
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
|||
55 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|||
56 |
|
Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі |
|
|||
57 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|||
58 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|||
59 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|||
60 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|||
61 |
|
Контрольна робота № 7 за темою: «Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі» |
|
|||
Тема 4. ПОВТОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З КУРСУ АЛГЕБРИ 8-ГО КЛАСУ (9год) |
||||||
62 |
|
Раціональні вирази |
|
|||
63 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|||
64 |
|
Квадратні корені. Дійсні числа |
|
|||
65 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|||
66 |
|
Квадратні рівняння і раціональні рівняння |
|
|||
67 |
|
Текстові і прикладні задачі |
|
|||
68 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|||
69 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
|||
70 |
|
Підсумковий урок |
|
|||
Геометрія,8 клас
(2 години на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
Складено до підручника: «Геометрія» підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів
/ А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. — Х. : Гімназія, 2016. —згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
№ уроку |
Дата |
Тема уроку
|
Примітки |
|
І семестр |
||||
|
|
ПОВТОРЕННЯ (4год) |
|
|
1 |
|
Повторення і узагальнення матеріалу з курсу геометрії 7-го класу |
|
|
2 |
|
Повторення і узагальнення матеріалу з курсу геометрії 7-го класу |
|
|
3 |
|
Повторення і узагальнення матеріалу з курсу геометрії 7-го класу |
|
|
4 |
|
Контрольна робота №1 «Діагностична» |
|
|
Тема 1. ЧОТИРИКУТНИКИ (24 год) |
||||
5 |
|
Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника |
|
|
6 |
|
Паралелограм і його властивості |
|
|
7 |
|
Ознаки паралелограма |
|
|
8 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
9 |
|
Прямокутник і його властивості. |
|
|
10 |
|
Ромб і його властивості. |
|
|
11 |
|
Розв’язування задач і вправ Квадрат і його властивості. |
|
|
12 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
13 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
14 |
|
Контрольна робота №2 за темою: «Паралелограми» |
|
|
15 |
|
Середня лінія трикутника |
|
|
16 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
17 |
|
Трапеція |
|
|
18 |
|
Середня лінія трапеції |
|
|
19 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
20 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
21 |
|
Центральні і вписані кути |
|
|
22 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
23 |
|
Вписані та описані чотирикутники |
|
|
24 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
25 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
26 |
|
Контрольна робота №3 за темою: «Середня лінія трикутника. Трапеція. Вписані та описані чотирикутники» |
|
|
Тема 2. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ (11год) |
||||
27 |
|
Узагальнена теорема Фалеса |
|
|
28 |
|
Властивість бісектриси трикутника |
|
|
29 |
|
Подібні трикутники |
|
|
30 |
|
Перша знака подібності трикутників |
|
|
31 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
32 |
|
Друга і третя знаки подібності трикутників |
|
|
ІІ семестр |
||||
33 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
34 |
|
Застосування подібності трикутників до розв’язування задач |
|
|
35 |
|
Застосування подібності трикутників до розв’язування задач. |
|
|
36 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
37 |
|
Контрольна робота №4 за темою: «Подібність трикутників» |
|
|
Тема 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ (14 год) |
||||
38 |
|
Середні пропорційні відрізки у прямокутному трикутнику |
|
|
39 |
|
Теорема Піфагора |
|
|
40 |
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
|
|
41 |
|
Розв’язування задач |
|
|
42 |
|
Розв’язування задач |
|
|
43 |
|
Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника. Значення синуса, косинуса, тангенса деяких кутів |
|
|
44 |
|
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
|
|
45 |
|
Розв’язування задач |
|
|
46 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
47 |
|
Розв’язування задач |
|
|
48 |
|
Розв’язування задач |
|
|
49 |
|
Розв’язування задач |
|
|
50 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
51 |
|
Контрольна робота №5 за темою: «Розв’язування прямокутних трикутників» |
|
|
Тема 4. МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ (12 год) |
||||
52 |
|
Многокутник і його елементи. Опуклі та неопуклі многокутники. Сума кутів опуклого многокутника. |
|
|
53 |
|
Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола |
|
|
54 |
|
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника |
|
|
55 |
|
Площі паралелограма, ромба |
|
|
56 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
57 |
|
Площа трикутника |
|
|
58 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
59 |
|
Площа трапеції |
|
|
60 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
61 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
62 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
63 |
|
Контрольна робота №6 за темою: «Многокутники. Площі многокутників» |
|
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (7 год) |
||||
64 |
|
Чотирикутники |
|
|
65 |
|
Подібність трикутників |
|
|
66 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
67 |
|
Многокутники. Площі многокутників |
|
|
68 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
|
69 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
70 |
|
Підсумковий урок |
|
|
Алгебра, 9 клас
(2 годна тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
Складено до підручника: «Алгебра» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів
/ А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. — Х. : Гімназія, 2017. —згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
ПОВТОРЕННЯ (4год) |
|||
1 |
|
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 8 класу |
|
2 |
|
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 8 класу |
|
3 |
|
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 8 класу |
|
4 |
|
Контрольна робота №1 «Діагностична» |
|
Тема 1. НЕРІВНОСТІ(14 год) |
|||
5 |
|
Числові нерівності. Основні властивості числових нерівностей. |
|
6 |
|
Почленне додавання і множення нерівностей |
|
7 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
8 |
|
Нерівності зі змінними |
|
9 |
|
Числові проміжки. Об'єднання та переріз числових проміжків |
|
10 |
|
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності |
|
11 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
12 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
13 |
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування. |
|
14 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
15 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
16 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
17 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
18 |
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Властивості нерівностей. Лінійні нерівності та їх системи» |
|
Тема 2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ (22 год) |
|||
19 |
|
Властивості функції. Нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції. |
|
20 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
21 |
|
Найпростіші перетворення графіків функцій |
|
22 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
23 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
24 |
|
Функція , а 0, її графік і властивості |
|
25 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
26 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
27 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
28 |
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Функція. Властивості функції» |
|
29 |
|
Квадратна нерівність. Розв’язування квадратних нерівностей |
|
30 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
31 |
|
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними |
|
32 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
33 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
ІІ семестр |
|
34 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
35 |
|
Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі |
|
36 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
37 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
38 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
39 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
40 |
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Квадратна нерівність. Розв’язування систем рівнянь другого степеня» |
|
Тема 3. ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ (12 год) |
|||
41 |
|
Числові послідовності |
|
42 |
|
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії |
|
43 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
44 |
|
Сума перших п членів арифметичної прогресії |
|
45 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
46 |
|
Геометрична прогресія, її властивості. Формула п-го члена геометричної прогресії |
|
47 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
48 |
|
Сума перших п членів геометричної прогресії |
|
49 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
50 |
|
Розв'язування задач на прогресії, у тому числі прикладного змісту |
|
51 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
52 |
|
Контрольна робота № 5 за темою: «Числові послідовності» |
|
Тема 4. ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ(8 год) |
|||
53 |
|
Основні правила комбінаторики |
|
54 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
55 |
|
Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події |
|
56 |
|
Класичне означення ймовірності |
|
57 |
|
Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їх обробки |
|
58 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
59 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
60 |
|
Контрольна робота № 6 за темою: «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики» |
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З КУРСУ АЛГЕБРИ 9-ГО КЛАСУ (10 год) |
|||
61 |
|
Лінійні нерівності та їх системи |
|
62 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
63 |
|
Найпростіші перетворення графіків функцій |
|
64 |
|
Функція , а 0, її графік і властивості |
|
65 |
|
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними |
|
66 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь |
|
67 |
|
Числові послідовності |
|
68 |
|
Елементи прикладної математики |
|
69 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
70 |
|
Підсумковий урок |
|