Складено згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року
Календарно-тематичне планування
з алгебри та початків аналізу
10 КЛАС
(2018-2019 навчальний рік)
(Складено згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року)
Алгебра та початки аналізу(рівень стандарту), 10 клас
(I семестр — 16 год, 1 год на тиждень, II семестр — 38 год, 2 год на тиждень)
№ |
Тема |
Кількість годин |
Контрольні роботи |
|
за програмою |
за планом |
|
||
1 |
ФУНКЦІЇ, ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ |
16 |
16 |
1+ 1 діагностична |
2 |
ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ |
18 |
18 |
1 |
3 |
ПОХІДНА ТА її ЗАСТОСУВАННЯ |
14 |
14 |
1 |
6 |
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ |
6 |
6 |
1 |
Усього |
54 |
54 |
|
|
Контрольні роботи |
|
|
4+ діагност. |
Алгебра та початки аналізу(рівень стандарту), 10 клас
(I семестр — 16 год, 1 год на тиждень, II семестр — 38 год, 2 год на тиждень)
№ уроку |
Примітки |
Теми уроку |
За календарем |
Скорегованою |
І семестр |
||||
Тема 1. ФУНКЦІЇ, ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ (16 год)
|
||||
1 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
2 |
|
Контрольна робота №1 «Діагностична» |
|
|
3 |
|
Числові функції. Способи задання функцій |
|
|
4 |
|
Властивості функції |
|
|
5 |
|
Парні та непарні функції |
|
|
6 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
7 |
|
Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості |
|
|
8 |
|
Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості |
|
|
9 |
|
Степеневі функції, їхні властивості |
|
|
10 |
|
Степеневі функції, їхні властивості |
|
|
11 |
|
Графіки степеневих функцій |
|
|
12 |
|
Графіки степеневих функцій |
|
|
13 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
14 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
15 |
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Функції, їхні властивості та графіки» |
|
|
16 |
|
Підсумковий урок |
|
|
ІІ семестр |
||||
Тема 2. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ (18 год)
|
|
|||
17 |
|
Синус, косинус, тангенс, котангенс кута. |
|
|
18 |
|
Радіанне вимірювання кутів. |
|
|
19 |
|
Тригонометричні функції числового аргументу |
|
|
20 |
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу |
|
|
21 |
|
Формули зведення |
|
|
22 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
23 |
|
Періодичність функцій. Властивості та графіки тригонометричних функцій. |
|
|
24 |
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
|
|
25 |
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
|
|
26 |
|
Формули додавання |
|
|
27 |
|
Наслідки з формул додавання |
|
|
28 |
|
Наслідки з формул додавання |
|
|
29 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
30 |
|
Найпростіші тригонометричні рівняння |
|
|
31 |
|
Найпростіші тригонометричні рівняння |
|
|
32 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
33 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
34 |
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Тригонометричні функції» |
|
|
Тема 3. ПОХІДНА ТА її ЗАСТОСУВАННЯ (14 год) . |
||||
35 |
|
Границя функції в точці. |
|
|
36 |
|
Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст |
|
|
37 |
|
Правила диференціювання |
|
|
38 |
|
Правила диференціювання |
|
|
39 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
40 |
|
Ознака сталості функції. Достатня умова зростання (спадання) функції |
|
|
41 |
|
Точки екстремуму |
|
|
42 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій |
|
|
43 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
|
44 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
|
45 |
|
Найбільше та найменше значення функції на відрізку |
|
|
46 |
|
Розв’язування задач прикладного змісту. Самостійна робота |
|
|
47 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
48 |
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Похідна та її застосування» |
|
|
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (6 год) |
|
|||
49 |
|
Функції, їхні властивості та графіки |
|
|
50 |
|
Тригонометричні функції |
|
|
51 |
|
Тригонометричні рівняння |
|
|
52 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
|
53 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
|
54 |
|
Підсумковий урок |
|
|