Розроблено відповідно до "Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ, 2012.; зі змінами 2015; оновлена 2017. Підручник: Алгебра: підручник для 9-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. О. С. Істер.– Київ «Ґенеза» 2017р"
Календарно-тематичне планування
навчального матеріалу
з алгебри
в 9 класі на І і II семестри 2017 /2018 н. р.
Учитель Журавка М. А.
Зведена таблиця розподілу навчального часу в класі програма, за якою складено календарно-тематичне планування, видавництво та рік її видання
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
І |
32 |
2 |
3 |
2 |
II |
38 |
2 |
4 |
4 |
Усього |
70 |
2 |
7 |
6 |
Програма: Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ, 2012.; зі змінами 2015; оновлена 2017.
Підручник: Алгебра: підручник для 9-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. О. С. Істер.– Київ «Ґенеза» 2017р
Календарне планування вивчення алгебра в 9 класі
№ уроку |
Дата прове дення |
Тема уроку |
Примітка |
|
І семестр |
||||
1 |
|
Повторення навчального матеріалу за попередні класи |
|
|
2 |
|
Повторення навчального матеріалу за попередні класи |
|
|
3 |
|
Повторення навчального матеріалу за попередні класи |
|
|
4 |
|
Контрольна робота №1 «Діагностична» |
|
|
Нерівності (14 год) |
||||
5 |
|
Числові нерівності. Доведення числових нерівностей |
|
|
6 |
|
Основні властивості числових нерівностей |
|
|
7 |
|
Основні властивості числових нерівностей |
|
|
8 |
|
Додавання та множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу |
|
|
9 |
|
Додавання та множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу. Самостійна робота №1 |
|
|
10 |
|
Нерівності з однією змінною |
|
|
11 |
|
Числові проміжки |
|
|
12 |
|
Об’єднання та переріз множин |
|
|
13 |
|
Лінійні нерівності з однією змінною Рівносильні нерівності |
|
|
14 |
|
Лінійні нерівності з однією змінною Рівносильні нерівності |
|
|
15 |
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною |
|
|
16 |
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною. Самостійна робота №2 |
|
|
17 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
18 |
|
Контрольна робота №2 «Нерівності» |
|
|
Квадратична функція (20 год) |
||||
19 |
|
Аналіз контрольної роботи. Функція. Область визначення та область значень функції. Графік функції |
|
|
20 |
|
Функція. Область визначення та область значень функції. Графік функції |
|
|
21 |
|
Властивості функції. Нулі функції. Проміжки знакосталості |
|
|
22 |
|
Властивості функції. Нулі функції. Проміжки знакосталості. Самостійна робота №5 |
|
|
23 |
|
Властивості функції. Зростання та спадання функції, найбільше та найменше значення функції |
|
|
24 |
|
Перетворення графіків функцій |
|
|
25 |
|
Перетворення графіків функцій |
|
|
26 |
|
Квадратична функція, її графік і властивості |
|
|
27 |
|
Квадратична функція, її графік і властивості. Самостійна робота №4 |
|
|
28 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
29 |
|
Контрольна робота №3 «Функції. Властивості функції» |
|
|
30 |
|
Аналіз контрольної роботи. Квадратні нерівності |
|
|
31 |
|
Квадратні нерівності. |
|
|
32 |
|
Квадратні нерівності. Самостійна робота №5 |
|
|
ІІ семестр |
||||
33 |
|
Системи двох рівнянь із двома змінними |
|
|
34 |
|
Системи двох рівнянь із двома змінними |
|
|
35 |
|
Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі |
|
|
36 |
|
Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі. Самостійна робота №6 |
|
|
37 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
38 |
|
Контрольна робота №4 «Системи рівнянь з двома змінними» |
|
|
Числові послідовності (15 год) |
||||
39 |
|
Аналіз контрольної роботи. Числові послідовності. Способи задання послідовностей |
|
|
40 |
|
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії |
|
|
41 |
|
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії |
|
|
42 |
|
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії. Самостійна робота №7 |
|
|
43 |
|
Сума перших n членів арифметичної прогресії |
|
|
44 |
|
Сума перших n членів арифметичної прогресії |
|
|
45 |
|
Геометрична прогресія, її властивості. Формула n-го члена геометричної прогресії |
|
|
46 |
|
Геометрична прогресія, її властивості. Формула n-го члена геометричної прогресії |
|
|
47 |
|
Геометрична прогресія, її властивості. Формула n-го члена геометричної прогресії |
т |
|
48 |
|
Сума перших n членів геометричної прогресії |
|
|
49 |
|
Сума перших n членів геометричної прогресії. Самостійна робота №8 |
|
|
50 |
|
Формула складних відсотків |
|
|
51 |
|
Формула складних відсотків |
|
|
52 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
53 |
|
Контрольна робота №5 «Числові послідовності» |
|
|
Основи комбінаторики, теорії ймовірності та статистики (9 год) |
||||
54 |
|
Основні правила комбінаторики |
|
|
55 |
|
Основні правила комбінаторики |
|
|
56 |
|
Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події |
|
|
57 |
|
Класичне означення ймовірності |
|
|
58 |
|
Початкові відомості про статистику |
|
|
59 |
|
Способи подання даних та їх обробки |
|
|
60 |
|
Способи подання даних та їх обробки. Самостійна робота №9 |
|
|
61 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
62 |
|
Контрольна робота №6 «Основи комбінаторики, теорії ймовірності та статистики» |
|
|
Повторення та систематизація знань учнів (8 год) |
||||
63 |
|
Аналіз контрольної роботи. Нерівності. Системи лінійних нерівностей з однією змінною |
|
|
64 |
|
Квадратична функція |
|
|
65 |
|
Системи двох рівнянь із двома змінними |
|
|
66 |
|
Числові послідовності |
|
|
67 |
|
Елементи прикладної математики |
|
|
68 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
69 |
|
Контрольна робота №7 «Повторення» |
|
|
70 |
|
Підсумкове повторення та оцінювання навчальних досягнень |
|
|