Календарно-тематичне планування з англ.мови у 7 кл за новою програмою 2 семестр 2017-2018 н.р. за підруч. А.Несвіт

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англ.мови у 7 кл за новою програмою 2 семестр 2017-2018 н.р. ( 3 год. на тижд.) за підруч. А.Несвіт допоможе вчителям у плануванні уроків.

Перегляд файлу

 7 клас  (3,5 год.)     II семестр

ІV.    Кіно і театр.  (10 годин)

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Мовний інвентар

Дата

Примітка

Лексика

Граматика

53.

Проведення вільного часу

Висловлювати свої враження, почуття та емоції, обмінюватися думками

Ex. 2 р.80

 

 

 

   54.

У кінотеатрі. Улюблені фільми

Описувати картинки, запитувати та надавати інформацію

Linking words (p.82)

 

 

 

 

   55.

Кінотеатр «Україна»

Характеризувати похід у кіно, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

 

p.86

 

 

 

 

   56.

Жанри кіно. Сюжет фільму

Запитувати та надавати інформацію про жанри кіно

 

p. 89

 

 

 

 

   57.

У театрі.

Описувати, розповідати, характеризувати похід до театру

p. 90

 

 

 

 

58-59.

Моя улюблена театральна вистава.

Розпитувати про театр з метою роз’яснення та уточнення інформації

 

p. 96

 

 

 

 

   60  

Студія кінофільмів О.Довженка

Аргументувати свій вибір, точку зору щодо фільмів О.Довженка

p. 99

 

 

 

   61.

Робота з текстом домашнього читання «The Sydney Opera House»

Надавати оцінку подіям, ситуаціям,аргументувати свою точку зору.

 

p.100

 

 

 

  62.     Проектна робота з теми.         Вміти презентувати свій проект з т. «Мій улюблений кінофільм (вистава)                                                                           

                                                                                                          Тематична

                                                           V.          Спорт          (12  годин)

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Мовний інвентар

Дата

Примітка

Лексика

Граматика

63.

Види спорту.

Називати види спорту,

характеризувати їх.

 

p. 105

 

 

 

64.

Спорт у нашому житті. Спортивні секції.

Називати улюблений вид спорту, аргументуати свій вибір

 

p. 108

Present Perfect Continuous (p.107)

 

 

 

65-66.

Улюблений вид спорту. У спортивному центрі.

Називати види спорту. Запитувати та надавати інформацію.

 

p. 109

 

 

 

67.

Спортивні ігри.

Пропонувати, приймати пропозиції щодо вибору спортивних ігор. Висловлювати свої враження.

 

p.111

 

 

 

 

68-69.

Літні види спорту.

Оцінювати стан речей, обмінюватись думками

 

p.113

 

 

 

70-71.

Спортивні змагання. Мій улюблений спортсмен.

Запитувати та надавати інформацію про відомих спортсменів

 

 

 

 

72.

Робота з текстом дом. читання « Serhii Bubka»

Аргументувати свою точку зору, висловити свою думку щодо прочитаного

p.116

Present Perfect Tense

(p.113)

 

 

73-74.

Презентація проектів.

Презентувати результати своєї роботи. « Мій улюблений вид спорту (спортсмен)».

 

 

 

 

                                                                                      

                                                                                                        Тематична

VІ .   Велика Британія. Лондон.    (12 годин)

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Мовний інвентар

Дата

Примітка

Лексика

Граматика

  75.

Лондон – столиця Великої Британії.

 

Називати частини Лондону, характеризувати їх

p. 122

 

 

 

76-77.

Визначні місця Лондона.

Обмінюватися думками, шукати та надавати інформацію, оцінювати факти

 

p.126

 

 

 

78-79.

Палаци Лондона.

Пропонувати,приймати, відхиляти пропозицію. Запитувати та надавати інформацію.

 

p. 130-131

So/ Neither Do I  (p.128)

 

 

80-81.

Музеї Лондона.

Розповідати про музеї Лондона. Вміти дати оцінку основним памяткам культури .

 

 

 

 

 

82-83.

Музей мадам Тюсс

Вміти запитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

 

 

 

 

 

 

  84.

Екскурсія по визначним місцям Лондона.

Вміти дати оцінку та висловити власну думку щодо історичних памяток Лондона.

 

 

 

 

  85.

Робота над текстом дом. читання « Королівська родина»

Оцінювати стан речей та подій, обмінюватись власними думками

 

 

 

 

  86.

Презентація проектів.

Презентувати результати своєї роботи. «Основні пам’ятки історії та культури Лондона»

                                   

 

 

 

 

                                                                     VII .    Україна. Київ.    (12 годин)

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Мовний інвентар

Дата

Примітка

Лексика

Граматика

 87.

Київ – столиця України

Висловлювати свої враження, почуття та емоції, обмінюватися думками

Ex. 3 р.143

 

 

 

88-89.

Визначні місця Києва

Описувати картинки, запитувати та надавати інформацію

Linking words (p.144)

So as an Adverb and a Conjunction

 

 

   90.

Церкви і собори Києва

Характеризувати та розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

 

p.146

 

 

 

 

   91.

Вулиця  Хрещатик – центральна вулиця міста

Запитувати та надавати інформацію,погоджуватись та не погоджуватись

 

 

 

 

   92.

Майдан Незалежності.

Описувати, розповідати, характеризувати похід до Майдану

p. 153

 

 

 

 

93-94.

Екскурсія по визначним місцям Києва.

Розпитувати  з метою роз’яснення та уточнення інформації

 

 

 

 

 

95-96  

Подол – старовинний район Києва.

Висловлювати свої враження, почуття та емоції, обмінюватися думками

 

 

 

 

   97.

Робота з текстом домашнього читання «Майдан Незалежності»

Надавати оцінку подіям, ситуаціям,аргументувати свою точку зору.

 

 

 

 

 

   98.     Проектна робота з теми.         Вміти презентувати свій проект з т. «Визначні місця Києва»)                                                                            

 

                                                                                                             Тематична

                                                           VIII.      Шкільне життя.     (10  годин)

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Мовний інвентар

Дата

Примітка

Лексика

Граматика

99.

Шкільні позакласні заходи.

Називати види шкільних гуртків та клубів і характеризувати їх.

 

p. 162

 

 

 

100.

Вільний час та хобі школярів

Називати улюблене заняття або хобі, аргументуати свій вибір

 

 

So and Such ( p.167)

 

 

 

101-102.

Шкільні свята та традиції.

Називати шкільні свята..

Запитувати та надавати інформацію.

 

p. 169

 

 

 

103.

Допомога людям.

Пропонувати, приймати пропозиції . Висловлювати свої враження.

 

p.166

 

 

 

 

104-105.

Англомовні школи..

Оцінювати стан речей, обмінюватись думками

 

p.173

 

 

 

106.

Школа моєї мрії.

Запитувати та надавати інформацію про школи майбутнього.

 

 

 

 

107.

Робота з текстом дом. читання « Школи у Великій Британії»

Аргументувати свою точку зору, висловити свою думку щодо прочитаного.

 

 

 

 

108.

Презентація проектів.

Презентувати результати своєї роботи. « Моя рідна школа».

 

 

 

 

                                                                                      

                                                                                                        Тематична

                                          Контрольні роботи за II семестр (4 год. + 2 год.)

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Мовний інвентар

Дата

Примітка

Лексика

Граматика

  109.

Аудіювання

 

 

 

 

 

 

  110.

Говоріння.

 

 

 

 

 

 

  111.

Читання.

 

 

 

 

 

 

  112.

Письмо.

 

 

 

 

 

 

  113.

 

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

  114

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Несвіт А.М.)
Додано
17 січня 2018
Переглядів
2107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку