Календарно-тематичне планування з англ.мови у 7 кл за новою програмою 2 семестр 2017-2018 н.р. ( 3 год. на тижд.) за підруч. А.Несвіт допоможе вчителям у плануванні уроків.
7 клас (3,5 год.) II семестр
ІV. Кіно і театр. (10 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
53. |
Проведення вільного часу |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції, обмінюватися думками |
Ex. 2 р.80 |
|
|
|
54. |
У кінотеатрі. Улюблені фільми |
Описувати картинки, запитувати та надавати інформацію |
Linking words (p.82) |
|
|
|
55. |
Кінотеатр «Україна» |
Характеризувати похід у кіно, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
p.86 |
|
|
|
56. |
Жанри кіно. Сюжет фільму |
Запитувати та надавати інформацію про жанри кіно
|
p. 89 |
|
|
|
57. |
У театрі. |
Описувати, розповідати, характеризувати похід до театру |
p. 90 |
|
|
|
58-59. |
Моя улюблена театральна вистава. |
Розпитувати про театр з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
p. 96 |
|
|
|
60 |
Студія кінофільмів О.Довженка |
Аргументувати свій вибір, точку зору щодо фільмів О.Довженка |
p. 99 |
|
|
|
61. |
Робота з текстом домашнього читання «The Sydney Opera House» |
Надавати оцінку подіям, ситуаціям,аргументувати свою точку зору.
|
p.100 |
|
|
|
62. Проектна робота з теми. Вміти презентувати свій проект з т. «Мій улюблений кінофільм (вистава)
Тематична
V. Спорт (12 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
63. |
Види спорту. |
Називати види спорту, характеризувати їх.
|
p. 105 |
|
|
|
64. |
Спорт у нашому житті. Спортивні секції. |
Називати улюблений вид спорту, аргументуати свій вибір
|
p. 108 |
Present Perfect Continuous (p.107) |
|
|
65-66. |
Улюблений вид спорту. У спортивному центрі. |
Називати види спорту. Запитувати та надавати інформацію.
|
p. 109 |
|
|
|
67. |
Спортивні ігри. |
Пропонувати, приймати пропозиції щодо вибору спортивних ігор. Висловлювати свої враження.
|
p.111 |
|
|
|
68-69. |
Літні види спорту. |
Оцінювати стан речей, обмінюватись думками
|
p.113 |
|
|
|
70-71. |
Спортивні змагання. Мій улюблений спортсмен. |
Запитувати та надавати інформацію про відомих спортсменів |
|
|
|
|
72. |
Робота з текстом дом. читання « Serhii Bubka» |
Аргументувати свою точку зору, висловити свою думку щодо прочитаного |
p.116 |
Present Perfect Tense (p.113) |
|
|
73-74. |
Презентація проектів. |
Презентувати результати своєї роботи. « Мій улюблений вид спорту (спортсмен)». |
|
|
|
|
Тематична
VІ . Велика Британія. Лондон. (12 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
75. |
Лондон – столиця Великої Британії.
|
Називати частини Лондону, характеризувати їх |
p. 122 |
|
|
|
76-77. |
Визначні місця Лондона. |
Обмінюватися думками, шукати та надавати інформацію, оцінювати факти
|
p.126 |
|
|
|
78-79. |
Палаци Лондона. |
Пропонувати,приймати, відхиляти пропозицію. Запитувати та надавати інформацію.
|
p. 130-131 |
So/ Neither Do I (p.128) |
|
|
80-81. |
Музеї Лондона. |
Розповідати про музеї Лондона. Вміти дати оцінку основним памяткам культури .
|
|
|
|
|
82-83. |
Музей мадам Тюсс |
Вміти запитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
|
|
|
|
84. |
Екскурсія по визначним місцям Лондона. |
Вміти дати оцінку та висловити власну думку щодо історичних памяток Лондона. |
|
|
|
|
85. |
Робота над текстом дом. читання « Королівська родина» |
Оцінювати стан речей та подій, обмінюватись власними думками |
|
|
|
|
86. |
Презентація проектів. |
Презентувати результати своєї роботи. «Основні пам’ятки історії та культури Лондона»
|
|
|
|
|
VII . Україна. Київ. (12 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
87. |
Київ – столиця України |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції, обмінюватися думками |
Ex. 3 р.143 |
|
|
|
88-89. |
Визначні місця Києва |
Описувати картинки, запитувати та надавати інформацію |
Linking words (p.144) |
So as an Adverb and a Conjunction |
|
|
90. |
Церкви і собори Києва |
Характеризувати та розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
p.146 |
|
|
|
91. |
Вулиця Хрещатик – центральна вулиця міста |
Запитувати та надавати інформацію,погоджуватись та не погоджуватись |
|
|
|
|
92. |
Майдан Незалежності. |
Описувати, розповідати, характеризувати похід до Майдану |
p. 153 |
|
|
|
93-94. |
Екскурсія по визначним місцям Києва. |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
|
|
|
|
95-96 |
Подол – старовинний район Києва. |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції, обмінюватися думками |
|
|
|
|
97. |
Робота з текстом домашнього читання «Майдан Незалежності» |
Надавати оцінку подіям, ситуаціям,аргументувати свою точку зору.
|
|
|
|
|
98. Проектна робота з теми. Вміти презентувати свій проект з т. «Визначні місця Києва»)
Тематична
VIII. Шкільне життя. (10 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
99. |
Шкільні позакласні заходи. |
Називати види шкільних гуртків та клубів і характеризувати їх.
|
p. 162 |
|
|
|
100. |
Вільний час та хобі школярів |
Називати улюблене заняття або хобі, аргументуати свій вибір
|
|
So and Such ( p.167) |
|
|
101-102. |
Шкільні свята та традиції. |
Називати шкільні свята.. Запитувати та надавати інформацію.
|
p. 169 |
|
|
|
103. |
Допомога людям. |
Пропонувати, приймати пропозиції . Висловлювати свої враження.
|
p.166 |
|
|
|
104-105. |
Англомовні школи.. |
Оцінювати стан речей, обмінюватись думками
|
p.173 |
|
|
|
106. |
Школа моєї мрії. |
Запитувати та надавати інформацію про школи майбутнього. |
|
|
|
|
107. |
Робота з текстом дом. читання « Школи у Великій Британії» |
Аргументувати свою точку зору, висловити свою думку щодо прочитаного. |
|
|
|
|
108. |
Презентація проектів. |
Презентувати результати своєї роботи. « Моя рідна школа». |
|
|
|
|
Тематична
Контрольні роботи за II семестр (4 год. + 2 год.)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
109. |
Аудіювання
|
|
|
|
|
|
110. |
Говоріння.
|
|
|
|
|
|
111. |
Читання.
|
|
|
|
|
|
112. |
Письмо.
|
|
|
|
|
|
113.
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
114 |
Підсумковий урок за рік
|
|
|
|
|
|