Планування з англійської мови з очікуваними результатами та змістовними лініями
Календарно -тематичне планування з англійської мови 10 клас (English10, Карп’юк О.Д., 2018)
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
||||||||
лексика |
граматика |
|||||||||||
Unit I “People and Relationships” / «Люди та відносини» |
||||||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: Дискутує щодо якості та цінності життя. Громадська відповідальність: Обговорює систему цінностей сучасної родини. Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших. Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру. Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді. Здоров’я і безпека: Демонструє розуміння основ ефективного спілкування. Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфліктних ситуаціях. Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я. Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту. Підприємливість і фінансова грамотність: Усвідомлює необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родини. Аналізує та оцінює приклади доброчинності з власного досвіду. |
||||||||||||
1 |
|
Введення нових ЛО за темою «Англійська мова як мова міжнародного спілкування» |
a rock star,a computer expert, a shop assistant, a pilot, a tourist guide, an engineer, a taxi driver,a business-woman, an actor, an athlete, a teacher, a scientist, a footballer, a doctor, a waitress, a ship captain, a native speaker |
|
Повідомляє про своє ставлення до англійської мови, аналізує для чого потрібна англійська мова людям |
Ex.3a, pp.8-9
|
ex.4, p.9
|
ex.1,2, p.8
|
ex.3b, p.9 |
7 с. 10-11 Опрацювати текст |
||
2 |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ
|
foreign language, mother tongue, pronunciation, vocabulary, grammar,spelling, comprehension, skimming,scanning, fluency,definitions,
|
|
|
Ex.7a, pp.10-11
|
|
ex.5,6, p.10
|
ex.7b,7c, p.12
|
Виконати тестову роботу |
||
3 |
|
Важливість вивчення англійської мови |
a reason,a responsibility, complicated,perfect, responsible,to get stuck,to keep doing something,to feel like doing something, to look up something in the dictionary,to make somebody’s best
|
|
|
|
|
|
|
11 с. 14-16 Відповісти на запитання |
||
4 |
|
Особистість. Що впливає на особистість? |
to affect, affectionate, aggressive, ambitious, bossy, charming |
Ступені порівняння прикметників |
Описує характер членів родини, друзів |
|
2,3 с. 18-19 |
1 с. 18 |
4 с. 19 5 с. 20 |
|
||
5 |
|
Риси характеру |
competetive, energetic, envious, imaginative, jealous, manipulative moody |
Словотворення Префіксація. |
|
|
3 с. 22 4 с. 22 |
1,2 с. 21
|
5 с. 22 Згрупувати слова |
|||
6 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Used to with Infinitive |
Вміє використовувати конструкцію Used to + Infinitive в бесіді |
|
|
2 с. 23 4 с. 24 6 с. 25 |
1 с. 23 3 с. 24 |
Утворити речення |
||
7 |
|
Мої давні звички. Тренувальні вправи |
|
To be used to |
|
|
|
|
|
5 с. 24 Утворити запитання |
||
8 |
|
Друзі дитинства
|
a goal, to argue, to succeed, to get on well, to have (a lot) in common, to get/keep in touch, to stay friends |
|
Розповідає про початок дружби з друзями |
ex.2, p.25
|
ex.3,4, p.26 |
ex.1,5, pp.25, 26 |
|
6 с. 26 Закінчити думку |
||
9 |
|
Що думають про мене? Мої стосунки з іншими. |
|
|
Припускає, що можуть думати про нього інші люди, використовує певні вирази для вираження думки |
|
1 с. 27 |
1б с., 2 с. 28 |
|
3 с. 28 Прокоментувати вислови |
||
10 |
|
Проєктна робота «Який я?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
11 |
|
Мій найкращий друг. Написання есе |
a skill of writing, audience, purpose of writing, to fill in an application form |
Present Perfect |
Описує найкращого друга, використовуючи вивчені ЛО та вирази |
|
2, 4а,5 с. 29-31 |
1,3,4б с. 28-30 |
6а с. 31 |
6б с. 31 Написати про свого найкращого товариша
|
||
12 |
|
Що ти за особистість? |
ЛО теми |
Present Simple |
|
3 с. 37 |
1 с. 36 |
1,2,4,6,7 с. 32-35
|
3 с. 33 2 с. 36 |
5 с. 34
|
||
13 |
|
Урок повторення та контролю. Лексико-граматичний тест |
|
|
|
|
|
|
|
4 с. 37-38 Написати коротку характеристику героїв
|
||
Unit II “Choose the Career” «Вибір професії» Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії. Громадська відповідальність: Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети. Усвідомлює важливість «розумних» цілей, які є конкретними, вимірюваними, досяжними, доречним і визначеними у часі). Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у професії. Здоров’я і безпека: Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії. Підприємливість і фінансова грамотність: Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії. Обґрунтовує підприємницьку компетентність, керування власним життям та кар’єрою. Оцінює фінансові можливості сучасних професій. |
||||||||||||
14 |
|
Робота. Вакансії |
IT information technology, an experience, a qualification a quality, a requirement, staff, to earn |
Словотворення. Суфіксація. |
Веде бесіду про професії Висловлює своє ставлення до різних професій |
|
2,3 с. 40-42 |
5,6 с. 43 |
1 с. 40 |
4 с. 42 З’єднати слова з визаченнями |
||
15 |
|
Сучасні професії |
to provide, to require, to seek, desirable, fluent, |
|
|
|
|
3 с. 44 |
1,2 с. 43-44 |
4 с. 44 Написати 4 речення про реальних людей, які мають роботу |
||
16 |
|
Трудові навички та вміння. Розвиток граматичних навичок |
|
Past Simple/Present Perfect, Present Perfect Continuous |
Використовує граматичні конструкції в реченні (правильно) |
|
1,3 c. 45 - 46 |
2,4 с. 46-47 |
5 с. 48 |
6 с. 48 Написати речення у Present Perfect Continuous |
||
17 |
|
Різні люди - різні професії. Практика в аудіюванні. |
safety, a vacancy, to apply, to graduate, to offer, o be responsible for, to be satisfied with, to be well-paid
|
Порядок слів у пит. реченні |
|
4 с. 49 |
|
1,5, с. 49-50 1,2 с. 51 |
2 с. 49 |
|
||
18 |
|
Професії в Україні |
|
|
Порівнює професії в Україні та за кордоном |
|
|
|
|
3 с. 51 Поставити запитання |
||
19 |
|
Листування. Типи листів |
|
|
Розрізняє типи листів, знає їх структуру |
|
2а 3 с. 54-55 с. 52-53 |
1,2б с. 52-53 |
|
4 с. 55 Написати лист-заяву на роботу |
||
20 |
|
Вимоги до кваліфікації. Формування навичок монологічного мовлення |
An applicant, a Bachelor’s degree, a Master’s degree a salary, to apply for a job |
|
|
ex.1, p.56; ex.3, p.57; |
ex.3a, p.57
|
ex.3b, p.58; ex.4,5, pp.58-59;
|
|
ex.6,p.59;
|
||
21 |
|
Урок повторення та контролю |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику теми |
||
Unit III “Why Go To School?” «Шкільне життя» Змістові лінії Громадська відповідальність: Аналізує стосунки з однолітками. Обговорює та порівнює способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі в Україні та в країнах виучуваної мови. Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами. Здоров’я і безпека: Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування. Усвідомлює ризики перебування у деструктивних неформальних групах. Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження. Підприємливість і фінансова грамотність: Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання. |
||||||||||||
22 |
|
Школа. Чи можливе життя без школи? |
a curriculum an opportunity, particular mutual, to acquire, to provide, to realize |
Умовні речення I типу.
|
Висловлює думку на рахунок школи в Україні, порівнює її із школою Великої Британії |
2,3 с. 64-65 |
1, 5 с. 64 - 67 |
4 с. 66 |
2,3 с. 64-65 |
6 с. 67 Порівняти написане зі своєю думкою |
||
23 |
|
Відношення підлітків до школи. Що вам подобається у школі? Тренування в обміні думками. |
|
|
|
|
|
Написати свою думку до теми |
||||
24 |
|
Типи шкіл. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
1 с. 68 1,2,4 с. 70 - 71 |
2 с. 69 3,5 с. 70-71 |
6 с. 71 Розкрити дужки |
||||
25 |
|
Школи Великої Британії та України |
Лексика теми |
Умовні речення, need |
Порівнює школи Великої Британії та України, дискутує по темі |
3,4 с. 72-73 |
1 с. 72 5 с. 73-74 |
2 с. 72 |
|
6 с. 74 Дати відповіді на запитання |
||
26 |
|
Моя школа. Система освіти України |
comprehensive, compulsory, an opportunity, advanced, junior, senior, available, primary, grades |
|
Порядок слів у реченні |
|
|
1,2,3 с. 74 - 75 |
|
4 с. 75 Виразити свою думку
|
||
27 |
|
Написання офіційних листів |
|
|
Пише офіційного листа, дотримується правил |
|
1 с. 76 4 с. 78 |
2,3 с. 76-77 |
4 с. 78 |
Написати офіційного листа |
||
28 |
|
Американські школи |
|
|
Порівнює систему освіти Америки, Британії та України, дискутує по темі |
|
2 с. 80-81 5 с. 82 |
3,4 с. 81-82 6 с. 83 |
1 с. 80 |
7 с. 83 Закінчити речення
|
||
29 |
|
Роль іноземних мов у нашому житті. Тренування в обміні думками, роботі в групах |
|
|
|
|
|
|
|
Скласти розповідь |
||
30 |
|
Урок повторення та контролю |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику теми |
||
Unit IV.“National Cuisine” / «Національна кухня» Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: Оцінює переваги органічних продуктів. Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму. Здоров’я і безпека: Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини. Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я. Підприємливість і фінансова грамотність: Обґрунтовує корисність раціонального харчування. Обґрунтовує корисність раціонального харчування і підтверджує це відповідними прикладами. |
||||||||||||
31 |
|
Традиційна британська їжа |
a cuisine, a course, an occasion, a specialty, to consist (of), to include, to stew
|
Умовні речення II типу |
Порівнює їжу українців та британців, розказує про її особливості |
|
3 с. 88-90 |
1,2 с. 88 6,7 с. 91 |
|
8 с. 92 Відповісти на запитання |
||
32 |
|
Їжа. Корисна та шкідлива їжа
|
|
|
Обговорює корисну та шкідливу їжу. Розуміє інформацію під час спілкування, розуміє зміст прослуханих текстів |
|
|
1 с. 93 |
2,3 с. 93-94 |
Закінчити проєкт «Їжа: корисна та шкідлива» |
||
33 |
|
Страви української кухні. Розвиток граматичних навичок |
|
Умовні речення 2-го типу |
Будує речення, вживаючи умовні речення 2-го типу Читає з повним розумінням тексти , побудовані на знайомому мовному матеріалі, знаходить необхідну інформацію |
|
|
3 с. 95 |
1,2,4 с. 95-96 5 с. 96 |
6 с. 96 Змінити речення |
||
34 |
|
Українська гостинність |
Home-made, raw, spicy, steak, take- away, frozen |
|
Описує послідовність приготування страв |
4 с. 98 |
3 с. 97 |
1,2,5а с. 97-99 |
|
5б с. 99 Розказувати свій рецепт
|
||
35 |
|
Їжа: улюблена й не улюблена |
|
|
розказує про свої смаки. Робить повідомлення в межах вивченої тематики 15-20речень Бере участь у спілкуванні, обмінюючись інформацією у межах вивченої тематики |
|
|
1,2,5 с. 99-100
|
|
3,4 с. 100 виконати проєкт |
||
36 |
|
Приготування страв Смаки. Уподобання |
|
|
Розказує рецепти улюблених страв. Письмово передає інформацію, адекватно цілям, завданням спілкування Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб. |
|
1,4 с. 101-103 |
1,2,3 с. 101-102 |
|
5 с. 103 Вибрати один із заголовків, написати по ньому текс |
||
37 |
|
У ресторані. Меню |
|
|
Описує меню в ресторанах, кафе, порівнює меню |
|
5 с. 105-106 |
3 с. 104 |
1,2,4с. 104 |
6 с. 106-107 Скласти святкове меню |
||
38 |
|
Національна кухня |
|
|
Використовує лексичні одиниці для ведення дискусії, вдало застосовує граматичні конструкції в реченнях |
|
|
|
|
«I can…» с.110 Опрацювати |
||
39 |
|
Їжа та продукти. Рефлексія навчальної діяльності |
|
|
|
|
|
|
Написати рецепт укр..страви |
|||
40 |
|
Урок повторення та контролю |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику теми |
||
41 |
|
Узагальнення лексичного та граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал |
||
42 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Підгот. до контролю |
||
43 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
Підгот. до контролю |
||
44 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Підгот. до контролю |
||
45 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
46 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
47 |
|
Повторення граматичного матеріалу. Тренувальні вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
48 |
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
||