Календарно-тематичне планування з англійської мови 10 клас І семестр/ 3 год

Про матеріал

Планування з англійської мови з очікуваними результатами та змістовними лініями

Перегляд файлу

Календарно -тематичне планування  з англійської мови 10 клас (English10, Карп’юк О.Д., 2018)

№з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Очікувані результати

Комунікативні уміння

Домашнє завдання

лексика

граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Unit I “People and Relationships” / «Люди та відносини»

Змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток: Дискутує щодо якості та цінності життя.

Громадська відповідальність: Обговорює систему цінностей сучасної родини. Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших. Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру.  Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді.

Здоров’я і безпека: Демонструє розуміння основ ефективного спілкування. Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфліктних ситуаціях. Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я. Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту.

Підприємливість і фінансова грамотність: Усвідомлює необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родини. Аналізує та оцінює приклади доброчинності з власного досвіду.

1

 

Введення нових ЛО за темою «Англійська мова як мова міжнародного спілкування»

a rock star,a computer expert, a shop assistant,

a pilot, a tourist guide, an engineer, a taxi driver,a business-woman, an actor, an athlete, a teacher, a scientist, a footballer, 

a doctor, a waitress, a ship captain, a native speaker

 

Повідомляє про своє ставлення до англійської мови, аналізує для чого потрібна англійська мова людям

 

Ex.3a,

pp.8-9

 

 

ex.4,

p.9

 

 

ex.1,2, p.8

 

 

ex.3b, p.9

7 с. 10-11

Опрацювати текст

2

 

Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ

 

 

foreign language, mother tongue, pronunciation,

vocabulary, grammar,spelling,

comprehension,

skimming,scanning,

fluency,definitions,

 

 

 

 Ex.7a,

pp.10-11

 

 

 

ex.5,6, p.10

 

 

ex.7b,7c, p.12

 

 

 

 

Виконати тестову роботу

3

 

Важливість вивчення англійської мови

a reason,a responsibility,

complicated,perfect,

responsible,to get stuck,to keep doing something,to feel like doing something,

to look up something in the dictionary,to make somebody’s best

 

 

 

 

 

 

 

11 с. 14-16

Відповісти на запитання

4

 

Особистість. Що впливає на особистість?

to affect, affectionate, aggressive, ambitious, bossy, charming

Ступені порівняння прикметників

Описує характер членів родини, друзів

 

2,3 с. 18-19

1 с. 18

4 с. 19

5 с. 20

 

5

 

Риси характеру

competetive,  energetic, envious, imaginative, jealous, manipulative

moody

Словотворення

Префіксація.

 

 

3 с. 22

4 с. 22

1,2 с. 21

 

5 с. 22

Згрупувати слова

6

 

Розвиток граматичних навичок

 

Used to with

Infinitive

Вміє використовувати конструкцію Used to + Infinitive в бесіді

 

 

2 с. 23

4 с. 24

6 с. 25

1 с. 23

3 с. 24

Утворити речення

7

 

Мої давні звички. Тренувальні вправи

 

To be used to

 

 

 

 

 

5 с. 24

Утворити запитання

8

 

Друзі дитинства

 

a goal, to argue,

to succeed, to get on well, to have (a lot) in common,  to get/keep in touch, to stay friends

 

Розповідає про початок дружби з друзями

ex.2, p.25

 

ex.3,4,

p.26

ex.1,5,

pp.25,

26

 

6 с. 26

Закінчити думку

9

 

Що думають про мене? Мої стосунки з іншими.

 

 

Припускає, що можуть думати про нього інші люди, використовує певні вирази для вираження думки

 

1 с. 27

1б с., 2 с. 28

 

3 с. 28

Прокоментувати вислови

10

 

Проєктна робота «Який я?»

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

Мій найкращий друг.

Написання есе

a skill of writing, audience,

purpose of writing,

to fill in an application form

Present Perfect

Описує найкращого друга, використовуючи вивчені ЛО та вирази

 

2, 4а,5 с. 29-31

1,3,4б с. 28-30

6а с. 31

6б с. 31

Написати про свого найкращого товариша

 

12

 

Що ти за особистість?

ЛО теми

Present Simple

 

3 с. 37

1 с. 36

1,2,4,6,7 с. 32-35

 

3 с. 33

2 с. 36

5 с. 34

 

13

 

Урок повторення та контролю. Лексико-граматичний тест

 

 

 

 

 

 

 

4 с. 37-38

Написати коротку характеристику героїв

 

Unit II “Choose the Career” «Вибір професії»

Змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток: Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії.

Громадська відповідальність: Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети. Усвідомлює важливість «розумних» цілей, які є конкретними, вимірюваними, досяжними, доречним і визначеними у часі).  Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо  можливості досягнення успіху у професії.

Здоров’я і безпека: Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії.

Підприємливість і фінансова грамотність: Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії. Обґрунтовує підприємницьку компетентність, керування власним життям та кар’єрою. Оцінює фінансові можливості сучасних професій.

14

 

Робота. Вакансії

IT information technology, an experience, a qualification a quality, a requirement, staff, to earn

Словотворення.

Суфіксація.

Веде бесіду про професії

Висловлює своє ставлення до різних професій

 

2,3 с. 40-42

5,6 с. 43

1 с. 40

4 с. 42

З’єднати слова з визаченнями

15

 

Сучасні професії

to provide, to require, to seek, desirable, fluent,

 

 

 

 

3 с. 44

1,2 с. 43-44

4 с. 44

Написати  4

речення  про реальних людей, які мають роботу

16

 

Трудові навички та вміння. Розвиток граматичних навичок

 

Past Simple/Present Perfect,

Present Perfect Continuous

Використовує граматичні конструкції в реченні (правильно)

 

1,3 c. 45 - 46

2,4 с. 46-47

5 с. 48

6 с. 48

Написати речення у Present Perfect Continuous

17

 

Різні люди - різні професії. Практика в аудіюванні.

safety, a vacancy, to apply, to graduate,  to offer, o be responsible for, to be satisfied with, to be well-paid

 

Порядок слів у пит. реченні

 

4 с. 49

 

1,5, с. 49-50

1,2 с. 51

2 с. 49

 

18

 

Професії в Україні

 

 

Порівнює професії в Україні та за кордоном

 

 

 

 

3 с. 51

Поставити запитання

19

 

Листування. Типи листів

 

 

Розрізняє типи листів, знає їх структуру

 

3 с. 54-55 с. 52-53

1,2б с. 52-53

 

4 с. 55

Написати лист-заяву на роботу

20

 

Вимоги до кваліфікації. Формування навичок монологічного мовлення

An applicant, a Bachelor’s degree, a Master’s degree a salary, to apply for a job

 

 

 

ex.1, p.56;

ex.3, p.57;

 

ex.3a, p.57

 

 

 

ex.3b,

p.58;

ex.4,5,

pp.58-59;

 

 

 

ex.6,p.59;

 

21

 

Урок повторення та контролю

 

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику теми

Unit III “Why Go To School?” «Шкільне життя»

Змістові лінії

Громадська відповідальність: Аналізує стосунки з однолітками. Обговорює та порівнює способи  протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі в Україні та в країнах виучуваної мови. Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами.

Здоров’я і безпека: Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування. Усвідомлює ризики перебування у деструктивних неформальних групах. Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження.

Підприємливість і фінансова грамотність: Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання.

22

 

Школа. Чи можливе життя без школи?

a curriculum

an opportunity, particular mutual,  to acquire, to provide, to realize

Умовні речення

I типу.

 

Висловлює думку на рахунок школи в Україні, порівнює її із школою Великої Британії

2,3 с. 64-65

1, 5 с. 64 - 67

4 с. 66

2,3 с. 64-65

6 с. 67

Порівняти написане зі своєю думкою

23

 

Відношення підлітків до школи. Що вам подобається у школі? Тренування в обміні думками.

 

 

 

 

 

Написати свою думку до теми

24

 

Типи шкіл.

Розвиток граматичних навичок

 

 

 

1 с. 68

1,2,4 с. 70 - 71

2 с. 69

3,5 с. 70-71

6 с. 71

Розкрити дужки

25

 

Школи Великої Британії та України

Лексика теми

Умовні речення, need

Порівнює школи Великої Британії та України, дискутує по темі

3,4 с. 72-73

1 с. 72

5 с. 73-74

2 с. 72

 

6 с. 74

Дати відповіді на запитання

26

 

Моя школа. Система освіти України

comprehensive, compulsory,  an opportunity, advanced, junior, senior, available, primary, grades

 

Порядок слів у реченні

 

 

1,2,3 с. 74 - 75

 

4 с. 75

Виразити свою думку

 

27

 

Написання офіційних листів

 

 

Пише офіційного листа, дотримується правил

 

1 с. 76

4 с. 78

2,3 с. 76-77

4 с. 78

Написати офіційного листа

28

 

Американські школи

 

 

Порівнює систему освіти Америки, Британії та України, дискутує по темі

 

2 с. 80-81

5 с. 82

3,4 с. 81-82

6 с. 83

1 с. 80

7 с. 83

Закінчити речення

 

29

 

Роль іноземних мов у нашому житті. Тренування в обміні думками, роботі в групах

 

 

 

 

 

 

 

Скласти розповідь

30

 

Урок повторення та контролю

 

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику теми

Unit IV.“National Cuisine” / «Національна кухня»

Змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток: Оцінює переваги органічних продуктів. Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму.

Здоров’я і безпека: Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини. Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я.

Підприємливість і фінансова грамотність: Обґрунтовує корисність раціонального харчування. Обґрунтовує корисність раціонального харчування і підтверджує це відповідними прикладами.

31

 

Традиційна британська їжа

a cuisine, a course, an occasion, a specialty, to consist (of), to include, to stew

 

Умовні речення

II типу

Порівнює їжу українців та британців, розказує про її особливості

 

3 с. 88-90

1,2 с. 88

6,7 с. 91

 

8 с. 92

Відповісти на запитання

32

 

Їжа. Корисна та шкідлива їжа

 

 

 

Обговорює корисну та шкідливу їжу.

Розуміє інформацію під час спілкування, розуміє зміст прослуханих текстів  

 

 

1 с. 93

2,3 с. 93-94

Закінчити проєкт «Їжа: корисна та шкідлива»

33

 

Страви української кухні. Розвиток граматичних навичок

 

Умовні речення 2-го типу

Будує речення, вживаючи умовні речення 2-го типу

Читає з повним розумінням тексти , побудовані на знайомому мовному матеріалі, знаходить необхідну інформацію

 

 

3 с. 95

1,2,4 с. 95-96

5 с. 96

6 с. 96

Змінити речення

34

 

Українська гостинність

Home-made, raw, spicy, steak, take-

away, frozen

 

Описує послідовність приготування страв

4 с. 98

3 с. 97

1,2,5а с. 97-99

 

5б с. 99

Розказувати свій рецепт

 

35

 

Їжа: улюблена й не улюблена

 

 

розказує про свої смаки.

Робить повідомлення в межах вивченої тематики 15-20речень

Бере участь у спілкуванні, обмінюючись інформацією у межах вивченої тематики

 

 

1,2,5 с. 99-100

 

 

3,4 с. 100

виконати проєкт

36

 

Приготування страв

Смаки. Уподобання

 

 

Розказує рецепти улюблених страв.

Письмово передає інформацію, адекватно цілям, завданням спілкування 

Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб.

 

1,4 с. 101-103

1,2,3 с. 101-102

 

5 с. 103

Вибрати один із заголовків, написати по ньому текс

37

 

У ресторані. Меню

 

 

Описує меню в ресторанах, кафе, порівнює меню

 

5 с. 105-106

3 с. 104

1,2,4с. 104

6 с. 106-107

 Скласти святкове меню

38

 

Національна кухня

 

 

Використовує лексичні одиниці для ведення дискусії, вдало застосовує граматичні конструкції в реченнях

 

 

 

 

«I can…» с.110

Опрацювати

39

 

Їжа та продукти. Рефлексія навчальної діяльності

 

 

 

 

 

 

Написати рецепт укр..страви

40

 

Урок повторення та контролю

 

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику теми

41

 

Узагальнення лексичного та граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити граматичний матеріал

42

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

Підгот. до контролю

43

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

Підгот. до контролю

44

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

Підгот. до контролю

45

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

46

 

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

 

 

47

 

Повторення граматичного матеріалу. Тренувальні вправи

 

 

 

 

 

 

 

 

48

 

Узагальнююче повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
25 вересня 2022
Переглядів
200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку