План-конспект уроку англійської мови у 6 класі (НУШ пілотний клас) "Зовнішність"

Про матеріал
Конспект уроку складено на основі підручника Full Blast 6 та робочого зошита до нього
Перегляд файлу

План-конспект уроку англійської мови у 6-Б класі                                       15.09.2022

Тема уроку: Зовнішність

Мета уроку: навчити учнів розповідати про свою зовнішність з опорою на схему;            навчити ставити уточнюючі питання з опорою на схему; розвивати вміння аудіювати текст, ігноруючи незнайомі слова; розвивати вміння підтримувати діалог з однокласником; поглибити знання учнів новим лексичним матеріалом; сформувати уявлення учнів про вживання теперішнього тривалого часу; розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію здобувачів освіти; розвивати культуру спілкування в парній роботі; розвивати пам'ять, увагу здобувачів освіти; виховувати почуття поваги до своїх однокласників та культуру спілкування у віртуальному просторі

Очікувані результати: на кінець уроку здобувачі освіти мають знати лексичний матеріал теми; правила побудови речень у теперішньому тривалому часі та вміти розповідати про свою зовнішність; вміти підтримувати діалог з однокласником

ПЕРЕБІГ УРОКУ

I. Організаційна частина. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу

1. Привітання (здобувачі освіти слухають пісню-вітання)

2. Здобувачі освіти діляться своїми почуттями на дошці (використовуючи стікери або реакції) How do you feel today? - I feel ...  .

3. Здобувачі освіти читають вислів про зовнішність (Never judge from appearances) і здогадуються про тему уроку

4. Повідомлення теми та мети уроку

5. Уведення в іншомовну атмосферу. Фонетична зарядка (скоромовка на відпрацювання звуків [ϴ], [ʃ] (матеріал узято з інтернет ресурсу)

D:\Рабочий стол\slide-0.jpg

II. Основна частина

1. Подання лексичного матеріалу

2. Відпрацювання лексичного матеріалу у мовленні (здобувачі освіти читають речення та знаходять відповідні малюнки) (матеріал узято з підручника)

                                            

3. Гімнастика для очей

Look left, right 
Look up, look down  
Look around
Look at your nose
Look at that rose
Close your eyes
Open, wink and smile

 4. Удосконалення вмінь та навичок читання

Pre-reading activity

1. Здобувачі освіти протягом 30 секунд переглядають текст і висловлюють свої припущення стосовно основної  ідеї діалогу

While reading activity

2. Здобувачі освіти читають за ролями діалог і знаходять відповідь на питання Does Marcus get the map from the NPC

Відповідь на питання після прочитання діалогу

Post reading activities (матеріал узято з підручника)

       

 

 

5. Фізкультхвилинка

Stand up! Clap! Clap!
Arms up! Clap! Clap!
Step! Step! Arms down!
Clap! Clap! I want to be a fir-tree

Tall, tall, tall

I want to be a mushroom

Small, small, small

But the little, little mushroom

Will try, try, try

To reach up to the fir-tree

High, high, high

6. Подання граматичного матеріалу (здобувачі освіти переглядають відео утворення теперішнього тривалого часу і разом з учителем формулюють правило його утворення) матеріал узято з інтернет ресурсу

D:\Рабочий стол\pravila-present-continuous.jpg

7. Удосконалення навичок письма (виконання вправи письмово)

виконання вправи усно

8. Гімнастика для очей

Look left, right 
Look up, look down  
Look around
Look at your nose
Look at that rose
Close your eyes
Open, wink and smile

9. Удосконалення вмінь та навичок аудіювання

Pre-listening activity

Здобувачі освіти дивляться на малюнки і описують людей, яких вони бачать

While listening activity

Здобувачі освіти слухають діалог перший раз та за малюнками знаходять людей

Post listening activity

Здобувачі освіти слухають діалог удруге та дають відповіді на питання

(матеріал узято з підручника)

10. Удосконалення вмінь та навичок говоріння

Декілька здобувачів освіти розповідають про свого однокласника, не називаючи його ім'я, інші мають здогадатися про кого йде мова, ставлячи уточнюючі запитання (використовуючи схему)

III. Заключна частина уроку

1. Підсумки уроку

Рефлексія (матеріал узято з інтернет ресурсу)

2. Повідомлення домашнього завдання

Подивитися на малюнки, прочитати речення та виправити помилки (усно)

Розкрити дужки, вживаючи теперішній тривалий час (письмово)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шаповал Марина Анатоліївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 вересня 2022
Переглядів
595
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку