Календарно-тематичне планування з англійської мови
у 7 класі за підручником О. Д. Карп’юк (3 години на тиждень) Мельничук Тетяна Юріївна
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар -граматика
|
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відпо-відальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотні-сть |
Семестр 1
1 |
|
Знайомство. Як я провів свої літні канікули
|
My name is … I am… My hobby is…
|
Present and Past Simple tenses |
Уміння вчитися упродовж життя |
|
+ |
|
|
Розповідає про себе. |
Впр. 1 с. 4 |
2 |
|
Ознайомлення з підручником. |
Впр. 1-2 с. 4-5 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміє висловити свою думку. |
Впр. 2-3 с. 5 (пис) |
3 |
|
Починаємо навчання.
|
Впр. 4, ст.6 Впр. 3, ст.5, |
Впр. 5 (а) с.6
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Працює в групах |
Впр. 5 (а,б,), ст.6 |
4 |
|
У школі.
|
Впр.1, ст.8 Впр. 2,ст.9
|
Впр. 3, ст.9
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Розповідає про школу. |
Впр. 4, ст.9 |
5 |
|
Шкільні види діяльності..
|
Впр.1, ст.10 Впр. 2, ст..11 |
There is/There are Впр.3 Ст.11 |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Розповідає про школу. |
Впр. 4, ст.12 |
6 |
|
Школа для тебе
|
Впр.1, ст.13 Впр.2, ст.14
|
Модальні дієслова
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Розповідає про заняття в школі |
Впр. 4, ст.14 |
7 |
|
Шкільні правила.
|
Впр.1, ст.16
(1-4), Впр.5, ст.15
|
Модальні дієслова
Must/ Have to/ Musn’t Need/ Needn’t
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Розповідає про правила
поведінки в школі. |
Впр.3-4, ст. 16
|
8 |
|
Шкільні правила. . |
Впр.2, ст.17 Впр. 4, ст.17 |
Модальні дієслова Must/ Have to/ Musn’t Need/ Needn’t |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Розповідає про шкільні правила. |
Впр. 1, ст.18 |
9 |
|
Шкільні правила.
|
Лексика для розуміння тексту Впр.2, ст.19 Впр. 5, ст.20 |
Модальні дієслова Must/ Have to/ Musn’t Need/ Needn’t |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Розповідає що повинні та що не повинні робити учні в школі. |
Впр. 4 (а), ст.20 |
10 |
|
Як правильно описати місце. |
Лексика опису місця |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміє описувати шкільну кімнату. |
Впр.2, ст.21
|
11 |
|
Закріплення та повторення вивченої теми |
Тестові завдання |
Ініціативність і підприємливість |
+ |
|
|
Вміє працювати самостійно та в групах |
Опис. клас. кімнату. |
Впр.1, ст.22 |
|
12 |
|
Після школи.
|
Словосп. для опису хобі та проведення вільного часу Впр.1, ст.22 Впр.2, ст.23 Впр. 4, ст.24 |
Будова слова. Впр.3 Ст.23
|
Інформаційно- цифрова компетентність |
|
|
+ |
|
Вміє розповідати про своє хобі. |
Впр.5, 6 ст.25
|
13 |
|
Нові технології та підлітки. |
Лексика для розуміння тексту Впр.1, ст.26 Впр.2, ст.26-27, Впр. 3, ст.27
|
Прикмет-ник та прислівник Too/ enough |
Інформаційно- цифрова компетентність |
|
|
+ |
|
Вміє розповідати про свої соціальні мережі. |
Впр.5, ст.28 (вивчити)
|
14 |
|
Соціальні мережі.
|
Впр.1, ст.29 Впр.2, ст.29 Впр. 3, ст.29-30
|
Прикмет-ник та прислівник Too/ Enough Стор.28 |
Інформаційно- цифровакомпетентність |
|
|
+ |
|
Вміє правильно вживати в реченнях прикметник та прислівник. |
Впр. 4-5, ст.30, |
15 |
|
Навчання поза школою.
|
Прикметники для підсилення значення Впр.1, ст.31 Впр.2, ст.32 Впр. 3-4 ст.33
|
|
Інформаційно- цифровакомпетентність |
|
+ |
|
|
Вміє розповідати про гуртки в школі. |
Впр.2, ст.34
|
16 |
|
Навчання поза школою.
|
Позашкільні заняття Впр.1, ст.35 Впр.2, ст.35 |
Модальні дієслова Must/ Have to/ Musn’t Need/ Needn’t |
Уміння вчитися упродовж життя |
|
+ |
|
|
Вміє розповідати про гуртки в школі. |
Впр. 3, ст.35 |
17 |
|
Шкільні кабінети.
|
Впр.6 ст.38, Впр.7 с.39 |
Минулий неозначений час |
Уміння вчитися упродовж життя |
|
+ |
|
|
Вміє розповідати про шкільні кабінети. |
Впр.5 (а, б) Ст.37 |
18 |
|
Інтернаціональний фестиваль у школі Нью Берг.
|
Лексика для розуміння тексту Впр. 9, ст..40-41 |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
|
Вміє порівнювати культурні традиції |
Впр.10, ст.41
|
19 |
|
Урок читання. |
Впр.1, ст.42-43 Впр.2, ст.43 Впр.3, ст.43 |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
|
Висловлює свою думку щодо прочитаного тексту |
Впр.1, ст.42 (переказ) |
20 |
|
Закріплення вивченої теми. |
За завданнями вчителя. (Тестові завдання) |
Минулий неозначений час та модальні дієслова. |
Уміння вчитися упродовж життя |
|
+ |
|
|
|
За завданнями вчителя.
|
21 |
|
Хатні справи.
|
Хатні обов’язки. Впр.1, ст.48 Впр.3, 4, ст.49, Впр.5,ст.50 |
|
Уміння вчитися упродовж життя |
|
+ |
|
+ |
Розповідає про справи по господарству. |
Впр. 6ст.50- Впр.8 с. 51 (вивчити) |
22 |
|
Зроби це сам.
|
Предмети домашнього вжитку. Впр.1, ст.52-53 Впр.2,ст..54 Впр.5, ст.55 |
|
Уміння вчитися упродовж життя |
+ |
|
+ |
|
Розповідає про свої обов’язки по господарству. |
Впр.3,4ст.54-55, |
23 |
|
Вдома.
|
Впр.1, ст.57 Впр.3,ст.58 Впр.4,ст.58 |
Займенники |
Уміння вчитися упродовж життя |
|
+ |
|
+ |
Розповідає про обов’яз-ки членів родини по господарст-ву |
Впр. 2, ст.58 |
24 |
|
Хатні справи. |
Впр.1, ст.59 Впр.2,ст.59 Впр.3,ст.60 Впр.5, ст.61
|
Займенники |
Уміння вчитися упродовж життя |
+ |
|
+ |
|
Розповідає про обов’язки членів родини по господарству |
Впр. 6, ст.62 |
25 |
|
Все про їжу.
|
Приготування їжі. Впр.1, ст.64-65 Впр.2, ст.65
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Розповідає про користь їжі. |
Впр.3, ст.65-66
|
26 |
|
Способи обробки продуктів харчування. |
Способи обробки їжі. Впр.1, ст.69 Впр.2, ст.69 Впр.3, ст.70 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
+ |
Вміє розказати про свій улюблений рецепт страви |
Впр.5, ст.71 |
27 |
|
Кухонні прилади, посуд. Серверування. |
Кухонне приладдя.Впр.1, ст.71 Впр.2, ст.72 Впр.3, ст.72-73 |
Множина іменників. Винятки. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
+ |
Вміє обговорювати правила етикету за столом. |
Впр. 4, ст..73 |
28 |
|
Їжа.
|
Впр.1, ст.74 Впр.2, ст.74-75Впр.3, ст.75 |
Злічуваль-ні та нез-лічувальні іменники. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміє розрізняти іменники та правильно вживати їх. |
Впр. 4, ст..75 |
29 |
|
Способи обробки продуктів харчування.
|
Лексика для розуміння тексту Впр.1, ст.76 Впр.2, ст.76 Впр.3, ст.77 |
Множина іменників. Винятки. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміє давати інструкції по сервіруванню столу. |
Впр. 4 с. 78 Написати рецепт улюбленої страви |
30 |
|
Рецепти. Український борщ. |
Продукти харчування. Впр.6, ст.79 |
Злічувальні та незлічувальні іменники. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміє розповідати як приговувати страви національної кухні. |
Впр. 1 с.79 |
31 |
|
Хатні справи. |
Впр.6, ст.82 Впр. 7, ст.82-83 Впр. 7, ст.82-83 Впр. 7, ст.82-83 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
+ |
Вміє розповідати про побутові родині традиції. |
Впр. 10, ст.85 |
32 |
|
Чоловік який ніколи не мив свій посуд.
|
Лексика для розуміння тексту Впр.1, ст.85-86 Впр.2, ст.87 Впр.4, ст.87
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Розповідає про хатні обов’язки в родині. |
Впр. 4, ст..87 (переказ) |
33 |
|
Повторення теми “Школа”
|
За завданнями вчителя. |
There is/ there are Must/ Have to/ Musn’t Need/ Needn’t |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміє розповідати про свою школу, уроки та обов’язки у школі. |
За завданнями вчителя. |
34 |
|
Повторення теми “Поза школою”
|
За завданнями вчителя. |
Too/ Enough PastSimple |
Інформаційно- цифрова компетентність |
|
|
+ |
|
Вміє розповідати про свій день. |
За завданнями вчителя. |
35 |
|
Повторення теми “Вдома”
|
За завданнями вчителя. |
Everybody, Somebody, Anybody, Nobody. |
Уміння вчитися упродовж життя |
|
+ |
|
+ |
Наводить приклади внеску у свою родину. |
За завданнями вчителя. |
36 |
|
Повторення теми «Зроби це сам».
|
За завданнями вчителя. |
|
Уміння вчитися упродовж життя |
|
|
|
|
Розповідає про свої обов’язки по господарству (використовуючи вивчену лексику) |
За завданнями вчителя. |
37 |
|
Повторення теми “Хатні справи”
|
За завданнями вчителя. |
Something, nothing, anywhere Anything Nowhere somewhere |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. |
За завданнями вчителя.
|
38 |
|
Повторення теми “Їжа”
|
За завданнями вчителя. |
За завданнями вчителя. (Тестові завдання) |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Розповідає про способи приготування їжі
|
За завданнями вчителя. (Тестові завдання) |
39 |
|
Повторення теми «Все про їжу». |
Приготування їжі. Впр. 4, ст.67
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Порівнює корисні та шкідливі продукти харчування. |
Впр.5, ст.67 |
40 |
|
Повторення «Способи обробки продуктів харчування.»
|
За завданнями вчителя. |
Злічувальні та незлічувальні іменники. Множина іменників. Винятки.
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
+ |
Розповідає про способи приготування їжі
|
Впр. 4, 5, ст..81 |
41 |
|
Повторення «Рецепти». Рецепт улюбленої страви. |
Продукти харчування.
|
Злічувальні та незлічувальні іменники. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміє розповідати рецепт своєї улюбленої страви |
«Рецепт улюбленої страви» |
42 |
|
Повторення теми “ Кухонні прилади, посуд. Серверування.”
|
За завданнями вчителя. |
За завданнями вчителя. |
Інформаційно-цифрова компетентність |
|
|
+ |
|
Вміє давати інструкції по сервіруванню столу. |
За завданнями вчителя. |
43 |
|
Закріплення вивчених тем. |
За завданнями вчителя. |
За завданнями вчителя. |
Уміння вчитися упродовж життя |
|
+ |
|
+ |
Вміє розповідати про події у минулому |
За завданнями вчителя. (Тестові завдання) |
44 |
|
Контроль навичок аудіювання. |
Listening Comprehension (the first term) |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Написати контроль аудіювання.
|
Підготу-ватися до контролю читання |
45 |
|
Контроль навичок читання. |
Reading Comprehension (the first term)
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Написати контроль читання.
|
Підготуватися до контролю письма |
46 |
|
Контроль навичок письма. |
Writing Comprehension (the first term)
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Написати творчу роботу.
|
Підготуватися до контролю мовлення |
47 |
|
Контроль навичок говоріння.
|
Speaking Comprehension (the first term) |
|
Ініціативність і підприємливість |
+ |
|
|
|
Розказати обрану тему.
|
Повторити вивчене |
48 |
|
Підсумок знань за 1 семестр.
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене у 1 семестрі. |
. |