Календарно-тематичне планування з англійської мови 7 клас 1 семестр (за О.Д. Карп'юк)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови 7 клас 1 семестр (за підручником О.Д. Карп'юк) зі змістовими лініями та навантаженням 3 год на тиждень. Повністю відповідає програмі
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування з англійської мови

у 7 класі за підручником О. Д. Карпюк  (3 години на тиждень) Мельничук Тетяна Юріївна

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар -граматика

 

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відпо-відальність

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотні-сть

Семестр 1

 

1

 

Знайомство. Як я провів свої літні канікули

 

My name is …

I am…

My hobby is…

 

Present and Past Simple tenses

Уміння вчитися упродовж життя

 

+

 

 

Розповідає про себе.

Впр. 1 с. 4

2

 

Ознайомлення з підручником.

Впр. 1-2 с. 4-5

 

Ініціативність і підприємливість

 

+

 

 

Вміє висловити свою думку.

Впр. 2-3 с. 5 (пис)

 

3

 

Починаємо навчання.

 

Впр. 4, ст.6 Впр. 3, ст.5,

Впр. 5 (а) с.6

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Працює в групах

Впр. 5 (а,б,), ст.6

4

 

У школі.

 

 Впр.1, ст.8

Впр. 2,ст.9

 

Впр. 3, ст.9

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Розповідає про школу.

Впр. 4, ст.9

5

 

Шкільні види діяльності..

 

 Впр.1, ст.10

Впр. 2, ст..11

There is/There are

Впр.3 Ст.11

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Розповідає про школу.

Впр. 4, ст.12

6

 

Школа для тебе

 

Впр.1, ст.13

Впр.2, ст.14

 

Модальні дієслова

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Розповідає про заняття в школі

Впр. 4, ст.14

7

 

Шкільні правила.

 

 

Впр.1,  ст.16

 

 

(1-4),

Впр.5,  ст.15

 

Модальні дієслова

 

 

Must/

Have to/

Musnt

Need/

Neednt

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

 

 

+

 

 

 

Розповідає про правила

 

поведінки в школі.

Впр.3-4,

ст. 16

 

8

 

Шкільні правила.

.

Впр.2,

ст.17

Впр. 4, ст.17

Модальні дієслова

Must/

Have to/

Musnt

Need/

Neednt

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Розповідає про шкільні правила.

Впр. 1, ст.18

9

 

Шкільні правила.

 

Лексика для розуміння тексту 

Впр.2, ст.19

Впр. 5, ст.20

Модальні дієслова

Must/

Have to/

Musnt

Need/

Neednt

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Розповідає що повинні та  що не повинні робити учні в школі.

Впр. 4 (а), ст.20

10

 

Як правильно описати місце.

Лексика опису місця

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміє описувати шкільну кімнату.

Впр.2,

ст.21

 

11

 

Закріплення та повторення вивченої теми

Тестові завдання

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Вміє працювати  самостійно та в групах

Опис. клас.

кімнату.

Впр.1, ст.22

12

 

Після школи.

 

Словосп. для опису хобі та  проведення вільного часу          Впр.1, ст.22 Впр.2, ст.23

Впр. 4, ст.24

Будова слова.

Впр.3

Ст.23

 

 

Інформаційно- цифрова компетентність

 

 

 

+

 

Вміє розповідати про своє хобі.

Впр.5, 6

ст.25

 

13

 

Нові технології та підлітки.

Лексика для розуміння тексту    Впр.1, ст.26

Впр.2, ст.26-27,

Впр. 3, ст.27

 

 

Прикмет-ник та прислівник

Too/

enough

Інформаційно- цифрова компетентність

 

 

 

+

 

Вміє розповідати про свої соціальні мережі.

Впр.5,

ст.28 (вивчити)

 

14

 

Соціальні мережі.

 

Впр.1,

ст.29

Впр.2,

ст.29

Впр. 3, ст.29-30

 

 

Прикмет-ник та прислівник

Too/

Enough

Стор.28

Інформаційно- цифровакомпетентність

 

 

 

+

 

Вміє правильно вживати в реченнях прикметник та прислівник.

Впр. 4-5, ст.30,

15

 

Навчання поза школою.

 

Прикметники для підсилення значення Впр.1, ст.31

Впр.2, ст.32

Впр. 3-4

ст.33

 

 

Інформаційно- цифровакомпетентність

 

 

+

 

 

 

Вміє розповідати про гуртки в школі.

Впр.2,

ст.34

 

16

 

Навчання поза школою.

 

Позашкільні заняття Впр.1,

ст.35

Впр.2,

ст.35

Модальні дієслова

Must/

Have to/

Musnt

Need/

Needn’t

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

+

 

 

Вміє розповідати про гуртки в школі.

Впр. 3, ст.35

17

 

Шкільні кабінети.

 

Впр.6  ст.38,

Впр.7 с.39

Минулий неозначений час

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

+

 

 

Вміє розповідати про шкільні кабінети.

Впр.5 (а, б)

Ст.37

18

 

Інтернаціональний фестиваль у школі Нью Берг.

 

Лексика для розуміння тексту      Впр. 9,

ст..40-41

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

+

 

 

Вміє порівнювати культурні традиції

Впр.10,

ст.41

 

19

 

Урок читання.

Впр.1,

ст.42-43

Впр.2, ст.43

 Впр.3, ст.43

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

+

 

 

 

Висловлює свою думку щодо прочитаного тексту

Впр.1,

ст.42 (переказ)

20

 

Закріплення вивченої теми.

За завданнями вчителя.                                                      (Тестові завдання)

Минулий неозначений час та модальні дієслова.

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

+

 

 

 

За завданнями вчителя. 

 

21

 

Хатні справи.

 

Хатні обовязки.

Впр.1, ст.48

Впр.3, 4, ст.49,

Впр.5,ст.50

 

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

 

+

 

 

 

   +

Розповідає про справи по господарству.

Впр. 6ст.50-

Впр.8 с. 51 (вивчити)

22

 

Зроби це сам.

 

Предмети домашнього вжитку.

Впр.1,

ст.52-53 Впр.2,ст..54

Впр.5, ст.55

 

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

+

 

 

 

    +

 

Розповідає про свої обов’язки по господарству.

Впр.3,4ст.54-55,

23

 

Вдома.

 

Впр.1, ст.57

Впр.3,ст.58

Впр.4,ст.58

Займенники

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

 

+

 

 

 

   +

Розповідає про обов’яз-ки членів родини по господарст-ву

Впр. 2, ст.58

24

 

Хатні справи.

Впр.1, ст.59

Впр.2,ст.59

Впр.3,ст.60

Впр.5, ст.61

 

Займенники

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

+

 

 

 

    +

 

Розповідає про обов’язки членів родини по господарству

Впр. 6, ст.62

25

 

Все про їжу.

 

Приготування їжі. Впр.1,

ст.64-65 Впр.2, ст.65

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

  +

 

Розповідає про користь їжі.

Впр.3,

ст.65-66

 

26

 

Способи обробки продуктів харчування.

Способи обробки їжі.

Впр.1, ст.69

Впр.2, ст.69

Впр.3, ст.70

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

 

  +

Вміє розказати про свій улюблений рецепт страви

Впр.5,

ст.71

27

 

Кухонні прилади, посуд.

Серверування.

Кухонне приладдя.Впр.1, ст.71

Впр.2, ст.72

Впр.3,

ст.72-73

Множина іменників. Винятки.

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

  +

Вміє обговорювати правила етикету за столом.

Впр. 4, ст..73

28

 

Їжа.

 

Впр.1, ст.74

Впр.2,

ст.74-75Впр.3, ст.75

Злічуваль-ні та нез-лічувальні іменники.

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

+

 

 

Вміє розрізняти іменники та правильно вживати їх.

Впр. 4, ст..75

29

 

Способи обробки продуктів харчування.

 

Лексика для  розуміння тексту Впр.1, ст.76

Впр.2, ст.76

Впр.3, ст.77

Множина іменників. Винятки.

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

  +

 

Вміє давати інструкції по сервіруванню столу.

Впр. 4 с. 78 Написати рецепт улюбленої страви

30

 

Рецепти. Український борщ.

Продукти харчування.

Впр.6,

ст.79

Злічувальні та незлічувальні іменники.

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

  +

 

Вміє розповідати як приговувати страви національної кухні.

Впр. 1 с.79

31

 

Хатні справи.

Впр.6,

ст.82

Впр. 7, ст.82-83 Впр. 7, ст.82-83

Впр. 7, ст.82-83

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

  +

Вміє розповідати про побутові родині традиції.

Впр. 10, ст.85

32

 

Чоловік який ніколи не мив свій посуд.

 

Лексика для розуміння тексту Впр.1,

ст.85-86 Впр.2, ст.87

Впр.4, ст.87

 

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

+

 

 

Розповідає про хатні обов’язки в родині.

Впр. 4, ст..87 (переказ)

33

 

Повторення теми “Школа”

 

За завданнями вчителя.                  

There is/ there are

Must/

Have to/

Musn’t

Need/

Needn’t

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміє розповідати про свою школу, уроки та обов’язки у школі.

За завданнями вчителя.                                                      

34

 

Повторення теми Поза школою

 

За завданнями вчителя.                 

Too/

Enough

PastSimple

Інформаційно- цифрова компетентність

 

 

 

+

 

Вміє розповідати про свій день.

За завданнями вчителя.                                                        

35

 

Повторення теми “Вдома”

 

За завданнями вчителя. 

Everybody, Somebody, Anybody, Nobody.

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

 

+

 

 

 

   +

Наводить приклади внеску у свою родину.

За завданнями вчителя.                                                      

36

 

Повторення теми «Зроби це сам».

 

За завданнями вчителя. 

 

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

 

 

Розповідає про свої обов’язки по господарству (використовуючи вивчену лексику)

За завданнями вчителя.                                                      

37

 

Повторення теми Хатні справи

 

За завданнями вчителя. 

Something, nothing,

anywhere

Anything

Nowhere

somewhere

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

+

 

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

За завданнями вчителя.                                                     

 

38

 

Повторення теми “Їжа”

 

За завданнями вчителя.                

За завданнями вчителя.                                                      (Тестові завдання)

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Розповідає  про способи приготування їжі

 

За завданнями вчителя.                                                      (Тестові завдання)      

39

 

Повторення теми «Все про їжу».

Приготування їжі.

Впр. 4, ст.67

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

  +

 

Порівнює корисні та шкідливі продукти харчування.

Впр.5,

ст.67

40

 

Повторення «Способи обробки продуктів харчування

 

За завданнями вчителя.                                                      

Злічувальні та незлічувальні іменники. Множина іменників. Винятки.

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

 

  +

 

Розповідає  про способи приготування їжі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 4, 5, ст..81

41

 

Повторення «Рецепти». Рецепт улюбленої страви.

Продукти харчування.

 

Злічувальні та незлічувальні іменники.

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

  +

 

Вміє розповідати рецепт своєї улюбленої страви

«Рецепт улюбленої страви»

42

 

Повторення теми Кухонні прилади, посуд.

Серверування.

 

За завданнями вчителя.                 

За завданнями вчителя.                                                     

Інформаційно-цифрова компетентність

 

 

 

+

 

Вміє давати інструкції по сервіруванню столу.

За завданнями вчителя.                                                      

43

 

Закріплення вивчених тем.

За завданнями вчителя.                

За завданнями вчителя.                                                     

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

 

+

 

 

 

   +

Вміє  розповідати   про  події у минулому

За завданнями вчителя.                                                      (Тестові завдання)      

44

 

Контроль навичок аудіювання.

Listening Comprehension

(the first  term)

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Написати контроль аудіювання.

 

Підготу-ватися до контролю читання

45

 

Контроль навичок читання.

Reading

Comprehension

(the first term)

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Написати контроль читання.

 

Підготуватися до контролю письма

46

 

Контроль навичок письма.

Writing

Comprehension

(the first term)

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

 

Написати творчу роботу.

 

Підготуватися до контролю мовлення

47

 

Контроль навичок говоріння.

 

Speaking Comprehension

(the first term)

 

Ініціативність і підприємливість

 

+

 

 

 

 

 

Розказати обрану тему.

 

Повторити вивчене

48

 

 

Підсумок знань за 1 семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчене у 1 семестрі.

.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дмитренко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
18 січня 2019
Переглядів
15177
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку