ПОГОДЖУЮ
Заступник директора з НВР______
«01» січня 2024 року
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор опорного закладу ______
«01» січня 2024 року
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 1 КЛАСУ
ІІ семестр
№ П/П
|
Дата проведення
|
Примітка |
Тема або сфера спілкування |
Тема «Природа». |
|||
33. |
16.01. |
|
I Have Got a Rabbit • У мене є кролик. Вивчення нової лексики. Формування навичок іншомовного мовлення. Літери алфавіту: «G», «H». Рольові ігри. |
34. |
18.01. |
|
My Pets • Мої домашні улюбленці. Повторення вивченої лексики. Вивчення нової лексики. Формування навичок усного висловлювання. Літери алфавіту: «I», «J». Робота з малюнками. |
35. |
23.01. |
|
Is It Big or Small? • Велике чи маленьке? Вивчення нової лексики. Формування навичок усного висловлювання. Літери алфавіту: «K», «L». Робота з малюнками. |
36. |
25.01. |
|
Is It a Big Pig? • Це велика свиня?. Повторення вивченої лексики. Вивчення нової лексики. Формування навичок усної взаємодії. Літери алфавіту: «M», «N». Робота в парах. |
37. |
30.01. |
|
How Big Is a Pig? • Наскільки велика свиня? Вивчення нової лексики. Формування навичок аудіювання. Літери алфавіту: «O», «P». Робота в парах. |
38. |
01.02. |
|
I Can Run • Я вмію бігати. Вивчення нової лексики. Формування навичок усної взаємодії. Літери алфавіту: «Q», «R». Рольові ігри. |
39. |
06.02. |
|
We Can See a Wolf • Ми бачимо вовка. Вивчення нової лексики. Формування навичок аудіювання. Літери алфавіту: «S», «T». Робота в парах. |
40. |
08.02. |
|
Fish Can Swim • Риби вміють плавати. Повторення вивченої лексики. Формування навичок усної взаємодії. Робота з малюнками. |
41. |
13.02. |
|
Узагальнення знань з теми «Природа». Діагностувальна робота з говоріння. |
42. |
15.02. |
|
Проєктна робота «Моя улюблена тваринка». |
43. |
20.02. |
|
Revision • Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок. |
Тема «Свята». |
|||
44. |
22.02. |
|
Happy Birthday! • З днем народження! Вивчення нової лексики. Формування навичок усного висловлювання. Літери алфавіту: «U», «V». |
45. |
27.02. |
|
How Old Are You? • Скільки тобі років? Повторення вивченої лексики. Вивчення нової лексики. Формування навичок сприйняття на слух. Літери алфавіту: «W», «X». Робота з малюнками. |
46. |
29.02. |
|
How Old Is She? • Скільки їй років? Вивчення нової лексики. Формування навичок усного висловлювання. Літери алфавіту: «Y», «Z». |
47. |
05.03. |
|
Happy Easter! • Щасливого Великодня! Вивчення нової лексики. Формування навичок усного висловлювання. Робота з малюнками. |
48. |
07.03. |
|
Проєктна робота «Порахуймо!» |
49. |
12.03. |
|
Узагальнення знань з теми «Свята». Діагностувальна робота з аудіювання. |
50. |
14.03. |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок. |
Тема «Харчування». |
|||
51. |
19.03. |
|
Have You Got a Fish Sandwich? • У тебе є сендвіч із рибою? Вивчення нової лексики. Формування навичок зорового сприймання, читання та говоріння. |
52. |
21.03. |
|
What’s in Your Lunchbox? • Що у твоєму ланч-боксі? Формування навичок зорового сприймання та усного продукування. Робота в парах. |
53. |
02.04. |
|
I Like Tea • Я люблю чай. Вивчення нової лексики. Формування навичок зорового сприймання та читання. |
54. |
04.04. |
|
What’s for Lunch? • Що на ланч? Повторення вивченої лексики. Формування навичок говоріння. |
55. |
09.04. |
|
What Day Is It Today? • Який сьогодні день? Вивчення нової лексики. Формування навичок усного висловлювання. Робота в парах. |
56. |
11.04. |
|
Menu • Меню. Повторення вивченої лексики. Вивчення нової лексики. Формування навичок сприйняття на слух. Робота з малюнками. |
57. |
16.04. |
|
In the Cafe • У кав’ярні. Вивчення нової лексики. Формування навичок зорового сприймання, читання та говоріння. |
58. |
18.04. |
|
At Home • Удома. Вивчення нової лексики. Формування навичок зорового сприймання, читання та говоріння. Робота в парах. |
59. |
23.04. |
|
Проєктна робота «Мій перекус». |
60. |
25.04. |
|
Узагальнення знань з теми «Харчування». Діагностувальна робота з аудіювання. |
61. |
30.04. |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок. |
Тема «Школа». |
|||
62 |
02.05. |
|
Is It Long or Short? • Довге чи коротке? Вивчення нової лексики. Формування навичок зорового сприймання, читання та говоріння. |
63 |
07.05. |
|
What Is in Your Schoolbag? • Що у твоєму портфелі? Вивчення нової лексики. Формування навичок зорового сприймання, читання та говоріння. Робота з малюнками. |
64 |
09.05. |
|
It Is Our School • Це наша школа. Повторення вивченої лексики. Вивчення нової лексики. Формування навичок сприйняття на слух. Робота з малюнками. |
65 |
14.05. |
|
It Is My Classroom • Це моя класна кімната. Вивчення нової лексики. Формування навичок усної взаємодії. Рольові ігри. |
66 |
16.05. |
|
Open Your Book! • Розгорни свою книжку! Повторення вивченої лексики. Вивчення нової лексики. Формування навичок усного висловлювання. Робота в парах. |
67 |
21.05. |
|
Проєктна робота «Моя школа». |
68 |
23.05. |
|
Узагальнення знань з теми «Школа». Діагностувальна робота з говоріння. |
69 |
28.05. |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок. |
70 |
30.05. |
|
Revision. All I Know • Повторення. Все, що я знаю. Підсумковий урок. |
Опорний заклад «Чутівська ЗОШ І – ІІІ ступенів
Чутівської селищної ради Полтавського району Полтавської області»
Календарно тематичне планування уроків
учителя англійської мови
Зайко Світлани Юріївни
Професійна папка:
https://drive.google.com/drive/folders/11w66TIqJ4DaX-UBeBPOh77bTkUe4UV6m?usp=share_link