КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 1 КЛАСУ ІІ семестр

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 1 КЛАСУ ІІ семестр Підручник «Англійська мова» для 1 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) автори: Губарєва С. С., Доценко І. В., Євчук О. В.
Перегляд файлу

ПОГОДЖУЮ

Заступник директора з НВР______

«01» січня 2024 року

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор опорного закладу ______

«01» січня 2024 року


 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 1 КЛАСУ

ІІ семестр

П/П

 

Дата проведення

 

Примітка

Тема або сфера спілкування

Тема «Природа».

33.

16.01.

 

I Have Got a Rabbit • У мене є кролик. Вивчення нової лексики. Формування навичок іншомовного мовлення. Літери алфавіту: «G», «H». Рольові ігри.

34.

18.01.

 

My Pets • Мої домашні улюбленці. Повторення вивченої лексики.

Вивчення нової лексики. Формування навичок усного висловлювання. Літери алфавіту: «I», «J». Робота з малюнками.

35.

23.01.

 

Is It Big or Small? • Велике чи маленьке? Вивчення нової лексики. Формування навичок усного висловлювання. Літери алфавіту: «K», «L».  Робота з малюнками.

36.

25.01.

 

Is It a Big Pig? • Це велика свиня?. Повторення вивченої лексики. Вивчення нової лексики. Формування навичок усної взаємодії. Літери алфавіту: «M», «N». Робота в парах.

37.

30.01.

 

How Big Is a Pig? • Наскільки велика свиня? Вивчення нової лексики. Формування навичок аудіювання. Літери алфавіту: «O», «P».  Робота в парах.

38.

01.02.

 

I Can Run • Я вмію бігати. Вивчення нової лексики. Формування навичок усної взаємодії. Літери алфавіту: «Q», «R». Рольові ігри.

39.

06.02.

 

We Can See a Wolf • Ми бачимо вовка. Вивчення нової лексики. Формування навичок аудіювання. Літери алфавіту: «S», «T». Робота в парах.

40.

08.02.

 

Fish Can Swim • Риби вміють плавати. Повторення вивченої лексики. Формування навичок усної взаємодії. Робота з малюнками.

41.

13.02.

 

Узагальнення знань з теми «Природа».

Діагностувальна робота з говоріння.

42.

15.02.

 

Проєктна робота «Моя улюблена тваринка».

43.

20.02.

 

Revision • Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок.

Тема «Свята».

44.

22.02.

 

Happy Birthday! • З днем народження! Вивчення нової лексики. Формування навичок усного висловлювання. Літери алфавіту: «U», «V».

45.

27.02.

 

How Old Are You? • Скільки тобі років? Повторення вивченої лексики. Вивчення нової лексики. Формування навичок сприйняття на слух. Літери алфавіту: «W», «X». Робота з малюнками.

46.

29.02.

 

How Old Is She? • Скільки їй років? Вивчення нової лексики. Формування навичок усного висловлювання. Літери алфавіту: «Y», «Z».

47.

05.03.

 

Happy Easter! • Щасливого Великодня! Вивчення нової лексики. Формування навичок усного висловлювання. Робота з малюнками.

48.

07.03.

 

Проєктна робота «Порахуймо!»

49.

12.03.

 

Узагальнення знань з теми «Свята».

Діагностувальна робота з аудіювання.

50.

14.03.

 

Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок.

Тема «Харчування».

51.

19.03.

 

Have You Got a Fish Sandwich? • У тебе є сендвіч із рибою? Вивчення нової лексики. Формування навичок зорового сприймання, читання та говоріння.

52.

21.03.

 

What’s in Your Lunchbox? • Що у твоєму ланч-боксі? Формування навичок зорового сприймання та усного продукування. Робота в парах.

53.

02.04.

 

I Like Tea • Я люблю чай. Вивчення нової лексики. Формування навичок зорового сприймання та читання.

54.

04.04.

 

What’s for Lunch? • Що на ланч? Повторення вивченої лексики. Формування навичок говоріння.

55.

09.04.

 

What Day Is It Today? • Який сьогодні день? Вивчення нової лексики. Формування навичок усного висловлювання. Робота в парах.

56.

11.04.

 

Menu • Меню. Повторення вивченої лексики. Вивчення нової лексики. Формування навичок сприйняття на слух. Робота з малюнками.

57.

16.04.

 

In the Cafe • У кав’ярні. Вивчення нової лексики. Формування навичок зорового сприймання, читання та говоріння.

58.

18.04.

 

At Home • Удома. Вивчення нової лексики. Формування навичок зорового сприймання, читання та говоріння. Робота в парах.

59.

23.04.

 

Проєктна робота «Мій перекус».

60.

25.04.

 

Узагальнення знань з теми «Харчування». Діагностувальна робота з аудіювання.

61.

30.04.

 

Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок.

Тема «Школа».

62

02.05.

 

Is It Long or Short? • Довге чи коротке? Вивчення нової лексики. Формування навичок зорового сприймання, читання та говоріння.

63

07.05.

 

What Is in Your Schoolbag? • Що у твоєму портфелі? Вивчення нової лексики. Формування навичок зорового сприймання, читання та говоріння. Робота з малюнками.

64

09.05.

 

It Is Our School • Це наша школа. Повторення вивченої лексики. Вивчення нової лексики. Формування навичок сприйняття на слух. Робота з малюнками.

65

14.05.

 

It Is My Classroom • Це моя класна кімната. Вивчення нової лексики. Формування навичок усної взаємодії. Рольові ігри.

66

16.05.

 

Open Your Book! • Розгорни свою книжку! Повторення вивченої лексики. Вивчення нової лексики. Формування навичок усного висловлювання. Робота в парах.

67

21.05.

 

Проєктна робота «Моя школа».

68

23.05.

 

Узагальнення знань з теми «Школа». Діагностувальна робота з говоріння.

69

28.05.

 

Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок.

70

30.05.

 

Revision. All I Know • Повторення. Все, що я знаю. Підсумковий урок.

 

 

 

 


Опорний заклад «Чутівська ЗОШ І – ІІІ ступенів

Чутівської селищної ради Полтавського району Полтавської області»

 

 

 

Календарно тематичне планування уроків

учителя англійської мови

Зайко Світлани Юріївни

 

 

 

Професійна папка:

https://drive.google.com/drive/folders/11w66TIqJ4DaX-UBeBPOh77bTkUe4UV6m?usp=share_link

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
22 березня
Переглядів
34
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку