Календарне-тематичне планування з англійської мови для 3-А, 3-Б класів за підручником Quick Minds 3
(3 години на тиждень)
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||
ІІ семестр Unit 5. By the Seaside Відпочинок та дозвілля |
|||||||||
47 |
11.01 |
Біля моря SB p.44 |
Називає дії під час відпочинку |
Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку |
Сприймає слова на слух |
Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу |
fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio |
What am I doing? You’re cleaning your goggles. |
AB p.44 |
48 |
13.01 |
Час відпочинку SB p.45 |
Повідомляє про свої дії та дії інших |
Прослуховує та реагує на прослухані висловлювання
|
Описує дії на картинках |
Peter is (not) eating an ice cream. Emma and Bob are (not) dancing. |
AB p.45 |
||
49 |
14.01 |
Моллі та її телефон SB p.46 |
Розповідає про дозвілля |
Здоров’я і безпека: розуміє правила безпечної поведінки |
Прослуховує пісню та розуміє конкретну інформацію |
Формує висловлювання відповідно до змісту пісні |
talk to smb, have got nothing to do, on one’s own |
Is Ana Having lunch? Yes, she is. Is Tim swimming? No, he isn’t. |
AB p.46 |
50 |
18.01 |
Відпочинок моїх друзів SB p.47 |
Запитує з метою отри-мати більш детальну інформацію |
Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку |
Прослуховує та реагувати на прослухані висловлювання |
Ставить питання та відповідати на інших |
Повторення ЛО попередніх уроків |
Are Chris and Luc reading? Yes, they are. / No, they aren’t. |
AB p.47 |
51 |
20.01 |
Біля моря Пастка SB p.48-49 |
Обговорює як краще вирішити проблему |
Розрізняти мовлення діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Розуміє повсякденні вирази та реагує на них |
trap, shell, different place, get (my arm) out, shark, cage, octupus |
Let’s have a look. |
AB p.48 |
|
52 |
21.01 |
Пригоди юних дослідників SB p.48-49 |
Обговорює прочитану історію |
Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки
|
Розуміти короткі і прості вказівки, короткі повідомлення |
Розуміє конкретну інформацію у тексті, читає фонікси |
ЛО уроку, с. 49 |
Let’s have a look. |
AB p.49 |
53 |
25.01 |
Море та його мешканці SB p.50 |
Розрізняє візерунки та описує картинки |
Вказує на відповідний малюнок |
Висловлюється відповідно до поставленого завдання |
pattern, symmetry, stripes, vertical, diagonal, horizontal, spiral, spots |
Present Continuous |
AB p.50 |
|
54 |
27.01 |
Візерунки і симетрія SB p.51 |
Керується інструкціями |
Читає короткі повідомлення та розуміє їх значення |
Розповідає про результати практичної роботи |
symmetrical, asymmetrical, middle, sides, same |
Present Continuous (questions) |
AB p.51 |
|
55 |
28.01 |
Пори року та вибір одягу SB p.92 |
Читає та обговорює текст |
Читає короткі повідомлення та розуміє їх значення |
Розповідати про улюблену пору року та вибір одягу |
to wear a sun hat, different clothes |
I’m wearing a T-shirt and shorts in summer. |
SB p.92 |
|
56 |
01.02 |
На узбережжі SB p.101 |
Виконує тестові завдання |
Здоров’я і безпека: розуміє правила безпечної поведінки |
Описувати дії людей на малюнку |
Ставити питання та відповідати на них
|
Повторення ЛО попередніх уроків |
Present Continuous |
AB p.92 |
Unit 6. Our school. Наша школа |
|||||||||
57 |
03.02 |
Наша школа SB p.52 |
Розповідає про свою школу
|
Громадянська відповідаль-ність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя |
Сприймає нові ЛО на слух |
Описує картинку |
playground, music room, toilets, computer room, library, reception, dining hall, gym, do exercise |
Present Simple; There is/there are |
AB p.52 |
58 |
04.02 |
Вчора у школі SB p.53 |
Запитує з метою під- твердження або запере- чення
|
Прослуховує речення, переглядає зображення і шукає відповідники в тексті |
Пише підписи до картинок |
I was (not) in the music room at 10 o’clock. You were/ weren’t in the gym at 11 o’clock. |
AB p.53 |
||
59 |
08.02 |
Де ми були вчора SB p.54 |
Розповідає про своє місцезна-ходження в певний момент в минулому |
Розуміє текст пісні |
Пише висловлювання за темою пісні |
to dance rock’n’roll |
I was … I wasn’t … |
AB p.54 |
|
60 |
10.02 |
Шкільне життя друзів SB p.55 |
Громадянська відповідаль-ність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя |
Повідомляє про місцезнаходження дітей за картинками |
Складає історію за серією картинок |
swimming pool, cinema, train station |
Were you in the park yesterday at 6 o’clock? Yes, I was.
|
AB p.55 |
|
61 |
11.02 |
В класі музики SB p.56-57 |
Виконує вказівки |
Виокремлює конкретну інформа-цію прослуховуючи аудіо-запис історії
|
Розуміє повсякденні вирази та реагує на них |
break, snack, hot chocolate, cup, Well spotted!, rich, leave, trumpet |
Were you at the cinema yesterday afternoon? No, I wasn’t. |
AB p.56 |
|
62 |
15.02 |
Пригоди Люсі та Бена SB p.56-57 |
Обговорює прочитану історію
|
Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники |
Розуміє конкретну інформацію про свято у тексті |
ЛО попередніх уроків |
Дієслово to be в past Simple |
AB p.57 |
|
63 |
17.02 |
Інтерв’ю з новим учнем SB p.58 |
Описує школу за планом |
Читає питання вікторини та дає на них відповіді |
Пише запитання для власної вікторини |
ЛО уроку, с. 58 |
Дієслово to be в past Simple |
AB p.57 |
|
64 |
18.02 |
Школа моєї мрії SB p.59 |
Описує школу своєї мрії |
Переглядає зображення та виконує завдання на пошук відповідників |
Пише висловлювання про своє улюблене місце |
This is my dream school.
|
There is/are… |
AB p.58 |
|
65 |
22.02 |
Свято «Масляна» SB p.93 |
Розповідає про святкування Масляної |
Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники |
Розуміє конкретну інформацію про свято у тексті |
Pancake Day, Lent, race, to toss, symbol, to celebrate, street festival |
Present Simple |
AB p.59 |
|
66 |
24.02 |
Наша школа SB p.102
|
Називати предмети, що зображені на малюнку |
Розуміє тематичний тест; виокремлює конкретну інформацію |
Бере участь і міні діалогах за картинками, с. 102/SB |
ЛО попередніх уроків |
Дієслово to be в past Simple |
SB p. 93, Ex.1 |
|
67 |
25.02 |
Час вікторини SB p.60 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники |
Описує про минулі події в логічній послідовності |
Повторення ЛО попередніх уроків |
Дієслово to be в past Simple |
AB p.93 |
|
68 |
01.03 |
Гра: дивний будинок SB p.61
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Дотримується правил гри |
Описує про минулі події в логічній послідовності |
ЛО попередніх уроків |
Past Simple |
AB p.60 |
|
69 |
03.03 |
Тепер я можу…
Revision |
Розповідає про наш ліцей |
Розуміє конкретну інформацію |
Формує висловлювання відповідно до поставленого завдання |
Повторення ЛО попередніх уроків |
Повторення матеріалу попередніх уроків |
AB p.61 |
|
Unit 7. At the Hospital В лікарні. Здоровий спосіб життя |
|||||||||
70 |
04.03 |
У лікарні SB p.62 |
Називає хвороби |
Здоров’я і безпека: розуміє вплив хвороб на організм людини |
Сприймає нову лексику на слух |
Працює у парах: діалоги на тему спортивних занять |
hospital, doctor, nurse, cold (n), cough, headache, toothache, earache, ill stomach-ache What’s the matter?
|
Past Simple (regular verbs) jump-jumped shout-shouted land-landed |
AB p.62 |
71 |
10.03 |
На прийомі у лікаря SB p.63 |
Обговорює минулі події |
Прослуховує аудіо-запис та шукає відповідники у зображеннях |
Висловлюється відповідно до поставленого завдання |
AB p.63 |
|||
72 |
11.03 |
Дивний Тиждень. Пісня SB p.64 |
Обговорює хатніх тварин |
Здоров’я і безпека: розуміє необхідність звертатися до лікаря, якщо захворів |
Прослуховує пісню та розуміє конкретну інформацію |
Висловлюється за темою пісні |
terrible, to be scared, to happen |
Irregular verbs: wake up – woke up feel – felt have – had go – went give – gave say - said |
AB p.64 |
73 |
15.03 |
Похід до лікаря SB p.65 |
Обговорює похід до лікаря |
Складає оповідання за серією картинок |
Формує висловлю-вання на тему бажаної поведінки |
ЛО попередніх уроків |
AB p.65 |
||
74 |
17.03 |
Пригоди Люсі та Бена в лікарні SB p.66-67 |
Читає історію та шукає відповідники |
Громадянська відповідаль-ність: проявляє турботу до людей літнього віку |
Прослуховує аудіо-запис історії та веде розмову за серією картинок |
Бере участь у простій розмові про минулі події |
Are you all right? play a trick, leave us alone, no way, injection, lie down |
Past Simple (regular and irregular verbs) |
AB p.66 |
75 |
18.03 |
Юні дослід- ники в лікар- ні SB p.66-67 |
Виокремлює конкретну інформацію прослухову-ючи аудіо-запису історії |
Прослуховує аудіо-запис (правильна вимова фоніксів) |
Відповідає на питання за історією |
Someone played a trick on us! thermometer |
Mike hiked – he liked it! Kate skated – she hated it! |
AB p.67 |
|
76 |
22.03 |
Температура SB p.68 |
Обговорювати ознаки хвороби |
Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки |
Розуміє короткі прості повідомлення |
Вербально реагує на прості твердження про здорові звички |
fever, last, perfect, temperature, virus/viruses, |
Past Simple (regular and irregular verbs) |
AB p.68 |
77 |
24.03 |
Допомога хворому SB p.69 |
Дає поради хворому |
Розуміє коротке повідомлення про поведінку хворого |
Пише поради хворому |
ЛО уроку, с. 69 |
Past Simple (regular and irregular verbs) |
AB p.69 |
|
78 |
25.03 |
Погода і природні явища SB p.94 |
Обговорювати природні явища |
Здоров’я і безпека: розуміє необхідність звертатися до лікаря, якщо захворів |
Розуміє тематичний тест; виокремлює конкретну інформацію |
Підтримує розмову про погоду |
Strong wind, heavy rain, lightning, flood |
Past Simple (questions) |
|
79 |
05.04 |
Хвороби та симптоми SB p.103 |
Обговорювати ознаки хвороби |
Переглядає зображен-ня (симптоми хвороб) і знаходить відповідники |
Формує висловлювання відповідно до поставленого завдання |
ЛО попередніх уроків |
Past Simple (regular and irregular verbs) |
AB p.94 |
|
Unit 8. The market. Харчування |
|||||||||
80 |
07.04 |
На базарі Продукти харчування SB p.70 |
Описує похід на базар
|
Здоров’я і безпека: розрізняє здорову та шкідливу їжу |
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо-записів |
Робота у парах: діалогічне мовлення |
fish, bread, eggs, grapes, lemons, watermelons, beans, mangos, tomatoes, potatoes, delicious |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
AB p.70 |
81 |
08.04 |
Продукти харчування SB p.71 |
Називає продукти харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняє здорову та шкідливу їжу |
Реагує на загальні запитання про продукти харчування; розповідає про свої уподобання |
Ставить і відповідає на прості запитання про продукти харчування |
fish, bread, eggs, grapes, lemons, watermelons, mangos, beans, tomatoes, potatoes
|
Would you like a tomato? Yes, please. Would you like some bread? No, thank you.
|
AB p.71 |
82 |
12.04 |
Смачні фрукти. Пісня SB p.72 |
Говорить про смаки |
Підприємливість та фінансова грамотність: складає просте меню корисних продуктів |
Прослуховує пісню та розуміє конкретну інформацію |
Формує висловлювання відповідно до змісту пісні |
food, would like (for offers) |
I’d like orange, please. |
AB p.72 |
83 |
14.04 |
Що в холоди- льнику? SB p.73 |
Розповідає про наявні в холо-дильнику продукти |
Прослуховує аудіо-запис та дає відповіді на почуті питання про вміст холодильника |
Пише список продуктів, які потрібно купити |
plate, cup, jar, bowl |
Are there any pears in the fridge? Yes, there are. No, there aren’t any. |
AB p.73 |
|
84 |
15.04 |
Пригоди Люсі та Бена У печері SB p.74-75 |
Читає історію та шукає відповідники |
Здоров’я і безпека: розрізняє здорову та шкідливу їжу |
Виокремлює конкретну інформа-цію прослуховуючи аудіо-запису історії |
Розуміє повсякденні вирази та реагує на них |
fridge, basket, bread, sweets |
There is / there are… |
AB p.74 |
85 |
19.04 |
У печері SB p.74-75 |
Обговорює історії |
Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники |
Розуміє конкретну інформацію у тексті, читає фонікси |
Irene uses her nose to smell limes, cakes and roses. |
I’d like some apples, please. |
AB p.75 |
|
86 |
21.04 |
Продукти харчування Сім’я SB p.76 |
Розповідає про гастрономічні уподобання своєї сім’ї |
Здоров’я і безпека: розрізняє здорову та шкідливу їжу |
Сприйняття зображення із варіантами відповідей |
Підтримує розмову за картинкою |
Повторення ЛО попередніх уроків |
Present Simple (questions) |
AB p.76 |
87 |
22.04 |
Улюблена їжа SB p.77 |
Розповідає про улюблену страву |
Підприємливість та фінансова грамотність: раціонально розподіляє кошти під час покупки |
Слухає рецепт фруктового салату та записує інгредієнти |
Робота у парах: діалогічне мовлення |
ЛО уроку, с. 77 |
There is / there are… |
|
88 |
26.04 |
Давайте готувати! Смачні деруни SB p.95 |
Розповідає про приготу- вання страви |
Веде розмову за прослуханим текстом |
Підтримує діалог відповідно до поставленого завдання до тесту |
deruny, flour, salt, butter |
Give me potatoes, please. You can ask her. I can help you. Let’s give them some, too. |
AB p.95, Ex. 1 |
|
89 |
28.04 |
Тепер ти можеш… SB p.104 |
Розповідає про продукти харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняє здорову та шкідливу їжу |
Перегляд зображень продуктів харчування та бесіда за картинкою |
Формування висловлювання про приготування улюбленої страви |
fish, bread, eggs, grapes, lemons, watermelons, beans, mangos, tomatoes, potatoes, delicious |
Is there/Are there…?
|
Ex. 2, 3, p. 95/AB |
Unit 9. Our Daily Tasks Я, моя родина і друзі. (Щоденні обов’язки) |
|||||||||
90 |
29.04 |
Щоденні обов’язки SB p.78 |
Перераховує щоденні обов’язки
|
Здоров’я і безпека: виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я |
Сприймає слова на слух |
Робота у парах: діалогічне мовлення на тему щоденних обов’язків |
sweep, do the shopping, tidy up, cook, take the dog for a walk
|
Present Simple |
|
91 |
03.05 |
Хатні справи SB p.79 |
Описує хатні обов’язки, які виконує після уроків |
Підтримує розмову за серією картинок |
Підтримує діалог про хатні справи |
It’s eight o’clock. It’s half past eight. |
Numerals 1-100; Start/finish +.gerund
|
AB p.79 |
|
92 |
05.05 |
Мій день. Пісня SB p.80
|
Описувати щоденні обов’язки
|
Громадянська відповідаль-ність: розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов’язки |
Прослуховує пісню та розуміє конкретну інформацію |
Формує висловлювання відповідно до змісту пісні |
ЛО уроку, с. 80 |
Present Simple for daily routines |
AB p.80 |
93 |
06.05 |
Допомога батькам SB p.81 |
Описувати щоденні дії |
Бере участь в опитуванні про виконання домашніх справ |
Пише питання для опитування |
Days of the week |
John always goes swimming at quarter to six.
|
|
|
94 |
10.05 |
Добро пере- магає! Скарб SB p.82-83 |
Обговорювати як краще вирішити задачу |
Громадянська відповідаль-ність: оцінює власні вчинки та вчинки інших людей |
Виокремлює конкретну інформа-цію прослуховуючи аудіо-запису історії |
Розуміє повсякденні вирази та реагує на них |
message, Atchooo!, finder, adventure |
Imperative Mood |
AB p.82 |
95 |
12.05 |
Пригоди Люсі та Бена Скарб SB p.82-83 |
Обговорення історії |
Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники |
Розуміє конкретну інформацію у тексті, читає фонікси |
keep one’s teeth really clean |
Present Simple for daily routines |
AB p.83 |
|
96 |
13.05 |
Здоровий спосіб життя SB p.84 |
Говорити про здоровий спо- сіб життя |
Здоров’я і безпека: виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я |
Читає поради, погоджується або ні. Дає свої пропозиції |
Пише список порад щодо здорового способу життя |
eating fruit going to bed late eating sweets doing sport going to bed early watching a lot of TV |
Present Simple (questions) |
AB p.84 |
97 |
17.05 |
Я здоровий Проектна робота SB p.85 |
Робити проект-опитування про однокласників |
Розуміє прочитані інструкції |
Пише список справ на літо |
Повторення мов- ного матеріалу з попередніх уроків |
AB p.85 |
||
98 |
19.05 |
Сімейна вечеря SB p.96 |
Описувати обов’язки членів родини |
Розуміє основний зміст тексту |
Висловлюється відповідно до поставленого завдання |
spoon, fork, chop sticks, plate, bowl |
Some/any in questions and negative statements |
AB p.96 |
|
99 |
20.05 |
Щоденні обов’язки SB p.105
|
Описувати щоденні обов’язки та уточенювати час їх виконання
|
Здоров’я і безпека: виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я |
Сприймає слова та вирази на слух |
Підтримує діалог відповідно до поставленого завдання |
Повторення ЛО попередніх уроків |
Present Simple for daily routines |
Підготувати постер «Плани на літо» |
100 |
24.05 |
Час вікторини SB p.86 |
Гра-вікторина |
Підприємливість та фінансова грамотність: виявляє ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня |
Розуміє основний зміст тексту |
Порівнює різні місця для літнього відпочинку |
An egg and some bread for breakfast |
There is/There are… |
AB p.86 |
101 |
26.05 |
Тепер ти можеш… SB p.87 |
Гра |
Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники |
Описує про минулі події в логічній послідовності |
fish, bread, eggs, grapes, lemons, watermelons, beans, mangos, tomatoes, potatoes, delicious |
Модальне дієслово can |
SB, p. 86 |
|
102 |
27.05 |
Повторення вивченого матеріалу |
Розповідає про минулі події |
Громадянська відповідаль ність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку |
Переглядає зображення і виконує завдання до прочитаних коротких текстів |
Висловлюється відповідно до поставленого завдання |
ЛО попередніх уроків |
was and were |
AB p.87 |
103 |
31.05 |
Улюблені заняття влітку |
Називає улюблені заняття влітку |
Виокремлює конкретну інформацію з аудіо-запису |
Пише запрошення на вечірку (святкування дня народження) |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків |
Basic prepositions of place and direction |
AB p. 96 |
|
104 |
02.06 |
Вікторина «Цікава англійська» |
|||||||
105 |
03.06 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за ІІ семестр |
|||||||
106 |
07.06 |
Підсумковий урок |
За новим Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87, та Типовими освітніми програмами для 3-4 класів НУШ (Савченко О. Я., Шияна Р. Б.)
1