Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3-го класу за підручником Quick Minds 3 (3 години на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складено за новим Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87, та Типовими освітніми програмами для 3-4 класів НУШ (Савченко О. Я., Шияна Р. Б.)
Перегляд файлу

Календарне-тематичне планування з англійської мови для 3-А, 3-Б класів за підручником Quick  Minds 3

(3 години на тиждень)

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Домашнє завдання

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

                                      ІІ семестр    Unit 5. By the Seaside      Відпочинок та дозвілля

47

11.01

Біля моря

SB p.44

Називає дії під час відпочинку

Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку

Сприймає слова на слух

Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу

fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio

What am I doing?

You’re cleaning your goggles.

AB p.44

48

13.01

Час відпочинку

SB p.45

Повідомляє про свої дії та дії інших

Прослуховує та реагує на прослухані висловлювання

 

Описує дії на картинках

Peter is (not) eating an ice cream. Emma and Bob are (not) dancing.

AB p.45

49

14.01

Моллі та її телефон

SB p.46

Розповідає про дозвілля

Здоров’я і безпека: розуміє правила безпечної поведінки

Прослуховує пісню та розуміє конкретну інформацію

Формує висловлювання відповідно до змісту пісні

talk to smb, have got nothing to do, on one’s own

Is Ana Having lunch? Yes, she is. Is Tim swimming? No, he isn’t.

AB p.46

50

18.01

Відпочинок моїх друзів

SB p.47

Запитує з метою отри-мати більш детальну інформацію

Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

Прослуховує та реагувати на прослухані висловлювання

Ставить питання та відповідати на інших

Повторення  ЛО  попередніх уроків

Are Chris and Luc reading?

Yes, they are. /

No, they aren’t.

AB p.47

51

20.01

Біля моря

Пастка

SB p.48-49

Обговорює як краще вирішити проблему

Розрізняти мовлення діючих осіб, слідкувати за малюнками

Розуміє повсякденні вирази та реагує на них

trap, shell, different place, get (my arm) out, shark, cage, octupus

Let’s have a look.

AB p.48

52

21.01

Пригоди юних дослідників

SB p.48-49

Обговорює  прочитану історію

Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки

 

Розуміти короткі і прості вказівки, короткі повідомлення

Розуміє конкретну інформацію у  тексті, читає фонікси

ЛО уроку, с. 49

Let’s have a look.

AB p.49

53

25.01

Море та його мешканці

SB p.50

Розрізняє візерунки та описує картинки

Вказує на відповідний малюнок

Висловлюється відповідно до поставленого завдання

pattern, symmetry, stripes, vertical, diagonal, horizontal, spiral, spots

Present Continuous

AB p.50

54

27.01

Візерунки і симетрія

SB p.51

Керується інструкціями

Читає короткі повідомлення та розуміє їх значення

Розповідає про результати практичної роботи

symmetrical, asymmetrical, middle, sides, same

Present Continuous (questions)

AB p.51

55

28.01

Пори року та вибір одягу

SB p.92

Читає та обговорює текст

Читає короткі повідомлення та розуміє їх значення

Розповідати про улюблену пору року та вибір одягу

to wear a sun hat, different clothes

I’m wearing a T-shirt and shorts in summer.

SB p.92

56

01.02

На узбережжі

SB p.101 

Виконує тестові завдання

Здоров’я і безпека: розуміє правила безпечної поведінки

Описувати дії людей на малюнку

Ставити питання та відповідати на них

 

Повторення ЛО попередніх уроків

Present Continuous

AB p.92

                                          Unit 6. Our school.     Наша школа

57

03.02

Наша школа

SB p.52

Розповідає

про свою школу

 

Громадянська відповідаль-ність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя

Сприймає нові ЛО на слух

Описує картинку

playground,

music room, toilets,

computer room,

library,  reception,

dining hall, gym, do exercise

Present Simple;

There is/there are

AB p.52

58

04.02

Вчора у

школі

SB p.53

Запитує з метою під-

твердження або запере- чення

 

Прослуховує речення, переглядає зображення і шукає відповідники в тексті

Пише підписи до картинок

I was (not) in the music room at 10 o’clock. You were/ weren’t in the gym at 11 o’clock.

AB p.53

59

08.02

Де ми були

вчора

SB p.54

Розповідає про своє місцезна-ходження в певний момент в минулому

Розуміє текст пісні

Пише висловлювання за темою пісні

to dance rock’n’roll

I was …

I wasn’t …

AB p.54

60

10.02

Шкільне

життя друзів

SB p.55

Громадянська відповідаль-ність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя

Повідомляє про місцезнаходження дітей за картинками

Складає історію за серією картинок

swimming pool, cinema, train station

Were you in the park

yesterday at 6 o’clock? Yes, I was.

 

AB p.55

61

11.02

В класі

музики

SB p.56-57

Виконує вказівки

Виокремлює конкретну інформа-цію прослуховуючи аудіо-запис історії

 

Розуміє повсякденні вирази та реагує на них

break, snack, hot

chocolate, cup, Well spotted!, rich, leave,

trumpet

Were you at the cinema yesterday afternoon? No, I wasn’t.

AB p.56

62

15.02

Пригоди

Люсі та Бена

SB p.56-57

Обговорює  прочитану історію

 

Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники

Розуміє конкретну інформацію про свято у  тексті

ЛО  попередніх

уроків

Дієслово to be в past Simple

AB p.57

63

17.02

Інтерв’ю з

новим учнем

SB p.58

Описує школу за планом

Громадянська відповідальність:

використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя

Читає питання вікторини та дає на них відповіді

Пише запитання для власної вікторини

ЛО уроку, с. 58

Дієслово to be в past Simple

AB p.57

64

18.02

Школа моєї

мрії

SB p.59

Описує школу своєї мрії

Переглядає зображення та виконує завдання на пошук відповідників

Пише висловлювання про своє улюблене місце

This is my dream

school.

 

There is/are…

AB p.58

65

22.02

Свято

«Масляна»

SB p.93

Розповідає про святкування Масляної

Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники

Розуміє конкретну інформацію про свято у  тексті

Pancake Day, Lent, race, to toss, symbol, to celebrate, street festival

Present Simple

AB p.59

66

24.02

Наша школа

SB p.102

 

Називати предмети, що зображені на малюнку

Розуміє тематичний тест; виокремлює конкретну інформацію

Бере участь і міні діалогах за картинками, с. 102/SB

ЛО попередніх уроків

Дієслово to be в past Simple

SB p. 93, Ex.1

67

25.02

Час вікторини

SB p.60

Повторення

структур,

представлених

у розділі

 

Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники

Описує про минулі події в логічній послідовності

Повторення ЛО попередніх уроків

Дієслово to be в past Simple

AB p.93

68

01.03

Гра: дивний

будинок

SB p.61

 

Повторення

структур,

представлених 

у розділі

Дотримується правил гри

Описує про минулі події в логічній послідовності

ЛО попередніх уроків

Past Simple

AB p.60

69

03.03

Тепер я можу…

Revision
SB p.61

Розповідає про наш  ліцей

Розуміє конкретну інформацію

Формує висловлювання відповідно до поставленого завдання

Повторення ЛО попередніх уроків

Повторення матеріалу  попередніх уроків

AB p.61

                                    Unit 7. At the Hospital      В лікарні. Здоровий спосіб життя

70

04.03

У лікарні

SB p.62

Називає

хвороби

Здоров’я і безпека:

розуміє вплив

хвороб на  організм людини

Сприймає нову лексику на слух

Працює у парах: діалоги на тему спортивних занять

hospital, doctor, nurse,

cold (n), cough, headache, toothache, earache, ill

stomach-ache

What’s the matter?

 

Past Simple (regular verbs)

jump-jumped

shout-shouted

land-landed

AB p.62

71

10.03

На прийомі у лікаря

SB p.63

Обговорює

минулі події

Прослуховує аудіо-запис та шукає відповідники у зображеннях

Висловлюється відповідно до поставленого завдання

AB p.63

72

11.03

Дивний

Тиждень.

Пісня

SB p.64

Обговорює

хатніх тварин

Здоров’я і безпека:

розуміє необхідність

звертатися до лікаря,

якщо захворів

Прослуховує пісню та розуміє конкретну інформацію

Висловлюється за темою пісні

terrible, to be scared, to happen

Irregular verbs:

wake up – woke up

feel – felt

have – had

go – went

give – gave

say - said

AB p.64

73

15.03

Похід до

лікаря

SB p.65

Обговорює

похід до

лікаря

 Складає оповідання за серією картинок

Формує висловлю-вання на тему бажаної поведінки

ЛО попередніх уроків

AB p.65

74

17.03

Пригоди

Люсі та Бена

в лікарні

SB p.66-67

Читає історію та шукає відповідники

Громадянська відповідаль-ність: проявляє турботу до людей літнього віку

Прослуховує аудіо-запис історії та веде розмову за серією картинок

Бере участь у простій розмові про минулі події

Are you all right?

play a trick, leave us alone, no way,

injection, lie down

Past Simple (regular and irregular verbs)

AB p.66

75

18.03

Юні дослід-

ники в лікар-

ні

SB p.66-67

Виокремлює конкретну інформацію прослухову-ючи аудіо-запису історії

Прослуховує аудіо-запис (правильна вимова фоніксів)

Відповідає на питання за історією

Someone played a trick on us!

thermometer

Mike hiked –

he liked it!

Kate skated –

she hated it!

AB p.67

76

22.03

Температура

SB p.68

Обговорювати

ознаки

хвороби

Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки

Розуміє короткі прості повідомлення

Вербально реагує на прості твердження про здорові звички

fever, last, perfect, temperature, virus/viruses,

Past Simple (regular and irregular verbs)

AB p.68

77

24.03

Допомога

хворому

SB p.69

Дає поради хворому

Розуміє коротке повідомлення про поведінку хворого

Пише поради хворому

ЛО уроку, с. 69

Past Simple (regular and irregular verbs)

AB p.69

78

25.03

Погода і

природні

явища

SB p.94

Обговорювати

природні

явища

Здоров’я і безпека:

розуміє необхідність

звертатися до лікаря, якщо захворів

Розуміє тематичний тест; виокремлює конкретну інформацію

Підтримує розмову про погоду

Strong wind, heavy rain,

lightning, flood

Past Simple (questions)

 

79

05.04

Хвороби та

симптоми

SB p.103

Обговорювати

ознаки

хвороби

Переглядає зображен-ня (симптоми хвороб) і знаходить відповідники

Формує висловлювання відповідно до поставленого завдання

ЛО попередніх уроків

Past Simple (regular and irregular verbs)

AB p.94

                                      Unit 8. The market.     Харчування

80

07.04

На базарі

Продукти

харчування

SB p.70

Описує

похід на базар

 

Здоров’я і безпека: розрізняє здорову та шкідливу їжу

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо-записів

Робота у парах: діалогічне мовлення

fish, bread, eggs,

grapes, lemons, watermelons, beans,

mangos, tomatoes,

potatoes, delicious

Повторення мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

AB p.70

81

08.04

Продукти

харчування

SB p.71

Називає продукти харчування

Здоров’я і безпека: розрізняє здорову та шкідливу їжу

Реагує на загальні запитання про продукти харчування; розповідає про свої уподобання

Ставить і відповідає на прості запитання про продукти харчування

fish, bread, eggs,

grapes, lemons, watermelons,

mangos, beans,

tomatoes, potatoes

 

Would you like a

tomato? Yes, please.

Would you like

some bread? No,

thank you.

 

AB p.71

82

12.04

Смачні

фрукти.

Пісня

SB p.72

Говорить про

смаки

Підприємливість та фінансова грамотність: складає просте меню  корисних продуктів

Прослуховує пісню та розуміє конкретну інформацію

Формує висловлювання відповідно до змісту пісні

food, would like (for offers)

I’d like

orange, please.

AB p.72

83

14.04

Що в холоди-

льнику?

SB p.73

Розповідає про наявні в холо-дильнику продукти

Прослуховує аудіо-запис та дає відповіді на почуті питання про вміст холодильника

Пише список продуктів, які потрібно купити

plate, cup, jar, bowl

Are there any pears in the fridge?

Yes, there are.

No, there aren’t any.

AB p.73

84

15.04

Пригоди

Люсі та Бена

У печері

SB p.74-75

Читає історію та шукає відповідники

Здоров’я і безпека: розрізняє здорову та шкідливу їжу

Виокремлює конкретну інформа-цію прослуховуючи аудіо-запису історії

Розуміє повсякденні вирази та реагує на них

fridge, basket, bread, sweets

There is / there are…

AB p.74

85

19.04

У печері

SB p.74-75

Обговорює

історії

Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники

Розуміє конкретну інформацію у  тексті, читає фонікси

Irene uses her nose to smell limes, cakes and roses.

I’d like some apples,  please.

AB p.75

86

21.04

Продукти

харчування

Сім’я

SB p.76

Розповідає про гастрономічні уподобання своєї сім’ї

Здоров’я і безпека: розрізняє здорову та шкідливу їжу

Сприйняття зображення із варіантами відповідей

Підтримує розмову за картинкою

Повторення

ЛО попередніх

уроків

Present Simple (questions)

AB p.76

87

22.04

Улюблена

їжа

SB p.77

Розповідає про

улюблену страву

Підприємливість та фінансова грамотність: раціонально розподіляє кошти під час покупки

Слухає рецепт фруктового салату та записує інгредієнти

Робота у парах: діалогічне мовлення

ЛО уроку, с. 77

There is / there are…

 

88

26.04

Давайте

готувати!

Смачні

деруни

SB p.95

Розповідає

про приготу-

вання

страви

Веде розмову за прослуханим текстом

Підтримує діалог відповідно до поставленого завдання до тесту

deruny, flour, salt,

butter

Give me potatoes,

please. You can ask

her. I can help you.

Let’s give them

some, too.

AB p.95,

Ex. 1

89

28.04

Тепер ти

можеш…

SB p.104

Розповідає про

продукти

харчування

Здоров’я і безпека: розрізняє здорову та шкідливу їжу

Перегляд зображень продуктів харчування та бесіда за картинкою

Формування висловлювання про приготування улюбленої страви

fish, bread, eggs,

grapes, lemons, watermelons, beans,

mangos, tomatoes,

potatoes, delicious

Is there/Are there…?

 

Ex. 2, 3,

p. 95/AB

                                           Unit 9. Our Daily Tasks      Я, моя родина і друзі. (Щоденні обов’язки)

90

29.04

Щоденні

обов’язки

SB p.78

Перераховує щоденні

обов’язки

 

Здоров’я і безпека: виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я 

Сприймає слова на слух

Робота у парах: діалогічне мовлення на тему щоденних обов’язків

sweep, do the

shopping, tidy up,

cook, take the dog

for a walk

 

Present Simple

 

91

03.05

Хатні справи

SB p.79

Описує хатні обов’язки, які виконує після уроків

Підтримує розмову за серією картинок

Підтримує діалог про хатні справи

It’s eight o’clock.

It’s half past eight.

Numerals 1-100;

Start/finish +.gerund

 

AB p.79

92

05.05

Мій день.

Пісня

SB p.80

 

Описувати

щоденні

обов’язки

 

Громадянська відповідаль-ність: розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов’язки

Прослуховує пісню та розуміє конкретну інформацію

Формує висловлювання відповідно до змісту пісні

ЛО уроку, с. 80

Present Simple for daily routines

AB p.80

93

06.05

Допомога

батькам

SB p.81

Описувати 

щоденні дії

Бере участь в опитуванні  про виконання домашніх справ

Пише питання для опитування

Days of the week

John always goes swimming

at quarter to six.

 

 

94

10.05

Добро пере-

магає!

Скарб

SB p.82-83

Обговорювати

як краще

вирішити

задачу

Громадянська відповідаль-ність: оцінює власні вчинки та вчинки інших людей

Виокремлює конкретну інформа-цію прослуховуючи аудіо-запису історії

Розуміє повсякденні вирази та реагує на них

message, Atchooo!, finder, adventure

Imperative Mood

AB p.82

95

12.05

Пригоди

Люсі та Бена

Скарб

SB p.82-83

Обговорення

історії

Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники

Розуміє конкретну інформацію у  тексті, читає фонікси

keep one’s teeth

really clean

Present Simple for daily routines

AB p.83

96

13.05

Здоровий

спосіб життя

SB p.84

Говорити про

здоровий спо-

сіб життя

Здоров’я і безпека: виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я 

Читає поради, погоджується або ні. Дає свої пропозиції

Пише список порад щодо здорового способу життя

eating fruit

going to bed late

eating sweets

doing sport

going to bed early

watching a lot of TV

Present Simple (questions)

AB p.84

97

17.05

Я здоровий

Проектна

робота

SB p.85

Робити

проект-опитування

про

однокласників

Розуміє прочитані інструкції

Пише список справ на літо

Повторення мов-

ного матеріалу з попередніх уроків

AB p.85

98

19.05

Сімейна

вечеря

SB p.96

Описувати

обов’язки членів родини

Розуміє основний зміст тексту

Висловлюється відповідно до поставленого завдання

spoon, fork, chop sticks, plate, bowl

Some/any in questions and negative statements

AB p.96

99

20.05

Щоденні

обов’язки

SB p.105

 

Описувати

щоденні

обов’язки та

уточенювати 

час їх виконання

 

Здоров’я і безпека: виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я 

Сприймає слова та вирази на слух

Підтримує діалог відповідно до поставленого завдання

Повторення ЛО

попередніх

уроків

Present Simple for daily routines

Підготувати постер «Плани на літо»

100

24.05

Час вікторини

SB p.86

Гра-вікторина

Підприємливість та фінансова грамотність: виявляє ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня

Розуміє основний зміст тексту

Порівнює різні місця для літнього відпочинку

An egg and some bread for breakfast

There is/There are…

AB p.86

101

26.05

Тепер ти

можеш…

SB p.87

Гра

Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники

Описує про минулі події в логічній послідовності

fish, bread, eggs,

grapes, lemons, watermelons, beans,

mangos, tomatoes,

potatoes, delicious

Модальне дієслово can

SB, p. 86

102

27.05

Повторення вивченого матеріалу
(Units 7,8,9)
SB p. 109

Розповідає про минулі події

Громадянська відповідаль

ність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

Переглядає зображення і виконує завдання до прочитаних коротких текстів

Висловлюється відповідно до поставленого завдання

ЛО  попередніх уроків

was and were

AB p.87

103

31.05

Улюблені заняття влітку

Називає улюблені заняття влітку

Виокремлює конкретну інформацію з аудіо-запису

Пише запрошення на вечірку (святкування дня народження)

Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків

Basic prepositions of place and direction

AB p. 96

104

02.06

Вікторина «Цікава англійська»

105

03.06

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за ІІ семестр

106

07.06

Підсумковий урок

 

За новим Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87, та Типовими освітніми програмами для 3-4 класів НУШ (Савченко О. Я., Шияна Р. Б.)

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Синенко Леся Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Жильцова Любов Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
10 січня 2022
Переглядів
2728
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку