КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ “ENGLISH WITH SMILING SAM” 3 клас (автор О. Д. Карп’юк)
ІІ семестр
(3 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мовлєнєві функції |
Експоненти функцій |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читан ня |
Домашнє завдання |
|
|
|
Час усе повторити |
|
Закріплення лексичних одиниць за темою |
|
Ex 1 p70 |
Ex 2,3 p70 |
Ex 4,5,6 p70 |
Ex 1 p70 |
Ex 4 p71 |
|
|
|
Час усе повторити |
|
Закріплення лексичних одиниць за темою |
|
|
Ex 7,10 p71 |
Ex 8, 9 p71 |
|
Ex 6 p71 |
|
|
|
Моє портфоліо |
|
Узагальнення вивченого лексико-граматичного матеріалу |
|
Ex p73 |
|
Ex 2 p73 |
Ex 1 p73 |
Ex 3 p73 |
|
|
|
Розпорядок дня. Мої улюблені уроки |
|
Узагальнення вивченого лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
WB |
|
|
|
|
|
Тематична діагностував льна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕМАТИКА СИТУАТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ: «ВІДПОЧИНОК І, ДОЗВІЛЛЯ» Ключові компетентності: соціальна та громадянська Інтегровані змістовні Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім'ї, групі, команді,усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, враховувати думку товаришів при виборі того іншого виду відпочинку. Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні і погодні явища, пояснювати необхідність |
|||||||||||
Тема 4: Unit 4 DAY ВУ DAY |
|||||||||||
|
|
У час дозвілля |
Вміти: · представляти співроз- мовників / третіх осіб; · запрошувати інфор- мацію про співрозмов- ника/третю особу; · описувати когось/щось; · запитувати про від- чуття/самопочуття та відповідати на запитання; ·повідомляти про смаки, уподобання; • виражати своє ставлення до когось / чогось; ·запрошувати на свято, в гості тощо; · реагувати на чиєсь запрошення; · робити пропозицію та реагувати ва неї; · привітатися; прощатися; представити себе / друга / подругу |
Let us watch |
Let's watch! |
Ex. 1,3 p. 74 |
Ex. 2,p. 74 |
Ex. 4, p. 74 |
Ex. 1, 3, 5, pp. 74-75 |
p. 74, ex. 1 |
|
|
|
Різдво в Україні |
Do you usually dance? Yes, I do. No I don't. |
Ukrainian, usually, Christmas, carol |
Ex 1 p76 |
|
|
Ex1 p76 |
Ex1 p76 |
||
|
|
Зимові свята |
May I talk to Bill? Can I talk to Kate? Kate is busy. |
eat, drink, cook, make, lunch, dinner, .supper |
Ex1,2 p77 |
Ex3 p 77 |
|
Ex1,2 p77 |
Portfolio Work: Draw a picture of "Christmas in Ukraine" and describe it. Read p. 76, ex. 1 |
||
|
|
Коли ти обідаєш? |
Enjoy your meal. Pass me some salt. |
pass, some, enjoy, meal |
Ex1 p78 |
Ex2 p78 |
|
Ex 1,2 p78 |
Read ex1 p78 |
||
|
|
Фрукти та овочі |
Here you are. |
vegetables, fruit, carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange |
Ex1 p79 |
Ex 3 p79 |
|
Ex1,3 p79 |
Ex3 p79 |
||
|
|
Давайте обідати! |
He is busy. |
go to bed, make bed, always, alone |
Ex 1 p80 |
Ex1-2 p80 |
|
Ex1 p80 |
Ex1 p80 |
||
|
|
Давайте обідати! |
Do you go to school on Mondays? |
always, never, sometimes |
Ex 1 p81 |
Ex3 p81 |
|
Ex1?2 p81 |
Portfolio Work: Complete the basket with five food things for breakfast |
||
|
|
Що у нас сьогодні на обід? |
|
|
Ex1 p82 |
Ex1 p82 |
Ex1 p82 |
Ex1 p81 |
Ex2 p82 |
||
|
|
Повсякденні справи та розваги |
A cup of tea? Some salt? |
vegetables, fruit, carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange |
Ex 1?2 p83 |
Ex2 p83 |
Ex3 p84 |
Ex1 p82 |
Ex3 p84 |
||
|
|
Ми дружна родина в роботі і в час дозвілля |
|
always, sometimes, never, usually |
Ex1 p85 |
Ex2 p85 |
|
Ex3 p86 |
Ex3 p86 |
||
|
|
Час цікавих історій |
Закріплення лексичних одиниць за темою |
|
Ex1 p87 |
|
Ex2 p88 |
Ex1 p87 |
Ex1 p87 |
||
|
|
Мій вільний час |
Revision |
Revision |
|
Ex1,3 p89-90 |
Ex2 p89 |
|
Ex6 p90 |
||
|
|
Тепер ти можеш… |
Revision |
Revision |
|
|
|
Ex4,5 p90 |
|
||
|
|
Моє портфоліо |
Узагальнен-ня вивченого лексико- граматично-го матеріалу |
Закріплення лексичних одиниць за темою |
Ex1 p91 |
Ex2 p91 |
Ex3 p91 |
|
Ex5 p90 |
||
|
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕМАТИКА СИТУАТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ: «Я, МОЯ СІМ'Я, ДРУЗІ», «ЛЮДИНА», «ВІДПОЧИНОК І ДОЗВІЛЛЯ» Ключові компетентності: соціальна та громадянська компетентності. Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й 'суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім'ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати в учнів потовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, виявляти толерантне ставлення до людей. Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомити екологічні проблеми, обговорювати природні і погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, розуміти наслідки нераціональних дій людини для навколишньопо середовища. Здоров'я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя, розпізнавати позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров'я людини |
|||||||||||
Тема 5: Unit 5 IT WAS YESTERDAY |
|||||||||||
|
|
Як ти провів зимові канікули?
|
Вміти: просити повторити інформацію; висловлювати схвальну /несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; висловлювати прохання та реагувати на нього; представляти співроа- мовників / третіх осіб; запрошувати інф ор- мацію про співрозмов- ника / третю особу; описувати когось / щось; запитувати про від- чуття,! самопочуття та відповідати на запитання; повідомляти про смаки, уподобання; виражати своє став- лення до когось / чогось |
Where were уои оn your winter holidays? |
was, were, last, comfortable |
Ех. 1, р. 92 |
Ех. 1,2 р. 92 |
|
Ex1 p92 |
р. 92 ех. 1 |
|
|
|
Як ти провів зимові канікули? |
|
|
|
Ех. 4, р93 |
Ex3 p93 |
|
Ex2 p93 |
||
|
|
День за днем
|
Не was at home. Was he at home? |
was, wasn't. were, weren't |
|
Ex3 p95 |
Ex2 p94 |
Ех. 1,3, рр. 94-95 |
р. 95, ех. 3 |
||
|
|
Де ти був учора?
|
Wеге уоu at home yesterday? |
yesterday |
Ex1 p96 |
Ex3 p97 |
Ex2 p96 |
Ех. 1,2, р. 96 |
Ex2 p96 |
||
|
|
Що робив? |
|
|
Ex 5 p97 |
Ex 4 p97 |
|
Ех. 5, р97 |
Ex 5 p97 |
||
|
|
Як ти провів минулі вихідні? |
Where were уоu last weekend? |
garage, stadium |
Ex1,2 p98 |
|
|
Ех. 1, 2, р. 98 |
Ex1 p98 |
||
|
|
Як ти провів минулі вихідні? |
|
|
|
Ex4 p98 |
|
Ex 3 p99 |
Ex 2 p99 |
||
|
|
Ми чудово провели вчорашній день!
|
І played in the yard yesterday. |
did, did not |
|
Ex4 p101 |
Ex2,3 p100 |
Ех. 4, р. 101 |
Ex4 p101 |
||
|
|
Робота і дозвілля |
Did уоu help уеsterday? Yев, І did. No, І didn't. |
|
|
Ex1 p102 |
|
Ех. 2, р. 102 |
Ex1 p102 |
||
|
|
Мій день |
I didn't go. Did I go? |
come-came, learn-learnt, do-did, have-had |
|
|
Ex2 p103 |
Ex1 p103 |
Ex1 p103 |
||
|
|
Мій учорашній день |
I went. I didn't go. Did I go? |
Write-wrote, blow-blew, bring-brought, buy-bought, take-took, make-made |
Ex1 p104 |
|
Ex3 p104 |
Ex1 p104 |
Ex1 p104 |
||
|
|
Чим ти займався вчора |
Wh- questions |
|
Ex1 p105 |
Ex1,2,3 p105-106 |
|
Ex3 p106 |
Ex1 p105 |
||
|
|
Як ти ровів учорашній день? |
Wh- questions |
Irregular verbs |
|
Ex2,3 p108 |
Ex1 p107 |
|
Ex1 p107 |
||
|
|
Події учорашнього дня |
Wh- questions |
Irregular verbs |
Ex1 p107 |
Ex. 4, p.109 |
Ex5,6 p109 |
Ex3 p108 |
Ex3 p108 |
||
|
|
А ми вчора… |
Wh- questions |
Irregular verbs |
Ex1 p110 |
Ex 2 p110 |
Ex 3 p110 |
|
Ex1 p110 |
||
|
|
А ми вчора… |
|
|
|
Ex 4 p111 |
Ex 5 p111 |
|
|
||
|
|
Час цікавих історій |
|
|
Ex 1 p112 |
|
|
Ex 1 p112 |
Ex1 p112 |
||
|
|
Як ти провів минулі вихідні дні |
|
Irregular verbs |
|
Ex3,4 p114 |
Ex3 p114 |
Ex1,2 p113 |
Ex 2 p113 |
||
|
|
Тепер ти можеш… |
|
|
|
Ex4 p114 |
Ex5 p114 |
|
|
||
|
|
Моє портфоліо |
Узагальнен-ня вивченого лексико- граматично-го матеріалу |
Узагальнення вивченого лексико- граматичного матеріалу |
|
Ex1 p115 |
Ex 2 p115 |
|
Portfolio Work: Write five actions you did yesterday. Read p. 115, ex. 1 |
||
|
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕМАТИКА СИТУАТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ: «ПРИРОДА І НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ» Ключові компетентності: соціальна та громадянська компетентностї. Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім'І, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці, ровуміси потребу прашовати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, порівнювати свята і традиції в різних країнах, висловлюватися про важливість допомоги тваринам та .збереження природи. Здоров'я і безnека: спрямовує учнів пояснювати вибір одягу залежно від погоди. Екологічна безnека та сталий Розвиток: людина - частина природи, і її існування безпосередньо залежить від природного середовищ; цінувати та бережливо. ставиеися до природи |
|||||||||||
Тема 6 : Unit 6 HELLO, SPRING! |
|||||||||||
|
|
Яка сьогодні погода? |
Вміти: запитувати про від- чуття / самоrюлуття та відповідати на аапитання: повідомляти про смаки, уподобання; виражати своє ставлення до когось / чогось; запрошувати на свято, в гості тощо; робити пропозицію та реагувати на неї; повідомляти про когось / щось; називати дії; описувати погоду; розповідати про пори року; запитуватипропогоду; давати характеристику порам року / погодним явищам |
What is the weather like today? |
Weather, shine, stay |
Ex, 1, 2, p.116 |
Ex1 p116 |
|
Ex1,2 p116 |
Ex2 p116 |
|
|
|
Яку погоду любиш? |
What is your favourite season? |
Seasons, I months |
Ex. 3, p.117 |
Ex2 p117 |
|
Ex1,3 p117 |
Ex3 p117 |
||
|
|
Пори року |
How many days are there in a week? |
Seasons, I months |
Ex1 p118 |
ex2 p118-119 |
|
Ex3 p119 |
Ex2 p118 |
||
|
|
Пори року |
|
|
Ex 4 p119 |
Ex 5 p119 |
|
Ex 4 p119 |
Ex 4 p119 |
||
|
|
Сімейні свята на календарі |
|
Seasons, I months |
Ex1 p120 |
Ex2 p120 |
|
|
Ex2 p120 |
||
|
|
Календар. Пори року |
|
|
|
Ex1,3,4,5 p116-117 |
Ex5 p117 |
Ex2 p117 |
Ex3 p121 |
||
|
|
Свята. Великдень |
|
Christ, church, Easter, hot cross bun, people, Easter Bunny |
|
|
|
|
Portfolio Work: Describe Easter in your family |
||
|
|
Час цікавих історій |
|
|
Ex1 p124 |
Ex2 p124 |
|
|
Describe today's weather |
||
|
|
Великдень в Україні |
revision |
revision |
|
Ex 1,2,3 p125-126 |
|
Ex1,2,3 p125-126 |
|
||
|
|
Тепер ти можеш… |
|
revision |
|
ex 4 p126 |
Ex5 p125 |
|
|
||
|
|
Моє портфоліо |
|
Закріплення лексичних одиниць за темою |
|
Ex1 p127 |
Ex2,3 p127 |
|
Read ex 1 p115 |
||
|
|
Природа і довкілля |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Повторення. Читаємо, слухаємо і говоримо разом . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
WB |
|
|
|
|
|
Аналіз контрольних робіт. Коригуючі вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумок і узагальнення по темі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумок і узагальнення за семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумок і узагальнення за рік |
|
|
|
|
|
WB |
|
|
|