Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3 класу ІІ семестр до підручника "ENGLISH WITH SMILING SAM"

Про матеріал
Календарно-таматичне планування уроків з англійської мови для учнів 4 класу II семестр Підручник ““ENGLISH WITH SMILING SAM”, автор Карп'юк О.Д. , Тернопіль, видавництво «Libra Terra» 2021 р. 3 години на тиждень
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ  “ENGLISH WITH SMILING SAM” 3 клас (автор О. Д. Карп’юк)

ІІ семестр

(3 години на тиждень)

Дата

Тема уроку

Мовлєнєві функції

Експоненти функцій

Лексика

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читан ня

Домашнє завдання

  1.  

 

Час усе повторити

 

Закріплення лексичних одиниць за темою

 

Ex 1 p70

Ex 2,3 p70

Ex 4,5,6 p70

Ex 1 p70

Ex 4 p71

  1.  

 

Час усе повторити

 

Закріплення лексичних одиниць за темою

 

 

Ex 7,10 p71

Ex 8, 9 p71

 

Ex 6 p71

  1.  

 

Моє портфоліо

 

Узагальнення вивченого лексико-граматичного матеріалу

 

Ex  p73

 

Ex 2 p73

Ex 1 p73

Ex 3 p73

  1.  

 

Розпорядок дня. Мої улюблені уроки

 

Узагальнення вивченого лексико-граматичного матеріалу

 

 

 

WB

 

 

  1.  

 

Тематична діагностував

льна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМАТИКА СИТУАТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ: «ВІДПОЧИНОК І, ДОЗВІЛЛЯ»

Ключові компетентності: соціальна та громадянська

Інтегровані змістовні

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім'ї, групі, команді,усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, враховувати думку товаришів при виборі того іншого виду відпочинку.

Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні і погодні явища, пояснювати необхідність

 

Тема 4: Unit 4 DAY ВУ DAY

  1.  

 

У час

дозвілля

Вміти:

·

представляти співроз-

мовників / третіх осіб;

· запрошувати інфор-

мацію про співрозмов-

ника/третю особу;

· описувати когось/щось;

· запитувати про від-

чуття/самопочуття

та відповідати на

запитання;

·повідомляти про смаки,

уподобання;

• виражати своє

ставлення до когось /

чогось;

·запрошувати на свято,

в гості тощо;

· реагувати на чиєсь

запрошення;

· робити пропозицію та реагувати ва неї;

· привітатися;

прощатися; представити

себе / друга / подругу

Let us watch

Let's watch!

Ex. 1,3 p. 74

Ex. 2,p. 74

 Ex. 4, p. 74

Ex. 1, 3, 5, pp. 74-75

p. 74, ex. 1

  1.  

 

Різдво

в Україні

Do you usually dance? Yes, I do. No I don't.

Ukrainian,

usually,

Christmas,

carol

Ex 1 p76

 

 

Ex1 p76

Ex1 p76

  1.  

 

Зимові свята

May I talk to Bill? Can I talk to Kate? Kate is busy.

eat, drink,

cook, make,

lunch, dinner,

.supper

Ex1,2 p77

Ex3 p 77

 

Ex1,2 p77

Portfolio

Work: Draw

a picture of

"Christmas in Ukraine" and describe it. Read p. 76, ex. 1

  1.  

 

Коли ти

обідаєш?

Enjoy your meal. Pass me some salt.

pass, some,

enjoy, meal

Ex1 p78

Ex2 p78

 

Ex 1,2 p78

Read ex1 p78

  1.  

 

Фрукти та овочі

Here you are.

vegetables,

fruit,

carrot,

cabbage,

cucumber,

onion, tomato,

apple, banana,

lemon, orange

Ex1 p79

Ex 3 p79

 

Ex1,3 p79

Ex3 p79

  1.  

 

Давайте

обідати!

He is busy.

go to bed,

make bed,

always, alone

Ex 1 p80

Ex1-2 p80

 

Ex1 p80

Ex1 p80

  1.  

 

Давайте

обідати!

Do you go to school

on Mondays?

always, never,

sometimes

Ex 1 p81

Ex3 p81

 

Ex1?2 p81

Portfolio

Work:

Complete

the basket

with five food

things for

breakfast

  1.  

 

Що у нас сьогодні на обід?

 

 

Ex1 p82

Ex1 p82

Ex1 p82

Ex1 p81

Ex2 p82

  1.  

 

Повсякденні

справи та

розваги

A cup of tea?

Some salt?

vegetables,

fruit,

carrot,

cabbage,

cucumber,

onion, tomato,

apple, banana,

lemon, orange

Ex 1?2 p83

Ex2 p83

Ex3 p84

Ex1 p82

Ex3 p84

  1.  

 

Ми дружна

родина

в роботі

і в час

дозвілля

 

always, sometimes,

never, usually

Ex1 p85

Ex2 p85

 

Ex3 p86

Ex3 p86

  1.  

 

Час цікавих

історій

Закріплення лексичних одиниць

за темою

 

Ex1 p87

 

Ex2 p88

Ex1 p87

Ex1 p87

  1.  

 

Мій вільний час

Revision

Revision

 

Ex1,3  p89-90

Ex2 p89

 

Ex6 p90

  1.  

 

Тепер ти можеш…

Revision

Revision

 

 

 

Ex4,5 p90

 

  1.  

 

Моє портфоліо

Узагальнен-ня

вивченого лексико-

граматично-го матеріалу

Закріплення лексичних одиниць

за темою

Ex1 p91

Ex2 p91

Ex3 p91

 

Ex5 p90

  1.  

 

Тематична діагностувальна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМАТИКА СИТУАТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ: «Я, МОЯ СІМ'Я, ДРУЗІ», «ЛЮДИНА», «ВІДПОЧИНОК І ДОЗВІЛЛЯ»

Ключові компетентності: соціальна та громадянська компетентності.

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й 'суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім'ї, групі, команді,

усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати в учнів потовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, виявляти толерантне ставлення до людей.

Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомити екологічні проблеми, обговорювати природні і погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, розуміти наслідки нераціональних дій людини для навколишньопо середовища.

Здоров'я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя, розпізнавати позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров'я людини

Тема 5: Unit 5 IT WAS YESTERDAY

  1.  

 

Як ти провів

зимові канікули?

 

Вміти:  

просити повторити

інформацію;

висловлювати

схвальну /несхвальну

оцінку предметам, діям,

ситуаціям тощо;

висловлювати прохання

та реагувати на нього;

представляти співроа-

мовників / третіх осіб;

запрошувати інф ор-

мацію про співрозмов-

ника / третю особу;

описувати когось /

щось;

запитувати про від-

чуття,! самопочуття

та відповідати на

запитання; 

повідомляти про смаки,

уподобання;

виражати своє став-

лення до когось / чогось

Where were уои оn your winter holidays?

was, were, last,

comfortable

Ех. 1,

р. 92

Ех. 1,2

р. 92

 

Ex1 p92

р. 92

ех. 1

  1.  

 

Як ти провів

зимові канікули?

 

 

 

Ех. 4, р93

Ex3 p93

 

Ex2 p93

  1.  

 

День за днем

 

Не was at home.

Was he at home?

was, wasn't.

were, weren't

 

Ex3 p95

Ex2 p94

Ех. 1,3,

рр. 94-95

р. 95, ех. 3

  1.  

 

Де ти був

учора?

 

Wеге уоu at home

yesterday?

yesterday

Ex1 p96

Ex3 p97

Ex2 p96

Ех. 1,2,

р. 96

Ex2 p96

  1.  

 

Що робив?

 

 

Ex 5 p97

Ex 4 p97

 

Ех. 5,

р97

Ex 5 p97

  1.  

 

Як ти провів

минулі

вихідні?

Where were уоu last

weekend?

garage,

stadium

Ex1,2 p98

 

 

Ех. 1, 2,

р. 98

Ex1 p98

  1.  

 

Як ти провів

минулі

вихідні?

 

 

 

Ex4 p98

 

Ex 3 p99

Ex 2 p99

  1.  

 

Ми чудово

провели

вчорашній

день!

 

І played in the yard

yesterday.

did, did not

 

Ex4 p101

Ex2,3 p100

Ех. 4,

р. 101

Ex4 p101

  1.  

 

Робота

і дозвілля

 Did уоu help уеsterday? Yев, І did.

No, І didn't.

 

 

Ex1 p102

 

Ех. 2,

р. 102

Ex1 p102

  1.  

 

Мій день

I didn't go.

Did I go?

come-came,

learn-learnt,

do-did,

have-had

 

 

Ex2 p103

Ex1 p103

Ex1 p103

  1.  

 

Мій учорашній день

I went.

I didn't go.

Did I go?

Write-wrote,

blow-blew,

bring-brought,

buy-bought,

take-took,

make-made

Ex1 p104

 

Ex3 p104

Ex1 p104

Ex1 p104

  1.  

 

Чим ти займався вчора

Wh- questions

 

Ex1 p105

Ex1,2,3 p105-106

 

Ex3 p106

Ex1 p105

  1.  

 

Як ти ровів учорашній день?

Wh- questions

Irregular verbs

 

Ex2,3 p108

Ex1 p107

 

Ex1 p107

  1.  

 

Події учорашнього дня

Wh- questions

Irregular verbs

Ex1 p107

Ex.  4,

p.109

Ex5,6 p109

Ex3 p108

Ex3 p108

  1.  

 

А ми вчора…

Wh- questions

Irregular verbs

Ex1 p110

Ex 2 p110

Ex 3 p110

 

Ex1 p110

  1.  

 

А ми вчора…

 

 

 

Ex 4 p111

Ex 5 p111

 

 

  1.  

 

Час цікавих історій

 

 

Ex 1 p112

 

 

Ex 1 p112

Ex1 p112

  1.  

 

Як ти провів минулі вихідні дні

 

Irregular verbs

 

Ex3,4 p114

Ex3  p114

Ex1,2 p113

Ex 2 p113

  1.  

 

Тепер ти можеш…

 

 

 

Ex4 p114

Ex5 p114

 

 

  1.  

 

Моє портфоліо

Узагальнен-ня

вивченого лексико-

граматично-го матеріалу

Узагальнення

вивченого лексико-

граматичного

матеріалу

 

Ex1 p115

Ex 2 p115

 

Portfolio

Work: Write

five actions you did

yesterday. Read p. 115, ex. 1

  1.  

 

Тематична діагностувальна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМАТИКА СИТУАТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ: «ПРИРОДА І НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ»

Ключові компетентності: соціальна та громадянська компетентностї.

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім'І, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці, ровуміси потребу прашовати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, порівнювати свята і традиції в різних країнах, висловлюватися про важливість допомоги тваринам та .збереження природи.

Здоров'я і безnека: спрямовує учнів пояснювати вибір одягу залежно від погоди.

Екологічна безnека та сталий Розвиток: людина - частина природи, і її існування безпосередньо залежить від природного середовищ; цінувати та бережливо. ставиеися до природи

Тема 6 : Unit 6 HELLO, SPRING!

  1.  

 

Яка сьогодні погода?

Вміти:

запитувати про від-

чуття / самоrюлуття та відповідати

на аапитання:

повідомляти про смаки, уподобання;

виражати своє

ставлення до когось /

чогось;

запрошувати на свято,

в гості тощо;

робити пропозицію

та реагувати на неї;

повідомляти про

когось / щось;

називати дії;

описувати погоду;

розповідати про пори

року;

запитуватипропогоду;

давати характеристику

порам року / погодним

явищам

What is the weather

like today?

Weather,

shine, stay

Ex, 1, 2,

p.116

Ex1 p116

 

Ex1,2 p116

Ex2 p116

  1.  

 

Яку погоду любиш?

What is your favourite season?

Seasons,

I months

Ex. 3,

p.117

Ex2 p117

 

Ex1,3 p117

Ex3 p117

  1.  

 

Пори року

How many days are

there in a week?

Seasons,

I months

Ex1 p118

ex2 p118-119

 

Ex3 p119

Ex2 p118

  1.  

 

Пори року

 

 

Ex 4 p119

Ex 5 p119

 

Ex 4 p119

Ex 4 p119

  1.  

 

Сімейні свята на календарі

 

Seasons,

I months

Ex1 p120

Ex2 p120

 

 

Ex2 p120

  1.  

 

Календар. Пори року

 

 

 

Ex1,3,4,5 p116-117

Ex5 p117

Ex2 p117

Ex3 p121

  1.  

 

Свята. Великдень

 

Christ, church, Easter, hot

cross bun,

people, Easter Bunny

 

 

 

 

Portfolio Work:

Describe Easter in

your family

  1.  

 

Час цікавих історій

 

 

Ex1 p124

Ex2 p124

 

 

Describe today's

weather

  1.  

 

Великдень в Україні

revision

revision

 

Ex 1,2,3 p125-126

 

Ex1,2,3 p125-126

 

  1.  

 

Тепер ти можеш…

 

revision

 

ex 4 p126

Ex5 p125

 

 

  1.  

 

Моє портфоліо

 

Закріплення лексичних одиниць за темою

 

Ex1 p127

Ex2,3 p127

 

Read ex 1 p115

  1.  

 

Природа і довкілля

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Повторення. Читаємо, слухаємо і говоримо разом .

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Тематична діагностувальна робота

 

 

 

 

 

WB

 

 

  1.  

 

Аналіз контрольних робіт. Коригуючі вправи

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Підсумок і узагальнення по темі

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Підсумок і узагальнення за семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Підсумок і узагальнення за рік

 

 

 

 

 

WB

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мурич Юлія
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гончарук Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
5 січня 2022
Переглядів
11000
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку