Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5 класу
за підручником «English» О. Д. Карп'юк
І семестр
індивідуальне навчання
2 години
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Лінгвістична компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Змістова лінія |
Дом. завд. |
||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Фоне-тика |
Письмо |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
1 |
|
Знову до школи |
School things, jobs, animals, my room, body, colours |
Present Simple |
A Poem |
Ex.2, p.5 |
|
Ex.5, p.6 |
Ex.3, p.5 |
Громадянська відповідальність. Демонструє розуміння потреби працювати разом, свідчить на необхідності толерантного ставлення до людей з ООП, пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади, обговорює шкільні правила. Здоров'я і безпека. Впорядковує власний робочий день із дотриманням здорового способу життя.
|
Ex. 4, p. 5 |
|||||||||
2 |
|
Шкільне життя. Знову в школу.Формування лексичних навичок. |
Member, tomorrow, pet, talk, boxer, crazy. dalmatian, half, near, lonely, Internet |
Present Simple
|
|
Ex. 3, p.9
|
|
Ex.1, p.8 |
Ex. 2,4, p.9 |
Ex. 5, p.9 |
||||||||||
3
|
|
Усе про мене. Формування навичок аудіювання. та граматичних навичок. |
pronouns |
Present Simple to be |
Ex.4 p.15 |
Ex.2, p. 11 Ex.1, p.12 Ex.3, p.14 |
Ex.1, p.10 |
Ex.2, p.13 |
Ex.3, p.11 Ex.4, p.11 Ex. 2,3, p13 |
Ex.5, p.11 Ex. 4, p.13 |
||||||||||
4 |
|
Усе про мене. Формування навичок говоріння. |
|
|
|
|
Ex.4-а p.15 |
Ex.2, p.14 |
Ex.1, 2, 3, p.14 |
Ex.4 p.15 |
||||||||||
5 |
|
Усе про мій клас. Формування лексичних навичок. |
Curly, wavy, art, straight, wizard, be good at, member, gymnastics |
|
|
Ex.2,3, p.17 |
Ex.1, p.16 |
Ex.4, p.17 Ex.5, p.18 |
Ex.3, p.17 |
Ex.6, p.18 |
||||||||||
6 |
|
Усе про мій клас. Розвиток граматичних навичок. Годинник. |
Object pronouns O’clock, quarter, to, past, half |
Present Simple of the verb “to have” Present Simple
|
|
Ex.3, p.19 Ex.4, p.20 Ex.5, p.22 |
|
Ex.2, p.19 Ex.3, p.22 Ex. 1, p. 23 |
Ex.2, p.19 Ex.5, p.20 Ex.1,2,4, p.21-22 |
Ex.6, p.20 Ex.6, p.22 Ex.2, p.23 |
||||||||||
7 |
|
Мій клас. Удосконалення граматичних навичок. |
|
|
|
Ex.5, p.25 |
|
|
Ex.1,3, p.24 |
Ex.6, p.25 |
||||||||||
8 |
|
Розклад уроків. Розвиток лексичних навичок. |
Craft, geography, IT, history, PE, religion, easy, swot, science, timetable, boring, tricky, important Interesting, popular, normal, difficult, boring, difficult, normal, to quarrel, to tease, top-ten list. |
Cardinal numbers Ordinal numbers |
Ex.4, p.29 |
Ex.1, 2,p.27 Ex.3 (1-4), p. 29 |
Ex.2, p.28 |
Ex.2, p.26 |
Ex.1, p.26 Ex.3, p.27 Ex.1, p.29 |
Ex.3, p.26 Ex.4, p.28 |
||||||||||
9 |
|
Мій улюблений предмет. Удосконалення лексичних навичок. Розвиток навичок говоріння. |
Capital letters |
|
Ex.1, 2,p.30 Ex.2, p.32 Ex.3, p.33 |
|
Ex.3, p.30 Ex.4, p.32 |
Ex.3b, p.31 Ex.3, p.32 |
Ex.4, p.31 Ex.2, p.33 |
|||||||||||
10 |
|
Тест на уроці англійської мови. Розвиток навичок читання.
|
Internet, talking, using, watching, listening. Spell, spelling, letter, key, phone |
Present Simple |
Ex.4, p.37 |
Ex.3, p.35 Ex.2, p.36 |
Ex.1, p.36 Ex.4, p.37 |
Ex.2, p.34 Ex.6, p.37 |
Ex.4, p.35 Ex.3, p.36 Ex.5, p.37 Ex.4, p.39 |
|
Ex.5, p.35 Ex.1, p.38 |
|||||||||
11 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу теми |
Частини мови Ex.3, p.40 |
|
Ex.1, p.42 |
|
|
Ex.3, p.42 Ex.4, p.43 |
Ex.2, p.41 |
|||||||||||
12 |
|
Домашнє читання. Удосконалення навичок читання. Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок із теми «Шкільне життя». |
|
|
|
|
|
Reading 4 fun, p.44 |
|
|||||||||||
13 |
|
Відпочинок і дозвіля. Характер людини. Розвиток навичок читання. |
Nickname, clumsy, curious, helpful, tidy, unusual, Message, imaginative, lazy, polite, smart, bully, carefully, invite, kind, lonely, attention, to cheat, to expect, to tease, to play, fair, to collect, be fond of, be interested in, take pictures, aerobics, drama group, newspaper, school band, free day, Winner, charming, love, congratulations, cool, creation, hush, energy, prince, know. |
|
Ex.5, p.50 |
Ex.2, p.49 Ex.3, p.51 |
Ex.5, p.51 |
Ex.1, p.48 Ex.2, p.50 |
Ex.3, p.49 Ex.1, p.50 |
Екологічна безпека та сталий розвиток. Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду. Здоров’я і безпека. Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом |
Ex.4, p.49 Ex.4, p.51 |
|||||||||
14 |
|
Усе про моїх друзів. Розвиток граматичних навичок.
|
Can |
|
Ex.1, p.52 Ex.4, p.53 Ex.4, p.55 |
Ex.2, p.54 |
Ex.2, p.54 Ex.5, p.55 |
Ex.3,5, p.55 Ex.1,6, p.54-56 |
Ex.6, p.53 Ex.1, p.55 |
|||||||||||
15 |
|
Хобі та інтереси. Розвиток лексичних навичок. |
|
|
|
|
Ex.1, p.56 |
Ex.2,3, p.57 Ex.5, p.58 |
Ex.4, p.57 |
|||||||||||
16
|
|
Улюблені заняття. Розвиток навичок говоріння. |
Present Simple |
|
Ex.1, p.59 Ex.1, p.61 Ex.2, p.66 |
Ex.2, p.60 Ex.2,3, p.61-62 Ex.1, p.64
|
Ex.1, p.60 Ex.5, p.62 Ex.1, p.64 Ex.1,4, p.66-67 |
Ex.2, p.59 Ex.3, p.59 Ex.4, p.62 Ex.3, p.64 Ex.3, p.67 |
Ex.6, p.63 Ex.2, p.65 |
|||||||||||
17 |
|
Вільний час. Розвиток навичок читання. |
Badge, invitation, glue, fancy dress, theme, cut, pastime, guest, a piece of, envelope, to blow up. |
Present Simple Always, usually, sometimes, rarely, never. |
|
Ex.2, p.69 Ex.1, 2,p.70 |
|
Ex.1 p. 68 |
Ex.4, p.69 Ex.2, p.70 Ex.3, p.71 |
Ex.3, p.69 |
||||||||||
18 |
|
У нас вечірка! Розвиток навичок аудіювання. |
Pastime, to be keen on, different ways, to be fond of, to be interested in |
|
|
Ex.2, p.72 |
Ex.1, p.71 Ex.3, p.74 |
Ex.3, p.74 Ex.5, p.75 |
Ex.2, p.72 Ex.1, p.73 |
Ex.1, p.75 |
||||||||||
19 |
|
Друзі онлайн. Розвиток навичок читання. |
Contact, to share, experience, to search |
|
|
Ex.3, p.77 |
Ex.2,3, p.78 |
Ex.2, p.76 |
Ex.5, p.77 Ex.3, p.78 |
Ex.4,p.77 |
||||||||||
20
|
|
Електронний лист другу. Повторення лексико-граматичного матеріалу теми |
Love, like, hate, next to, message, to waste time. Contest, blow up, prepare, winner, vote, prize, every. |
The Gerund |
|
Ex.1,2, p.79 Ex.1, p.82 |
|
Ex.2, p.79 Ex.4, p.80 Ex.2,4, p.82 |
Ex.3, p.80 Ex.6, p.83 |
|
Ex.1, p.81 Ex.5, 7 p.83 |
|||||||||
21
|
|
Домашнє читання. Розвиток навичок читання. Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок із теми «Відпочинок і дозвілля».
|
|
|
|
|
Reading 4 fun, p.84 |
|
Ex.2, p.85 |
|||||||||||
22 |
|
Я, моя родина, мої друзі. Моя сім’я. Розвиток лексичних навичок. |
Dentist, postman, police officer, nurse, hairdresser, vet, cook, mechanic, taxi driver, writer |
Possessive case
|
[s], [z], [iz] |
Ex.2, p.89 |
|
Ex.2, p.89 |
Ex.1, p.88 |
Екологічна безпека та сталий розвиток. Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. Громадянська відповідальність. Розповідає про розподіл обов’язків у родині, наводить приклади взаємо-допомоги членам родини. Здоров’я і безпека. Аргументує дотри-мання особистої гігієни, демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я, ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
Ex.2-b, p.89 |
|||||||||
23 |
|
Професії членів родини. Розвиток лексичних навичок. |
|
|
Ex.3,p.91 |
Ex.2,p.90 |
|
|
Ex.4,p.91, |
|||||||||||
24 |
|
Моя родина. Розвиток граматичних навичок. |
twins, pain, power, to enjoy, to grow up, each other, together |
To be в Present Continuous Tense |
|
Ex.1, p.92 Ex.1,p.95 |
Ex.1,p.96 |
Ex.1,2,3, p.92 Ex.4, p.93 Ex.6, p.94 Ex.1,p.96 |
Ex.1,2,3, p.92 Ex.4, p.93 Ex.5, p.94 Ex.1,p.97 Ex.2,p.97 |
Ex.2,p.92, описати брата/ сестру або Ex.2,p.97 (лист) |
||||||||||
25 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу теми. |
Possessive case To be в Present Continuous Tense |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
26 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок із теми «Я, моя родина, мої друзі». |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
27 |
|
Харчування. Продукти харчування. Розвиток лексичних навичок. |
Carrot, tomato, peas, spinach, strawberry, pear, watermelon, cabbage, cherry sugar, jam, milk, honey, tea, bacon and eggs, cheese, cornflakes, butter, crisps, peanuts, bone, health, skin, (un)healthy, be rich in, skip a meal |
|
|
|
|
Ex.1-а, p.98 Ex.2, p.98 |
Ex.1-а, p.98 Ex.2, p.98
|
Здоров’я і безпека. Обговорює вибір продуктів, корисних для здорового харчування, наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування, обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички, наводить приклади збалансованості власного раціону. Підприємливість та фінансова грамотність. Розподіляє кошти на продукти харчування, складає перелік покупок. |
Ex.3, p.99
|
|||||||||
28 |
|
Здорове харчування. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
Ex.2, p.101 |
Ex.1-b, p.100 |
Ex.1-b, p.100 |
Ex.1-а, p.100 Ex.3, p.101 |
|
|||||||||||
29 |
|
Страви Великої Британії. Розвиток навичок читання. |
|
|
|
|
Ex.4, p.101 |
Ex.4, p.101 Ex.5, p.102 |
|
|||||||||||
30 |
|
Страви в Україні. Розвиток граматичних навичок |
There is/are some/any much/many Shopping list |
|
Ex.4,p.104
|
Ex.2-b,p.103
|
Ex.2,p.102 Ex.3,p.103
|
Ex.1,p.102 Ex.3,p.103
|
Ex.5,p.104
|
|||||||||||
31
|
|
Улюблені страви. Розвиток граматичних навичок. Countable and uncountable Nouns Повторення лексико-граматичного матеріалу теми. |
Present Continuous Tense |
|
Ex.2-b, p.111 |
Ex.1-2,p.105 Ex.4,p.106 Ex.2-a, p.107 Ex.1, p.110 Ex.2, p.111 |
Ex.1-2, p.105 Ex.3, p.112 Ex.1-b, p.110 |
Ex.1-2,p.105 Ex.3,p.106 Ex.4,p.106 Ex.1, p.107 Ex.2-a, p.107 Ex.3,4, p.108 Ex.5, p.109 Ex.2-b,p.111 |
Ex.5,p.107 Ex.1, p.109 Ex.3, p.111 |
|||||||||||
32 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок із теми «Харчування». |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
32 |
|
Контроль навичок читання
|
||||||||||||||||||
33 |
|
Контроль навичок аудіювання
|
||||||||||||||||||
34 |
|
Контроль навичок письма
|
||||||||||||||||||
35 |
|
Контроль навичок говоріння
|
||||||||||||||||||
36 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу за І семестр. Підсумковий урок.
|
||||||||||||||||||