Орієнтовний розподіл освітнього матеріалу
(Шостий рік життя)
Тематика ситуативного спілкування |
Лексичний матеріал |
Мовленнєві зразки |
Говоріння та аудіювання
|
Читання та письмо |
Соціокультурна компетенція |
Мистецький компонент |
Організаційний вокабуляр |
1. Це я / It 's me |
Greetings: Good morning/ afternoon/ evening/night.
|
- Good morning, Mrs Ann.
|
Сприймають на слух та розуміють основні ЛО та виучувані граматичні конструкці на рівні простого речення.
|
Замальовують літери свого імені в межах контурів
|
Знають, що тиждень починається з неділі.
|
Замальовування (обведення) літер власного імені в межах контурів
|
It’s Sunday/ Monday/ Wednesday/ Tuesday/ Thursday/ Friday/ Saturday/ Sunday.
|
Nice to meet you. - Nice to meet you too.
|
- What is your name?
- My name is ______ .
|
Сприймають на слух та розуміють основні лексичні одиниці на рівні слова вимовлені чітко та повільно.
|
Замальовують літери свого імені в межах контурів |
Формування навичок: - розрізняти особливості звертання до людей різних вікових категорій;
|
Самопрезентація. |
Write letters in the air!
|
|
Numbers: 1-12
|
- How old are you? - I am [6]. |
Слухання та створення діалогів (2-3 короткі репліки) |
Замальовують літери свого імені в межах контурів |
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести)
|
Самопрезентація з використанням малюнка. |
See you later!
Let’s try again!
Say it again, please!
|
|
It 's me |
Where are you from?
I ‘m from [Kyiv]/[Ukraine]. |
Розуміють окремі слова та фрази у коротких простих піснях, віршах або чатах, що базуються на попередньо засвоєному усному матеріалі.
|
Замальовують літери свого імені в межах контурів |
Вживати етикетні форми спілкування (міміка, жести) з дорослими та однолітками.
Впізнавати імена людей, що схожі за звучанням у рідній мові
Етикет роботи у парі / групі
|
Самопрезентація з використанням малюнка. |
Repeat the whole sentence, please!
Excellent! Great! That’s it! |
|
2. Котра година / What 's time is it? |
Time: day, night, morning, today
|
- What time is it? - It is [9] am.
|
Ідентифікують перші звуки простих слів у чантах.
Декламують короткий вірш, римівку або чант.
Сприймаютьна слух і розуміють основні лексичні одиниці та виучувані граматичні конструкції на рівні простого речення. |
Розпізнають велику та маленьку літеру алфавіту, заштриховують/обводять літери Ff, Ss, Nn, Tt
Ідентифікують заголовок книжки на обкладинці
|
Формування навичок: - Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);
|
Виготовлення циферблата годинника.
Вживання активних мовленнєвих зразків. |
It is [10] o’clock.
It’s time to play / have lunch.
- It is [9] o’clock. It’s time to sleep.
|
Daily routines: get up, go to bed, have lunch, have breakfast
|
- When do you [get up]? - At 7 o’clock..
|
Розуміють окремі слова та фрази у коротких історіях, які читає вчитель уголос.
Розуміють, реагують та відповідають на прості запитання мовленнєвим зразком.
|
Розпізнають знак питання на позначення запитання.
Ідентифікують відомі літери в односкладових словах.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);
|
Виготовлення циферблата годинника.
Вживання активних мовленнєвих зразків. |
It’s Sunday/ Monday/ Tuesday/ Wednesday/ Thursday/ Thursday/ Friday/ Saturday today.
|
|
Numbers: 1-12 (revision) |
- What time is it? - It is [9] am. - When do you [have lunch]? - At 12 o’clock..
|
Сприймають на слух діалог 2-4 репліки та розігрують подібний до нього у парах.
Сприймають на слух діалог на 2-4 репліки та розігрують подібний до нього в парах.
|
Впізнають кількісні числівники від 1 до 10, записані одним словом у коротких текстах.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);
|
Виготовлення циферблата годинника.
Вживання активних мовленнєвих зразків. |
Trace a letter, please!
Don’t start yet!
|
|
What 's time is it? |
- What time is it? - It is [9] am. - When do you [have breakfast]? - At 8 o’clock..
|
Сприймають на слух монолог на 2-3 фрази та розігрують подібний до нього. |
Читають кількісні числівники від 1 до 10 методом цілих слів.
|
- Етикет роботи у парі / групі
|
Виготовлення циферблата годинника.
Вживання активних мовленнєвих зразків. |
You are going to work in pairs.
Do you understand?
Can you see […] in the picture? |
|
3. Час обідати / It’s Time for Lunch |
Food: egg, chicken, salad
|
- What time is it? - It is 12 o’clock. It’s lunchtime.
|
Ідентифікують перші звуки простих слів у чантах.
Декламують короткий вірш, римівку або чант.
|
Розпізнають велику та малу літеру алфавіту, заштриховують/ обводять літери Ee, Ii, Aa, Jj.
Ідентифікують заголовок книжки на обкладинці
|
Формування навичок:
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);
|
Виготовлення пірамади харчування.
Її опис с вживанням активних мовленнєвих зразків. |
It’s Sunday/ Monday/ Tuesday/ Wednesday/ Thursday/ Thursday/ Friday/ Saturday today.
|
Food: sandwich, ice cream, soup, jam
|
- Do you like [soup]? - Yes, I do./ No, I don’t.
|
Називають день тиждня (з допомогою вчителя), пору доби та час (цілими годинами).
Сприймаютьна слух і розуміють основні лексичні одиниці та виучувані граматичні конструкції на рівні простого речення. |
Розпізнають знак питання на позначення запитання.
Ідентифікують відомі літери в односкладових словах.
|
- Вживати та етикетні форми спілкування з дорослими та однолітками;
|
Виготовлення пірамади харчування.
Її опис с вживанням активних мовленнєвих зразків. |
Whose turn is it?
|
|
Numbers: 13-15
|
-I don’t like [chicken].
|
Розуміють окремі слова та фрази у коротких історіях, які читає вчитель уголос.
Розуміють, реагують та відповідають на прості запитання мовленнєвим зразком.
|
Впізнають кількісні числівники від 1 до 10, записані одним словом у коротких текстах.
|
- Етикет роботи у парі / групі; |
Виготовлення пірамади харчування.
Її опис с вживанням активних мовленнєвих зразків. |
A point to team […].
|
|
It’s Time for Lunch |
-Thank you
|
Сприймають на слух діалог на 2-4 репліки та розігрують подібний до нього в парах
Сприймають на слух монолог на 2-3 фрази та розігрують подібний до нього. |
Читають кількісні числівники від 1 до 10 методом цілих слів.
|
- Етикет роботи у парі / групі;
|
Виготовлення пірамади харчування.
Її опис с вживанням активних мовленнєвих зразків. |
Is that right or wrong? Let’s make a dialogue!
|
|
4. Моя родина / My family |
Family: big/ little/ baby sister
|
- Who is he? -He is [my big brother].
-How old is he? - He is 15.
-Is [he/she] tall?
-Yes, [he/she] is. -No, [he/she] isn’t.
I love my family
|
Ідентифікують перші звуки простих слів у чантах.
Декламують короткий вірш, римівку або чант.
Сприймаютьна слух і розуміють основні лексичні одиниці та виучувані граматичні конструкції на рівні простого речення. |
Розпізнають велику та малу літеру алфавіту, заштриховують/ обводять літери Bb, Mm, Ll .
Ідентифікують заголовок книжки на обкладинці
|
Формування навичок:
- розрізняти особливості звертання до людей різних вікових категорій;
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);
- Етикет роботи у парі / групі;
|
Малюнок родини. Його опис із вживанням активних мовленнєвих зразків |
It’s Sunday/ Monday/ Tuesday/ Wednesday/ Thursday/ Thursday/ Friday/ Saturday today.
|
Family: big/ little/ baby brother grandfather, grandmother, aunt, uncle |
- That’s me. |
Розуміють окремі слова та фрази у коротких історіях, які читає вчитель уголос.
Розуміють, реагують та відповідають на прості запитання мовленнєвим зразком.
|
Розпізнають знак питання на позначення запитання.
Ідентифікують відомі літери в односкладових словах.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести); |
Малюнок родини. Його опис із вживанням активних мовленнєвих зразків |
Whose turn is it?
|
|
Adjectives: Young, old, tall, short, funny |
(- What’s colour is your [eyes]?. - It’s [grey].) |
Сприймають на слух діалог 2-4 репліки та розігрують подібний до нього у парах.
Сприймають на слух діалог на 2-4 репліки та розігрують подібний до нього в парах.
|
Впізнають кількісні числівники від 1 до 10, записані одним словом у коротких текстах.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);
|
Малюнок родини. Його опис із вживанням активних мовленнєвих зразків |
A point to team […].
Is that right or wrong?
|
|
My family |
- How many [eyes] do you have? - I have [2] [eyes].
|
Сприймають на слух монолог на 2-3 фрази та розігрують подібний до нього. |
Читають кількісні числівники від 1 до 10 методом цілих слів.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);
- Етикет роботи у парі / групі;
|
Малюнок родини. Його опис із вживанням активних мовленнєвих зразків |
Let’s make a dialogue!
Can you tell me about your family? |
|
5. Мій дім / My House |
House: bedroom, kitchen, bathroom, livingroom, house |
- Where is your mum? - She’s in the [kitchen].
|
Ідентифікують перші звуки простих слів у чантах.
Декламують короткий вірш, римівку або чант.
Сприймаютьна слух і розуміють основні лексичні одиниці та виучувані граматичні конструкції на рівні простого речення. |
Розпізнають велику та малу літеру алфавіту, заштриховують/ обводять літери Kk, Hh, Rr
Ідентифікують заголовок книжки на обкладинці
|
Формування навичок:
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);
|
Складання макета будинку з Лего та його опис з використанням активних мовленнєвих зразків.
|
It’s Sunday/ Monday/ Tuesday/ Wednesday/ Thursday/ Thursday/ Friday/ Saturday today.
|
House: bathroom, livingroom, house |
- Where is my dad? - He’s in the [livingroom].
|
Розуміють окремі слова та фрази у коротких історіях, які читає вчитель уголос.
Розуміють, реагують та відповідають на прості запитання мовленнєвим зразком.
|
Розпізнають знак питання на позначення запитання.
Ідентифікують відомі літери в односкладових словах.
|
- Вживати та етикетні форми спілкування з дорослими та однолітками |
Складання макета будинку з Лего та його опис з використанням активних мовленнєвих зразків.
|
Whose turn is it?
|
|
Numbers: 16-20
|
- How many rooms do you have? - I have [2] rooms.
|
Сприймають на слух діалог 2-4 репліки та розігрують подібний до нього у парах.
Сприймають на слух діалог на 2-4 репліки та розігрують подібний до нього в парах.
|
Впізнають кількісні числівники від 1 до 10, записані одним словом у коротких текстах.
|
- Етикет роботи у парі / групі
|
Складання макета будинку з Лего та його опис з використанням активних мовленнєвих зразків.
|
A point to team […].
Is that right or wrong?
|
|
My House/Flat flat |
- I like my [house/flat].
|
Сприймають на слух монолог на 2-3 фрази та розігрують подібний до нього. |
Читають кількісні числівники від 1 до 10 методом цілих слів.
|
- Етикет роботи у парі / групі
|
Складання макета будинку з Лего та його опис з використанням активних мовленнєвих зразків.
|
Let’s make a dialogue!
Try again!
You can add one more block. |
|
6. Свята в Великобританії і Україні / Holydays in Great Britain and in Ukraine |
New Year, Christmas: custom, expectation, to celebrate, carol, sermon, family reunion |
- What holidays do we celebrate in Ukraine?
|
Ідентифікують перші звуки простих слів у чантах.
Декламують короткий вірш, римівку або чант.
Сприймаютьна слух і розуміють основні лексичні одиниці та виучувані граматичні конструкції на рівні простого речення. |
Розпізнають велику та малу літеру алфавіту, заштриховують/ обводять літери Qq, Zz, Xx, Rr.
Ідентифікують заголовок книжки на обкладинці
|
Формування навичок:
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести);
|
Продекламувати вірш на улюблене свято
|
It’s Sunday/ Monday/ Tuesday/ Wednesday/ Thursday/ Thursday/ Friday/ Saturday today.
|
St. Valentine's Day, Women's Day, Easter: sweetheart
|
- What is your favourite holiday?
- How do people celebrate Easter?
- Where does St. Valentine's Day come from ?
|
Розуміють окремі слова та фрази у коротких історіях, які читає вчитель уголос.
Розуміють, реагують та відповідають на прості запитання мовленнєвим зразком.
|
Розпізнають знак питання на позначення запитання.
Ідентифікують відомі літери в односкладових словах.
|
- Вживати та етикетні форми спілкування з дорослими та однолітками |
Продекламувати вірш на улюблене свято |
Whose turn is it?
|
|
Victory Day, the Independence Day of Ukraine: coup d'etat |
- What do people usually do on Victory Day ?
- When do people celebrate the Independence Day of Ukraine?
|
Сприймають на слух діалог 2-4 репліки та розігрують подібний до нього у парах.
Сприймають на слух діалог на 2-4 репліки та розігрують подібний до нього в парах.
|
Впізнають кількісні числівники від 1 до 10, записані одним словом у коротких текстах.
|
- Етикет роботи у парі / групі
|
Продекламувати вірш на улюблене свято |
A point to team […].
Is that right or wrong?
|
|
Holydays in Great Britain and in Ukraine |
- When do people celebrate the [Christmas] in Ukraine?
|
Сприймають на слух монолог на 2-3 фрази та розігрують подібний до нього. |
Читають кількісні числівники від 1 до 10 методом цілих слів.
|
- Етикет роботи у парі / групі
|
Продекламувати вірш на улюблене свято |
Let’s make a dialogue!
Try again!
|
|
7. У зоопарку / At the Zoo |
Nature: lion, tiger, elephant, snake, turtle, squirrel
|
- What’s [this/that]? - [This/that]is a [lion].
|
Ідентифікують перші звуки простих слів у чантах.
Декламують короткий вірш, римівку або чант.
Сприймаютьна слух і розуміють основні лексичні одиниці та виучувані граматичні конструкції на рівні простого речення. |
Розпізнають велику та малу літеру алфавіту, заштриховують/ обводять літери Uu, Cc, Yy, Vv.
Ідентифікують заголовок книжки на обкладинці
|
Формування навичок:
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести).
- Етикет роботи у парі / групі.
|
Виготовлення паперових тварин згинанням паперу. Їх опис із вживанням активних мовленнєвих зразків |
It’s Sunday/ Monday/ Tuesday/ Wednesday/ Thursday/ Thursday/ Friday/ Saturday today.
|
Colours: white, pink, purple, brown,…
|
- What colour is it? - It is [brown].
|
Розуміють окремі слова та фрази у коротких історіях, які читає вчитель уголос.
Розуміють, реагують та відповідають на прості запитання мовленнєвим зразком.
|
Розпізнають знак питання на позначення запитання.
Ідентифікують відомі літери в односкладових словах.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести). |
Виготовлення паперових тварин згинанням паперу. Їх опис із вживанням активних мовленнєвих зразків |
Whose turn is it?
|
|
Demonstratives: this, that
|
- This is [my/his/her] [tiger].
|
Сприймають на слух діалог 2-4 репліки та розігрують подібний до нього у парах.
Сприймають на слух діалог на 2-4 репліки та розігрують подібний до нього в парах.
|
Впізнають кількісні числівники від 1 до 10, записані одним словом у коротких текстах.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести).
|
Виготовлення паперових тварин згинанням паперу. Їх опис із вживанням активних мовленнєвих зразків |
A point to team […].
Is that right or wrong?
|
|
Prepositions of place: under
|
- Where is a [turtle]?. - It is under a [leaf]. |
Сприймають на слух монолог на 2-3 фрази та розігрують подібний до нього. |
Читають кількісні числівники від 1 до 10 методом цілих слів.
|
- Етикет роботи у парі / групі. |
Виготовлення паперових тварин згинанням паперу. Їх опис із вживанням активних мовленнєвих зразків |
Let’s make a dialogue!
Fold the paper, please!
|
|
8. Спекотно / Its’s Hot! |
Adjectives: hot, cold, sunny, rainy
|
- What is the weather like? - It is [hot].
|
Ідентифікують перші звуки простих слів у чантах.
Декламують короткий вірш, римівку або чант.
Сприймаютьна слух і розуміють основні лексичні одиниці та виучувані граматичні конструкції на рівні простого речення. |
Розпізнають велику та малу літеру алфавіту, заштриховують/ обводять літери Ww, Pp, Dd, Oo
Ідентифікують заголовок книжки на обкладинці
|
Формування навичок:
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести).
- Етикет роботи у парі / групі.
|
Виготовлення аплікації. |
It’s Sunday/ Monday/ Tuesday/ Wednesday/ Thursday/ Thursday/ Friday/ Saturday today.
|
Clothes: hat, coat
|
- Do you like [cakes]? - I don’t like [milk].
|
Розуміють окремі слова та фрази у коротких історіях, які читає вчитель уголос.
Розуміють, реагують та відповідають на прості запитання мовленнєвим зразком.
|
Розпізнають знак питання на позначення запитання.
Ідентифікують відомі літери в односкладових словах.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести). |
Виготовлення аплікації. |
Whose turn is it?
|
|
Objects: umbrella
|
- I want to play! - Let’s take a/an [umbrella]. |
Сприймають на слух діалог 2-4 репліки та розігрують подібний до нього у парах.
Сприймають на слух діалог на 2-4 репліки та розігрують подібний до нього в парах.
|
Впізнають кількісні числівники від 1 до 10, записані одним словом у коротких текстах.
|
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести).
|
Виготовлення аплікації. |
A point to team […].
Is that right or wrong?
|
|
Food: [apricot, vanilla, chocolate,…] ice cream
|
- Take a/an [banana/apricot] ice cream!
- Thank you.
|
Сприймають на слух монолог на 2-3 фрази та розігрують подібний до нього. |
Читають кількісні числівники від 1 до 10 методом цілих слів.
|
- Етикет роботи у парі / групі. |
Виготовлення аплікації. |
Let’s make a dialogue!
Stick it! Glue it!
|
|
9. Мій класс / My Classroom |
Classroom objects: book, pencil
|
- What’s [this/that]? - [This/that]is a [door].
-Look at the [window].
|
Ідентифікують перші звуки простих слів у чантах.
Декламують короткий вірш, римівку або чант.
Сприймаютьна слух і розуміють основні лексичні одиниці та виучувані граматичні конструкції на рівні простого речення. |
Розпізнають велику та малу літеру алфавіту, заштриховують/ обводять літери Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff, Gg, Hh, Ii, Jj, Kk, Ll, Mm, Nn, Oo, Pp, Qq, Rr, Ss, Tt, Uu, Vv, Ww, Xx, Yy, Zz Ідентифікують заголовок книжки на обкладинці
|
Формування навичок:
- Ідентифікувати та застосовувати паралінгвістичні засоби спілкування (міміка, жести).
|
Малюнок класу та опис із вживанням активних мовленнєвих зразків |
It’s Sunday/ Monday/ Tuesday/ Wednesday/ Thursday/ Thursday/ Friday/ Saturday today.
|
Classroom objects: bag, pen, scissors
|
- What’s [this/that]? - [This/that]is a [pencil].
-Look at the [floor].
|
Розуміють окремі слова та фрази у коротких історіях, які читає вчитель уголос.
Розуміють, реагують та відповідають на прості запитання мовленнєвим зразком.
|
Розпізнають знак питання на позначення запитання.
Ідентифікують відомі літери в односкладових словах.
|
- Вживати та етикетні форми спілкування з дорослими та однолітками |
Малюнок класу та опис із вживанням активних мовленнєвих зразків |
Whose turn is it?
|
|
Classroom objects: desk, window, door
|
- What’s [this/that]? - [This/that]is a [bag].
-Look at the [door].
|
Сприймають на слух діалог 2-4 репліки та розігрують подібний до нього у парах.
Сприймають на слух діалог на 2-4 репліки та розігрують подібний до нього в парах.
|
Впізнають кількісні числівники від 1 до 20, записані одним словом у коротких текстах.
|
- Впізнавати імена людей, що схожі за звучанням у рідній мові .
|
Малюнок класу та опис із вживанням активних мовленнєвих зразків |
A point to team […].
Is that right or wrong?
|
|
My Classroom |
- What’s [this/that]? - [This/that]is a _____.
-Look at the [___].
|
Сприймають на слух монолог на 2-3 фрази та розігрують подібний до нього. |
Читають кількісні числівники від 1 до 20 методом цілих слів.
|
- Етикет роботи у парі / групі. |
Малюнок класу та опис із вживанням активних мовленнєвих зразків |
Let’s make a dialogue!
|