№ |
Дата |
Приміт ка |
Тема уроку |
Лексика
|
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
Свята та традиції |
|||||||||
1 |
|
|
Свята. Моє улюблене свято. |
Birthday, New Year, Christmas, Easter |
Ex. 1, 2 p. 70 |
Ex. 3, 4 pp. 70-71 |
|
Ex. 2 p. 70 |
Ex. 1 p. 70 (test) Ex. 2 p. 70 Ex. 5 p. 71 |
2 |
|
|
Вечірка з приводу Дня народження. Вивчення граматичної структури have to / has to. |
To write the invitations, to send the invitations, to clean the house, to open the presents, to give/get presents |
Ex. 1 p. 72 |
Ex. 2-4 pp. 72-73 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 2 p. 72 |
Ex. 2 p. 72 Ex. 5 p. 73 |
3 |
|
|
Запрошення на святкування дня народження. |
Welcome, to dance, to sing, to play games, to eat cakes, start, finish |
Ex. 1 p. 74 |
Ex. 2-4 pp. 74-75 |
|
Ex. 2 p. 74 |
Ex. 5 p. 75 |
4 |
|
|
Мій день народження. Вечірка. |
To blow candles, to sing a song |
Ex. 1 p. 76 |
Ex. 2(a), 3, 4 pp. 76-77 |
|
Ex. 2 (b) p. 77 |
Ex. 2 p. 76 Ex. 5 p. 77 |
5 |
|
|
Свята. Подарунки на свята. |
A doll house, a book, a cup, a T-shirt, nice, cotton, interesting, glass |
Ex. 1-2 p. 78 |
Ex. 2 p. 78 |
|
Ex. 3-4 p. 79 |
Ex. 5 p. 79 Text 5 p. 143 |
6 |
|
|
Різдво у великій Британії , США та в Україні. |
Great Britain, Santa Claus, to decorate, to buy, to clean, to open, to phone, to write, to send |
Ex. 1 p. 82 |
Ex. 3, 4 p. 82-83 |
Ex. 2 p. 82 |
Ex. 1 p. 82 |
Ex. 1 p. 82 Ex. 5 p. 83 |
7 |
|
|
Свята. Великдень. |
A paska, an Easter egg, an Easter basket, an Easter present |
Ex. 1 p. 84 |
Ex. 3-4 p. 85 |
|
Ex. 2 p. 84 |
Ex. 1 p. 84 (test) Ex. 5 p. 85 Text 3 p. 144 |
Житло
|
|||||||||
8 |
|
|
Речі вдома. |
A computer, a bed, a wardrobe, a sofa, an armchair, a TV set, a bookcase, a clock, a curtain, a chair, a living room, a bedroom, the children’s room, under, next to, at, on, behind, above |
Ex. 1 p. 88 |
Ex. 2 -4 pp. 88-89 |
|
Ex. 3 p. 89 |
Ex. 1 p. 88 (test) Ex. 5 p. 89 |
9 |
|
|
Моя квартира. |
A bath, a mirror, a sink, a towel, a fridge, a cooker, a cupboard, a carpet, stairs, a kitchen, a bathroom, a hall |
Ex. 1 p. 90 |
Ex. 2, 4-5 pp. |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 3 p. 90 |
Ex. 1 p. 90 (test) Ex. 5 (b) p. 91 |
10 |
|
|
Розташування кімнат у квартирі / будинку. |
Downstairs, upstairs, under, next to, a toilet, a kitchen, a dining room, a bathroom, a bedroom, a hall, a living room |
Ex. 3 p. 93 |
Ex. 2 p. 92 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 1 p. 92 Ex. 4 p. 93 |
Ex. 1, 3 pp. 92-93 Ex. 5 p. 93 (draw and present) |
11 |
|
|
Моя кімната. |
A drawer, a wardrobe, a bookcase, curtains, an armchair |
Ex. 1 p. 94 |
Ex. 2 p. 95 |
|
Ex. 2, 4 pp. 94-95 |
Ex. 1 p. 94 (test) Ex. 2 p. 94 Ex. 5 p. 95 |
12 |
|
|
Розвиток навичок монологічного мовлення в темі “MyRoom”. |
Лексичнийматеріал, вивченийзатемою
|
|
Ex. 1, 3, 4 pp. 96-97 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 2 p. 96 |
Ex. 2 p. 96 Ex. 5 p. 97 |
13 |
|
|
Домашні справи. |
To feed the cat, to clean the floor, to water the plants, to wash the dishes, to walk the dog, to lay the table |
Ex. 1 p. 98 |
Ex. 2-3 pp. 98-99 |
|
Ex. 4 p. 99 |
Ex. 1 p. 98 (test) Ex. 5 p. 99 |
14 |
|
|
Підсумковий урок з теми «Житло» (тестування) |
Лексичнийматеріал, вивченийзатемою
|
Тестові завдання |
Ex. 5 p. 101 |
|||
Робочий день |
|||||||||
15 |
|
|
Розклад дня. Мій ранок. |
To get up, to wash, to clean, to go to school, to say “Good bye”, to have breakfast, to make a bed, to brush |
Ex. 1-2 p. 102 |
Ex. 3-4 p. 103 |
|
Ex. 2-3 pp. 102-103 |
Ex. 5 p. 103 |
16 |
|
|
Час. Структура What time is it? |
Past, to, a quarter, half past |
Ex. 1-2 p. 104 |
Ex. 2-4 pp/ 104-105 |
|
|
Ex. 5 p. 105 |
17 |
|
|
Що я роблю вдень? Розклад дня мого друга / подруги. |
To have breakfast / dinner / lunch / supper |
Ex. 1 p. 106 |
Ex. 3-5 p. 107 |
|
Ex. 1-2 p. 106 |
Ex. 1 p. 106 Ex. 6 p. 107 |
18 |
|
|
Мій вчорашній день. Past Simple Tense |
|
Ex. 1, 3 pp. 108-109 |
Ex. 2, 5 pp. 108-109 |
|
Ex. 4 p. 109 |
Ex. 5 p. 109 |
19 |
|
|
Мій вчорашній день. |
In bed, at the circus, at the cinema |
|
Ex. 1-3 pp. 110-111 |
|
|
Ex. 5 p. 111 |
20 |
|
|
Минулі вихідні. |
At home, at the beach, at the shop, at the circus, at the cinema, at the playground, yesterday |
|
Ex. 1, 3-4 p. 112-113 |
|
Ex. 2 p. 112 |
Ex. 2 p. 112 Ex. 5 p. 113 |
21 |
|
|
Порівняльна характеристика Present і Past Simple Tenses. |
|
|
Ex. 2, 4 p. 115 |
Ex. 3 p. 115 |
Ex. 1 p. 114 |
Ex. 1 p. 114 Ex. 5 p. 115 |
22 |
|
|
Мої минулі вихідні. |
Лексичнийматеріал, вивчений за темою |
Ex. 2-4 pp. 116-117 |
Ex, 1 p. 116 |
|
|
Ex. 1 p. 116 Ex. 5 p. 117 Ex. 5 p. 119 |
Відпочинок та дозвілля |
|||||||||
23 |
|
|
Дозвілля.
|
To collect stickers / stamps, to skip, to ride a bike, to watch TV |
Ex. 1-2 p. 120 Listening test |
Ex. 3-4 pp. 120-121 |
|
|
Ex. 1 p. 120 (test) Ex. 5 p. 121 Text 7 p. 146 |
24 |
|
|
Дозвілля. Порівняльна характеритикаPresent/FutureSimpleTenses. |
A playground, Hopscotch, hide-and-seek, to play badminton, tomorrow |
Ex. 1 p. 122 |
Ex. 2 p. 122
|
Vocabulary dictation
|
Ex. 4 p. 129 Ex. 3, 5 (a) pp. 130-131 |
Ex. 1 p. 122 (test) Ex. 5 p. 123 (КМ) |
25 |
|
|
Плани на майбутнє.
|
To roller blade, to go skate-boarding, to go swimming |
Ex. 1 p. 124 |
|
Vocabulary dictation
|
Ex. 2 p. 124 |
Ex. 2 p. 124 Ex. 5 p. 125(КП) |
26 |
|
|
Відпочинок у бабусі та дідуся |
Go fishing, go to the garden, help. |
Ex.1 p.126 |
Ex.2 p.127 |
|
Ex.3 p. 127 |
Ex. 4 p. 127 |
27 |
|
|
Відпочинок з друзями |
to fly a kite, a summer camp, to visit grandparents |
Ex.1 p.128 |
Ex. 2 p. 128 |
Ex.3 p. 129 |
Ex.4 p. 129 |
Ex.5 p. 129 |
28 |
|
|
Подорожі
|
To visit museums, to take photos, to travel, to go to the seaside |
Ex.1 p.130 |
Ex. 2 p. 130 |
Ex.3 p. 130 |
Ex.4 p. 131 |
Ex.5 p. 131 |
29 |
|
|
Планування літніх канікул |
To make sandcastles, to go fishing, to help grandparents, on the beach, to stay at home, in the village |
Ex.1 p.132 |
Ex. 2 p. 132 |
Ex.3 p. 133 |
Ex.4 p. 133 |
Ex.5 p. 133 |
30 |
|
|
Підсумковий урок з теми «Відпочинок та дозвілля» (тестування) |
Лексичнийматеріал, вивчений за темою
|
Тестові завдання |
|
|||
31 |
|
|
Контроль читання
|
||||||
32 |
|
|
Контроль мовлення |
||||||
33 |
|
|
Контроль письма |
||||||
34 |
|
|
Контроль аудіювання |