23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Календарно-тематичне планування з біології для 8 класу на 2018-2019 навчальний рік

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з біології для 8 класу на 2018-2019 навчальний рік (ІІ семестр) розроблене відповідно до Програми з біології для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. Програму розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства [http://mon.gov.ua/activity/education/zagalnaserednya/navchalni-programi-5-9-klas2017.html].

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування на 2018-2019 навчальний рік

Біологія. 8 клас

 (70 год – 2 год на тиждень)

 

за/п

Дата проведення

 

Теми розділів та уроків

Демонстрування, дослідницькі практикуми, проекти

ІІ семестр

Тема 6. Транспорт  речовин (9 год.) (продовження)

33

 

Алергія. СНІД.

 

34

 

Система кровообігу.

Серце: будова та функції.

Демонстрування

муляжів серця.

35

 

Робота серця. Лабораторне дослідження: вимірювання частоти серцевих скорочень.

 

Д/з:  дослідницький практикум. Самоспостереження за частотою серцевих скорочень упродовж доби, тижня.

36

 

Будова та функції кровоносних судин. Рух крові.

Демонстрування

муляжів кровоносних судин;

вимірювання артеріального тиску.

37

 

Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок з теми «Транспорт  речовин».

 

 

Тематична

 

Тема 7. Виділення. Терморегуляція (4 год.)

38

 

Виділення - важливий етап обміну речовин. 

Будова і функції сечовидільної системи.

Демонстрування

моделей будови нирки.

Д/з: проект.

Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання  правил догляду за власною шкірою.

39

 

Утворення сечі. Захворювання нирок та їх профілактика.

 

40

 

Значення і будова шкіри.

Демонстрування

моделей будови шкіри.

41

 

Терморегуляція.

Перша допомога при термічних пошкодженнях шкіри (опіки, обмороження), тепловому та сонячному ударі.

Захворювання шкіри та їх профілактика. Представлення результатів проекту «Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання  правил догляду за власною шкірою».

 

Тема 8. Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Нервова система. (7 год.)

42

 

Будова нервової системи.

Центральна і периферична нервова система людини. Спинний мозок. Лабораторне дослідження: вивчення будови спинного та головного мозку людини (за муляжами, моделями,   пластинчастими препаратами).

 

43

 

Будова і функції головного мозку людини.

Стовбур головного мозку

 

44

 

Будова і функції головного мозку людини.

 

45

 

Кора головного мозку

 

46

 

Поняття про соматичну нервову. Вегетативна нервова система

 

47

 

Профілактика захворювань нервової системи.

 

48

 

Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок з теми «Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Нервова система».

 

 

 

Тематична

 

Тема 9. Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи ( 7 год.)

49

 

Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова.

 

50

 

Зорова сенсорна система. Око. Гігієна зору. Лабораторне дослідження: виявлення сліпої плями на сітківці ока.

Демонстрування

розбірних моделей ока.

51

 

Сприйняття світла, кольору, простору. Лабораторне дослідження: визначення акомодації ока.

 

52

 

Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху. Лабораторне дослідження: вимірювання порога слухової чутливості.

Демонстрування

розбірних моделей вуха.

53

 

Сенсорні системи смаку, нюху.

 

54

 

Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю.

Д/з: дослідницький практикум. Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри.

55

 

Контрольна робота з теми «Сенсорні системи».

 

 

Тематична

 

Тема 10.  Вища нервова діяльність (7 год.)

56

 

Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи.

 

Д/з: дослідницький практикум. Визначення типу вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту.

57

 

Безумовні рефлекси. Інстинкти. Лабораторне дослідження: визначення реакції зіниць на світло.

 

58

 

Умовні рефлекси.

 

59

 

Мова. Навчання та пам’ять. Лабораторне дослідження: дослідження різних видів пам’яті.

 

60

 

Мислення та свідомість.

 

61

 

Сон. Біоритми.

 

62

 

Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок з теми « Вища нервова діяльність».

 

 

Тематична

 

Тема 11. Ендокринна система (3 год.)

63

 

Ендокринна система. Залози внутрішньої та змішаної секреції.

Д/з: проект.

Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика.

64

 

Залози внутрішньої та змішаної секреції.

 

65

 

Профілактика захворювань ендокринної системи. Взаємодія регуляторних систем. Представлення результатів проекту «Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика».

 

Тема 12.  Розмноження та розвиток людини (4 год.)

66

 

Будова та функції  репродуктивної системи.

 

67

 

Статеві клітини. Запліднення. Менструальний цикл.

 

68

 

Вагітність. Ембріональний період розвитку людини. Плацента, її функції.

 

69

 

Постембріональний розвиток людини.

Репродуктивне здоров’я.

 

 

Тематична

 

Узагальнення (1 год.)

70

 

Цілісність організму людини. Взаємодія регуляторних систем організму.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Планування
Додано
16 серпня 2018
Переглядів
1464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку