Календарно-тематичне планування з біології для 8 класу на ІІ семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків біології для 8-го класу на ІІ семестр, складено відповідно до чинної програми, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804, до підручника біологія 7 клас, авторами якого є Л. І. Остапченко, П. Г. Балан та ін.

Перегляд файлу

                                                               Погоджено

                                                                                Заступник директора

                                                                                           _______________________

БІОЛОГІЯ

8 КЛАС

Складено згідно з навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів, БІОЛОГІЯ 6– 9 класи.

Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

 (70 годин – 2 години на тиждень, із них 4 години – резервних)

№ п/п

уроку

Тема уроку

Практичні роботи,

Лабораторні дослідження,

Міні-проекти

Дата проведен-ня уроку

Примітка

 

ТЕМА 6. ТРАНСПОРТ РЕЧОВИН

32

 

 

Система кровообігу.

Серце: будова та функції. Робота серця.

Лабораторні дослідження:

вимірювання частоти серцевих скорочень.

 

 

33

Будова та функції кровоносних судин. Рух крові.

 

Дослідницький практикум

Самоспостереження за частотою серцевих скорочень упродовж доби, тижня.

 

 

34

Кровотечі.

Серцево-судинні хвороби та їх профілактика

 

 

 

35

Узагальнення знань з теми: «Транспорт речовин»

 

 

 

ТЕМА 7. ВИДІЛЕННЯ. ТЕРМОРЕГУЛЯЦІЯ (4 год)

36

Виділення — важливий етап обміну речовин.

Будова та функції сечовидільної системи.

 

 

 

37

Захворювання нирок та їх профілактика.

 

 

 

38

Значення і будова шкіри.

 

 

 

39

Терморегуляція.

Перша допомога при термічних пошкодженнях шкіри (опіки, обмороження), тепловому та сонячному ударі.

Захворювання шкіри та їх профілактика.

 

 Проект

Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання правил догляду за власною шкірою (або тематика за вибором учителя)

 

 

 

Тематична № 1

ТЕМА 8. ЗВ’ЯЗОК ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ ІЗ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ. НЕРВОВА СИСТЕМА

(6 год)

40

Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система людини.

 

 

 

41

Спинний мозок.

 

 

 

42

Головний мозок людини: стовбурова частина, мозочок.

 

 

 

43

Головний мозок людини: передній мозок.

Лабораторне дослідження

Вивчення будови спинного та головного мозку людини (за муляжами, моделями, пластинчастими препаратами).

 

 

44

Соматична та вегетативна нервова система.

 

 

 

45

Профілактика захворювань нервової системи.

 

 

 

ТЕМА 9. ЗВ’ЯЗОК ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ ІЗ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ. СЕНСОРНІ СИСТЕМИ

(6 год.)

46

   Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова.

 

 

 

47

Зорова сенсорна система.

 

 

 

48

Око. Гігієна зору.

Лабораторні дослідження:

визначення акомодації ока;
виявлення сліпої плями на сітківці ока.

 

 

49

Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху.

 

Лабораторне дослідження:

вимірювання порога слухової чутливості.

 

 

50

Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю.

 

Дослідницький практикум

Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри.

 

 

51

Сенсорні системи смаку, нюху.

 

 

 

Тематична № 2

ТЕМА 10. ВИЩА НЕРВОВА ДІЯЛЬНІСТЬ (8 год)

52

Поняття про вищу нервову діяльність і її основні типи.

 

 

 

53

Безумовні рефлекси. Інстинкти.

Лабораторне дослідження:

визначення реакції зіниць на світло.

 

 

 

54

Умовні рефлекси.

 

 

 

55

 Мова. Мислення та свідомість.

 

 

 

 

56

Навчання та пам’ять.

Лабораторне дослідження:

дослідження різних видів пам’яті.

 

 

 

57

Біологічні основи психофізіологічної індивідуальності людини.

Дослідницький практикум

Визначення типу вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту.

 

 

58

Сон. Біоритми.

 

 

 

59

Контрольна робота

 

 

 

Тематична № 3

ТЕМА 11. ЕНДОКРИННА СИСТЕМА (4 год)

60

Ендокринна система.

 

 

 

61

Залози внутрішньої та змішаної секреції.

 

 

 

62

Профілактика захворювань ендокринної системи.

 

 

 

63

Взаємодія регуляторних систем.

Проект.

Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика.

 

 

ТЕМА 12. РОЗМНОЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК ЛЮДИНИ (4 год)

64

 Будова та функції репродуктивної системи.

 

 

 

65

Статеві клітини. Запліднення. Менструальний цикл.

 

 

 

66

Вагітність. Ембріональний період розвитку людини. Плацента, її функції.

 

 

 

67

Постембріональний розвиток людини.

 

 

 

68

Репродуктивне здоров’я.

 

 

 

Узагальнення (1 год.)

69

Цілісність організму людини. Взаємодія регуляторних систем організму.

 

 

 

Тематична № 4

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, 8 клас, Планування
До підручника
Біологія 8 клас (Матяш Н.Ю., Остапченко Л.І., Пасічніченко О.М., Балан П.Г.)
Додано
14 січня 2019
Переглядів
2044
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку