Календарно-тематичне планування з фізики 10 клас (ІІ семестр) з урахуванням компетентнісного підходу викладання.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з фізики 10 клас (ІІ семестр) з урахуванням компетентнісного підходу до викладання.
Перегляд файлу

Календарно-тематичний план з фізики для 10 класу

 

(рівень стандарту, за навчальною програмою авторського колективу під керівництвом Локтєва В. М.)

(ІІ півріччя, 3 години на тиждень)

 

№ з/п

Тема уроку

           Ключової компетентності

Дата

 

Розділ ІІ. ЕЛЕМЕНТИ СПЕЦІАЛЬНОЇ ТЕОРІЇ ВІДНОСНОСТІ

 

 

49

Постулати теорії відносності. Релятивістський закон додавання

швидкостей

Предметна:   ознайомити учнів з основними принципами спеціальної теорії

відносності. Ввести поняття швидкості світла.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – уміння грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою;

Математична - розуміти та застосовувати математичні методи для обґрунтування та розкриття змісту фізичних теорій, доведення тверджень, опрацювання результатів експериментальних досліджень тощо;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях – знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів, описувати  їх;

Інформаційно-цифрова - уміння працювати з інформацією: аналізувати, відирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Навчання впродовж життя -  аналізувати, самостійно узагальнювати накопичену інформацію, робити висновки, набувати нові знання;

 

 

50

Розв'язування задач

Предметна:  уміння застосовувати набуті знання до розв’язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, робити висновки тощо;

Математична - використовувати просторову уяву, логічне мислення  для  пояснення суті фізичних явищ і процесів, побудови графіків і розв’язання розрахункових і експериментальних задач з фізики;

Інформаційно-цифрова -  працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Навчання впродовж життя -  аналізувати, самостійно узагальнювати накопичену інформацію, робити висновки, набувати нові знання;

Соціальна компетентність - співпрацювати в групі під час  реалізації  завдань.

 

 

51

Наслідки постулатів спеціальної теорії відносності

Предметна: з'ясувати відносність одночасності подій у різних СТО, відносність часу та відстаней; розвивати  вміння проводити уявний експеримент, робити висновки.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – уміння грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою;

Математична - використовувати просторову уяву, логічне мислення та формальні перетворення для побудови моделей фізичних процесів, пояснення суті фізичних явищ і процесів;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, розв’язувати кількісні, якісні, графічні та інші задачі з фізики;

Інформаційно-цифрова -  уміння працювати з інформацією: аналізувати, відирати потрібну, оцінювати, узагальнювати.

 

 

 

52

Розв'язування задач

Предметна: уміння застосовувати набуті знання до розв»язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - розуміти та застосовувати математичні методи для обґрунтування та розкриття змісту фізичних теорій,  шукати різні математичні способи і шляхи до розв’язування фізичних проблем;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, розв’язувати кількісні, якісні, графічні та інші задачі з фізики;

Інформаційно-цифрова -  працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Навчання впродовж життя -  аналізувати, самостійно узагальнювати накопичену інформацію, робити висновки, набувати нові знання.

 

 

 

Розділ ІІІ. МОЛЕКУЛЯРНА ФІЗИКА І ТЕРМОДИНАМІКА

Частина 1. МОЛЕКУЛЯРНА ФІЗИКА

 

 

53

Основні положення молекулярно-кінетичної теорії

Предметна:   розглянути дослідне обґрунтування молекулярно-кінетичної теорії; розкрити значення молекулярних явищ і показати їх практичне застосування ; заохочувати до розуміння основних понять; познайомити із величинами, що характеризують молекули , методами їх вимірювання. Познайомити учнів із величинами, що характеризують молекули:

порядок розмірів і маси, кількість речовини, стала Авогадро.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – уміння грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою;

Математична  - розуміти та застосовувати математичні методи для обґрунтування та розкриття змісту фізичних теорій, доведення тверджень, опрацювання результатів експериментальних досліджень тощо;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях – знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів, описувати  їх.

Інформаційно-цифрова - уміння працювати з інформацією: аналізувати, відирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

 

 

 

 

54

Розв'язування задач

Предметна:  уміння застосовувати набуті знання до розв»язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - використовувати просторову уяву, логічне мислення  для  пояснення суті фізичних явищ і процесів, побудови графіків і розв’язання розрахункових і експериментальних задач з фізики;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, розв’язувати кількісні, якісні, графічні та інші задачі з фізики;

Інформаційно-цифрова -  працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Навчання впродовж життя -  аналізувати, самостійно узагальнювати накопичену інформацію, робити висновки.

 

 

 

55

Рух і взаємодія молекул

Предметна:  формувати уявлення учнів про рух молекул, про дослід Штерна; формувати вміння пояснювати фізичні явища та процеси, з'ясовувати їх закономірності. 

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –  грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, робити висновки .

Основні компетентності в природничих науках та технологіях – знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, робити кількісні оцінки за порядком величини, розв’язувати кількісні, які якісні задачі з фізики;                       Інформаційно-цифрова - використовувати комп’ютерні моделі фізичних процесів та явищ.

 

 

56

Основне рівняння МКТ ідеального газу

Предметна:   ввести поняття ідеального газу. Ознайомити з основним рівнянням молекулярно-кінетичної теорії ідеального газу.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – уміння грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою;

Математична  - розуміти та застосовувати математичні методи для обґрунтування та розкриття змісту фізичних теорій, доведення тверджень, опрацювання результатів експериментальних досліджень тощо;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях – знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів, описувати  їх;

Інформаційно-цифрова - працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати.

 

 

57

Температура. Температурна шкала Кельвіна

Предметна: увести поняття «температура», пояснити температуру як міру середньої кінетичної енергії, надати уявлення про способи вимірювання температури, пояснити будову та принципи роботи приладів для вимірювання температури. Увести поняття теплової рівноваги. Пояснити залежність середньої квадратичної швидкості від маси молекули та температури, вивчити методики вимірювання швидкостей молекул у досліді Штерна.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – уміння грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою;

Математична - уміння сприймати та відтворювати фізичну інформацію щодо опису явищ, процесів і законів природи;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –

Інформаційно-цифрова -працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати.

Екологічна грамотність і здорове життя - сприяти поширенню правильної утилізації шкідливих побутових відходів.

 

 

 

58

Розв'язування задач

Предметна: уміння застосовувати набуті знання до розв»язування задач.

Ключові компетентності: грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, робити  висновки тощо;

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - уміння шукати різні способи і шляхи розв’язання фізичних проблем; розуміти та застосовувати математичні методи для обґрунтування та розкриття змісту фізичних теорій,  шукати різні математичні способи і шляхи до розв’язування фізичних проблем;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, розв’язувати кількісні, якісні, графічні та інші задачі з фізики;

Навчання впродовж життя -  аналізувати, самостійно узагальнювати накопичену інформацію, робити висновки.

 

 

59

Рівняння стану ідеального газу. Ізопроцеси

Предметна:  ввести поняття ізотермічного , ізобарного і ізохорного процесів; формувати вміння пояснювати закон з молекулярної точки зору; будувати графіки процесів.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи робити, висновки тощо;

Математична  - розуміти та застосовувати математичні методи для обґрунтування та розкриття змісту фізичних теорій, доведення тверджень, опрацювання результатів експериментальних досліджень тощо; - з математичної точки зору грамотно читати, тлумачити і будувати графіки та діаграми фізичних процесів;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях – знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів, описувати  їх;

Інформаційно-цифрова - працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати.

 

 

60

Розв'язування задач

Предметна: уміння застосовувати набуті знання до розв»язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична -з математичної точки зору грамотно читати, тлумачити і будувати графіки та діаграми фізичних процесів;  розуміти та застосовувати математичні методи для обґрунтування та розкриття змісту фізичних теорій,  шукати різні математичні способи і шляхи до розв’язування фізичних проблем;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, розв’язувати кількісні, якісні, графічні та інші задачі з фізики;

Інформаційно-цифрова -  працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Навчання впродовж життя -  аналізувати, самостійно узагальнювати накопичену інформацію, робити висновки, набувати нові знання;

Соціальна компетентність - співпрацювати в групі під час  реалізації  завдань.

 

 

61

Розв'язування задач

Предметна:  уміння застосовувати набуті знання до розв»язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - з математичної точки зору грамотно читати, тлумачити і будувати графіки та діаграми фізичних процесів;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, розв’язувати кількісні, якісні, графічні та інші задачі з фізики;

Інформаційно-цифрова -  працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Навчання впродовж життя -  аналізувати, самостійно узагальнювати накопичену інформацію, робити висновки, набувати нові знання;

Соціальна компетентність - співпрацювати в групі під час  реалізації  завдань.

 

 

62

Лабораторна робота № 6. Дослідження ізотермічного процесу

Предметна: уміння застосовувати експериментальні навички. 

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - уміння вільно використовувати математичний апарат як мову фізичної науки;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях – володіти основними методами здійснення фізичних досліджень, планувати фізичні досліди, проводити їх та коректно і безпечно користуватися фізичними приладами, обладнанням, устаткуванням.

Інформаційно-цифрова – при потребі працювати з цифровим обладнанням віртуальних лабораторій.

Навчання впродовж життя. Формувати вміння визначати цілі навчальної діяльності, планувати і організовувати роботу під час досліджень.

Соціальна компетентність - співпрацювати в групі під час виконання лабораторної роботи та обробки її результатів;

Ініціативність і підприємливість - аналізувати і визначати домінуючі та другорядні фактори і чинники, що мають значення для перебігу певного процесу та впливають на результат;

 Здоров’я і безпека. Ознайомити  учнів з правилами безпеки  при проведенні лабораторної  роботи. Вчити дотримуватися правил безпеки під час виконання лабораторних робіт.

 

 

63

Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи

Предметна: уміння застосовувати набуті знання до розв»язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - використовувати просторову уяву, логічне мислення  для  пояснення суті фізичних явищ і процесів, побудови графіків і розв’язання розрахункових задач;  розуміти та застосовувати математичні методи для обґрунтування та розкриття змісту фізичних теорій,  шукати різні математичні способи і шляхи до розв’язування фізичних проблем:

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, розв’язувати кількісні, якісні, графічні та інші задачі з фізики;

Інформаційно-цифрова -  працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Навчання впродовж життя - розуміння перспектив та напрямків неперервного власного інтелектуального розвитку щодо фізико-технічної освіти;  аналізувати, самостійно узагальнювати накопичену інформацію, робити висновки, набувати нові знання;  

Соціальна компетентність - співпрацювати в групі під час  реалізації  завдань.

 

 

64

Контрольна робота № 4 з теми «Молекулярна фізика»

Предметна:  уміння самостійно  застосовувати набуті знання до розв’язування задач; виконувати самооцінювання ступеня засвоєння навчального матеріалу.

Перевірити рівень засвоєння теоретичного матеріалу та навички розв’язування задач.                                                                                                                    Ключові компетентності:                                                                                             Спілкування державною мовою – грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття; Математична - розв'язувати задачі за допомогою математичних методів та математичних моделей фізичних об'єктів, явищ і процесів, графіків, таблиць, діаграм;

 

 

65

Пароутворення та конденсація. Насичена та ненасичена пара.

Кипіння

Предметна:   вдосконалити знання учнів про пароутворення й конденсацію, пояснити процеси пароутворення й конденсації на основі атомно-молекулярних і термодинамічних підходів; ввести поняття насиченої та ненасиченої пари, залежність насиченої пари від тиску.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – уміння грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою;

Математична - розуміти та застосовувати математичні методи для обґрунтування та розкриття змісту фізичних теорій,  шукати різні математичні способи і шляхи до розв’язування фізичних проблем.  Використовувати просторову уяву, логічне мислення та формальні перетворення для побудови моделей фізичних процесів, пояснення суті фізичних явищ і процесів;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях – знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів, описувати  їх;

Інформаційно-цифрова - уміння працювати з інформацією: аналізувати, відирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Ініціативність і підприємливість - пропонувати шляхи економії природних, енергетичних та інших ресурсів  у побуті.

 

 

66

Вологість повітря. Точка роси

Предметна:  сформувати знання учнів про парціальний тиск, абсолютну та відносну вологість повітря, розглянути методи вимірювання вологості за допомогою гігрометра та психрометра.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – уміння грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою;

Математична - уміння сприймати та відтворювати фізичну інформацію щодо опису явищ, процесів і законів природи;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях – знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів, описувати  їх.

 

 

 

67

Лабораторна робота № 7. Вимірювання відносної вологості повітря

Предметна: уміння застосовувати експериментальні навички.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - уміння вільно використовувати математичний апарат як мову фізичної науки;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях – володіти основними методами здійснення фізичних досліджень, планувати фізичні досліди, проводити їх та коректно і безпечно користуватися фізичними приладами, обладнанням, устаткуванням.

Інформаційно-цифрова –при потребі працювати з цифровим обладнанням віртуальних лабораторій;

Навчання впродовж життя. Формувати вміння визначати цілі навчальної діяльності, планувати і організовувати роботу під час досліджень;

Соціальна компетентність. Співпрацювати в групі під час виконання лабораторної роботи та обробки її результатів;

Ініціативність і підприємливість - аналізувати і визначати домінуючі та другорядні фактори і чинники, що мають значення для перебігу певного процесу та впливають на результат;

 Здоров’я і безпека. Ознайомити  учнів з правилами безпеки  при проведенні лабораторної  роботи. Вчити дотримуватися правил безпеки під час виконання лабораторних робіт.

 

 

68

Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища

Предметна:   розглянути властивості поверхні рідини. Ввести поняття поверхневого натягу та капілярних явищ.

 

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – уміння грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою;

Математична  - розуміти та застосовувати математичні методи для обґрунтування та розкриття змісту фізичних теорій, доведення тверджень, опрацювання результатів експериментальних досліджень тощо;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях – знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів, описувати  їх;

Інформаційно-цифрова - уміння працювати з інформацією: аналізувати, вібирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Екологічна грамотність і здорове життя -  сприяти поширенню правильної утилізації шкідливих побутових відходів.

 

 

69

Розв'язування задач

Предметна:  уміння застосовувати набуті знання до розв»язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - з математичної точки зору грамотно читати, тлумачити і будувати графіки та діаграми фізичних процесів;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, розв’язувати кількісні, якісні, графічні та інші задачі з фізики;

Соціальна компетентність - співпрацювати в групі під час  реалізації  завдань.

 

 

70

Лабораторна робота № 8. Вимірювання поверхневого натягу рідини

Предметна: уміння застосовувати експериментальні навички.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична -уміння вільно використовувати математичний апарат як мову фізичної науки; 

Основні компетентності в природничих науках та технологіях – володіти основними методами здійснення фізичних досліджень, планувати фізичні досліди, проводити їх та коректно і безпечно користуватися фізичними приладами, обладнанням, устаткуванням.

Інформаційно-цифрова – при потребі працювати з цифровим обладнанням віртуальних лабораторій.

Навчання впродовж життя. Формувати вміння визначати цілі навчальної діяльності, планувати і організовувати роботу під час досліджень;

Соціальна компетентність. Співпрацювати в групі під час виконання лабораторної роботи та обробки її результатів;

Ініціативність і підприємливість - аналізувати і визначати домінуючі та другорядні фактори і чинники, що мають значення для перебігу певного процесу та впливають на результат;

 Здоров’я і безпека. Ознайомити  учнів з правилами безпеки  при проведенні лабораторної  роботи. Вчити дотримуватися правил безпеки під час виконання лабораторних робіт.

 

 

71

Будова та властивості твердих тіл. Анізотропія кристалів.

Рідкі кристали

Предметна:  Систематизувати знання про будову кристалічних та аморфних тіл. Розглянути типи кристалічних граток, властивості кристалів та аморфних тіл.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – уміння грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою;

Математична -уміння сприймати та відтворювати фізичну інформацію щодо опису явищ, процесів і законів природи; 

Основні компетентності в природничих науках та технологіях – знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів, описувати  їх.

Інформаційно-цифрова - уміння працювати з інформацією: аналізувати, відирати потрібну, оцінювати, узагальнювати.

 

 

72

Механічні властивості твердих тіл

Предметна: формувати уявлення учнів про механічні властивості твердих тіл та їх характеристики; формувати вміння пояснювати фізичні явища і процеси, планувати  та проводити експерименти.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – уміння грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою;

Математична - використовувати просторову уяву, логічне мислення та формальні перетворення для побудови моделей фізичних процесів, пояснення суті фізичних явищ і процесів, побудови графіків і розв’язання розрахункових і експериментальних задач з фізики; з математичної точки зору грамотно читати, тлумачити і будувати графіки та діаграми фізичних процесів;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  розуміти і пояснювати принцип дії та побудови сучасних технічних засобів, приладів та обладнання, технічних процесів і технологій, створених на фізичній основі;

Інформаційно-цифрова -працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати.

 

 

73

Розв'язування задач

Предметна: уміння застосовувати набуті знання до розв’язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, робити  висновки тощо;

Математична - використовувати просторову уяву, логічне мислення  для  пояснення суті фізичних явищ і процесів, побудови графіків і розв’язання розрахункових і експериментальних задач з фізики;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, розв’язувати кількісні, якісні, графічні та інші задачі з фізики;

Інформаційно-цифрова -  працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Навчання впродовж життя -  аналізувати, самостійно узагальнювати накопичену інформацію, робити висновки, набувати нові знання.

 

 

74

Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи

Предметна:  уміння застосовувати набуті знання до розв»язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - використовувати просторову уяву, логічне мислення  для  пояснення суті фізичних явищ і процесів, побудови графіків і розв’язання розрахункових і експериментальних задач з фізики. Розуміти та застосовувати математичні методи для обґрунтування та розкриття змісту фізичних теорій,  шукати різні математичні способи і шляхи до розв’язування фізичних проблем.

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, розв’язувати кількісні, якісні, графічні та інші задачі з фізики;

Навчання впродовж життя - розуміння перспектив та напрямків неперервного власного інтелектуального розвитку щодо фізико-технічної освіти.

 

 

75

Контрольна робота № 5 з теми «Молекулярна фізика»

Предметна:  уміння самостійно  застосовувати набуті знання до розв’язування задач; виконувати самооцінювання ступеня засвоєння навчального матеріалу.

Перевірити рівень засвоєння теоретичного матеріалу та навички розв’язування задач.                                                                                                                    Ключові компетентності:                                                                                             Спілкування державною мовою – грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття; Математична - розв'язувати задачі за допомогою математичних методів та математичних моделей фізичних об'єктів, явищ і процесів, графіків, таблиць, діаграм.

 

 

Розділ ІІІ. МОЛЕКУЛЯРНА ФІЗИКА І ТЕРМОДИНАМІКА

Частина 2. ОСНОВИ ТЕРМОДИНАМІКИ

 

 

76

Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії

Предметна:  Ввести поняття термодинамічного процесу, внутрішньої енергії та адіабатного процесу. Пригадати способи зміни внутрішньої енергії, розрахункові формули кількості теплоти при нагріванні та охолодженні, плавленні та кристалізації, випаровування та конденсації, згоранні палива.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – уміння грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою;

Математична  - розуміти та застосовувати математичні методи для обґрунтування та розкриття змісту фізичних теорій, доведення тверджень, опрацювання результатів експериментальних досліджень тощо;

Інформаційно-цифрова - працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати.

 

 

77

Розв'язування задач

Предметна: уміння застосовувати набуті знання до розв»язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - розуміти та застосовувати математичні методи для обґрунтування та розкриття змісту фізичних теорій,  шукати різні математичні способи і шляхи до розв’язування фізичних проблем;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, розв’язувати кількісні, якісні, графічні та інші задачі з фізики;

Інформаційно-цифрова -  працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Навчання впродовж життя -  аналізувати, самостійно узагальнювати накопичену інформацію, робити висновки, набувати нові знання;

Соціальна компетентність - співпрацювати в групі під час  реалізації  завдань.

 

 

78

Робота в термодинаміці

Предметна:   Ознайомитися з методами розрахунку внутрішньої енергії та роботи газу в термодинаміці.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – уміння грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою;

Математична - використовувати просторову уяву, логічне мислення та формальні перетворення для побудови моделей фізичних процесів, пояснення суті фізичних явищ і процесів, побудови графіків і розв’язання розрахункових і експериментальних задач з фізики;  з математичної точки зору грамотно читати, тлумачити і будувати графіки та діаграми фізичних процесів;

Інформаційно-цифрова - працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати.

 

 

79

Розв'язування задач

Предметна: уміння застосовувати набуті знання до розв’язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - використовувати просторову уяву, логічне мислення  для  пояснення суті фізичних явищ і процесів, побудови графіків і розв’язання розрахункових і експериментальних задач з фізики;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, розв’язувати кількісні, якісні, графічні та інші задачі з фізики;

Інформаційно-цифрова -  працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Навчання впродовж життя -  аналізувати, самостійно узагальнювати накопичену інформацію, робити висновки, набувати нові знання;

Соціальна компетентність - співпрацювати в групі під час  реалізації  завдань.

 

 

80

Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес

Предметна : ввести перший закон термодинаміки, пояснити його фізичну сутність та значення для опису процесів молекулярної фізики; показати, як застосувати перший закон термодинаміки для ізопроцесів; ввести поняття «адіабатний процес».

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – уміння грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою;

Математична  - розуміти та застосовувати математичні методи для обґрунтування та розкриття змісту фізичних теорій, доведення тверджень, опрацювання результатів експериментальних досліджень тощо;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях – знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів, описувати  їх.

Інформаційно-цифрова - працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати.

 

 

81

Розв'язування задач

Предметна: уміння застосовувати набуті знання до розв»язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - використовувати просторову уяву, логічне мислення  для  пояснення суті фізичних явищ і процесів, побудови графіків і розв’язання розрахункових і експериментальних задач з фізики;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, розв’язувати кількісні, якісні, графічні та інші задачі з фізики;

Інформаційно-цифрова -  працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Навчання впродовж життя -  аналізувати, самостійно узагальнювати накопичену інформацію, робити висновки, набувати нові знання;

Соціальна компетентність - співпрацювати в групі під час  реалізації  завдань.

 

 

82

Принцип дії теплових двигунів. Холодильна машина

Предметна:  Ознайомити з особливостями роботи теплових та холодильних машин, правилами визначення їх ККД.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – уміння грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою;

Математична - уміння сприймати та відтворювати фізичну інформацію щодо опису явищ, процесів і законів природи;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях – розуміти і пояснювати принцип дії та побудови сучасних технічних засобів, приладів та обладнання, технічних процесів і технологій, створених на фізичній основі.

Інформаційно-цифрова - уміння працювати з інформацією: аналізувати, відирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Екологічна грамотність і здорове життя - визначати потенціальну загрозу та на побутовому рівні запобігати шкоді, яку може спричинити безвідповідальне використання науково-технічних досягнень;

Ініціативність і підприємливість - пропонувати шляхи економії природних, енергетичних та інших ресурсів у процесі навчання, на виробництві та у побуті.

 

 

83

Розв'язування задач

Предметна:  уміння застосовувати набуті знання до розв’язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - використовувати просторову уяву, логічне мислення  для  пояснення суті фізичних явищ і процесів, побудови графіків і розв’язання розрахункових і експериментальних задач з фізики;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, розв’язувати кількісні, якісні, графічні та інші задачі з фізики;

Інформаційно-цифрова -  працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Навчання впродовж життя -  аналізувати, самостійно узагальнювати накопичену інформацію, робити висновки, набувати нові знання;

Соціальна компетентність - співпрацювати в групі під час  реалізації  завдань.

 

 

84

Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи

Предметна:  уміння застосовувати набуті знання до розв’язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - використовувати просторову уяву, логічне мислення  для  пояснення суті фізичних явищ і процесів, побудови графіків і розв’язання розрахункових і експериментальних задач з фізики. Розуміти та застосовувати математичні методи для обґрунтування та розкриття змісту фізичних теорій,  шукати різні математичні способи і шляхи до розв’язування фізичних проблем;

Інформаційно-цифрова -  працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Навчання впродовж життя - розуміння перспектив та напрямків неперервного власного інтелектуального розвитку щодо фізико-технічної освіти.

 

 

85

Контрольна робота № 6 з теми «Основи термодинаміки»

Предметна:  уміння самостійно  застосовувати набуті знання до розв’язування задач; виконувати самооцінювання ступеня засвоєння навчального матеріалу.

Перевірити рівень засвоєння теоретичного матеріалу та навички розв’язування задач.                                                                                                                    Ключові компетентності:                                                                                             Спілкування державною мовою – грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття; Математична - розв'язувати задачі за допомогою математичних методів та математичних моделей фізичних об'єктів, явищ і процесів, графіків, таблиць, діаграм.

 

 

86

Захист учнівських проектів

Предметна : формувати вміння характеризувати природні  явища і технологічні процеси послуговуючись фізичною термінологією,установлювати причино-наслідкові зв’язки, презентувати результати своєї роботи .

Ключові компетентності:                                                                                            

Вільне володіння державною мовою : формувати вміння використовувати україномовні джерела для здобуття інформації фізичного змісту; чітко, локанічно і зрозуміло формулювати питання, думку, аргументувати, доводити правильність тверджень і суджень;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях – на підставі власного досвіду вивчення природничих наук та відповідної проектної діяльності робити узагальнюючі висновки світоглядного характеру щодо місця та ролі природничих наук у формуванні та розвитку сучасного постіндустріального суспільства;

Інформаційно-комунікаційна компетентність. Формувати вміння знаходити, критично оцінювати, обробляти інформацію, перетворювати її з одного виду на інший з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Вчити учнів дотримуватися авторського права, принципів академічної доброчесності та етичної взаємодії у віртуальному просторі;

Навчання впродовж життя. Формувати вміння визначати цілі навчальної діяльності, планувати і організовувати роботу під час досліджень, здійснювати рефлексію власної діяльності;

Ініціативність та підприємливість  -  працювати в колективі, здійснювати поділ  проекту на складові, розподіляти функції та обов’язки між членами групи відповідно до рівня набутих знань та сформованих умінь; - вести діалог, узагальнювати інформацію, приймати рішення;

Екологічна грамотність і здорове життя - досліджувати природні об'єкти, визначати проблеми довкілля, пропонувати науково-обґрунтовані способи їх вирішення, реалізовувати проекти, спрямовані на збереження, відновлення та поліпшення стану довкілля завдяки використанню сучасних фізико-технічних досягнень;

Соціальна компетентність - співпрацювати в групі під час  реалізації проектів.

 

 

Розділ ІV. ЕЛЕКТРИЧНЕ ПОЛЕ

 

 

87

Абетка електростатики

Предметна: закріпити  знання про електричний заряд, два роди електричних зарядів, електризацію тіл;   про закон – закон Кулона.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – уміння грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою;

Математична - уміння сприймати та відтворювати фізичну інформацію щодо опису явищ, процесів і законів природи;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях – знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів, описувати  їх;

Інформаційно-цифрова - працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати.

 

 

88

Розв'язування задач

Предметна: уміння застосовувати набуті знання до розв’язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - використовувати просторову уяву, логічне мислення  для  пояснення суті фізичних явищ і процесів, побудови графіків і розв’язання розрахункових і експериментальних задач з фізики;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, розв’язувати кількісні, якісні, графічні та інші задачі з фізики;

Інформаційно-цифрова -  працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Навчання впродовж життя -  аналізувати, самостійно узагальнювати накопичену інформацію, робити висновки, набувати нові знання;

Соціальна компетентність - співпрацювати в групі під час  реалізації  завдань.

 

 

89

Електричне поле

Предметна:  ввести поняття напруженості електричного поля, розглянути принцип суперпозиції електричних полів. Навчитися розв’язувати задачі на розрахунок напруженості електричного поля.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – формувати вміння використовувати україномовні джерела для здобуття інформації фізичного змісту; чітко, локанічно і зрозуміло формулювати питання, думку, аргументувати, доводити правильність тверджень і суджень;

Математична  - розуміти та застосовувати математичні методи для обґрунтування та розкриття змісту фізичних теорій, доведення тверджень, опрацювання результатів експериментальних досліджень тощо;

Інформаційно-цифрова - працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати.

 

 

90

Розв'язування задач

Предметна: уміння застосовувати набуті знання до розв’язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - використовувати просторову уяву, логічне мислення  для  пояснення суті фізичних явищ і процесів, побудови графіків і розв’язання розрахункових і експериментальних задач з фізики;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, розв’язувати кількісні, якісні, графічні та інші задачі з фізики;

Інформаційно-цифрова -  працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Навчання впродовж життя -  аналізувати, самостійно узагальнювати накопичену інформацію, робити висновки, набувати нові знання.

 

 

91

Робота з переміщення заряду в електростатичному полі. Потенціал

Предметна:  з'ясувати функціональну залежність роботи електричного поля і величини заряду та незалежності її від форми траєкторії; поглибити знання учнів про природу електростатичного поля.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – формувати вміння використовувати україномовні джерела для здобуття інформації фізичного змісту; чітко, локанічно і зрозуміло формулювати питання, думку, аргументувати, доводити правильність тверджень і суджень;

Математична - використовувати просторову уяву, логічне мислення та формальні перетворення для побудови моделей фізичних процесів, пояснення суті фізичних явищ і процесів, побудови графіків і розв’язання розрахункових і експериментальних задач з фізики;

Інформаційно-цифрова - працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати.

 

 

92

Розв'язування задач

Предметна:  уміння застосовувати набуті знання до розв»язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - використовувати просторову уяву, логічне мислення  для  пояснення суті фізичних явищ і процесів, побудови графіків і розв’язання розрахункових і експериментальних задач з фізики;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, розв’язувати кількісні, якісні, графічні та інші задачі з фізики;

Навчання впродовж життя -  аналізувати, самостійно узагальнювати накопичену інформацію, робити висновки, набувати нові знання.

 

 

93

Провідники та діелектрики в електричному полі.

Предметна:   Ввести поняття електростатичної індукції та електростатичного захисту. Поглибити рівень знань учнів про відмінність провідників від діелектриків; пояснити, що відбувається в провідниках та діелектриках в електричному полі.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – формувати вміння використовувати україномовні джерела для здобуття інформації фізичного змісту; чітко, локанічно і зрозуміло формулювати питання, думку, аргументувати, доводити правильність тверджень і суджень;

Математична - уміння сприймати та відтворювати фізичну інформацію щодо опису явищ, процесів і законів природи;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях – знаходити наукове пояснення  фізичних явищ та процесів, описувати  їх;

Інформаційно-цифрова - працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати.

 

 

94

Розв'язування задач

Предметна:  уміння застосовувати набуті знання до розв’язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - розуміти та застосовувати математичні методи для обґрунтування та розкриття змісту фізичних теорій,  шукати різні математичні способи і шляхи до розв’язування фізичних проблем;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, розв’язувати кількісні, якісні, графічні та інші задачі з фізики;

Інформаційно-цифрова -  працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Навчання впродовж життя -  аналізувати, самостійно узагальнювати накопичену інформацію, робити висновки, набувати нові знання;

Соціальна компетентність - співпрацювати в групі під час  реалізації  завдань.

 

 

95

Електроємність. Конденсатори. Енергія зарядженого конденсатора

Предметна:   ввести поняття електроємності та конденсатора, ознайомити з типами конденсаторів та їх застосування в сучасній техніці; формувати знання про електроємність плоского конденсатора.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – формувати вміння використовувати україномовні джерела для здобуття інформації фізичного змісту; чітко, локанічно і зрозуміло формулювати питання, думку, аргументувати, доводити правильність тверджень і суджень;

Математична  - розуміти та застосовувати математичні методи для обґрунтування та розкриття змісту фізичних теорій, доведення тверджень, опрацювання результатів експериментальних досліджень тощо;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях – розуміти і пояснювати принцип дії та побудови сучасних технічних засобів, приладів та обладнання, технічних процесів і технологій, створених на фізичній основі;

Інформаційно-цифрова - працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати.

 

 

96

Розв'язування задач

Предметна:  уміння застосовувати набуті знання до розв’язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - використовувати просторову уяву, логічне мислення  для  пояснення суті фізичних явищ і процесів. Розуміти та застосовувати математичні методи для обґрунтування та розкриття змісту фізичних теорій,  шукати різні математичні способи і шляхи до розв’язування фізичних проблем;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, розв’язувати кількісні, якісні, графічні та інші задачі з фізики;

Інформаційно-цифрова -  працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Навчання впродовж життя -  аналізувати, самостійно узагальнювати накопичену інформацію, робити висновки, набувати нові знання;

Соціальна компетентність - співпрацювати в групі під час  реалізації  завдань.

 

 

97

Розв'язування задач

Предметна:  уміння застосовувати набуті знання до розв’язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - використовувати просторову уяву, логічне мислення  для  пояснення суті фізичних явищ і процесів, розв’язання розрахункових задач з фізики;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях –  знаходити наукове пояснення фізичних явищ та процесів на якісному рівні, розв’язувати кількісні, якісні, графічні та інші задачі з фізики;

Інформаційно-цифрова -  працювати з інформацією: аналізувати, відбирати потрібну, оцінювати, узагальнювати;

Навчання впродовж життя -  аналізувати, самостійно узагальнювати накопичену інформацію, робити висновки, набувати нові знання;

Соціальна компетентність - співпрацювати в групі під час  реалізації  завдань.

 

 

98

Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи

Предметна:  уміння застосовувати набуті знання до розв»язування задач.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Математична - використовувати просторову уяву, логічне мислення  для  пояснення суті фізичних явищ і процесів, побудови графіків і розв’язання розрахункових і експериментальних задач з фізики. Розуміти та застосовувати математичні методи для обґрунтування та розкриття змісту фізичних теорій,  шукати різні математичні способи і шляхи до розв’язування фізичних проблем.

Навчання впродовж життя -  аналізувати, самостійно узагальнювати накопичену інформацію, робити висновки, набувати нові знання;  розуміння перспектив та напрямків неперервного власного інтелектуального розвитку щодо фізико-технічної освіти.

 

 

99

Контрольна робота № 7 з теми «Електричне поле»

Предметна:  уміння самостійно  застосовувати набуті знання до розв’язування задач; виконувати самооцінювання ступеня засвоєння навчального матеріалу.

Перевірити рівень засвоєння теоретичного матеріалу та навички розв’язування задач.                                                                                                                    Ключові компетентності:                                                                                             Спілкування державною мовою – грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття; Математична - розв'язувати задачі за допомогою математичних методів та математичних моделей фізичних об'єктів, явищ і процесів, графіків, таблиць, діаграм.

 

 

100

Захист учнівських проектів

Предметна : формувати вміння характеризувати природні  явища і технологічні процеси послуговуючись фізичною термінологією,установлювати причино-наслідкові зв’язки, презентувати результати своєї роботи .

Ключові компетентності:                                                                                            

Вільне володіння державною мовою : формувати вміння використовувати україномовні джерела для здобуття інформації фізичного змісту; чітко, локанічно і зрозуміло формулювати питання, думку, аргументувати, доводити правильність тверджень і суджень;

Основні компетентності в природничих науках та технологіях – на підставі власного досвіду вивчення природничих наук та відповідної проектної діяльності робити узагальнюючі висновки світоглядного характеру щодо місця та ролі природничих наук у формуванні та розвитку сучасного постіндустріального суспільства;

Інформаційно-комунікаційна компетентність. Формувати вміння знаходити, критично оцінювати, обробляти інформацію, перетворювати її з одного виду на інший з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Вчити учнів дотримуватися авторського права, принципів академічної доброчесності та етичної взаємодії у віртуальному просторі;

Навчання впродовж життя. Формувати вміння визначати цілі навчальної діяльності, планувати і організовувати роботу під час досліджень, здійснювати рефлексію власної діяльності;

 

Ініціативність та підприємливість  -  працювати в колективі, здійснювати поділ  проекту на складові, розподіляти функції та обов’язки між членами групи відповідно до рівня набутих знань та сформованих умінь; - вести діалог, узагальнювати інформацію, приймати рішення;

Екологічна грамотність і здорове життя - визначати потенціальну загрозу та на побутовому рівні запобігати шкоді, яку може спричинити безвідповідальне використання науково-технічних досягнень;

Соціальна компетентність - співпрацювати в групі під час  реалізації проектів.

 

 

101

Підсумковий урок

Предметна:  узагальнити  знання з курсу фізики 10 класу.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою –грамотно та усвідомлено користуватися сучасною науковою мовою, уміти доречно та коректно використовувати фізичні терміни, поняття;  в усній та письмовій формах чітко, однозначно стисло та грамотно формулювати думки, аргументи, результати, висновки тощо;

Інформаційно-цифрова  компетентність. Формувати вміння знаходити, критично оцінювати, обробляти інформацію, перетворювати її з одного виду на інший з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Вчити учнів дотримуватися авторського права, принципів академічної доброчесності та етичної взаємодії у віртуальному просторі.

Навчання впродовж життя - розуміння перспектив та напрямків неперервного власного інтелектуального розвитку щодо фізико-технічної освіти;

Соціальна компетентність - співпрацювати в групі під час  реалізації  експериментальних завдань.

 

 

102-105

Резерв

 

 

 

 

ОРІЄНТОВНІ ТЕМИ ПРОЕКТІВ, РЕФЕРАТІВ І ПОВІДОМЛЕНЬ, ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

 

 

Розділ ІІ. ЕЛЕМЕНТИ СПЕЦІАЛЬНОЇ ТЕОРІЇ ВІДНОСНОСТІ

Теми рефератів і повідомлень

1. Подорож у часі за теорією А. Ейнштейна.

2. Навіщо потрібні прискорювачі елементарних частинок.

3. Повчальні історії з життя першого космонавта незалежної України Л. К. Каденюка.

4. Придатні для життя планети. Як до них дістатися?

5. Темна енергія і темна матерія.

6. Всесвіт як результат Великого вибуху.

 

Розділ ІІІ. МОЛЕКУЛЯРНА ФІЗИКА І ТЕРМОДИНАМІКА

Теми проектів

1. Дифузія та її значення.

2. Глобальне потепління: чи є загроза?

3. Вологість і температура повітря у приміщеннях, способи збереження тепла.

 

Теми рефератів і повідомлень

1. Адіабатний процес у природі, техніці.

2. Аномальні властивості води.

3. «Жива» і «мертва» вода.

4. Капілярні явища в ґрунті.

5. Чому з'являються тріщини на стінах будинків. Як запобігти їх появі.

6. Фізика і хімія у процесах випікання та зберігання хліба.

7. Захист двигунів від перегріву.

8. Теплові процеси в тілі людини.

9. Порівняння економічної доцільності використання автомобілів із ДВЗ і електромобілів.

10. Ваші поради прем'єр-міністру: чи доцільно розвивати альтернативну енергетику в Україні.

11. Еволюція автомобільних двигунів.

 

Теми експериментальних досліджень

1. Залежність температури кипіння від зовнішнього тиску, наявності домішок тощо.

2. Вирощування кристалів і вивчення їх фізичних властивостей.

3. Дослідження капілярних явищ.

4. Залежність швидкості випаровування води від різних факторів.

 

Розділ ІV. ЕЛЕКТРИЧНЕ ПОЛЕ

Теми проектів

1. Електростатичні явища та життєдіяльність організмів.

2. Електростатичні явища навколо.

3. Трибоелектрика та її застосування.

 

Теми рефератів і повідомлень

1. Електростатичні методи лікування.

2. Електричне поле в клітинах істот.

3. Увага: висока напруга.

4. Історія створення блискавковідводу.

5. Заземлення побутових електроприладів.

6. Земля – величезний конденсатор.

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, Планування
Додано
24 січня 2022
Переглядів
476
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку