ВЕКТОРНІ ВЕЛИЧИНИ. НАСКІЛЬКИ ЦЕ ВАЖЛИВО ? Як використовують векторні величини в практичному житті? Чи змогли б ми прожити не враховуючи векторні величини?
Номер слайду 3
Рік Учений Викориcтав 19ст Г. Галілей Класична механіка Грасман Вперше використав у матиматиці 19ст 1805-1865 У. Гамільтоном 1845-1879 У. Кліфорд Математика, астрономія Математика 1839-
1903 У.Гібс Математика, фізика
Номер слайду 4
Фізичні величини Скалярні характеризуються лише числовим значенням Векторні характеризуються числовим значенням та напрямом Час Довжина Робота Густина Об'єм Опір Маса Напруга Шлях Швидкість Сила Переміщення
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Магні́тне по́ле — особлива форма матерії, за допомогою якої здійснюється взаємодія між рухомими електрично зарядженими частинками. Магнітне поле є векторним полем, тобто з кожною точкою простору пов'язаний вектор магнітної індукції
Номер слайду 7
Шви́дкість — фізична величина, що відповідає відношенню переміщення тіла до проміжку часу, за який це переміщення відбувалось. Швидкість має абсолютну величину і напрямок, тобто швидкість – векторна величина.
Номер слайду 8
Переміщення – вектор, який характеризує зміну положення фізичного тіла.
Номер слайду 9
Си́ла — фізична величина, що характеризує ступінь взаємодії тіл. Сила є векторною величиною — крім числа, що позначає більшу чи меншу дію, вона характеризується ще й напрямком дії.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Відомий момент із м/ф ,,Простоквашино,, ,як корова почала жувати майно дяді Федора
Номер слайду 13
М/Ф той же ,коли Вовк наздоганяє двох найменших поросят і тримає їх за хвости
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Кадр із м/ф ,,Ріпка,, Кульмінаційний момент ,коли дід покликав всіх ,кого тільки міг
Номер слайду 18
Дід не знав фізики. Дід не знав геометрії. Дід був неграмотною людиною.
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Сила тяги дідуся Корисна сила Сила “втрат” Сила тяжіння ріпки Отже, щоб підвищити результативність витягання ріпки, її слід було тягнути ________ (сила тяги має бути напрямлена проти _____________).