Календарно-тематичне планування з фізики для 9 класу

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з фізики для 9 класу (3 год на тиждень) з можливим домашнім завданням згідно до підручника Бар'яхтар, Божинова, розраховуваного на 3 класи. До кожного уроку прописані очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів після вивчення певної теми.

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

З ФІЗИКИ

9 КЛАС

Кількість годин за рік – 105 год

Кількість годин на тиждень – 3 год на тиждень

 

І семестр (45 год, 3 год на тиждень)

№ з/п

№ з/п

Дата проведення

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Домашнє завдання

 

9

9

9

 

 

 

 

РОЗДІЛ І. МАГНІТНІ ЯВИЩА (16 год)

1.

1.

 

 

 

Магнітні явища. Постійні магніти. Взаємодія магнітів. Дослід Ерстеда. Магнітне поле. 

 

Демонстрації:

1. Постійні магніти.

2. Дослід Ерстеда.

Знає прояви магнітного поля Землі.

Графічно зображає магнітне поле.

§1 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр.1 – письмово.

2.

2.

 

 

 

Індукція магнітного поля. Магнітне поле Землі.

 

Демонстрації:

1. Конфігурації магнітних полів.

2. Магнітне поле Землі.

Пояснює досліди Ерстеда.

Розуміє механізм магнітної взаємодії; матеріальність магнітного поля.

Графічно зображає магнітне поле.

Оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електромагнетизм.

§2 – вивч., відповідати на питання в кінці парагр.

Впр. 2 – письмово.

3.

3.

 

 

 

Магнітне поле провідника зі струмом.

Визначає напрямок індукції магнітного поля.

§3 – вивч., відповідати на питання в кінці парагр.

Впр.3 – письмово.

4.

4.

 

 

 

Дія магнітного поля на провідник зі струмом. Сила Ампера.

 

Демонстрації

1. Дія магнітного поля на провідник зі струмом.

Володіє поняттям, формулює визначення індукції магнітного поля та її одиниці.

Визначає напрямок сили Ампера.

§4 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 4 (1) – письмово.

5.

5.

 

 

 

Сила Ампера. Розв’язування задач.

Застосовує формулу сили Ампера під час розв’язування задач різних типів. Визначає  напрям сили Ампера.

§4 – повтор.

Впр. 4 (2-7) – письмово.

6.

6.

 

 

 

Магнітні властивості речовин та їх застосування. Гіпотеза Ампера.

Розуміє гіпотезу Ампера.

Оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електромагнетизм.

§5 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 5 – письмово.

7.

7.

 

 

 

Електромагніти. Магнітна левітація.

 

Демонстрації

1. Електромагніт

Пояснює принцип дії електромагніту. Розуміє механізм магнітної левітації.

§6 – вивч., відповідати на питання в кінці парагр., підг. до л/р ст.32-33.

Впр. 6 (1-4) – письмово.

8.

8.

 

 

 

Лабораторна робота № 1. Складання та випробування електромагніту.

Складає електромагніт.

§6 – повтор.

Впр. 6 (5-8) – письмово.

9.

9.

 

 

 

Електродвигуни, гучномовці. Електровимірювальні прилади.

 

Демонстрації:

1. Електродвигун

Пояснює принцип дії електродвигуна, електровимірювальних приладів.

§7 – вивч., відповідати на питання в кінці парагр.

Впр. 7 – письмово.

10.

10.

 

 

 

Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. Індукційний електричний струм.

 

Демонстрації:

1. Явище електромагнітної індукції

Пояснює досліди Фарадея. Розуміє механізм електромагнітної індукції. Визначає напрямок індукційного струму.

 

§8 (до п.4) – вивч., відпов. на питання в кінці параг., підг. до л/р ст.45-47.

Впр. 8 (1-2) – письмово.

11.

11.

 

 

 

Лабораторна робота № 2. Спостереження явища електромагнітної індукції.

Розуміє механізм е/м індукції. Визначає напрямок індукційного струму.

§8 – повтор.

Впр. 8 (3-4) – письмово.

12.

12.

 

 

 

Явище електромагнітної індукції. Розв’язування задач.

Визначає напрямок індукційного струму.

§8 – повтор.

Задачі в зошиті

13.

13.

 

 

 

Генератори індукційного струму. Промислові джерела електричної енергії.

 

Демонстрації:

1. Генератори індукційного струму.

Оцінює переваги та недоліки розвитку різних напрямків електроенергетики.

§8 (п.4) – вивч. ст.42-43

14.

14.

 

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Магнітне поле».

 

§1-8 – повт., підг. до к/р, ст.48-49.

Підг. до н/пр..

15.

15.

 

 

 

Контрольна робота № 1 з теми «Магнітне поле».

 

§1-8 – повт.

Тест ст. 50-51.

Підг. до н/пр.. ст.54.

16.

16.

 

 

 

Захист навчальних проектів.

Оцінює значення магнітного поля Землі для життєдіяльності організмів; важливість, переваги та недоліки розвитку різних напрямків електроенергетики.

§1-8 – повт.

Тематична №1

 

РОЗДІЛ ІІ. СВІТЛОВІ ЯВИЩА (18 год)

17.

1.

 

 

 

Аналіз контрольної роботи. Світлові явища. Швидкість поширення світла.

Розуміє поняття точкового джерела світла. Усвідомлює значення світла для життя на Землі та в побуті.

§9 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр.9 – письмово.

18.

2.

 

 

 

Світловий промінь. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення.

 

Демонстрації:

1. Прямолінійне поширення світла.

Розуміє поняття світлового променю. Формулює закон прямолінійного поширення світла. Пояснює причини сонячних i місячних затемнень. Застосовує закон прямолінійного поширення світла під час розв’язування задач різних типів.

§10 – вивч., відповідати на питання в кінці парагр.

Впр. 10 (1-4) – письмово. + експер. завд. за бажанням (ст.66).

19.

3.

 

 

 

Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало.

 

Демонстрації:

1. Відбивання світла.

2. Зображення у плоскому дзеркалі.

Формулює закон відбивання світла. Указує хід променів під час побудови зображень, отриманих за допомогою плоского дзеркала.

§11 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 11 (1-3) – письмово.

20.

4.

 

 

 

Закон відбивання світла. Розв’язування задач.

Застосовує закон відбивання світла під час розв’язування задач різних типів. Указує хід променів під час побудови зображень, утворених за допомогою плоского дзеркала.

§11 – повтр., підг до л/р ст.73-74.

Впр.11 (4-7) – письмово.

21.

5.

 

 

 

Лабораторна робота № 3. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала.

Застосовує закон відбивання світла під час під час виконання. л/р.

§11 – повтр.

Впр. 11 (8-10) + 10 завд. практично.

22.

6.

 

 

 

Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла.

 

Демонстрації:

1. Заломлення світла.

Формулює закон заломлення світла, визначення показника заломлення світла.

§12 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 12 (1-2) – письмово.

23.

7.

 

 

 

Закон заломлення світла. Розв’язування задач.

Застосовує закон заломлення світла під час розв’язування задач різних типів.

§12 – повтор., підг. до л/р ст.83-84.

Впр. 12 (3-5) – письмово.

24.

8.

 

 

 

Лабораторна робота № 4. Дослідження заломлення світла.

Застосовує закон заломлення світла під час під час виконан. л/р.

§12 – повтор.,

Впр. 12 (6-8) – письмово.

25.

9.

 

 

 

Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів.

 

Демонстрації

1. Розкладання білого світла за допомогою призми.

Розуміє спектральний склад білого світла, причини різнобарв’я.

§13 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 13 – письмово.

26.

10.

 

 

 

Лінзи. Оптична сила й фокусна відстань лінзи.

 

Демонстрації:

1. Хід променів у лінзах.

Розуміє поняття тонкої лінзи; Формулює визначення фокусної відстані, оптичної сили лінзи; одиниці оптичної сили та фокусної відстані лінзи.

§14 – вивч., відповідати на питання в кінці парагр.

Впр. 14 -  письмово.

27.

11.

 

 

 

Отримання зображень за допомогою лінзи. Формула тонкої лінзи.

 

Демонстрації:

1. Утворення зображень за допомогою лінзи.

Указує хід променів під час побудови зображень, отриманих за допомогою тонкої лінзи.

§15 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 15 (1-2) – письмово.

28.

12.

 

 

 

Лінзи. Розв'язування задач.

Застосовує формулу тонкої лінзи під час розв’язування задач різних типів.

§15 – повтор.

Впр. 15 (3-8) – письмово. підг. до л/р ст.99-100.

29.

13.

 

 

 

Лабораторна робота № 5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи.

Вимірює фокусну відстань та визначає оптичну силу лінзи.

§15 – повтор.,

Впр. 15 (9) – різні опт. прилади.

30.

14.

 

 

 

Найпростіші оптичні прилади. Окуляри.

 

Демонстрації:

1. Будова та дія оптичних приладів.

Розуміє принцип дії найпростіших оптичних приладів.

Вивч. консп.

31.

15.

 

 

 

Око як оптичний прилад. Зір і бачення. Вади зору та їх корекція.

 

Демонстрації

1. Модель ока.

2. Інерція зору.

Розуміє вади зору, способи їхньої корекції, методи профілактики захворювань органів зору.

§16 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 16 – письмово.

32.

16.

 

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Світлові явища».

 

§9-16 – повт., підг. до к/р, ст.104-105.

Підг. до н/пр..

33.

17.

 

 

 

Контрольна робота № 2 з теми «Світлові явища».

 

§9-16 – повт.,

Тест ст.106-107.

Підг. до н/пр.. ст.110.

34.

18.

 

 

 

Захист навчальних проектів.

Усвідомлює значення світла для життя на Землі та в побуті.

§9-16 – повт.

Тематична №2

 

РОЗДІЛ ІІІ. МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ (11 год (8 год + 1 год навч. проект + 2 год резерв))

35.

1.

 

 

 

Аналіз контрольної роботи. Виникнення та поширення механічних хвиль.

 

Демонстрації:

1. Поширення механічних коливань у пружному середовищі.

Розуміє поняття хвильового процесу, умови утворення механічних хвиль.

§17вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 17 (1-5) – письмово.

36.

2.

 

 

 

Швидкість поширення звуку, довжина і частота звукової хвилі. Гучність звуку та висота тону. Інфра- та ультразвуки.

 

Демонстрації:

1. Залежність гучності звуку від амплітуди коливань.

2. Залежність висоти тону від частоти коливань.

Формулює визначення довжини і частоти хвилі, гучності звуку та висоти тону. Порівнює властивості звукових хвиль різних частот. Оцінює вплив вібрацій і шумів на живі організми.

§18 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 18 (1-6) – письмово.

37.

3.

 

 

 

Механічні хвилі. Розв'язування задач.

Використовує формули взаємозв’язку довжини, частоти й швидкості поширення хвилі для розв’язування задач різних типів.

§17-18повт,

Впр. 17 (6-8), 18 (7) – письмово.

підг. до л/р ст.124-125.

38.

4.

 

 

 

Лабораторна робота № 6. Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів.

Порівнює властивості звукових хвиль різних частот.

§17-18 – повт,

Експер. завд. ст.123

39.

5.

 

 

 

Електромагнітне поле й електромагнітні хвилі. Швидкість поширення, довжина і частота електромагнітної хвилі.

 

Демонстрації:

1. Випромінювання і поглинання е/м хвиль.

Розуміє умови утворення електромагнітних хвиль.

 

§19 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 19 – письмово.

40.

6.

 

 

 

Залежність властивостей електромагнітних хвиль від частоти. Шкала електромагнітних хвиль.

 

Демонстрації:

1. Шкала електромагн хвиль.

Знає залежність властивостей е/м хвиль від частоти.

§20 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 20 – письмово.

41.

7.

 

 

 

Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв'язку та комунікацій.

Знає фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку та комунікацій. Пояснює значення сучасних засобів зв’язку та комунікацій.

§21 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 21 – письмово

42.

8.

 

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Механічні та електромагнітні хвилі»

 

§17-21 – повт.

підг. до к/р ст.140-141. Підг. до н/пр..

43.

9.

 

 

 

Контрольна робота № 3 з теми «Механічні та електромагнітні хвилі»

 

§17-21 – повт., тест ст.142-143.

Підг. до н/пр..

44.

10.

 

 

 

Захист навчальних проектів.

Оцінює значення звуків у житті людини та толерантне поводження і допомога людям з вадами слуху.

§17-21 – повт.

45.

11.

 

 

 

Захист навчальних проектів.

Оцінює значення звуків у житті людини та толерантне поводження і допомога людям з вадами слуху; вплив, захист та значення для розвитку суспільства сучасних засобів зв’язку тощо.

§17-21 – повт.

Тематична №3

Семестрова №1

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

З ФІЗИКИ

9 КЛАС

Кількість годин за рік – 105 год

Кількість годин на тиждень – 3 год на тиждень

 

ІІ семестр (57 год, 3 год на тиждень)

№ з/п

№ з/п

Дата проведення

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Домашнє завдання

 

9

9

9

 

 

 

 

РОЗДІЛ ІV. ФІЗИКА АТОМА ТА АТОМНОГО ЯДРА. ФІЗИЧНІ ОСНОВИ АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ (13 год (12 год + 1 навч. проект))

46.

1.

 

 

 

Сучасна модель атома. Досліди Резерфорда. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи та їх використання.

 

Демонстрації

1. Модель досліду Резерфорда.

2. Модель атома. Модель ядра атома.

Знає сучасні моделі атома та ядра; поняття ізотопу. Описує досліди Резерфорда.

§22 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 22(1-5) – письмово.

47.

2.

 

 

 

Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання, їхня фізична природа і властивості.

Знає поняття радіоактивності.

§23 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 23(1-3) – письмово

48.

3.

 

 

 

Радіоактивні випромінювання. Розв’язування задач.

Використовує формули α-, β- та γ-випромінювання для розв’язування задач різних типів.

§22-23 – повт.

Впр.23(4-7) - письмово

 

49.

4.

 

 

 

Період піврозпаду радіонукліда. Активність радіоактивної речовини.

Знає поняття періоду піврозпаду й активності радіонукліда.

§24 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 24(1-3) – письмово.

50.

5.

 

 

 

Радіоактивність. Розв’язування задач.

Використовує формули періоду піврозпаду та активності радіонукліда для розв’язування задач різних типів.

§24повт,.

Впр. 24(4-6) – письмово.

51.

6.

 

 

 

Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон.

 

Демонстрації:

1. Принцип дії лічильника йонізаційних частинок.

Описує йонізаційну дію радіоактивного випром. Знає про вплив радіоактивного випром. на живі організми.

§25(до п.5) – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 25(1-2) – письмово.

52.

7.

 

 

 

Дозиметри. Біологічна дія радіоактивного випромінювання.

 

Демонстрації:

1. Дозиметри (за наявності).

Оцінює ефективність методів захисту від впливу радіоактивного випромінювання. Користується дозиметром (за наявності).

§25(п.5) – вивч.,

Впр. 25(3-5) – письмово.

53.

8.

 

 

 

Поділ важких ядер. Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор. Термоядерні реакції. Енергія Сонця й зір.

Знає поняття ядерної та термоядерної реакцій. Розуміє механізм ланцюгових ядерних реакцій; принцип дії ядерного реактора; механізми ядерних процесів у Сонця й зір. Усвідомлює можливості використання термоядерного синтезу.

§26 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 26(1) – письмово.

54.

9.

 

 

 

Ланцюгова ядерна реакція. Термоядерні реакції. Розв’язування задач.

Знає поняття ядерної та термоядерної реакцій.

Розуміє механізм ланцюгових ядерних реакцій.

§26повт.,

Впр. 26(2-4) – письмово.

55.

10.

 

 

 

Атомні електростанції. Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики.

Усвідомлює переваги, недоліки і перспективи розвитку атомної енергетики. Оцінює доцільність використ. атомної енергетики та її вплив на екологію.

§27 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 27 – письмово.

56.

11.

 

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики»

 

§22-27 – повт.

підг. до к/р ст.178-179. Підг. до н/пр. ст.184

57.

12.

 

 

 

Контрольна робота № 4 з теми «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики»

 

§22-27 – повт., тест ст.180-181.

Підг. до н/пр..

58.

13.

 

 

 

Захист навчальних проектів.

Оцінює розвиток атомної енергетики України, проблеми Чорнобиля, впливи атомної енергетики на екологію, захист від впливу радіоактивного випромінювання тощо.

§22-27 – повт.

Тематична №4

 

 

 

 

 

 

§17-21 – повт.

 

РОЗДІЛ V. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ (34 год)

 

КІНЕМАТИКА ПРЯМОЛІНІЙНОГО РІВНОПРИСКОРЕНОГО РУХУ. ЗАКОНИ НЬЮТОНА. ЗАСТОСУВАННЯ ЗАКОНІВ ДИНАМІКИ (20 год)

59.

1.

 

 

 

Аналіз контрольної роботи. Рівноприскорений рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху.

 

Демонстрації:

1. Рівноприскорений рух.

Знає характеристики і властивості рівноприскореного руху; поняття прискорення.

Застосовує набуті знання, формули прискорення рівняння прямолінійного рівноприскореного руху.

§28 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 28(1-2) – письмово

60.

2.

 

 

 

Рівноприскорений рух. Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху.

Застосовує набуті знання, формули прискорення, рівняння прямолінійного рівноприскореного руху.

§29 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 29(1-2) – письмово

61.

3.

 

 

 

Рівноприскорений рух. Розв’язування задач.

Застосовує набуті знання, формули прискорення, рівняння прямолінійного рівноприскореного руху.

§28-29повт.,

Впр. 28(3-6) – письмово

62.

4.

 

 

 

Рівноприскорений рух. Розв’язування задач.

Застосовує набуті знання, формули прискорення, рівняння прямолінійного рівноприскореного руху.

§28-29повт.,

Впр. 29(3-6) – письмово

63.

5.

 

 

 

Графіки прямолінійного рівноприскореного руху.

Будує графіки залежності швидкості та переміщення від часу для прямолінійного рівноприскореного руху.

§28-29повт.,

Впр. 28(7-8) – письмово

64.

6.

 

 

 

Графіки прямолінійного рівноприскореного руху. Розв’язування задач.

Будує графіки залежності швидкості та переміщення від часу для прямолінійного рівноприскореного руху.

§28-29 – повт.,

Впр. 28(9-10), 29(7) – письмово

65.

7.

 

 

 

Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона.

 

Демонстрації

1. Явище інерції.

Знає поняття інерціальної системи відліку, перший закон Ньютона.

§30 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 30(1-4) – письмово

66.

8.

 

 

 

Другий закон Ньютона.

Знає другий закон Ньютона.

§31 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 31(1-3) – письмово

67.

9.

 

 

 

Третій закон Ньютона.

 

Демонстрації

1. Взаємодія тіл.

Знає третій закон Ньютона.

§32 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 32 – письмово

68.

10.

 

 

 

Закони Ньютона. Розв’язування задач.

Застосовує набуті знання. Оцінює роль законів Ньютона у розвитку фізичного знання.

§30-32 – повт.,

Впр. 30(5-6), 31(4-7)– письмово

69.

11.

 

 

 

Закон всесвітнього тяжіння. Розв’язування задач.

Знає закон всесвітнього тяжіння.

§33 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 33(1-4) – письмово

70.

12.

 

 

 

Прискорення вільного падіння. Рух тіла під дією сили тяжіння.

 

Демонстрації:

1. Падіння тіл у повітрі та розрідженому просторі.

Знає поняття прискорення вільного падіння.

§34 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 34(1-5) – письмово

71.

13.

 

 

 

Рух тіла під дією кількох сил у вертикальному напрямку.

Демонстрації

1. Рух тіл під дією кількох сил.

Характеризує рух тіла під дією кількох сил у вертикальному напрямку.

§35 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 35(1) – письмово

72.

14.

 

 

 

Рух тіла під дією кількох сил у вертикальному напрямку. Розв’язування задач.

Застосовує закони Ньютона в процесі розв’язування фізичних задач різних типів.

 

§35 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 35(2) – письмово

73.

15.

 

 

 

Рух тіла під дією кількох сил у горизонтальному напрямку.

 

Демонстрації:

1. Рух тіл під дією кількох сил.

Характеризує рух тіла під дією кількох сил у горизонтальному напрямку.

§35 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 35(3,7) – письмово

74.

16.

 

 

 

Рух тіла під дією кількох сил у горизонтальному напрямку. Розв’язування задач.

Застосовує закони Ньютона в процесі розв’язування фізичних задач різних типів.

§35 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 35(4) – письмово

75.

17.

 

 

 

Рух тіла під дією кількох сил  по похилій площині.

Характеризує рух тіла під дією кількох сил  по похилій площині.

§35 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 35(5) – письмово

76.

18.

 

 

 

Рух тіла під дією кількох сил  по похилій площині. Розв’язування задач.

Застосовує закони Ньютона в процесі розв’язування фізичних задач різних типів.

§35 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 35(6) – письмово

77.

19.

 

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Кінематика прямолінійного рівноприскореного руху. Закони Ньютона. Застосування законів динаміки».

 

§28-35 – повт.

підг. до к/р

78.

20.

 

 

 

Контрольна робота № 5 з теми «Кінематика прямолінійного рівноприскореного руху. Закони Ньютона. Застосування законів динаміки».

 

§28-35повт.

Тематична №5

 

ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ (14 год)

79.

1.

 

 

 

Аналіз контрольної роботи.

Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу.

 

Демонстрації:

1. Взаємодія тіл.

2. Закони збереження.

Знає поняття імпульсу тіла; закон збереження імпульсу. Застосовує формули імпульсу тіла, закон збереження імпульсу.

§36 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 36(1-2) – письмово

80.

2.

 

 

 

Закон збереження імпульсу. Розв’язування задач.

Застосовує закон збереження імпульсу в процесі розв’язування фізичних задач різних типів.

§36 – повт.,

Впр. 36(3-4)– письмово

81.

3.

 

 

 

Закон збереження імпульсу. Розв’язування задач.

Застосовує закон збереження імпульсу в процесі розв’язування фізичних задач різних типів.

§36 – повт.,

Впр. 36(5-6)– письмово

82.

4.

 

 

 

Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики.

 

Демонстрації:

1. Реактивний рух.

Оцінює досягнення людства та внесок України в освоєння космосу.

§37 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 37(1-2) – письмово

83.

5.

 

 

 

Реактивний рух. Розв’язування задач.

Застосовує закони збереження для розв’язування задач різних типів.

§37 – повт.,

Впр. 37(3-5)– письмово + експ.завд.

84.

6.

 

 

 

Застосування законів збереження енергії й імпульсу в механічних явищах.

Застосовує закони збереження механічної енергії та імпульсу в процесі розв’язування фізичних задач різних типів.

§38 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 38(1-2) – письмово

85.

7.

 

 

 

Застосування законів збереження енергії й імпульсу в механічних явищах.

Застосовує закони збереження механічної енергії та імпульсу в процесі розв’язування фізичних задач різних типів.

§38повт.,

Впр. 38(3-4) – письмово, підг. до л/р ст.241

86.

8.

 

 

 

Лабораторна робота № 7. Вивчення закону збереження механічної енергії.

Застосовує закони збереження механічної енергії та імпульсу в процесі виконання лабораторних робіт.

§38повт.,

Експ.завд

87.

9.

 

 

 

Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження.

Наводить приклади застосування фізичних знань у сфері матеріальної й духовної культури; прояви і наслідки фундаментал. взаємодій, універсал. характер законів збереження в природі. Оцінює фундаментал. характер законів збереження.Обґрунтовує органічну єдність людини та природи.

§39 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 39(1-4) – письмово

88.

10.

 

 

 

Прояви законів збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах.

 

Демонстрації:

1. Закони збереження.

Наводить приклади основних законів і закономірностей, що характеризують механічний рух і взаємодію, тепловий рух, взаємодію електричнозарядж. тіл.

§39,40 – вивч., відповідати на питання в кінці параг.

Впр. 39(5-6) – письмово

89.

11.

 

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Закони збереження».

 

§36-40 – повт.

підг. до к/р ст.256-257, підг. до н/пр. ст.260

90.

12.

 

 

 

Контрольна робота №6 з теми «Закони збереження».

 

§36-40повт., тест ст.258-259

91.

13.

 

 

 

Захист навчальних проектів.

Оцінює інформацію про досягнення України в освоєнні космосу, гігієну опорно-рух. апарату, толерантне поводження і допомогу людям з вадами опорно-рухового апарату тощо.

§36-40повт

92.

14.

 

 

 

Захист навчальних проектів.

Оцінює інформацію про досягнення України в освоєнні космосу, гігієну опорно-рух. апарату, толерантне поводження і допомогу людям з вадами опорно-рухового апарату тощо.

§36-40повт

Тематична №6

 

ФІЗИКА ТА ЕКОЛОГІЯ (10 год (4 год + 4 год навч. проект + 2 год резерв))

93.

1.

 

 

 

Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії.

 

Демонстрації:

Фрагменти відеозаписів науково-популярних телепрограм щодо сучасних проблем екології та енергетики в Україні та світі.

 

Ст.261-265

94.

2.

 

 

 

Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії.

 

Демонстрації:

1. Фрагменти відеозаписів телепрограм щодо сучасних проблем екології та енергетики в Україні та світі.

 

Ст.261-265

95.

3.

 

 

 

Альтернативні джерела енергії.

 

Доповідь

96.

4.

 

 

 

Захист навчальних проектів.

 

Модель

97.

5.

 

 

 

Захист навчальних проектів.

 

Модель

98.

6.

 

 

 

Урок-семінар. Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та світі.

 

Доповідь

99.

7.

 

 

 

Урок-семінар. Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та світі.

 

Доповідь

100.

8.

 

 

 

Узагальнюючий урок курсу фізики 9 клас.

 

§22-40повт

101.

9.

 

 

 

Узагальнюючий урок курсу фізики 9 клас.

 

§1-40повт

Тематична №7

Семестрова №2

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Добридник Тетяна Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізика, 9 клас, Планування
Додано
9 липня 2018
Переглядів
918
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку