Календарно-тематичне планування з фізики для 9 класу (3 год на тиждень) з можливим домашнім завданням згідно до підручника Бар'яхтар, Божинова, розраховуваного на 3 класи. До кожного уроку прописані очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів після вивчення певної теми.
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
З ФІЗИКИ
9 КЛАС
Кількість годин за рік – 105 год
Кількість годин на тиждень – 3 год на тиждень
І семестр (45 год, 3 год на тиждень)
№ з/п |
№ з/п |
Дата проведення |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
Домашнє завдання |
||
|
9-А |
9-Б |
9-В |
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ І. МАГНІТНІ ЯВИЩА (16 год) |
||||||
1. |
1. |
|
|
|
Магнітні явища. Постійні магніти. Взаємодія магнітів. Дослід Ерстеда. Магнітне поле.
Демонстрації: 1. Постійні магніти. 2. Дослід Ерстеда. |
Знає прояви магнітного поля Землі. Графічно зображає магнітне поле. |
§1 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.1 – письмово. |
2. |
2. |
|
|
|
Індукція магнітного поля. Магнітне поле Землі.
Демонстрації: 1. Конфігурації магнітних полів. 2. Магнітне поле Землі. |
Пояснює досліди Ерстеда. Розуміє механізм магнітної взаємодії; матеріальність магнітного поля. Графічно зображає магнітне поле. Оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електромагнетизм. |
§2 – вивч., відповідати на питання в кінці парагр. Впр. 2 – письмово. |
3. |
3. |
|
|
|
Магнітне поле провідника зі струмом. |
Визначає напрямок індукції магнітного поля. |
§3 – вивч., відповідати на питання в кінці парагр. Впр.3 – письмово. |
4. |
4. |
|
|
|
Дія магнітного поля на провідник зі струмом. Сила Ампера.
Демонстрації 1. Дія магнітного поля на провідник зі струмом. |
Володіє поняттям, формулює визначення індукції магнітного поля та її одиниці. Визначає напрямок сили Ампера. |
§4 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 4 (1) – письмово. |
5. |
5. |
|
|
|
Сила Ампера. Розв’язування задач. |
Застосовує формулу сили Ампера під час розв’язування задач різних типів. Визначає напрям сили Ампера. |
§4 – повтор. Впр. 4 (2-7) – письмово. |
6. |
6. |
|
|
|
Магнітні властивості речовин та їх застосування. Гіпотеза Ампера. |
Розуміє гіпотезу Ампера. Оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електромагнетизм. |
§5 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 5 – письмово. |
7. |
7. |
|
|
|
Електромагніти. Магнітна левітація.
Демонстрації 1. Електромагніт |
Пояснює принцип дії електромагніту. Розуміє механізм магнітної левітації. |
§6 – вивч., відповідати на питання в кінці парагр., підг. до л/р ст.32-33. Впр. 6 (1-4) – письмово. |
8. |
8. |
|
|
|
Лабораторна робота № 1. Складання та випробування електромагніту. |
Складає електромагніт. |
§6 – повтор. Впр. 6 (5-8) – письмово. |
9. |
9. |
|
|
|
Електродвигуни, гучномовці. Електровимірювальні прилади.
Демонстрації: 1. Електродвигун |
Пояснює принцип дії електродвигуна, електровимірювальних приладів. |
§7 – вивч., відповідати на питання в кінці парагр. Впр. 7 – письмово. |
10. |
10. |
|
|
|
Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. Індукційний електричний струм.
Демонстрації: 1. Явище електромагнітної індукції |
Пояснює досліди Фарадея. Розуміє механізм електромагнітної індукції. Визначає напрямок індукційного струму.
|
§8 (до п.4) – вивч., відпов. на питання в кінці параг., підг. до л/р ст.45-47. Впр. 8 (1-2) – письмово. |
11. |
11. |
|
|
|
Лабораторна робота № 2. Спостереження явища електромагнітної індукції. |
Розуміє механізм е/м індукції. Визначає напрямок індукційного струму. |
§8 – повтор. Впр. 8 (3-4) – письмово. |
12. |
12. |
|
|
|
Явище електромагнітної індукції. Розв’язування задач. |
Визначає напрямок індукційного струму. |
§8 – повтор. Задачі в зошиті |
13. |
13. |
|
|
|
Генератори індукційного струму. Промислові джерела електричної енергії.
Демонстрації: 1. Генератори індукційного струму. |
Оцінює переваги та недоліки розвитку різних напрямків електроенергетики. |
§8 (п.4) – вивч. ст.42-43 |
14. |
14. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Магнітне поле». |
|
§1-8 – повт., підг. до к/р, ст.48-49. Підг. до н/пр.. |
15. |
15. |
|
|
|
Контрольна робота № 1 з теми «Магнітне поле». |
|
§1-8 – повт. Тест ст. 50-51. Підг. до н/пр.. ст.54. |
16. |
16. |
|
|
|
Захист навчальних проектів. |
Оцінює значення магнітного поля Землі для життєдіяльності організмів; важливість, переваги та недоліки розвитку різних напрямків електроенергетики. |
§1-8 – повт. |
Тематична №1 |
|||||||
|
РОЗДІЛ ІІ. СВІТЛОВІ ЯВИЩА (18 год) |
||||||
17. |
1. |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Світлові явища. Швидкість поширення світла. |
Розуміє поняття точкового джерела світла. Усвідомлює значення світла для життя на Землі та в побуті. |
§9 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.9 – письмово. |
18. |
2. |
|
|
|
Світловий промінь. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення.
Демонстрації: 1. Прямолінійне поширення світла. |
Розуміє поняття світлового променю. Формулює закон прямолінійного поширення світла. Пояснює причини сонячних i місячних затемнень. Застосовує закон прямолінійного поширення світла під час розв’язування задач різних типів. |
§10 – вивч., відповідати на питання в кінці парагр. Впр. 10 (1-4) – письмово. + експер. завд. за бажанням (ст.66). |
19. |
3. |
|
|
|
Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало.
Демонстрації: 1. Відбивання світла. 2. Зображення у плоскому дзеркалі. |
Формулює закон відбивання світла. Указує хід променів під час побудови зображень, отриманих за допомогою плоского дзеркала. |
§11 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 11 (1-3) – письмово. |
20. |
4. |
|
|
|
Закон відбивання світла. Розв’язування задач. |
Застосовує закон відбивання світла під час розв’язування задач різних типів. Указує хід променів під час побудови зображень, утворених за допомогою плоского дзеркала. |
§11 – повтр., підг до л/р ст.73-74. Впр.11 (4-7) – письмово. |
21. |
5. |
|
|
|
Лабораторна робота № 3. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала. |
Застосовує закон відбивання світла під час під час виконання. л/р. |
§11 – повтр. Впр. 11 (8-10) + 10 завд. практично. |
22. |
6. |
|
|
|
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла.
Демонстрації: 1. Заломлення світла. |
Формулює закон заломлення світла, визначення показника заломлення світла. |
§12 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 12 (1-2) – письмово. |
23. |
7. |
|
|
|
Закон заломлення світла. Розв’язування задач. |
Застосовує закон заломлення світла під час розв’язування задач різних типів. |
§12 – повтор., підг. до л/р ст.83-84. Впр. 12 (3-5) – письмово. |
24. |
8. |
|
|
|
Лабораторна робота № 4. Дослідження заломлення світла. |
Застосовує закон заломлення світла під час під час виконан. л/р. |
§12 – повтор., Впр. 12 (6-8) – письмово. |
25. |
9. |
|
|
|
Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів.
Демонстрації 1. Розкладання білого світла за допомогою призми. |
Розуміє спектральний склад білого світла, причини різнобарв’я. |
§13 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 13 – письмово. |
26. |
10. |
|
|
|
Лінзи. Оптична сила й фокусна відстань лінзи.
Демонстрації: 1. Хід променів у лінзах. |
Розуміє поняття тонкої лінзи; Формулює визначення фокусної відстані, оптичної сили лінзи; одиниці оптичної сили та фокусної відстані лінзи. |
§14 – вивч., відповідати на питання в кінці парагр. Впр. 14 - письмово. |
27. |
11. |
|
|
|
Отримання зображень за допомогою лінзи. Формула тонкої лінзи.
Демонстрації: 1. Утворення зображень за допомогою лінзи. |
Указує хід променів під час побудови зображень, отриманих за допомогою тонкої лінзи. |
§15 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 15 (1-2) – письмово. |
28. |
12. |
|
|
|
Лінзи. Розв'язування задач. |
Застосовує формулу тонкої лінзи під час розв’язування задач різних типів. |
§15 – повтор. Впр. 15 (3-8) – письмово. підг. до л/р ст.99-100. |
29. |
13. |
|
|
|
Лабораторна робота № 5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи. |
Вимірює фокусну відстань та визначає оптичну силу лінзи. |
§15 – повтор., Впр. 15 (9) – різні опт. прилади. |
30. |
14. |
|
|
|
Найпростіші оптичні прилади. Окуляри.
Демонстрації: 1. Будова та дія оптичних приладів. |
Розуміє принцип дії найпростіших оптичних приладів. |
Вивч. консп. |
31. |
15. |
|
|
|
Око як оптичний прилад. Зір і бачення. Вади зору та їх корекція.
Демонстрації 1. Модель ока. 2. Інерція зору. |
Розуміє вади зору, способи їхньої корекції, методи профілактики захворювань органів зору. |
§16 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 16 – письмово. |
32. |
16. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Світлові явища». |
|
§9-16 – повт., підг. до к/р, ст.104-105. Підг. до н/пр.. |
33. |
17. |
|
|
|
Контрольна робота № 2 з теми «Світлові явища». |
|
§9-16 – повт., Тест ст.106-107. Підг. до н/пр.. ст.110. |
34. |
18. |
|
|
|
Захист навчальних проектів. |
Усвідомлює значення світла для життя на Землі та в побуті. |
§9-16 – повт. |
Тематична №2 |
|||||||
|
РОЗДІЛ ІІІ. МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ (11 год (8 год + 1 год навч. проект + 2 год резерв)) |
||||||
35. |
1. |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Виникнення та поширення механічних хвиль.
Демонстрації: 1. Поширення механічних коливань у пружному середовищі. |
Розуміє поняття хвильового процесу, умови утворення механічних хвиль. |
§17 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 17 (1-5) – письмово. |
36. |
2. |
|
|
|
Швидкість поширення звуку, довжина і частота звукової хвилі. Гучність звуку та висота тону. Інфра- та ультразвуки.
Демонстрації: 1. Залежність гучності звуку від амплітуди коливань. 2. Залежність висоти тону від частоти коливань. |
Формулює визначення довжини і частоти хвилі, гучності звуку та висоти тону. Порівнює властивості звукових хвиль різних частот. Оцінює вплив вібрацій і шумів на живі організми. |
§18 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 18 (1-6) – письмово. |
37. |
3. |
|
|
|
Механічні хвилі. Розв'язування задач. |
Використовує формули взаємозв’язку довжини, частоти й швидкості поширення хвилі для розв’язування задач різних типів. |
§17-18 – повт, Впр. 17 (6-8), 18 (7) – письмово. підг. до л/р ст.124-125. |
38. |
4. |
|
|
|
Лабораторна робота № 6. Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів. |
Порівнює властивості звукових хвиль різних частот. |
§17-18 – повт, Експер. завд. ст.123 |
39. |
5. |
|
|
|
Електромагнітне поле й електромагнітні хвилі. Швидкість поширення, довжина і частота електромагнітної хвилі.
Демонстрації: 1. Випромінювання і поглинання е/м хвиль. |
Розуміє умови утворення електромагнітних хвиль.
|
§19 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 19 – письмово. |
40. |
6. |
|
|
|
Залежність властивостей електромагнітних хвиль від частоти. Шкала електромагнітних хвиль.
Демонстрації: 1. Шкала електромагн хвиль. |
Знає залежність властивостей е/м хвиль від частоти. |
§20 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 20 – письмово. |
41. |
7. |
|
|
|
Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв'язку та комунікацій. |
Знає фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку та комунікацій. Пояснює значення сучасних засобів зв’язку та комунікацій. |
§21 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 21 – письмово |
42. |
8. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Механічні та електромагнітні хвилі» |
|
§17-21 – повт. підг. до к/р ст.140-141. Підг. до н/пр.. |
43. |
9. |
|
|
|
Контрольна робота № 3 з теми «Механічні та електромагнітні хвилі» |
|
§17-21 – повт., тест ст.142-143. Підг. до н/пр.. |
44. |
10. |
|
|
|
Захист навчальних проектів. |
Оцінює значення звуків у житті людини та толерантне поводження і допомога людям з вадами слуху. |
§17-21 – повт. |
45. |
11. |
|
|
|
Захист навчальних проектів. |
Оцінює значення звуків у житті людини та толерантне поводження і допомога людям з вадами слуху; вплив, захист та значення для розвитку суспільства сучасних засобів зв’язку тощо. |
§17-21 – повт. |
Тематична №3 |
|||||||
Семестрова №1 |
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
З ФІЗИКИ
9 КЛАС
Кількість годин за рік – 105 год
Кількість годин на тиждень – 3 год на тиждень
ІІ семестр (57 год, 3 год на тиждень)
№ з/п |
№ з/п |
Дата проведення |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
Домашнє завдання |
||||||||||
|
9-А |
9-Б |
9-В |
|
|
|
|||||||||
|
РОЗДІЛ ІV. ФІЗИКА АТОМА ТА АТОМНОГО ЯДРА. ФІЗИЧНІ ОСНОВИ АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ (13 год (12 год + 1 навч. проект)) |
||||||||||||||
46. |
1. |
|
|
|
Сучасна модель атома. Досліди Резерфорда. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи та їх використання.
Демонстрації 1. Модель досліду Резерфорда. 2. Модель атома. Модель ядра атома. |
Знає сучасні моделі атома та ядра; поняття ізотопу. Описує досліди Резерфорда. |
§22 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 22(1-5) – письмово. |
||||||||
47. |
2. |
|
|
|
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання, їхня фізична природа і властивості. |
Знає поняття радіоактивності. |
§23 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 23(1-3) – письмово |
||||||||
48. |
3. |
|
|
|
Радіоактивні випромінювання. Розв’язування задач. |
Використовує формули α-, β- та γ-випромінювання для розв’язування задач різних типів. |
§22-23 – повт. Впр.23(4-7) - письмово
|
||||||||
49. |
4. |
|
|
|
Період піврозпаду радіонукліда. Активність радіоактивної речовини. |
Знає поняття періоду піврозпаду й активності радіонукліда. |
§24 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 24(1-3) – письмово. |
||||||||
50. |
5. |
|
|
|
Радіоактивність. Розв’язування задач. |
Використовує формули періоду піврозпаду та активності радіонукліда для розв’язування задач різних типів. |
§24 – повт,. Впр. 24(4-6) – письмово. |
||||||||
51. |
6. |
|
|
|
Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон.
Демонстрації: 1. Принцип дії лічильника йонізаційних частинок. |
Описує йонізаційну дію радіоактивного випром. Знає про вплив радіоактивного випром. на живі організми. |
§25(до п.5) – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 25(1-2) – письмово. |
||||||||
52. |
7. |
|
|
|
Дозиметри. Біологічна дія радіоактивного випромінювання.
Демонстрації: 1. Дозиметри (за наявності). |
Оцінює ефективність методів захисту від впливу радіоактивного випромінювання. Користується дозиметром (за наявності). |
§25(п.5) – вивч., Впр. 25(3-5) – письмово. |
||||||||
53. |
8. |
|
|
|
Поділ важких ядер. Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор. Термоядерні реакції. Енергія Сонця й зір. |
Знає поняття ядерної та термоядерної реакцій. Розуміє механізм ланцюгових ядерних реакцій; принцип дії ядерного реактора; механізми ядерних процесів у Сонця й зір. Усвідомлює можливості використання термоядерного синтезу. |
§26 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 26(1) – письмово. |
||||||||
54. |
9. |
|
|
|
Ланцюгова ядерна реакція. Термоядерні реакції. Розв’язування задач. |
Знає поняття ядерної та термоядерної реакцій. Розуміє механізм ланцюгових ядерних реакцій. |
§26 – повт., Впр. 26(2-4) – письмово. |
||||||||
55. |
10. |
|
|
|
Атомні електростанції. Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики. |
Усвідомлює переваги, недоліки і перспективи розвитку атомної енергетики. Оцінює доцільність використ. атомної енергетики та її вплив на екологію. |
§27 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 27 – письмово. |
||||||||
56. |
11. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики» |
|
§22-27 – повт. підг. до к/р ст.178-179. Підг. до н/пр. ст.184 |
||||||||
57. |
12. |
|
|
|
Контрольна робота № 4 з теми «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики» |
|
§22-27 – повт., тест ст.180-181. Підг. до н/пр.. |
||||||||
58. |
13. |
|
|
|
Захист навчальних проектів. |
Оцінює розвиток атомної енергетики України, проблеми Чорнобиля, впливи атомної енергетики на екологію, захист від впливу радіоактивного випромінювання тощо. |
§22-27 – повт. |
||||||||
Тематична №4 |
|
|
|
|
|
|
§17-21 – повт. |
||||||||
|
РОЗДІЛ V. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ (34 год) |
||||||||||||||
|
КІНЕМАТИКА ПРЯМОЛІНІЙНОГО РІВНОПРИСКОРЕНОГО РУХУ. ЗАКОНИ НЬЮТОНА. ЗАСТОСУВАННЯ ЗАКОНІВ ДИНАМІКИ (20 год) |
||||||||||||||
59. |
1. |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Рівноприскорений рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху.
Демонстрації: 1. Рівноприскорений рух. |
Знає характеристики і властивості рівноприскореного руху; поняття прискорення. Застосовує набуті знання, формули прискорення рівняння прямолінійного рівноприскореного руху. |
§28 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 28(1-2) – письмово |
||||||||
60. |
2. |
|
|
|
Рівноприскорений рух. Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху. |
Застосовує набуті знання, формули прискорення, рівняння прямолінійного рівноприскореного руху. |
§29 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 29(1-2) – письмово |
||||||||
61. |
3. |
|
|
|
Рівноприскорений рух. Розв’язування задач. |
Застосовує набуті знання, формули прискорення, рівняння прямолінійного рівноприскореного руху. |
§28-29 – повт., Впр. 28(3-6) – письмово |
||||||||
62. |
4. |
|
|
|
Рівноприскорений рух. Розв’язування задач. |
Застосовує набуті знання, формули прискорення, рівняння прямолінійного рівноприскореного руху. |
§28-29 – повт., Впр. 29(3-6) – письмово |
||||||||
63. |
5. |
|
|
|
Графіки прямолінійного рівноприскореного руху. |
Будує графіки залежності швидкості та переміщення від часу для прямолінійного рівноприскореного руху. |
§28-29 – повт., Впр. 28(7-8) – письмово |
||||||||
64. |
6. |
|
|
|
Графіки прямолінійного рівноприскореного руху. Розв’язування задач. |
Будує графіки залежності швидкості та переміщення від часу для прямолінійного рівноприскореного руху. |
§28-29 – повт., Впр. 28(9-10), 29(7) – письмово |
||||||||
65. |
7. |
|
|
|
Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона.
Демонстрації 1. Явище інерції. |
Знає поняття інерціальної системи відліку, перший закон Ньютона. |
§30 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 30(1-4) – письмово |
||||||||
66. |
8. |
|
|
|
Другий закон Ньютона. |
Знає другий закон Ньютона. |
§31 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 31(1-3) – письмово |
||||||||
67. |
9. |
|
|
|
Третій закон Ньютона.
Демонстрації 1. Взаємодія тіл. |
Знає третій закон Ньютона. |
§32 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 32 – письмово |
||||||||
68. |
10. |
|
|
|
Закони Ньютона. Розв’язування задач. |
Застосовує набуті знання. Оцінює роль законів Ньютона у розвитку фізичного знання. |
§30-32 – повт., Впр. 30(5-6), 31(4-7)– письмово |
||||||||
69. |
11. |
|
|
|
Закон всесвітнього тяжіння. Розв’язування задач. |
Знає закон всесвітнього тяжіння. |
§33 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 33(1-4) – письмово |
||||||||
70. |
12. |
|
|
|
Прискорення вільного падіння. Рух тіла під дією сили тяжіння.
Демонстрації: 1. Падіння тіл у повітрі та розрідженому просторі. |
Знає поняття прискорення вільного падіння. |
§34 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 34(1-5) – письмово |
||||||||
71. |
13. |
|
|
|
Рух тіла під дією кількох сил у вертикальному напрямку. Демонстрації 1. Рух тіл під дією кількох сил. |
Характеризує рух тіла під дією кількох сил у вертикальному напрямку. |
§35 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 35(1) – письмово |
||||||||
72. |
14. |
|
|
|
Рух тіла під дією кількох сил у вертикальному напрямку. Розв’язування задач. |
Застосовує закони Ньютона в процесі розв’язування фізичних задач різних типів.
|
§35 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 35(2) – письмово |
||||||||
73. |
15. |
|
|
|
Рух тіла під дією кількох сил у горизонтальному напрямку.
Демонстрації: 1. Рух тіл під дією кількох сил. |
Характеризує рух тіла під дією кількох сил у горизонтальному напрямку. |
§35 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 35(3,7) – письмово |
||||||||
74. |
16. |
|
|
|
Рух тіла під дією кількох сил у горизонтальному напрямку. Розв’язування задач. |
Застосовує закони Ньютона в процесі розв’язування фізичних задач різних типів. |
§35 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 35(4) – письмово |
||||||||
75. |
17. |
|
|
|
Рух тіла під дією кількох сил по похилій площині. |
Характеризує рух тіла під дією кількох сил по похилій площині. |
§35 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 35(5) – письмово |
||||||||
76. |
18. |
|
|
|
Рух тіла під дією кількох сил по похилій площині. Розв’язування задач. |
Застосовує закони Ньютона в процесі розв’язування фізичних задач різних типів. |
§35 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 35(6) – письмово |
||||||||
77. |
19. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Кінематика прямолінійного рівноприскореного руху. Закони Ньютона. Застосування законів динаміки». |
|
§28-35 – повт. підг. до к/р |
||||||||
78. |
20. |
|
|
|
Контрольна робота № 5 з теми «Кінематика прямолінійного рівноприскореного руху. Закони Ньютона. Застосування законів динаміки». |
|
§28-35 – повт. |
||||||||
Тематична №5 |
|||||||||||||||
|
ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ (14 год) |
||||||||||||||
79. |
1. |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу.
Демонстрації: 1. Взаємодія тіл. 2. Закони збереження. |
Знає поняття імпульсу тіла; закон збереження імпульсу. Застосовує формули імпульсу тіла, закон збереження імпульсу. |
§36 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 36(1-2) – письмово |
||||||||
80. |
2. |
|
|
|
Закон збереження імпульсу. Розв’язування задач. |
Застосовує закон збереження імпульсу в процесі розв’язування фізичних задач різних типів. |
§36 – повт., Впр. 36(3-4)– письмово |
||||||||
81. |
3. |
|
|
|
Закон збереження імпульсу. Розв’язування задач. |
Застосовує закон збереження імпульсу в процесі розв’язування фізичних задач різних типів. |
§36 – повт., Впр. 36(5-6)– письмово |
||||||||
82. |
4. |
|
|
|
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики.
Демонстрації: 1. Реактивний рух. |
Оцінює досягнення людства та внесок України в освоєння космосу. |
§37 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 37(1-2) – письмово |
||||||||
83. |
5. |
|
|
|
Реактивний рух. Розв’язування задач. |
Застосовує закони збереження для розв’язування задач різних типів. |
§37 – повт., Впр. 37(3-5)– письмово + експ.завд. |
||||||||
84. |
6. |
|
|
|
Застосування законів збереження енергії й імпульсу в механічних явищах. |
Застосовує закони збереження механічної енергії та імпульсу в процесі розв’язування фізичних задач різних типів. |
§38 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 38(1-2) – письмово |
||||||||
85. |
7. |
|
|
|
Застосування законів збереження енергії й імпульсу в механічних явищах. |
Застосовує закони збереження механічної енергії та імпульсу в процесі розв’язування фізичних задач різних типів. |
§38 – повт., Впр. 38(3-4) – письмово, підг. до л/р ст.241 |
||||||||
86. |
8. |
|
|
|
Лабораторна робота № 7. Вивчення закону збереження механічної енергії. |
Застосовує закони збереження механічної енергії та імпульсу в процесі виконання лабораторних робіт. |
§38 – повт., Експ.завд |
||||||||
87. |
9. |
|
|
|
Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження. |
Наводить приклади застосування фізичних знань у сфері матеріальної й духовної культури; прояви і наслідки фундаментал. взаємодій, універсал. характер законів збереження в природі. Оцінює фундаментал. характер законів збереження.Обґрунтовує органічну єдність людини та природи. |
§39 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 39(1-4) – письмово |
||||||||
88. |
10. |
|
|
|
Прояви законів збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах.
Демонстрації: 1. Закони збереження. |
Наводить приклади основних законів і закономірностей, що характеризують механічний рух і взаємодію, тепловий рух, взаємодію електричнозарядж. тіл. |
§39,40 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр. 39(5-6) – письмово |
||||||||
89. |
11. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Закони збереження». |
|
§36-40 – повт. підг. до к/р ст.256-257, підг. до н/пр. ст.260 |
||||||||
90. |
12. |
|
|
|
Контрольна робота №6 з теми «Закони збереження». |
|
§36-40 – повт., тест ст.258-259 |
||||||||
91. |
13. |
|
|
|
Захист навчальних проектів. |
Оцінює інформацію про досягнення України в освоєнні космосу, гігієну опорно-рух. апарату, толерантне поводження і допомогу людям з вадами опорно-рухового апарату тощо. |
§36-40 – повт |
||||||||
92. |
14. |
|
|
|
Захист навчальних проектів. |
Оцінює інформацію про досягнення України в освоєнні космосу, гігієну опорно-рух. апарату, толерантне поводження і допомогу людям з вадами опорно-рухового апарату тощо. |
§36-40 – повт |
||||||||
Тематична №6 |
|||||||||||||||
|
ФІЗИКА ТА ЕКОЛОГІЯ (10 год (4 год + 4 год навч. проект + 2 год резерв)) |
||||||||||||||
93. |
1. |
|
|
|
Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії.
Демонстрації: Фрагменти відеозаписів науково-популярних телепрограм щодо сучасних проблем екології та енергетики в Україні та світі. |
|
Ст.261-265 |
||||||||
94. |
2. |
|
|
|
Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії.
Демонстрації: 1. Фрагменти відеозаписів телепрограм щодо сучасних проблем екології та енергетики в Україні та світі. |
|
Ст.261-265 |
||||||||
95. |
3. |
|
|
|
Альтернативні джерела енергії. |
|
Доповідь |
||||||||
96. |
4. |
|
|
|
Захист навчальних проектів. |
|
Модель |
||||||||
97. |
5. |
|
|
|
Захист навчальних проектів. |
|
Модель |
||||||||
98. |
6. |
|
|
|
Урок-семінар. Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та світі. |
|
Доповідь |
||||||||
99. |
7. |
|
|
|
Урок-семінар. Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та світі. |
|
Доповідь |
||||||||
100. |
8. |
|
|
|
Узагальнюючий урок курсу фізики 9 клас. |
|
§22-40 – повт |
||||||||
101. |
9. |
|
|
|
Узагальнюючий урок курсу фізики 9 клас. |
|
§1-40 – повт |
||||||||
Тематична №7 |
|||||||||||||||
Семестрова №2 |
|||||||||||||||