Орієнтовне календарно-тематичне планування з фізики для дев'ятого класу на перший семестр за новою програмою включає три розділи та сорок вісім уроків.
Календарно-тематичне планування
Фізика 9 клас (3 год.)
I семестр
№ уроку |
Тема уроку |
К-сть годин |
Дата проведення |
|||||||
9-А |
9-Б |
9-В |
9-Г |
|||||||
Розділ 1. МАГНІТНІ ЯВИЩА (16 год) |
||||||||||
1. |
Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле |
1 |
|
|
|
|
||||
2. |
Магнітне поле провідника зі струмом. Дія магнітного поля на провідник зі струмом |
1 |
|
|
|
|
||||
3. |
Індукція магнітного поля. Сила Ампера |
1 |
|
|
|
|
||||
4. |
Магнітні властивості речовин та їх застосування. Гіпотеза Ампера |
1 |
|
|
|
|
||||
5. |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
|
|
||||
6. |
Постійні магніти, взаємодія магнітів. Магнітне поле Землі |
1 |
|
|
|
|
||||
7. |
Електромагніти. Магнітна левітація |
1 |
|
|
|
|
||||
8. |
Лабораторна робота №1 «Складання та випробування електромагніту». Інструктаж з БЖД |
1 |
|
|
|
|
||||
9. |
Електровимірювальні прилади. Електродвигуни, гучномовці |
1 |
|
|
|
|
||||
10. |
Явище електромагнітної індукції. Досліди Фарадея. Індукційний електричний струм |
1 |
|
|
|
|
||||
11. |
Лабораторна робота №2 «Спостереження явища електромагнітної індукції». Інструктаж з БЖД |
1 |
|
|
|
|
||||
12. |
Генератори індукційного струму. Промислові джерела електричної енергії |
1 |
|
|
|
|
||||
13. |
Урок узагальнення та систематизації знань, вмінь і навичок |
1 |
|
|
|
|
||||
14. |
Контрольна робота №1 з теми «Магнітні явища» |
1 |
|
|
|
|
||||
15,16 |
Навчальний проект №1 |
2 |
|
|
|
|
||||
Тематичне оцінювання |
||||||||||
Розділ 2. СВІТЛОВІ ЯВИЩА (18 год) |
||||||||||
17. |
Світлові явища. Швидкість поширення світла |
1 |
|
|
|
|
||||
18. |
Світловий промінь. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення |
1 |
|
|
|
|
||||
19. |
Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало |
1 |
|
|
|
|
||||
20. |
Лабораторна робота №3 «Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала». Інструктаж з БЖД |
1 |
|
|
|
|
||||
21. |
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла |
1 |
|
|
|
|
||||
22. |
Лабораторна робота №4 «Дослідження заломлення світла». Інструктаж з БЖД |
1 |
|
|
|
|
||||
23. |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
|
|
||||
24. |
Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів |
1 |
|
|
|
|
||||
25. |
Лінзи. Оптична сила й фокусна відстань лінзи |
1 |
|
|
|
|
||||
26. |
Формула тонкої лінзи. Отримання зображень за допомогою лінзи |
1 |
|
|
|
|
||||
27. |
Лабораторна робота № 5 «Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи». Інструктаж з БЖД |
1 |
|
|
|
|
||||
28. |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
|
|
||||
29. |
Найпростіші оптичні прилади. Окуляри |
1 |
|
|
|
|
||||
30. |
Око як оптичний прилад. Зір і бачення. Вади зору та їх корекція |
1 |
|
|
|
|
||||
21. |
Урок узагальнення та систематизації знань, вмінь і навичок |
1 |
|
|
|
|
||||
32. |
Контрольна робота №2 з теми «Світлові явища» |
1 |
|
|
|
|
||||
33,34. |
Навчальний проект №2 |
2 |
|
|
|
|
||||
Тематичне оцінювання |
||||||||||
Розділ 3. МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ (13(14) год) |
||||||||||
35. |
Виникнення і поширення механічних хвиль |
1 |
|
|
|
|
||||
35. |
Звукові хвилі. Швидкість поширення звуку, довжина і частота звукової хвилі. Гучність звуку та висота тону |
1 |
|
|
|
|
||||
37. |
Інфра- та ультразвуки |
1 |
|
|
|
|
||||
38. |
Лабораторна робота № 6. «Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів». Інструктаж з БЖД |
1 |
|
|
|
|
||||
39. |
Електромагнітне поле і електромагнітні хвилі. Швидкість поширення, довжина і частота електромагнітної хвилі |
1 |
|
|
|
|
||||
40. |
Залежність властивостей електромагнітних хвиль від частоти. Шкала електромагнітних хвиль |
1 |
|
|
|
|
||||
41. |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
|
|
||||
42. |
Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку та комунікацій |
1 |
|
|
|
|
||||
43. |
Урок узагальнення та систематизації знань, вмінь і навичок |
1 |
|
|
|
|
||||
44. |
Контрольна робота №3 з теми «Механічні та електромагнітні хвилі» |
1 |
|
|
|
|
||||
45,46. |
Навчальний проект №3 |
2 |
|
|
|
|
||||
47 (47, 48). |
Розв’язування задач |
1(2) |
|
|
|
|
||||
Тематичне оцінювання |
||||||||||