Календарно – тематичне планування з геометрії, 7 клас, авт. Істер О.С., НУШ

Про матеріал
Відповідно до Модельної навчальної програми для закладів загальної середньої освіти ( автор Істер О.С.), «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 24.07.2023 № 883) Календарно – тематичне планування з геометрії, 7 клас (2 години на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
Перегляд файлу

Відповідно до Модельної навчальної програми для закладів загальної середньої освіти

( автор  Істер О.С.), «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»

(наказ Міністерства освіти і науки України від 24.07.2023 № 883)

Календарно – тематичне планування з геометрії, 7 клас 

(2 години на тиждень, І семестр – 32 год,  ІІ семестр – 38 год)

Тема

Кількість годин

Самостійні  роботи

Контрольні роботи

 

 

 

1.

Елементарні геометричні фігури та їх властивості

8

1

-

2

Взаємне розміщення прямих на площині

18

3

2

3

Трикутники. Ознаки рівності трикутників

24

4

2

    4

Коло і круг. Геометричні побудови

14

2

1

5

Повторення і систематизація навчального матеріалу

6

-

1

Усього

70

10

6

 

 

№ уроку

Дата

проведення

 

Тема уроку

 

Примітки

І семестр

Тема 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ (8 год)

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

Наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: точка, пряма, «належати», «лежати між», відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками; співвідносить реальні об’єкти навколишнього середовища з моделями геометричних фігур; формулює: властивості: розміщення точок на прямій; вимірювання й відкладання відрізків і кутів;

класифікує кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті);

вимірює та обчислює: довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання;

зображує і знаходить на малюнках геометричні фігури, указані в змісті

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач

  1.  

 

Геометричні фігури. Точка, пряма, промінь

 

  1.  

 

Геометричні фігури. Точка, пряма, промінь

 

  1.  

 

Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками

 

  1.  

 

Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками

 

  1.  

 

Відрізок. Кут. Вимірювання кутів.

 

  1.  

 

Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута

 

  1.  

 

Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута Самостійна робота № 1

 

  1.  

 

Розв’язування задач

 

Тема 2. ВЗАЄМНЕ РОЗМІЩЕННЯ ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ

(18 год)

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

Наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

співвідносить реальні об’єкти навколишнього середовища з моделями суміжних та вертикальних кутів, паралельних та перпендикулярних прямих, відрізків, променів; пояснює:  що таке аксіома, теорема, означення, ознака, наслідок, умова і вимога теореми, пряме і обернене твердження, доведення теореми; · суть доведення від супротивного; формулює:  означення: суміжних і вертикальних кутів, паралельних і перпендикулярних прямих, перпендикуляра, відстані від точки до прямої;  аксіому паралельності прямих; · властивості: суміжних і вертикальних кутів; паралельних і перпендикулярних прямих, кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною;  ознаки паралельності прямих; вимірює та обчислює відстань від точки до прямої;

зображує та знаходить на малюнках: паралельні й перпендикулярні прямі; перпендикуляр; кути, утворені при перетині двох прямих січною;

обґрунтовує паралельність і перпендикулярність прямих;

розуміє доведення властивостей суміжних і вертикальних кутів; паралельних прямих; перпендикулярних прямих; ознак паралельності прямих;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач

  1.  

 

Аксіоми, теореми, означення

 

  1.  

 

Суміжні кути                                    

 

  1.  

 

Суміжні кути                                    

 

  1.  

 

Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються

 

  1.  

 

Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються. Самостійна робота № 2

 

  1.  

 

Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

 

  1.  

 

Тематична контрольна(діагностична)  робота № 1

 

  1.  

                                                                       

Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань          від точки до прямої

 

  1.  

 

Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань          від точки до прямої

 

  1.  

 

Паралельні прямі

 

  1.  

 

Паралельні прямі. Самостійна робота № 3

 

  1.  

 

Кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих

 

  1.  

 

Кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих

 

  1.  

                                                     

Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною

 

  1.  

 

Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною

 

  1.  

 

Властивість паралельних прямих.

Самостійна робота № 4

 

  1.  

 

Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

 

  1.  

 

Тематична контрольна(діагностична)  робота № 2

 

Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ

(24 год)

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

Наводить приклади: геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур;

пояснює, що таке рівні фігури;

співвідносить реальні об’єкти навколишнього середовища з моделями трикутників різних видів;

формулює: означення: зовнішнього кута трикутника; різних видів трикутників; бісектриси, висоти, медіани трикутника; властивості: рівнобедреного і прямокутного трикутників;  ознаки: рівності трикутників, рівнобедреного трикутника; співвідношення між сторонами і кутами трикутника; нерівність трикутника;

класифікує трикутники за сторонами і за кутами;

зображує та знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їхні елементи; зовнішній кут трикутника; рівні трикутники;

обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників;

розуміє доведення ознак рівності трикутників; властивостей та ознак рівнобедреного трикутника; властивості суми кутів трикутника; властивості зовнішнього кута трикутника; ознак рівності та властивостей прямокутних трикутників; нерівності трикутника, теореми про співвідношення між сторонами і кутами трикутника;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту

  1.  

 

Трикутник і його елементи . Види трикутників.

 

  1.  

 

Рівність геометричних фігур

 

  1.  

 

Перша та друга ознаки рівності трикутників

 

  1.  

 

Перша та друга ознаки рівності трикутників.

 Самостійна робота № 5

 

  1.  

 

Рівнобедрений трикутник

 

  1.  

 

Рівнобедрений трикутник

 

ІІ семестр

  1.  

 

Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника

 

  1.  

 

Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника

 

  1.  

 

Третя ознака рівності трикутників

 

  1.  

 

Третя ознака рівності трикутників.

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 6

 

  1.  

 

Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

 

  1.  

 

Тематична контрольна(діагностична)  робота № 3

 

  1.  

 

Сума кутів трикутника

 

  1.  

 

Сума кутів трикутника

 

  1.  

 

Зовнішній кут трикутника та його властивості

 

  1.  

 

Зовнішній кут трикутника та його властивості. Співвідношення між сторонами і кутами трикутника.

 

  1.  

 

 Самостійна робота № 7. Прямокутні трикутники

 

  1.  

 

Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників

 

  1.  

 

Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників

 

  1.  

 

Нерівність трикутника

 

  1.  

 

Нерівність трикутника. Самостійна робота № 8

 

  1.  

 

Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

 

  1.  

 

Тематична контрольна(діагностична)  робота № 4

 

Тема 4. КОЛО І КРУГ (14 год)

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

Наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

співвідносить реальні об’єкти навколишнього середовища з моделями кола та круга; формулюєозначення: кола, круга, їхніх елементів; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; кола, вписаного в трикутник, і кола, описаного навколо трикутника, центральних і вписаних кутів; властивості: діаметра і хорди кола; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; бісектриси кута; бісектрис кутів трикутника; серединних перпендикулярів до сторін трикутника;

зображує та знаходить на малюнках: коло та його елементи; дотичну до кола; коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника; центральні кути кола, дуги кола, вписані кути кола; виконує циркулем і лінійкою задачі на побудову, указаних у змісті; розуміє доведення властивості та ознаки дотичної до кола; яка точка є центром кола, вписаного в трикутник, і яка точка є центром кола, описаного навколо трикутника; доведення теореми про градусну міру вписаного кута кола; що означає розв’язати задачу на побудову;

обґрунтовує: взаємне розміщення прямої і кола, двох кіл;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

  1.  

 

Коло. Круг

 

  1.  

 

Коло. Круг. Дотична до кола, її властивості

 

  1.  

 

Дотична до кола, її властивості

 

  1.  

 

Коло, вписане в трикутник

 

  1.  

 

Коло, вписане в трикутник. Самостійна робота № 9

 

  1.  

 

Коло, описане навколо трикутника

 

  1.  

 

Коло, описане навколо трикутника. Центральні та вписані кути.

 

  1.  

 

Центральні та вписані кути.

 

  1.  

 

Центральні та вписані кути. Взаємне розміщення двох кіл

 

  1.  

 

Взаємне розміщення двох кіл

 

  1.  

 

Основні задачі на побудову

 

  1.  

 

Основні задачі на побудову. Самостійна робота № 10

 

  1.  

 

Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

 

  1.  

 

Тематична контрольна (діагностична) робота № 5

 

Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ  (6 год)

  1.  

 

Елементарні геометричні фігури та їх властивості. Суміжні і вертикальні кути

               

  1.  

 

Перпендикулярність та паралельність  прямих. Ознаки       і властивості паралельних прямих

 

  1.  

 

Трикутник та його елементи. Види трикутників. Ознаки рівності трикутників

 

  1.  

 

Коло і круг.

 

  1.  

 

Підсумкова контрольна робота за 7 клас

 

  1.  

 

Підсумковий урок

 

 

doc
Пов’язані теми
Геометрія, Планування
Додано
13 жовтня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку