Календарно-тематичне планування з геометрії для 7 класу на 2018-2019 н.р. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика. 5–9 класи» (колектив авторів) від 07 червня 2017 року № 804
Календарно-тематичне планування з геометрії у 7 класі
(70 годин. I семестр — 32 години, 2 година на тиждень,
II семестр — 38 годин, 2 години на тиждень)
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
І СЕМЕСТР |
|||
Тема I. Елементарні геометричні фігури та їх властивості (8 годин) |
|||
|
Точка і пряма. Властивості точок і прямих. Промінь |
|
|
|
Відрізки. Вимірювання та відкладання відрізків. |
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
Означення кута. Рівність кутів. |
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
Бісектриса кута. Вимірювання та відкладання кутів. |
|
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
Контрольна робота №1 з теми: « Елементарні геометричні фігури та їх властивості» |
|
|
Тема II. Взаємне розташування прямих на площині (18 годин) |
|||
Суміжні та вертикальні кути |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Аксіоми, теореми, означення |
|
|
|
Суміжні кути |
|
|
|
Суміжні кути |
|
|
|
Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються |
|
|
|
Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються. Самостійна робота |
|
|
|
Контрольна робота №2 з теми: «Суміжні та вертикальні кути» |
|
|
Паралельні та перпендикулярні прямі |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої |
|
|
|
Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої |
|
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
Паралельні прямі |
|
|
|
Кути, утворені при перетині двох прямих січною. |
|
|
|
Ознаки паралельності прямих |
|
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
Властивості паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною |
|
|
|
Властивості паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною |
|
|
|
Властивості паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною. Самостійна робота |
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
Контрольна робота №3 з теми «Паралельні та перпендикулярні кути» |
|
|
ІІ СЕМЕСТР |
|||
Тема III. Трикутники. Ознаки рівності трикутників (25годин) |
|||
Ознаки рівності трикутників |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Трикутник і його елементи. |
|
|
|
Рівність геометричних фігур. Ознаки рівності трикутників. |
|
|
|
Перша ознака рівності трикутників та її застосування |
|
|
|
Перша ознака рівності трикутників та її застосування |
|
|
|
Друга ознака рівності трикутників та її застосування |
|
|
|
Друга ознака рівності трикутників та її застосування |
|
|
|
Розв’язування задач . Самостійна робота |
|
|
|
Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки. |
|
|
|
Розв’язування задач . |
|
|
|
Медіана, бісектриса і висота трикутника |
|
|
|
Третя ознака рівності трикутників та її застосування |
|
|
|
Третя ознака рівності трикутників та її застосування. Самостійна робота |
|
|
|
Контрольна робота №4 з теми: «Ознаки рівності трикутників» |
|
|
Властивості кутів трикутника |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Сума кутів трикутника |
|
|
|
Сума кутів трикутника |
|
|
|
Зовнішній кут трикутника та його властивості |
|
|
|
Зовнішній кут трикутника та його властивості. Самостійна робота |
|
|
|
Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників |
|
|
|
Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників |
|
|
|
Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників |
|
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
Нерівність трикутника |
|
|
|
Нерівність трикутника |
|
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
Контрольна робота №5 з теми: «Властивості кутів трикутника» |
|
|
Тема IV. Коло і круг. (13 годин) |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Коло. Круг |
|
|
|
Коло. Круг |
|
|
|
Дотична до кола, її властивості |
|
|
|
Дотична до кола, її властивості. Самостійна робота |
|
|
|
Коло, вписане в трикутник |
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
Коло, описане навколо трикутника |
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
Взаємне розміщення двох кіл Самостійна робота |
|
|
|
Взаємне розміщення двох кіл. |
|
|
|
Геометричне місце точок |
|
|
|
Геометричне місце точок |
|
|
|
Контрольна робота №6 з теми: «Коло і круг» |
|
|
Тема V. Повторення і систематизація навчального матеріалу (6 годин) |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач з теми: «Елементарні геометричні фігури. Кути» |
|
|
|
Розв’язування задач з теми: «Трикутники: види та властивості» |
|
|
|
Розв’язування задач з теми: «Ознаки рівності трикутників» |
|
|
|
Розв’язування задач з теми: «Коло і круг» |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Підведення підсумків за рік. |
|
|